SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Onverwachts kaarten kunnen scoren voor Floor Jansen social distancing concert in Oktober.
Ik zat nog vast in het vorige topic.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:45 schreef Dave het volgende:
HAD IK GEEN WAARSCHUWING KUNNEN KRIJGEN DAT HET DE LAATSTE POST WAS NU WIST IK GEEN LEUKE TT TE BEDENKEN
Ah, fijn is dat altijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Door een misrekening in m'n loon heb ik over een groot deel van 2019 en 2020 huurtoeslag gekregen. Met de nieuwe berekening blijkt dat ik daar geen recht op had.
Die mogen @Greys bedankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al weet ik niet wat god er mee te maken heeft. En hoe zit dat met de athesten?
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Onverwachts kaarten kunnen scoren voor Floor Jansen social distancing concert in Oktober.
Ze heeft het wel over kaarten. Dus wellicht mag je mee.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Zouden ze iets leuks moeten krijgen vandaag dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen geluk met m'n pokmon go evoluties vandaag, allemaal flut attacks. #RELLEN
Ik let daar echt nooit opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen geluk met m'n pokmon go evoluties vandaag, allemaal flut attacks. #RELLEN
Je bent bekend met het concept TM ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn nog kaarten. Je mag alleen kaarten bestellen voor je huisgenoten. Je temperatuur wordt gechecked, moet via de looppaden lopen (ander wordt je eruit gezet) en je mag niet meezingen. Die ene maat van mij is nu dan maar een huisgenoot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft het wel over kaarten. Dus wellicht mag je mee.
Nee, maar ik vang altijd alles wat ik tegen kom gedurende een week, en dan op vrijdag ga ik alles bij langs, transfer de mindere, evolueer de goede als ik genoeg candy heb, en dan maar hopen op goede attacks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zouden ze iets leuks moeten krijgen vandaag dan?
Ik kijk naar de best moveset op https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/3-venusaur.quote:
Ja met TMs kun je de moveset aanpassen he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de best moveset op https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/3-venusaur.
Ik evolve echt zelden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vang altijd alles wat ik tegen kom gedurende een week, en dan op vrijdag ga ik alles bij langs, transfer de mindere, evolueer de goede als ik genoeg candy heb, en dan maar hopen op goede attacks.
I know, maar die heb ik momenteel niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja met TMs kun je de moveset aanpassen he.
Ik heb er zat, want ik gebruik ze nooit. Maar ik gooi ze ook niet weg, want zeldzaam! En dus zitten die krengen alleen maar ruimte in te nemen, naast mijn star pieces, incense, verschillende raid passes en meer van die troepquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
I know, maar die heb ik momenteel niet.
Ik heb er juist te veel van dat ik niet meer weet wat ik ermee moet. Ik raid ook veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik raid bijna niet, dus daar hebben we meteen de oorzaak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb er juist te veel van dat ik niet meer weet wat ik ermee moet. Ik raid ook veel.
Al een kwart pagina!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen! Hoeveel pagina's heb je al?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]Heet het 'Niet naar de finale, dat komt niet meer goed.'
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goed om te weten. Dus altijd in het begin van het jaar gaan samenwonen en niet pas later.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb er pas nog een stuk of 20 weggegooid vanwege ruimtegebrek.
Dan is het helemaal lullig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja preciesMaar met samenwonen is het ook wel duidelijk, zij werden per ongeluk fiscaal partner
![]()
Is het s avonds?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:23 schreef F1gamer het volgende:
18 oktober is het concert. Dat lijkt me niet heel erg handig om er heen te gaan als ik in de maand proeftijd zit.
Jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het helemaal lullig.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Kijk toch nog een voordeel aan single zijn
Dit vond ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, zo'n coronatest viel me reuze mee. Ik begrijp dat mensen het een hele vervelende test vinden, maar het is zo gepiept.
Nu maar hopen dat de uitslag binnen 2 dagen komt.
Mijn nichtje was van de week 's ochtends getest en 's avonds stond de uitslag al op die website, dus wie weet heb je ook geluk. En hopelijk een negatieve uitslag natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, zo'n coronatest viel me reuze mee. Ik begrijp dat mensen het een hele vervelende test vinden, maar het is zo gepiept.
Nu maar hopen dat de uitslag binnen 2 dagen komt.
Samurott? Die heb ik nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik baal hier echt van. () Allemaal evoluties waar ik ook heel lang op heb zitten wachten, Alakazam, Roserade, Samurott, Infernape..
[ afbeelding ]
Is Samurott die van Oshawott?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik baal hier echt van. () Allemaal evoluties waar ik ook heel lang op heb zitten wachten, Alakazam, Roserade, Samurott, Infernape..
[ afbeelding ]
Het wordt ook een beetje overdreven denk ik. Fijn is anders, maar ach, een gaatje boren en opvullen bij de tandarts is vervelender.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit vond ik ookJe doet het niet voor je lol, maar het valt mee en is zo voorbij
Mijn tante uit de andere kant van het land komt zondag naar mijn opa toe. Eigenlijk wilde ik er wel heen gaan, maar ik moet eerst even de uitslag afwachten. Wie weet heb ik geluk en kan ik haar zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn nichtje was van de week 's ochtends getest en 's avonds stond de uitslag al op die website, dus wie weet heb je ook geluk. En hopelijk een negatieve uitslag natuurlijk
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Samurott die van Oshawott?
Er komt ineens iets bovenPokmon Black & White is de laatste generatie die ik (heel fanatiek) heb gespeeld
Wel alledrie lelijke/niet leuke starters. Die big (Tepig?) vond ik de leukste. Die grasstarter was echt een gedrocht in die generatie imo
Ik merk een verandering.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven
Haa...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Gelukkig is je UI hetzelfdequote:
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig is je UI hetzelfde![]()
Maaruh gefeliciteerd met je wedergeboorte!
Doe maar kalm aan, zveel veranderingen in korte tijd kunnen wij niet aan hoor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb die gras starter inmiddels ook gevonden. Snivy, stom beest.
Haha je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan, zveel veranderingen in korte tijd kunnen wij niet aan hoor!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef BillDauterive het volgende:
Welkom Justin! Ik vond je oude naam ook mooi.
Dan weten we toch niet meer wie je bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.
Ik vroeg me gisteravond serieus af hoe kan Justin_Case 117 post in ESF hebben en waarom zegt die naam me niets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan weten we toch niet meer wie je bent.
Had het er laatst ook al met @Dave over, het zit hem natuurlijk ook al in de naam van dat slang geval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n egostische of verwaande uitstraling
Maar ook gewoon in de vorm van de ogen en zijn pose. Verwaand jochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Had het er laatst ook al met @:Dave over, het zit hem natuurlijk ook al in de naam van dat slang geval.
Oef, daar ben ik nog niet klaar voor. Misschien over een paar maanden. Dan is m'n irritatie over de hoofdpersoon wel weer gezakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:02 schreef Arizona het volgende:
Er is weer een nieuw seizoen van Lucifer op Netflix
Je bedoelt de immer moeilijk kijkende Detective? Daar kijk ik niet voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oef, daar ben ik nog niet klaar voor. Misschien over een paar maanden. Dan is m'n irritatie over de hoofdpersoon wel weer gezakt.
Aan de andere kant zou een pokmon die Serperior heet die eruitziet als een schattige Clefairy natuurlijk ook niet werken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook gewoon in de vorm van de ogen en zijn pose. Verwaand joch
Ik bedoel toch echt Lucifer zelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bedoelt de immer moeilijk kijkende Detective? Daar kijk ik niet voor
Oh, ik vind hem zo lekkerquote:
Hij is zeker eye candy, maar bepaald gedrag van hem valt heel erg slecht bij me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem zo lekker
Ik vind die vrouw soms zo irritant
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Ja ik probeer het inderdaad wel zo neer te zetten dat het nt een beetje wringt, qua karakter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij is zeker eye candy, maar bepaald gedrag van hem valt heel erg slecht bij me.
En natuurlijk weeeeeeeet ik dat dat nou juist de rol is.
Altijd al geweten dat jij het was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik probeer het inderdaad wel zo neer te zetten dat het nt een beetje wringt, qua karakter.
Dit klinkt vrij dramatisch maar zolang je maar weet dat wij wl van je houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik was weer even niet op aan het letten, ineens was groepsinschrijving voor een nieuw vak open. Groepjes van drie personen is de bedoeling. Mijn vriendengroep van 10 personen heeft zich plots al ingedeeld in drie groepjes dus ik moet weer bij de rest van de jaarlaag charterenZo geen zin in
Ik vroeg me eerder ook al af of een cockring zou tellen. Ik denk het nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef Cyan9 het volgende:
Houden we trouwens nog steeds kledingscores bij? Ik zit namelijk met een onduidelijke kwestie..
Laat eens weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef Cyan9 het volgende:
Houden we trouwens nog steeds kledingscores bij? Ik zit namelijk met een onduidelijke kwestie..
Oh toen ik vorige week zei dat ik n kledingstuk aanhad telde ik die wel gewoon mee hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder ook al af of een cockring zou tellen. Ik denk het niet
Goed punt, maar het was toch iets onschuldiger. M'n t-shirt heeft nogal veel gaten, is het dan 1 of 0,5?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat is net als een ring om je vinger of een horloge. Dat zijn accessoires, geen kledingstukken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon 1 hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed punt, maar het was toch iets onschuldiger. M'n t-shirt heeft nogal veel gaten, is het dan 1 of 0,5?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij dramatisch maar zolang je maar weet dat wij wl van je houden.
Als het aan elkaar blijft zitten als je het met 1 vinger optelt is het 1 kledingstukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed punt, maar het was toch iets onschuldiger. M'n t-shirt heeft nogal veel gaten, is het dan 1 of 0,5?
Dan zit ik op 3.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon 1 hoor.
Die extra gaten naast die vier maakt niet uit.
Het is niet stuk, dat is het design.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het aan elkaar blijft zitten als je het met 1 vinger optelt is het 1 kledingstukDat je kleding stuk is, is weer een ander verhaal
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet stuk, dat is het design.
Een design met gaten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet stuk, dat is het design.
Omg jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem zo lekker
Ik vind die vrouw soms zo irritant
Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook de vibrator ingehouden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehouden![]()
ingehouden, hehe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehouden![]()
Nee, dit is 'm niet hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg maar dit idee, alleen heb ik dan niet de pecs, abs en biceps.
[ afbeelding ]
Dit is hem inderdaad niet, kan geen afbeelding vinden van het shirt in kwestie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit is 'm niet hoor.
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg maar dit idee, alleen heb ik dan niet de pecs, abs en biceps.
[ afbeelding ]
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofd
Pijn aan mijn ogen.quote:
Ik wil het wetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook de vibrator ingehouden?
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ingehouden, hehe.
I see what you did there.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok dan
[ afbeelding ]
Meer dit idee
Meke toch!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaan
Ja, nee, ik heb nu al een beeld van jou, dat maak je met deze zin niet ongedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaan
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterktquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb nu al een beeld van jou, dat maak je met deze zin niet ongedaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterkt
Denken dat wij dit gelovenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartje![]()
Het duurde bij mij ook een kwartiertje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartje![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterkt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
Nu moet ik toch wel even opkomen voor m'n maatje. Dus: "leave @:Meke alone!!"
[ afbeelding ]
Dan geloof je het nietquote:
Eerst zeg jequote:
quote:Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehouden![]()
*yeeaah suuurequote:Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor
Wat moet ik dan denken Meke!quote:maar dacht ik gooi wat leuks in de groep
Je kunt toch ook een fictief onderwerp in de groep gooien om de boel een beetje op te schuddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerst zeg je
[..]
[..]
*yeeaah suuure
en dan:
[..]
Wat moet ik dan denken Meke!
Hou OP met mequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een fictief onderwerp in de groep gooien om de boel een beetje op te schudden![]()
Alsof @:Strani echt in Spanje woont
Ik zie alles echt nietquote:
Lelystad tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
En dat Strani gewoon in Almere-Buiten woont is inmiddels wel duidelijk
Wel als je het eerst over vibrators hebt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie alles echt nietis de boel opschudden zo dubbelzinnig?
En pot natquote:
Oh. Ik dacht in Kerkrade.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
En dat Strani gewoon in Almere-Buiten woont is inmiddels wel duidelijk
Ja , 3 zijn er uit verkocht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:12 schreef Cee het volgende:
Extra concert van Floor Jansen aangekondigd lees ik net!
Hab ze zoe voak mj un aksent gepst dan?quote:
Vergelijkbaar met voetbal waar je niet mag juichen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja , 3 zijn er uit verkocht.
Deze is net in de verkoop gegaan:
https://www.ticketmaster.nl/event/260533
Wel bijzonder al die regels, je mag niet meezingen
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met voetbal waar je niet mag juichen.
Wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
Ik sta in elk geval niet zoals Jobi met reviews op de Vivasite
Het zit ver genoeg van Nederlands af dat het kan kloppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hab ze zoe voak mj un aksent gepst dan?
(Ik vermoed dat dit goed Kerkraads is)
Op papier lijkt het vaak wel ingewikkelder dan in de praktijk, waar het gewoon een kwestie van pijltjes volgen en afstand houden is. Temperatuur meten is uiteraard ook niet met een thermometer in je achterwerkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal is
Dat is wel vaak zo inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op papier lijkt het vaak wel ingewikkelder dan in de praktijk, waar het gewoon een kwestie van pijltjes volgen en afstand houden is.
quote:Temperatuur meten is uiteraard ook niet met een thermometer in je achterwerk
Dat is ook niet te controleren nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal is
H? Hoe? Waarom? 4 sterrenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
Ik sta in elk geval niet zoals Jobi met reviews op de Vivasite
Okee misschien postte ze alleen maar dit soort filmpjes maar het is niet 100% uitgesloten dat ze er zelf ook in zatquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat?Nieuwe informatie. Vanwaar staat ze op de Vivasite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Vier sterren? Lijkt me niet gezond, meeste mensen houden het bij eenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee misschien postte ze alleen maar dit soort filmpjes maar het is niet 100% uitgesloten dat ze er zelf ook in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon reclame maken voor haarzelf ook gewoon, kan echt niet!
Nee, nee. Je ziet vier sterren doordat je bij het gebruik buiten westen raakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Vier sterren? Lijkt me niet gezond, meeste mensen houden het bij eenMisschien moet je even naar de dokter voor een grondige inspectie
Ik het hoorde het gewoon toen ik het las. Klinkt als goed Kirchroajs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hab ze zoe voak mj un aksent gepst dan?
(Ik vermoed dat dit goed Kerkraads is)
Smakelijk eten alvastquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
https://debuurmanmetdebbq(...)nde-d-aquitaine-koe/
Dit ligt te marineren voor vanavond.(oke 't is niet van een aquitaine koe, maar dan nog)
Dat komt wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Dit ligt te marineren voor vanavond.(oke 't is niet van een aquitaine koe, maar dan nog)
Het ziet er echt niet smakelijk uit, maar dat komt denk ik ook omdat het nog rauw is op de foto'squote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Nee erg hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon reclame maken voor haarzelf ook gewoon, kan echt niet!
Ahh dat verklaartquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee. Je ziet vier sterren doordat je bij het gebruik buiten westen raakt.
Nee, vind je het er niet lekker uitzien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet smakelijk uit, maar dat komt denk ik ook omdat het nog rauw is op de foto's
Nou die eerste twee foto's niet echtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, vind je het er niet lekker uitzien?
Lekker!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Mekeeeuuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou die eerste twee foto's niet echt
Bbqquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ja is toch?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dit nu weer een Hamilton referentie?
Alles van @Meke is een Hamilton verwijzing. Sterker nog ze is zelfs een Hamilton verwijzing.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dit nu weer een Hamilton referentie?
Ik voel me bijna genoodzaakt Hamilton te kijken zodat ik alles weer snap in de SCquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles van @:Meke is een Hamilton verwijzing. Sterker nog ze is zelfs een Hamilton verwijzing.
Nee hoor. Je hoeft Hamilton niet te kijken om alle verwijzingen langs je heen te laten gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me bijna genoodzaakt Hamilton te kijken zodat ik alles weer snap in de SC
#teamantihamiltonquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft Hamilton niet te kijken om alle verwijzingen langs je heen te laten gaan
Dat is wat ze willen molloot!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me bijna genoodzaakt Hamilton te kijken zodat ik alles weer snap in de SC
quote:
Heeeeee daarquote:
Die sowieso, jammer dat je de SC met een plaatje van hem vervuild.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bedoel je deze Hamilton:
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook voor
Ter compensatie deze:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die sowieso, jammer dat je de SC met een plaatje van hem vervuild.
Geen idee wie dat is, dus daar heb ik niks aan. En allebei mannen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ter compensatie deze:
[ afbeelding ]
Nee dat is wat we hem gunnen!quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in Almere-Buiten maar ik ben snel weer naar Almere-Binnen gegaan, veels te warm.
Dat is idd vervelend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:24 schreef Meke het volgende:
Weet je wat lachen is? Een laptop die vastloopt als je nog n mail hoeft te sturen voor je weekend hebt
Oh dat is ook irritant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is idd vervelend.
Als ik thuiswerk en mail voor werk verstuur, dan moet hij die mail uitgebreid scannen op virussen en malware.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is ook irritant.
Maar het is gelukt![]()
![]()
Dus... weekend!
Je krijgt ze soms bij die pogo battles ook, en vandaag in die make-up timed research meen ik ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op 3*, of 4* voor 100%quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik evolve echt zelden.Ik moet mijn 3* Pokmon nog eens gaan uitzoeken, maar dat kost zoveel tijd.
En dan heeft @Cyan9 hem ook nog shiny, die zal wel helemaal verwaand zijn!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n egostische of verwaande uitstraling
Ja, maar dan weet ik nog niet of ze boven de 90% zijn en dus het bewaren waard. 4* die bewaar ik sowieso.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op 3*, of 4* voor 100%
Is het nog een beetje vol te houden daar bij jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in Almere-Buiten maar ik ben snel weer naar Almere-Binnen gegaan, veels te warm.
Beide Hamiltons in dat gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bedoel je deze Hamilton:
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook voor
quote:
Pieterpad ken ik wel. Was die bedoeling die te lopen. Niet in 1x natuurlijk.quote:
Ah leuk dat je dat ook eens wil gaan doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Pieterpad ken ik wel. Was die bedoeling die te lopen. Niet in 1x natuurlijk.
Veel plezier daar
ohh tof! Het wordt wat koeler dan is het ook fijner te lopen denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk dat je dat ook eens wil gaan doen!![]()
Wij doen ook maar een stukje, en gaan dan later een keer op dat punt weer verder
En dan uiteindelijk heb je hem helemaal gelopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk dat je dat ook eens wil gaan doen!![]()
Wij doen ook maar een stukje, en gaan dan later een keer op dat punt weer verder
Ja de bedoeling is dan inderdaad wel om hem helemaal een keer compleet te hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk heb je hem helemaal gelopenAl zal dat nog wel even duren dan. Uiteindelijk kom je ook hier in de buurt
Van Noord naar Zuid. Of Zuid naar Noord. Ik zou hem altijd van Noord naar Zuid pakken. Andersom voelt niet goed op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Pieterpad ligt zowat overal in Nederland
En ook op een paar plekken in Duitsland
Leuk inderdaad! Ik heb zelf nog nooit een stuk van het Pieterpad gelopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is dan inderdaad wel om hem helemaal een keer compleet te hebben.maar in etappes dus.
Hoeveel kilometer loop je ongeveer op een dag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is dan inderdaad wel om hem helemaal een keer compleet te hebben.maar in etappes dus.
Bij Berg en Dal, een stuk van de N70 Duivelsberg route overlapt met Pieterpad. Die N70 is wel een prachtige route door het Rijk van Nijmegenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad! Ik heb zelf nog nooit een stuk van het Pieterpad gelopenAl zie ik nu dus wel dat het echt een kwartier van mij weg ongeveer ook gewoon loopt
*boks*quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van Noord naar Zuid. Of Zuid naar Noord. Ik zou hem altijd van Noord naar Zuid pakken. Andersom voelt niet goed op de een of andere manier.
Ja maar er gaat toch niks boven Groningenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Garnwerd ligt ergens boven Groningen
Aan het Pieterpad uiteraard
Hartstikke gaaf in elk geval. Hoeveel km loop je de eerste dag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*boks*
Noord naar Zuid doen wij dus ook. Leek ons op de een of andere manier ook leuker
Ja dat is wel echt iets wat je dan niet zo opvalt als je erbij woontquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad! Ik heb zelf nog nooit een stuk van het Pieterpad gelopenAl zie ik nu dus wel dat het echt een kwartier van mij weg ongeveer ook gewoon loopt
Ik moet nog natellen, maar ik gok zo'n 16 kmquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer loop je ongeveer op een dag?
Daar ben ik morgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar er gaat toch niks boven Groningen
Hier gaat wat foutquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt iets wat je dan niet zo opvalt als je erbij woonthet padcosctecherkennen aan de halfrode/halfwitte marker
hahah ja..ik weet wat ze wilt zeggen maar het is wel fascinerend om naar zo'n verhaspeling te kijkenquote:
Eigenlijk is de eerste etappe van Pieterburen naar Winsum en dat is 11 km. Maar wij zijn nu iets verder door gegaan, omdat in Winsum alles vol zat qua overnachting😛quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf in elk geval. Hoeveel km loop je de eerste dag?
Ja maar Hammie ik zit mobiel en dat zit ik anders nooitquote:
Nog 79 berichten en we hebben een nieuwe TTquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahah ja..ik weet wat ze wilt zeggen maar het is wel fascinerend om naar zo'n verhaspeling te kijken
Dat is geen excuus om dan maar slecht te gaan typen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Hammie ik zit mobiel en dat zit ik anders nooit
Ja die zag ik ook. Misschien die binnenkort maar eens opzoeken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij Berg en Dal, een stuk van de N70 Duivelsberg route overlapt met Pieterpad. Die N70 is wel een prachtige route door het Rijk van Nijmegen
Al blaren?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Garnwerd ligt ergens boven Groningen
Aan het Pieterpad uiteraard
Nee nog niet! Wel een beetje zere voeten, maar dat is 's ochtends vast wel bijgetrokkenquote:
Ik mis mijn laptop!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om dan maar slecht te gaan typen!
Ah, zolang je geen blaren hebt kan je het lang volhoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nog niet! Wel een beetje zere voeten, maar dat is 's ochtends vast wel bijgetrokken
Dit is dus ook een nee op de vraag van @Guanabana ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hd je mee kunnen nemen. Prioriteiten Jobi!
"Gelukkig" geen probleem als ditquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n auto heeft n of andere vage kwaal waarbij hij ineens uitvalt als je ergens staat te wachten (kruising, verkeerslicht, etc)
Met wat geluk krijg je daarna ook nog een "motorstoring" in beeld...
Die kwaal plaagt me al 2 jaar (met komen en gaan) en de garage lijkt het niet te kunnen oplossen dus maar eens kijken naar wat anders
Heb deze ook al 6,5 jaar inmiddels, dus wordt ook wel weer tijd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"Gelukkig" geen probleem als dit![]()
[ twitter ]
Is toch weer extra gewicht dat ik mee moet zeulenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hd je mee kunnen nemen. Prioriteiten Jobi!
Die is fantastisch! Lekkere flinke niveauverschilletjes en prachtige omgeving. Ik heb oa daar getraind voor de Kili Echt de moeite waard. Super goed aangegeven ook, donkergroene banden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Misschien die binnenkort maar eens opzoeken.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is dus ook een nee op de vraag van @:Guanabana ?
Of je morgen meekijkt met 2015 om 2100quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"Gelukkig" geen probleem als dit![]()
[ twitter ]
Aahhhh het zou kunnen. Mobiel van mams kan ik wel gebruiken als scherm, en dan die van mezelf gebruiken voor typen. Maar mijn hoofd moet er dan ook wel naar staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of je morgen meekijkt met 2015 om 2100
Jawel zolang je binnen blijft, maar ik zie echt enorm uit naar september joh. Na twee maanden van deze warme nachten wordt ook alles emotioneel gewoon steeds zwaarder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het nog een beetje vol te houden daar bij jou?
Maak het jezelf nu niet te moeilijk, geniet van de tijd samen met Maoibhinquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aahhhh het zou kunnen. Mobiel van mams kan ik wel gebruiken als scherm, en dan die van mezelf gebruiken voor typen. Maar mijn hoofd moet er dan ook wel naar staan
Hier sluit ik me bij aan hoor Jopie! Leuk als je erbij bent maar deze tijd met je moeder is ook waardevol. Wij blijven hier toch welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maak het jezelf nu niet te moeilijk, geniet van de tijd samen met Maoibhin
Mijn naam zit wel in de showquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles van @:Meke is een Hamilton verwijzing. Sterker nog ze is zelfs een Hamilton verwijzing.
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze weekquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft Hamilton niet te kijken om alle verwijzingen langs je heen te laten gaan
Ik vergeef het jou alleen nooit als je er morgen niet bij bent. Hoe leuk @Guanabana ook isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan hoor Jopie! Leuk als je erbij bent maar deze tijd met je moeder is ook waardevol. Wij blijven hier toch wel
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is dus ook een nee op de vraag van @:Guanabana ?
Spuit11. Kom ook eens buiten de SCquote:
Ik vond mobiel echt vreselijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is toch weer extra gewicht dat ik mee moet zeulenen joh, even een paar dagen mobiel is ook geen ramp
Als je zegt dat je daar hebt getraind voor de Kilimanjaro dan klinkt het wel als een redelijk heftige routequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die is fantastisch! Lekkere flinke niveauverschilletjes en prachtige omgeving. Ik heb oa daar getraind voor de Kili Echt de moeite waard. Super goed aangegeven ook, donkergroene banden.
16km ongeveer dus niet zo lang.
2015 is wel vt Jobiquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aahhhh het zou kunnen. Mobiel van mams kan ik wel gebruiken als scherm, en dan die van mezelf gebruiken voor typen. Maar mijn hoofd moet er dan ook wel naar staan
Nah. Je hebt Limburg gedaan. Dan moet dit easy zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je zegt dat je daar hebt getraind voor de Kilimanjaro dan klinkt het wel als een redelijk heftige route
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze week![]()
* Meke zet maar wr een kruis achter Redefines naam
Dat doe ik dus eigenlijk niet zo heel veel buiten "het seizoen". Alleen voor ESF Againquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spuit11. Kom ook eens buiten de SC
Maar je hebt de Kilimanjaro dus beklommen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nah. Je hebt Limburg gedaan. Dan moet dit easy zijn
Ja begin dit jaar, Februari. Was net op tijd terug toen die Corona shit losbarsttequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je hebt de Kilimanjaro dus beklommen?![]()
![]()
Wauw! Lijkt me een ontzettende uitdaging, maar oh wat gaaf!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja begin dit jaar, Februari. Was net op tijd terug toen die Corona shit losbarstte
Mooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze week![]()
* Meke zet maar wr een kruis achter Redefines naam
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vergeef het jou alleen nooit als je er morgen niet bij bent. Hoe leuk @:Guanabana ook is
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!
Nou ik denk niet dat dat nog gaat lukken @molloot200quote:
Nee. Jij mag mijn derde plek hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!
Misschien wordt het dan tijd dat ik die top 3 plek inneemquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nou ik denk niet dat dat nog gaat lukken @:Molloot200![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk dat dat nog wel een tijdje zou duren voor het zo ver isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Jij mag mijn derde plek hebben
Dat lijkt me een beter planquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd dat ik die top 3 plek inneem
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan betekenen![]()
Meke Meke Meke, WIDM spoilers eventueelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje nog maar 40 posts!!!! Wie weet Redefinequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat nog wel een tijdje zou duren voor het zo ver is
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meke Meke Meke, WIDM spoilers eventueelOh mijn god dat zou echt vet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo terecht!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mijn god dat zou echt vet zijn![]()
En zo terecht!
Als het een automaat is kan je een lekkende vacumslang hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n auto heeft n of andere vage kwaal waarbij hij ineens uitvalt als je ergens staat te wachten (kruising, verkeerslicht, etc)
Met wat geluk krijg je daarna ook nog een "motorstoring" in beeld...
Die kwaal plaagt me al 2 jaar (met komen en gaan) en de garage lijkt het niet te kunnen oplossen dus maar eens kijken naar wat anders
Heb deze ook al 6,5 jaar inmiddels, dus wordt ook wel weer tijd
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel zolang je binnen blijft, maar ik zie echt enorm uit naar september joh. Na twee maanden van deze warme nachten wordt ook alles emotioneel gewoon steeds zwaarder.
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellenhier stellen die twee weken dan nog niets voor. Dat je weet dat het nog even gaat duren maakt het ook niet beter.
Ah ik vind het echt klote voor je, als ik al zie wat voor effect het mentaal had bij zo’n korte periode hier. Is het ook erger dan andere jaren of dat niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer maken
Hebben jullie nog een lockdown Strani?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer maken
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de aftrap om half 9 was.
Oh nee, toch nietquote:
Sevilla - Internazionale dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?
Op zich niet denk ik maar om de n of andere reden slaap ik wel slechter dit jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ik vind het echt klote voor je, als ik al zie wat voor effect het mentaal had bij zo’n korte periode hier. Is het ook erger dan andere jaren of dat niet?
Gelukkig niet! We morgen sinds mei alweer de deur uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een lockdown Strani?
Nee joh, klaag lekker verder. Soms lucht dat ook opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich niet denk ik maar om de n of andere reden slaap ik wel slechter dit jaar.
Wel een klaagzang nu hoor van me![]()
oh gelukkig dat is tenminste iets. Slecht slapen is echt fokking rot. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Hopelijk gaat het wat beter straks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig niet! We morgen sinds mei alweer de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit bij de slimste!
Europa League finale. Internazionale tegen Sevillaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |