Die sowieso, jammer dat je de SC met een plaatje van hem vervuild.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bedoel je deze Hamilton:
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook voor
Ter compensatie deze:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die sowieso, jammer dat je de SC met een plaatje van hem vervuild.
Geen idee wie dat is, dus daar heb ik niks aan. En allebei mannen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ter compensatie deze:
[ afbeelding ]
Nee dat is wat we hem gunnen!quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in Almere-Buiten maar ik ben snel weer naar Almere-Binnen gegaan, veels te warm.
Dat is idd vervelend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:24 schreef Meke het volgende:
Weet je wat lachen is? Een laptop die vastloopt als je nog één mail hoeft te sturen voor je weekend hebt
Oh dat is ook irritant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is idd vervelend.
Als ik thuiswerk en mail voor werk verstuur, dan moet hij die mail uitgebreid scannen op virussen en malware.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is ook irritant.
Maar het is gelukt![]()
![]()
Dus... weekend!
Je krijgt ze soms bij die pogo battles ook, en vandaag in die make-up timed research meen ik ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
I know, maar die heb ik momenteel niet.
Gewoon zoeken op 3*, of 4* voor 100%quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik evolve echt zelden.Ik moet mijn 3* Pokémon nog eens gaan uitzoeken, maar dat kost zoveel tijd.
En dan heeft @Cyan9 hem ook nog shiny, die zal wel helemaal verwaand zijn!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n egoïstische of verwaande uitstraling
Ja, maar dan weet ik nog niet of ze boven de 90% zijn en dus het bewaren waard. 4* die bewaar ik sowieso.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op 3*, of 4* voor 100%
Is het nog een beetje vol te houden daar bij jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in Almere-Buiten maar ik ben snel weer naar Almere-Binnen gegaan, veels te warm.
Beide Hamiltons in dat gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bedoel je deze Hamilton:
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook voor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |