SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Onverwachts kaarten kunnen scoren voor Floor Jansen social distancing concert in Oktober.
Ik zat nog vast in het vorige topic.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:45 schreef Dave het volgende:
HAD IK GEEN WAARSCHUWING KUNNEN KRIJGEN DAT HET DE LAATSTE POST WAS NU WIST IK GEEN LEUKE TT TE BEDENKEN
Ah, fijn is dat altijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Door een misrekening in m'n loon heb ik over een groot deel van 2019 en 2020 huurtoeslag gekregen. Met de nieuwe berekening blijkt dat ik daar geen recht op had.
Die mogen @Greys bedankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al weet ik niet wat god er mee te maken heeft. En hoe zit dat met de atheïsten?
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Onverwachts kaarten kunnen scoren voor Floor Jansen social distancing concert in Oktober.
Ze heeft het wel over kaarten. Dus wellicht mag je mee.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Zouden ze iets leuks moeten krijgen vandaag dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen geluk met m'n pokémon go evoluties vandaag, allemaal flut attacks. #RELLEN
Ik let daar echt nooit opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen geluk met m'n pokémon go evoluties vandaag, allemaal flut attacks. #RELLEN
Je bent bekend met het concept TM ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn nog kaarten. Je mag alleen kaarten bestellen voor je huisgenoten. Je temperatuur wordt gechecked, moet via de looppaden lopen (ander wordt je eruit gezet) en je mag niet meezingen. Die ene maat van mij is nu dan maar een huisgenoot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft het wel over kaarten. Dus wellicht mag je mee.
Nee, maar ik vang altijd alles wat ik tegen kom gedurende een week, en dan op vrijdag ga ik alles bij langs, transfer de mindere, evolueer de goede als ik genoeg candy heb, en dan maar hopen op goede attacks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zouden ze iets leuks moeten krijgen vandaag dan?
Ik kijk naar de best moveset op https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/3-venusaur.quote:
Ja met TMs kun je de moveset aanpassen he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de best moveset op https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/3-venusaur.
Ik evolve echt zelden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vang altijd alles wat ik tegen kom gedurende een week, en dan op vrijdag ga ik alles bij langs, transfer de mindere, evolueer de goede als ik genoeg candy heb, en dan maar hopen op goede attacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |