SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Onverwachts kaarten kunnen scoren voor Floor Jansen social distancing concert in Oktober.
Ik zat nog vast in het vorige topic.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:45 schreef Dave het volgende:
HAD IK GEEN WAARSCHUWING KUNNEN KRIJGEN DAT HET DE LAATSTE POST WAS NU WIST IK GEEN LEUKE TT TE BEDENKEN
Ah, fijn is dat altijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Door een misrekening in m'n loon heb ik over een groot deel van 2019 en 2020 huurtoeslag gekregen. Met de nieuwe berekening blijkt dat ik daar geen recht op had.
Die mogen @Greys bedankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al weet ik niet wat god er mee te maken heeft. En hoe zit dat met de atheïsten?
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Onverwachts kaarten kunnen scoren voor Floor Jansen social distancing concert in Oktober.
Ze heeft het wel over kaarten. Dus wellicht mag je mee.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Zouden ze iets leuks moeten krijgen vandaag dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen geluk met m'n pokémon go evoluties vandaag, allemaal flut attacks. #RELLEN
Ik let daar echt nooit opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb geen geluk met m'n pokémon go evoluties vandaag, allemaal flut attacks. #RELLEN
Je bent bekend met het concept TM ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn nog kaarten. Je mag alleen kaarten bestellen voor je huisgenoten. Je temperatuur wordt gechecked, moet via de looppaden lopen (ander wordt je eruit gezet) en je mag niet meezingen. Die ene maat van mij is nu dan maar een huisgenoot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft het wel over kaarten. Dus wellicht mag je mee.
Nee, maar ik vang altijd alles wat ik tegen kom gedurende een week, en dan op vrijdag ga ik alles bij langs, transfer de mindere, evolueer de goede als ik genoeg candy heb, en dan maar hopen op goede attacks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zouden ze iets leuks moeten krijgen vandaag dan?
Ik kijk naar de best moveset op https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/3-venusaur.quote:
Ja met TMs kun je de moveset aanpassen he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de best moveset op https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/3-venusaur.
Ik evolve echt zelden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vang altijd alles wat ik tegen kom gedurende een week, en dan op vrijdag ga ik alles bij langs, transfer de mindere, evolueer de goede als ik genoeg candy heb, en dan maar hopen op goede attacks.
I know, maar die heb ik momenteel niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja met TMs kun je de moveset aanpassen he.
Ik heb er zat, want ik gebruik ze nooit. Maar ik gooi ze ook niet weg, want zeldzaam! En dus zitten die krengen alleen maar ruimte in te nemen, naast mijn star pieces, incense, verschillende raid passes en meer van die troepquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
I know, maar die heb ik momenteel niet.
Ik heb er juist te veel van dat ik niet meer weet wat ik ermee moet. Ik raid ook veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik raid bijna niet, dus daar hebben we meteen de oorzaak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb er juist te veel van dat ik niet meer weet wat ik ermee moet. Ik raid ook veel.
Al een kwart pagina!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen! Hoeveel pagina's heb je al?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]Heet het 'Niet naar de finale, dat komt niet meer goed.'
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel goed om te weten. Dus altijd in het begin van het jaar gaan samenwonen en niet pas later.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb er pas nog een stuk of 20 weggegooid vanwege ruimtegebrek.
Dan is het helemaal lullig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja preciesMaar met samenwonen is het ook wel duidelijk, zij werden per ongeluk fiscaal partner
![]()
Is het s avonds?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:23 schreef F1gamer het volgende:
18 oktober is het concert. Dat lijkt me niet heel erg handig om er heen te gaan als ik in de maand proeftijd zit.
Jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het helemaal lullig.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Kijk toch nog een voordeel aan single zijn
Dit vond ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, zo'n coronatest viel me reuze mee. Ik begrijp dat mensen het een hele vervelende test vinden, maar het is zo gepiept.
Nu maar hopen dat de uitslag binnen 2 dagen komt.
Mijn nichtje was van de week 's ochtends getest en 's avonds stond de uitslag al op die website, dus wie weet heb je ook geluk. En hopelijk een negatieve uitslag natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, zo'n coronatest viel me reuze mee. Ik begrijp dat mensen het een hele vervelende test vinden, maar het is zo gepiept.
Nu maar hopen dat de uitslag binnen 2 dagen komt.
Samurott? Die heb ik nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik baal hier echt van. () Allemaal evoluties waar ik ook heel lang op heb zitten wachten, Alakazam, Roserade, Samurott, Infernape..
[ afbeelding ]
Is Samurott die van Oshawott?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik baal hier echt van. () Allemaal evoluties waar ik ook heel lang op heb zitten wachten, Alakazam, Roserade, Samurott, Infernape..
[ afbeelding ]
Het wordt ook een beetje overdreven denk ik. Fijn is anders, maar ach, een gaatje boren en opvullen bij de tandarts is vervelender.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit vond ik ookJe doet het niet voor je lol, maar het valt mee en is zo voorbij
Mijn tante uit de andere kant van het land komt zondag naar mijn opa toe. Eigenlijk wilde ik er wel heen gaan, maar ik moet eerst even de uitslag afwachten. Wie weet heb ik geluk en kan ik haar zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn nichtje was van de week 's ochtends getest en 's avonds stond de uitslag al op die website, dus wie weet heb je ook geluk. En hopelijk een negatieve uitslag natuurlijk
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Samurott die van Oshawott?
Er komt ineens iets bovenPokémon Black & White is de laatste generatie die ik (heel fanatiek) heb gespeeld
Wel alledrie lelijke/niet leuke starters. Die big (Tepig?) vond ik de leukste. Die grasstarter was echt een gedrocht in die generatie imo
Ik merk een verandering.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven
Haa...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Gelukkig is je UI hetzelfdequote:
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig is je UI hetzelfde![]()
Maaruh gefeliciteerd met je wedergeboorte!
Doe maar kalm aan, zóveel veranderingen in korte tijd kunnen wij niet aan hoor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb die gras starter inmiddels ook gevonden. Snivy, stom beest.
Haha je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan, zóveel veranderingen in korte tijd kunnen wij niet aan hoor!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef BillDauterive het volgende:
Welkom Justin! Ik vond je oude naam ook mooi.
Dan weten we toch niet meer wie je bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha bedankt. Die ui verandering komt nog.
Ik vroeg me gisteravond serieus af hoe kan Justin_Case 117 post in ESF hebben en waarom zegt die naam me niets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan weten we toch niet meer wie je bent.
Had het er laatst ook al met @Dave over, het zit hem natuurlijk ook al in de naam van dat slang geval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n egoïstische of verwaande uitstraling
Maar ook gewoon in de vorm van de ogen en zijn pose. Verwaand jochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Had het er laatst ook al met @:Dave over, het zit hem natuurlijk ook al in de naam van dat slang geval.
Oef, daar ben ik nog niet klaar voor. Misschien over een paar maanden. Dan is m'n irritatie over de hoofdpersoon wel weer gezakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:02 schreef Arizona het volgende:
Er is weer een nieuw seizoen van Lucifer op Netflix
Je bedoelt de immer moeilijk kijkende Detective? Daar kijk ik niet voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oef, daar ben ik nog niet klaar voor. Misschien over een paar maanden. Dan is m'n irritatie over de hoofdpersoon wel weer gezakt.
Aan de andere kant zou een pokémon die Serperior heet die eruitziet als een schattige Clefairy natuurlijk ook niet werken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook gewoon in de vorm van de ogen en zijn pose. Verwaand joch
Ik bedoel toch echt Lucifer zelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bedoelt de immer moeilijk kijkende Detective? Daar kijk ik niet voor
Oh, ik vind hem zo lekkerquote:
Hij is zeker eye candy, maar bepaald gedrag van hem valt heel erg slecht bij me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem zo lekker
Ik vind die vrouw soms zo irritant
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
Ja ik probeer het inderdaad wel zo neer te zetten dat het nét een beetje wringt, qua karakter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij is zeker eye candy, maar bepaald gedrag van hem valt heel erg slecht bij me.
En natuurlijk weeeeeeeet ik dat dat nou juist de rol is.
Altijd al geweten dat jij het was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik probeer het inderdaad wel zo neer te zetten dat het nét een beetje wringt, qua karakter.
Dit klinkt vrij dramatisch maar zolang je maar weet dat wij wél van je houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik was weer even niet op aan het letten, ineens was groepsinschrijving voor een nieuw vak open. Groepjes van drie personen is de bedoeling. Mijn vriendengroep van 10 personen heeft zich plots al ingedeeld in drie groepjes dus ik moet weer bij de rest van de jaarlaag charterenZo geen zin in
Ik vroeg me eerder ook al af of een cockring zou tellen. Ik denk het nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef Cyan9 het volgende:
Houden we trouwens nog steeds kledingscores bij? Ik zit namelijk met een onduidelijke kwestie..
Laat eens weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef Cyan9 het volgende:
Houden we trouwens nog steeds kledingscores bij? Ik zit namelijk met een onduidelijke kwestie..
Oh toen ik vorige week zei dat ik één kledingstuk aanhad telde ik die wel gewoon mee hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder ook al af of een cockring zou tellen. Ik denk het niet
Goed punt, maar het was toch iets onschuldiger. M'n t-shirt heeft nogal veel gaten, is het dan 1 of 0,5?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat is net als een ring om je vinger of een horloge. Dat zijn accessoires, geen kledingstukken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon 1 hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed punt, maar het was toch iets onschuldiger. M'n t-shirt heeft nogal veel gaten, is het dan 1 of 0,5?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij dramatisch maar zolang je maar weet dat wij wél van je houden.
Als het aan elkaar blijft zitten als je het met 1 vinger optelt is het 1 kledingstukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed punt, maar het was toch iets onschuldiger. M'n t-shirt heeft nogal veel gaten, is het dan 1 of 0,5?
Dan zit ik op 3.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon 1 hoor.
Die extra gaten naast die vier maakt niet uit.
Het is niet stuk, dat is het design.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het aan elkaar blijft zitten als je het met 1 vinger optelt is het 1 kledingstukDat je kleding stuk is, is weer een ander verhaal
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet stuk, dat is het design.
Een design met gaten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet stuk, dat is het design.
Omg jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem zo lekker
Ik vind die vrouw soms zo irritant
Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook de vibrator ingehouden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehouden![]()
ingehouden, hehe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehouden![]()
Nee, dit is 'm niet hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg maar dit idee, alleen heb ik dan niet de pecs, abs en biceps.
[ afbeelding ]
Dit is hem inderdaad niet, kan geen afbeelding vinden van het shirt in kwestie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit is 'm niet hoor.
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg maar dit idee, alleen heb ik dan niet de pecs, abs en biceps.
[ afbeelding ]
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |