SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik was te laatquote:
Nee Koert Westermanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Ik ben als n00b ook maar ingeschakeld. Meteen over die sextape, Sierd de Vos toch?![]()
![]()
Hoeveel publiek is er eigenlijk bij of is dat een bandje?
ach soquote:
Ik kijk op de Belg, maar Koert vind ik altijd nogal vermoeiend met zijn overacting.quote:
Lukaku?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie het ging, maar hij was blijkbaar niet alleen groot in het veld.
Ja vreselijk, alles klinkt nep. Was al over naar Fox, maar daar is geen geluid van het publiek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk op de Belg, maar Koert vind ik altijd nogal vermoeiend met zijn overacting.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lukaku?
“He’s our Belgian scoring genius,
With a 24 inch penis” ()
Als een voetbal n00b. De enige seks tape is toch van die ADO keeper ?quote:
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als een voetbal n00b. De enige seks tape is toch van die ADO keeper ?
Ik ging even zoeken op googlequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als een voetbal n00b. De enige seks tape is toch van die ADO keeper ?
Dit gelooft niemand!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Ik zocht naar wie het was trouwens, niet naar de sekstape zelf.
Zou Koert van een borreltje houden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk op de Belg, maar Koert vind ik altijd nogal vermoeiend met zijn overacting.
@Prisha en @Momo begonnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ik
Uhuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
quote:
Dit gaat nog over die sekstape?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:14 schreef Cee het volgende:
Commentator zegt wel dat het een behoorlijke staf is dat hier naar binnen mag.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:14 schreef Cee het volgende:
Commentator zegt wel dat het een behoorlijke staf is dat hier naar binnen mag.
quote:
Yeah surequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Luukie natuurlijkquote:
KOEKOEKquote:
Je bent geen fan van Lukaku?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Luukie natuurlijk![]()
Stefan ook, maar Lukaku![]()
En Luukie uut de Achterhoek
Die van de 24 inch penis?quote:
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doelquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Wat een groep VBL gekkies hier ook in deze SC
Verslavend kutspelquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doel
Ach, laatste keer dat ik het had gespeeld was blijkbaar in juni. Het kon wel weer eensquote:
Beetje an ‘t prutsen vanavondquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, laatste keer dat ik het had gespeeld was blijkbaar in juni. Het kon wel weer eensEn misschien heb ik er na een park ook weer even genoeg van
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee joh, klaag lekker verder. Soms lucht dat ook op
En na al ons geklaag van de afgelopen weken mag dat al helemaal
Bijna, bijnaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:34 schreef Em31 het volgende:
Hey @:Strani Sevilla is jouw favoriete team toch?
Leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doel
Zat al te twijfelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna, bijnaZe winnen wel een stuk meer dan Valencia tegenwoordig
Bestaan er nog andere Tycoon spellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb dat probleem met alle "Tycoon" spellen... als ik met OpenTTD bezig ben dan begin ik ergens begin van de middag en dan vraag ik me ineens af waarom het licht buiten uitgedaan is.
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!quote:
Preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!
Ik ben hier bijv wel benieuwd wat jullie vinden maar heb zelf geen mening dus zou dan de stand vertekenen door willekeurig te stemmen
POLLquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!
Ik ben hier bijv wel benieuwd wat jullie vinden maar heb zelf geen mening dus zou dan de stand vertekenen door willekeurig te stemmen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere Tycoon spellen?
Haha preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies
Altijd een derde optie aanmaken "Zodat Meke toch mee kan kijken"
Neuh doe maar niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat al te twijfelendan zal ik je niet feliciteren.
Er is 3 keer gestemd voor Inter, 2 keer voor Sevilla.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is 3 keer gestemd voor Inter, 2 keer voor Sevilla.
Echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...
Speel ik al sinds 1994
Ik kan zelfs van m'n eigen poll de uitslag niet zien zonder te stemmenquote:
Dan gaat de woordgrap toch wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die a moet je echt weghalen, is niet goed voor m'n OCD!!!!
Nu voel ik me jong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Speel ik al sinds 1994
Dat eerste deel is juist, het tweede onjuistquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Sowiesoa = studentenverenigingtaal en het betekent dat je er sowieso een soa krijgt.
Omg serieusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Sowiesoa = studentenverenigingtaal en het betekent dat je er sowieso een soa krijgt.
Nee ik ben er ook heel blij meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een koud lichaamsdeel heb ik al lang niet meer over gehoord
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omg serieus
Ik had m gewoon niet door
Spuit 11 doei
Nou ja vanaf morgen staat er voor elke dag regen voorspeld bij mij dus ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik ben er ook heel blij meeZe liggen ook al de hele avond vol in de ventilator
Z'n ouders hangen nou weer met Siem aan de telefoon om te klagen dat hij nooit iets goed kan doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
Leuk voor de altijd vervelende Luuk de Jong
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Z'n ouders hangen nou weer met Siem aan de telefoon om te klagen dat hij nooit iets wat goed kan doen.
OpenTTDquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Speel ik al sinds 1994
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Zeker wel, denk aan de plantjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja vanaf morgen staat er voor elke dag regen voorspeld bij mij dus ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijn
Nigel was niet echt een aanvaller toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
'De Jong scoort twee keer in Europese finale'.
Dan hadden we niet direct déze De Jong verwacht hè
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee geen hartjes
Je had deze moeten sturen:![]()
Of de Pietenversie maar die vind ik racistisch
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Bij OpenTTD heb ik daar minder last van, omdat ik dat spel niet zo goed begrijpquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb dat probleem met alle "Tycoon" spellen... als ik met OpenTTD bezig ben dan begin ik ergens begin van de middag en dan vraag ik me ineens af waarom het licht buiten uitgedaan is.
Nee maar die kon wel goed borsttrappen geven, zo heeft ieder z'n talent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nigel was niet echt een aanvaller toch?
Vervelend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
Leuk voor de altijd vervelende Luuk de Jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |