Wel leuk dat je na zo veel tijd nog zo fanatiek contact hebt! Ik ben echt benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn over pakweg 20-30 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja tijdens onze potjes gaat het er ook hard aan toe(Maar tegelijkertijd praten we elkaar bij over de laatste nieuwtjes in onze respectievelijke levens, werkt prima zo hoor!)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Vandaag weer 46 reacties geplaatst op een Nederlands forum, was leuk' 'En jij?'
Er zijn wel pauzes geweest hoor! Maar ergens dit jaar hebben we de draad weer opgepakt en is het direct weer als vanoudsquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je na zo veel tijd nog zo fanatiek contact hebt! Ik ben echt benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn over pakweg 20-30 jaar
Laat je niet te veel afleiden door je gesprekken hè! Het zijn gewoon strategieën van die Bas om te winnen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Nou, tijdens ons laatste potje hadden we hele interessante gesprekken over onze relaties. En dat allemaal terwijl we elkaar virtueel afmaken![]()
(Of nou ja, ik hém)
Baas Strani heeft gewoon meerdere relaties.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Nou, tijdens ons laatste potje hadden we hele interessante gesprekken over onze relaties. En dat allemaal terwijl we elkaar virtueel afmaken![]()
(Of nou ja, ik hém)
Of van mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laat je niet te veel afleiden door je gesprekken hè! Het zijn gewoon strategieën van die Bas om te winnen!
Ehm ik doe hier geen uitspraken over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Baas Strani heeft gewoon meerdere relaties.
Je ontkent alles zegmaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehm ik doe hier geen uitspraken over.
Ontzettend leuk wel. Twee van mijn beste vrienden zitten nog samen op eenzelfde studie, dus die zien elkaar nog heel veel, en ik ook nog wel in vakanties of weekenden wel eens. Maar goed, één begint al weleens over in het buitenland wonen, dus ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren voor het zo ver is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn wel pauzes geweest hoor! Maar ergens dit jaar hebben we de draad weer opgepakt en is het direct weer als vanouds
Alleen omdat Stranita nu aan het meelezen is, zeker!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehm ik doe hier geen uitspraken over.
Nou ja, ik bewijs dat je dan nog altijd vrienden kan blijvenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ontzettend leuk wel. Twee van mijn beste vrienden zitten nog samen op eenzelfde studie, dus die zien elkaar nog heel veel, en ik ook nog wel in vakanties of weekenden wel eens. Maar goed, één begint al weleens over in het buitenland wonen, dus ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren voor het zo ver is.
Ik ben trots.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Die uitspraak past hier wel ja.
Of eigenlijk: Ik ontken noch bevestig.
Hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen omdat Stranita nu aan het meelezen is, zeker!
Anders doe je er altijd zo opschepperig over
Ook meerdere relaties?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee hoor, Stranita is net zoals ik
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik bewijs dat je dan nog altijd vrienden kan blijven
Oh, ik lees het alweer. Bezoekje aan de swingersclub staat elk weekend op het programma.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee hoor, Stranita is net zoals ik
Dit kan ik wél heel krachtig ontkennen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of gezamenlijk meerdere relaties, maar met dezelfde personen!
En ook dit wordt ontkend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ik lees het alweer. Bezoekje aan de swingersclub staat elk weekend op het programma.
Dat ontkent hij vast.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken. Interessant persoon, die @:Strani ..
Hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken. Interessant persoon, die @:Strani ..
Bekennen zou een leugen zijn, dus hij moet dat wel ontkennen.quote:
Dat is natuurlijk ook meer een donderdagavondactiviteitquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bekennen zou een leugen zijn, dus hij moet dat wel ontkennen.
Oh Tim dat soort details weet ik dan weer allemaal niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook meer een donderdagavondactiviteit
Gewoon echt helemaal ook? Niet alleen uit je eigen vriendenlijst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer even wat mensen van Facebook afgetrapt. Mensen zijn stom.
Ik zie ze hier voorbijvliegen. We zwaaien ze uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer even wat mensen van Facebook afgetrapt. Mensen zijn stom.
Soms moet die agressie er even uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon echt helemaal ook? Niet alleen uit je eigen vriendenlijst?
Respect!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Soms moet die agressie er even uit.
Die kicken we gewoon weer omhoogquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Blijven jullie wel even doorposten? Mijn vage ontkenningen noch bevestigingen zijn niet bedoeld voor de ochtendposters.
Op dat we niet vergeten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kicken we gewoon weer omhoog
Ik heb welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vroeg me ook al af waar de late night squad gebleven was..
Ik had toch even een momentje nodig om deze te snappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel
[ afbeelding ]
gevonden
Ohquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kicken we gewoon weer omhoog
Truston!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel een beetje tijd voor bed nu.
Nou vooruit. Slaapse!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |