Trustenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga net als LuctorDus echt. Zonder terug te komen. Echt.
Ja dat gelooft natuurlijk niemandquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die het serieus nemen, dan peper ik ze wel even in de oren dat jij een hele nette user bent die hier uiteraard niet aan doet
Ja nou ja dat is wel zoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
Daar heb je het zelf toch echt naar gemaakt.
Is het kunnen of willen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is wel zoHet is wat het is, ik kan er ook niks aan doen!
Hij kan beiden ontkennen noch bevestigen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het kunnen of willen?
Cyan9 de maatschappelijk werker duikt even op.
Beidenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het kunnen of willen?
Cyan9 de maatschappelijk werker duikt even op.
Strani ligt nu op jouw bank?quote:
Dat uiteraard. En van ons mag dat ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En als dat zo is, dan is dat omdat dat mag van Stranita.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
Okay nee nu komen er geruchten die ik later dan toch écht moet ontkennen.
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inbraakalarm dat afgaat. Dat is lekker wakker worden.![]()
Maar gelukkig geen inbrekers? #positiefdenkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inbraakalarm dat afgaat. Dat is lekker wakker worden.![]()
Auch, hopelijk gaat het alweer iets beter...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuit
Ik weet ALLESSSquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Blijven jullie wel even doorposten? Mijn vage ontkenningen noch bevestigingen zijn niet bedoeld voor de ochtendposters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |