Nou ja, dat blijft moeilijk vrees ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel eindelijk echte concurrentie voor Jopie!
Preciesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Soort openlijke undercoveroperatie dit.
Jammer wel dat dit topplan nu al sneuveltquote:
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dat blijft moeilijk vrees ik.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Fair point, maar dit is wel een heel nieuw niveau hoor
Hoe kom ik daar mobiel ook alweer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
Volgens mij ben ik langzaam aan de enige FOK!ker die z'n FoBo-foto af en toe nog update maar ik heb er maar weer eens een nieuwe ingeslingerd.
Wat is FoBo-foto?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
Volgens mij ben ik langzaam aan de enige FOK!ker die z'n FoBo-foto af en toe nog update maar ik heb er maar weer eens een nieuwe ingeslingerd.
Goed bezig. Ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
Leuke fotoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet geloof ikMisschien met de directe link? Fotoboek van Strani
Nederlandse Spanjaard in z'n natuurlijke habitat gespot.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou echt ja, hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nederlandse Spanjaard in z'n natuurlijke habitat gespot.
Er wordt wel massaal gepost daarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt in 2014 de meest recente reactie geplaatst in mijn FoBo. Dus ik ben je eeuwig dankbaar.quote:
Inderdaad, je krijgt amper tijd om bij te lezen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het gaat van boven naar beneden dus eigenlijk heeft @:Amarantha de eer om zes jaar geleden de laatste reactie te hebben gepost. Dat valt me alleszins mee.
Oh jeetje ik zie het.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt in 2014 de meest recente reactie geplaatst in mijn FoBo. Dus ik ben je eeuwig dankbaar.
StormloopFoBo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, je krijgt amper tijd om bij te lezen.
80 baantjes in een uur moet lukken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:48 schreef F1gamer het volgende:
Weinig energie en ik zo baantjes gaan zwemmen![]()
Geen goede combinatie gisteravond tot 11 uur bordspellen spelen en vanochtend om half 9 naar de tandarts
Tot 11 uur bordspellen spelen is ook wel echt op het randje leven hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:48 schreef F1gamer het volgende:
Geen goede combinatie gisteravond tot 11 uur bordspellen spelen en vanochtend om half 9 naar de tandarts
Dat is wel borderline gevaarlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot 11 uur bordspellen spelen is ook wel echt op het randje leven hè.
Jezusquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel borderline gevaarlijk inderdaad.
Och ooit eens een keer toch 3 uur 's nachts bordspellen gespeeld en daarna een snackbar opgezocht om een bamihap te verorberen. That's living on the edgequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot 11 uur bordspellen spelen is ook wel echt op het randje leven hè.
Dat van die snackbar op dat tijdstip is heel normaal, maar dat andere, jeetje... heftigquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Och ooit eens een keer toch 3 uur 's nachts bordspellen gespeeld en daarna een snackbar opgezocht om een bamihap te verorberen. That's living on the edge
Waarom ga je op zaterdag naar de tandarts?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:48 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben net geswitcht van andere tandarts. De intakegesprek was dus vanochtend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom ga je op zaterdag naar de tandarts?
Maar nog steeds, waarom zaterdagquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ben net geswitcht van andere tandarts. De intakegesprek was dus vanochtend.
Is toch nep? Zit denk ik gewoon een pingpongtafel inquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CEEl0MOnvoy/?igshid=1pi93azsf7ve3
auw.
Komt goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga dus vanavond voor het eerst uit eten sinds corona happened. Ik vind het serieus een beetje spannend.
Dat verwacht ik ook wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Meeste horeca waar ik ben geweest gaan er echt heel goed mee om
Komt goed Cyan, alles zal voor je het weet best normaal lijken. Gewoon van genieten!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga dus vanavond voor het eerst uit eten sinds corona happened. Ik vind het serieus een beetje spannend.
Nou als het zo moet, kom ik vanavond niet hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
En nee, het is niet met een leuke jongen. Die waren weer eens uitverkocht.
Stomquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, dat zou wel verklaren, waarom hij geen krimp geeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Is toch nep? Zit denk ik gewoon een pingpongtafel in
Leuke meid dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
Verdorie, daar gaat m'n date met Fred.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou als het zo moet, kom ik vanavond niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |