Totdat alle gebruikers terug zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:05 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij is de site nu wel sneller.
Ik wilde reageren, maar was niet zo netjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik ga gewoon op visite hoor, even voor de zekerheidKraamvisite, net op tijd voor de eerste verjaardag
Ja hequote:
Dat kan hij ontkennen noch bevestigen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:29 schreef F1gamer het volgende:
Welke escapades heeft @:strani nu weer gedaan?
@Strani denkt nog steeds dat het forum down isquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan hij ontkennen noch bevestigen.
@Strani ik vind dit wel een beetje overdreven hoor dat je vanwege de TT heel FOK! van de server afgooitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
@:strani denkt nog steeds dat het forum down is
Niet meer doen @murpquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht even dat @:murp ESF had gesloten, maar iets teveel sloot.
Echt he, moet je ineens alles wat je denkt voor jezelf houden. Niet te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja heIk kon nu nergens mijn anti Joris van der Berg rant kwijt
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht even dat @:murp ESF had gesloten, maar iets teveel sloot.
Weet ik Em, weet ik. Maar we komen hier met z'n allen doorheen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat even duren om hier van bij te komen.
Ja Jezus Redefine ik heb wel een reputatie te beschermen hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani ik vind dit wel een beetje overdreven hoor dat je vanwege de TT heel FOK! van de server afgooit
En zo tof dat er ineens een comment van iemand uit Colombia staatquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dit Opus nummer maakt het er nog wel mooier op (hoewel dit niet was wat ze draaiden in het stadion)
quote:Greetings from Tunja Boyacá Colombia, the goal he lost in the 2010 World Cup final still hurts, but always an admirer of that great player
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En zo tof dat er ineens een comment van iemand uit Colombia staat
[..]
Ik wist niet dat je zover zou gaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Jezus Redefine ik heb wel een reputatie te beschermen hoor.
Daarom zijn ze zo'n fan van Robben. De schoonheid van zijn voetbal om de lelijkheid te ontsnappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is trouwens een onnoemelijk lelijke stad, TunjaIk ben er een keer verdwaald geweest met de hele schoonfamilie, verschrikkelijk oord. Wel aardige mensen toen we om de weg vroegen.
Ik ben niet zo`n voetbalkenner maar dit moment staat zeker in mijn top 10 van voetbal momenten (als ik al tot een top 10 kan komen)quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zijn ze zo'n fan van Robben. De schoonheid van zijn voetbal om de lelijkheid te ontsnappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |