Ja, je zal wel bekaf zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was niet voor niets zo weinig online.
Robbengodquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dit Opus nummer maakt het er nog wel mooier op (hoewel dit niet was wat ze draaiden in het stadion)
Eigenaardig inderdaad!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Kwalificatieduel Europa League tijdens warming-up afgelast wegens corona
@:Strani Vreemd verhaal
En als ze elkaar raken vormen ze een superorkaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer interessant meteo-nerd nieuws, voor het eerst sinds 1933 gaan er waarschijnlijk 2 orkanen/stormen op hetzelfde moment aanwezig zijn in de golf van Mexico. Allebei de orkanen gaan op Louisana af.
Inclusief haaien?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
En als ze elkaar raken vormen ze een superorkaan?
In 2020 wel jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
En als ze elkaar raken vormen ze een super orkaan?
Jammer dat de tweede niet Leontine heet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer interessant meteo-nerd nieuws, voor het eerst sinds 1933 gaan er waarschijnlijk 2 orkanen/stormen op hetzelfde moment aanwezig zijn in de golf van Mexico. Allebei de orkanen gaan op Louisana af.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Jammer dat de tweede niet Leontine heet.
In 2020 kan alles. @Dave had ook al zoiets engs op zijn twitter gezetquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2020 wel jaSuperorkaan
![]()
Ligt aan de bepaalde omstandigheden. Maar als orkanen dichter bij elkaar komen dan 900km als ze allebei ongeveer even sterk zijn dan gaan ze om elkaar heen draaien. Soms mergen ze dan alsnog en soms worden ze dan versneld "uit elkaar gegooid".
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb me in NWS gewaagd. Nu uitgewrongen.
Ah ja, de superteek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 2020 kan alles. @:Dave had ook al zoiets engs op zijn twitter gezet
En ik wilde vanavond nog iets posten over een asteroide die de dag voor de Amerikaanse verkiezingen langs de aarde scheert, met een kans van 0.41% op een inslag. ( Bron )quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 2020 kan alles. @:Dave had ook al zoiets engs op zijn twitter gezet
In zulke zware tijden hebben we een positieve boodschap nodig. Een van hoop, en liefde! Een waardoor het volk er weer tegenaan kan!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
En ik wilde vanavond nog iets posten over een asteroide die de dag voor de Amerikaanse verkiezingen langs de aarde scheert, met een kans van 0.41% op een inslag. ( Bron )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik wil een second option van @Prisha of @TheFreshPrince voordat je dat doetquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
En ik wilde vanavond nog iets posten over een asteroide die de dag voor de Amerikaanse verkiezingen langs de aarde scheert, met een kans van 0.41% op een inslag. ( Bron )
6,5 feet is zo’n 2 meter dus maak me geen zorgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil een second option van @:Prisha of @:Thefreshprince voordat je dat doet
Met 1.5 meter afstand houden kom je dan net 50 cm te kort.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
6,5 feet is zo’n 2 meter dus maak me geen zorgen
Ik ben nog wakker. We zijn nu bijna bij de puntentelling. Maar het was wel zo netjes als je je net als @Guanabana keurig had afgemeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Is @:usagi414 al op bed? Anders durf ik me nog niet te vertonen omdat ik ESF terugkijken heb gemist
En dat je uit Twente komt is niet te merken. "op bed"quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Is @:usagi414 al op bed? Anders durf ik me nog niet te vertonen omdat ik ESF terugkijken heb gemist
Ik moest ineens een koraal bouwen, er was geen tijd om me af te melden!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker. We zijn nu bijna bij de puntentelling. Maar het was wel zo netjes als je je net als @:Guanabana keurig had afgemeld
Ja want in bed klinkt alsof je onder je matras ligt ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat je uit Twente komt is niet te merken. "op bed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |