abonnement Unibet Coolblue
pi_158046588
BNW Feedback topic.
There is only one religion
  zondag 6 december 2015 @ 00:02:04 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158046904
Oke.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158050894
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Een beetje mosterd na de maaltijd.
Ik heb regelmatig contact met Lavenderr en die is goed in staat voor zichzelf op te komen daar heeft ze jou niet voor nodig. Lavederr weet ook dat ik haar serieus neem en direct naar dingen kijk als er iets is.
En als je je bont en blauw ergert maak je een TR (Dat is de snelste manier)
Hallo Dance,

Ik heb er goed over nagedacht of ik nu wel of niet zou reageren vooral omdat het al weer een "oude"post is.

Juist daarom heb ik besloten om wel een reactie te geven.
Het is was wat mij betreft geen "mosterd na de maaltijd "

Uitleg:
Ik lees meestal alles wel op NWS en op BNW alleen ik ben niet vaak ingelogd op Fok. De Reden waarom ik wel meelees maar niet kan/mag inloggen moet ik private houden.

Ik las wat ik je aangaf een aantal aanvallen op Lavenderr (vooral door "mede forumgenoot " Lichtkogel) Leesbaar voor een ieder zowel online als offline.

Ik kon de TR knop niet gebruiken omdat ik niet was ingelogd op Fok.

---Maar ik las alles wel----

Ik ben het helemaal met je eens met de gedachte dat Lavenderr heel goed voor zichzelf kan opkomen en haar eigen huisje heel goed kan verdedigen, maar het ging maar door met aanvallen op Lav en zowel Jij en Jogy, eigenlijk deed niemand er iets mee.

Ik zat op een gegeven moment in een circel van GVD.. kan dit nou zo maar allemaal ? Doen de mods er nu helemaal niets mee?

Lav is jaren lang mod geweest hier en nu gaan we haar afbranden natrappen en in de zeik zetten en dat wordt gedoogd?

Vandaar dat ik gewoon "moest" reageren.

Ik moet mezelf wel in de spiegel kunnen aankijken!
Als ik alles voorbij had laten gaan zonder een reactie te posten had ik mezelf niet meer eerlijk en open kunnen aankijken.

Mijn gevoel zei me .. en nu moet je een reactie geven!

Verder in jouw reactie bepaal jij nu voor Lav dat ze mijn reactie niet nodig was en je schrijft bijna een reactie voor haar en gaat er zelfs aan voorbij dat Lav dat zelf heel goed kan.

Kortom Dance.. De Pot verwijt de ketel.

Wat mij betreft komt op deze posting geen reactie. We willen niet aan de gang blijven he:)

Ik wens je een fijne dag toe Dance.

Take Care!
pi_158050896
Hé, dat jullie af en toe een topic ineens tijdelijk dichtgooien: prima, zal wel nodig zijn. Beetje jammer alleen dat eerst een topic over genderkwesties gekaapt wordt en volgespamd wordt met de gebruikelijke jodenhaat uit gebruikelijke hoek, waarna er uit diezelfde hoek een nieuw topic komt waarin TS weer met dezelfde onzin aan komt zetten, maar dan in een ander jasje. Dat topic blijft wél open.

Daarop aansluitend: zouden jullie het op de een of andere manier voor elkaar kunnen krijgen dat niet ieder topic gesloopt wordt met wéér dezelfde old-school jodenhaat?

Thanks.
pi_158050908
Eens met bovenstaande reacties.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158050920
Hoi

Daarom maak ik altijd printscreens als ik iets zie staan waarvan ik denk... Hola dit is zo weg .

Take Care
pi_158050969
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 08:15 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, dat jullie af en toe een topic ineens tijdelijk dichtgooien: prima, zal wel nodig zijn. Beetje jammer alleen dat eerst een topic over genderkwesties gekaapt wordt en volgespamd wordt met de gebruikelijke jodenhaat uit gebruikelijke hoek, waarna er uit diezelfde hoek een nieuw topic komt waarin TS weer met dezelfde onzin aan komt zetten, maar dan in een ander jasje. Dat topic blijft wél open.

Daarop aansluitend: zouden jullie het op de een of andere manier voor elkaar kunnen krijgen dat niet ieder topic gesloopt wordt met wéér dezelfde old-school jodenhaat?

Thanks.
^O^ ^O^ ^O^
  zondag 6 december 2015 @ 11:15:06 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158052443
Wat een onzin. Nogmaals: het heeft niets met Jodenhaat te maken maar je komt elke keer uit bij een aantal grote families en bankiers die toevallig (zogenaamd) Jood zijn die hierachter zitten en de scepter zwaaien. En dat gezeik over Mata/Lichtkogel? .. get a life. Die gast houdt jullie wel bezig zeg. Mata ligt in een deuk dat is één ding wat zeker is. Zet eens een andere plaat op aub :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 6 december 2015 @ 11:16:51 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158052482
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Zet eens een andere plaat op aub :Z
Practice what you preach. In elk topic kom je even zeggen dat anderen vooral niet moeten posten en stom zijn en niets snappen van BNW en alleen maar zitten te trollen en en en. Hou daar dan eens mee op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158052493
HAHA CAD die andere mensen verwijt in herhaling te vallen _O- wat schattig.

Niet elk topic hoeft vervuild te worden met Zionistische rommel.

Mata mag in die deuk blijven liggen overigens.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158052565
BNW was leuker zonder mata.
pi_158052726
Overigens, ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan word om toe te geven dat mata mata is. Hij had geen ban. Als hij post onder een andere naam, kan dat gewoon, want zonder een ban is een nieuw account starten toch geen reden voor een ban?

Gewoon zeggen "ok, ik ben mata, ik ben terug" en je krijgt 300 keer meer respect dan dit kinderachtige geouwehoer.
pi_158052812
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan word om toe te geven dat mata mata is. Hij had geen ban. Als hij post onder een andere naam, kan dat gewoon, want zonder een ban is een nieuw account starten toch geen reden voor een ban?

Gewoon zeggen "ok, ik ben mata, ik ben terug" en je krijgt 300 keer meer respect dan dit kinderachtige geouwehoer.
Omdat er met de naamwisseling ook een wisseling in opvattingen is. Zo was het mogelijk om op een aantal punten een andere mening te gaan verkondigen zonder inconsequent te lijken.
  zondag 6 december 2015 @ 11:47:08 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158052984
Wie zou dan Mata moeten zijn? Onze nieuwe grote aanwinst voor het forum, Lichtkogel?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 12:17:02 #15
45833 crew  Fogel
pi_158053463
Wat een schattig stel. Maar serieus, open een topic in R&P want het heeft weinig met feedback te maken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 6 december 2015 @ 12:19:38 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158053493
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2015 12:17 schreef Fogel het volgende:
Wat een schattig stel. Maar serieus, open een topic in R&P want het heeft weinig met feedback te maken.
Je hebt helemaal gelijk. Genoeg aandacht besteed aan dat getroll. Daar leven ze per slotte voor blijkt maar weer. Thanks voor de reminder.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158053527
Maar goed.

Mag deze weer open: BNW / Het gender- en relatiecomplot ?

Ik vind de gedachte van een complot achter het in stand houden van opgelegde normen op het gebied van gender en relaties namelijk oprecht interessant.
  zondag 6 december 2015 @ 12:32:01 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158053741
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 08:15 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, dat jullie af en toe een topic ineens tijdelijk dichtgooien: prima, zal wel nodig zijn. Beetje jammer alleen dat eerst een topic over genderkwesties gekaapt wordt en volgespamd wordt met de gebruikelijke jodenhaat uit gebruikelijke hoek, waarna er uit diezelfde hoek een nieuw topic komt waarin TS weer met dezelfde onzin aan komt zetten, maar dan in een ander jasje. Dat topic blijft wél open.

Daarop aansluitend: zouden jullie het op de een of andere manier voor elkaar kunnen krijgen dat niet ieder topic gesloopt wordt met wéér dezelfde old-school jodenhaat?

Thanks.
Het hele gendercomplot idee komt uit de zionistische hoek (volgens de gelovers van dat complot). Dus als je het er over wil hebben kan je verwachten dat het die kant op gaat. Als je wil weten hoe en wat het gendercomplot uitgelegd kan worden dan kom je daar uit. Een paar maanden geleden was er ook een topic over dit onderwerp en die was gesloten omdat het wel erg richting de 'haatkant' ging en ik niet echt een discussie vorm kon zien die dat zou kunnen ontwijken. Dus tja. Als je er een discussie over wil hebben dan heb je het een en ander te accepteren lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158053803
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 12:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Het hele gendercomplot idee komt uit de zionistische hoek. Dus als je het er over wil hebben kan je verwachten dat het die kant op gaat. Als je wil weten hoe en wat het gendercomplot uitgelegd kan worden dan kom je daar uit. Een paar maanden geleden was er ook een topic over dit onderwerp en die was gesloten omdat het wel erg richting de 'haatkant' ging en ik niet echt een discussie vorm kon zien die dat zou kunnen ontwijken. Dus tja. Als je er een discussie over wil hebben dan heb je het een en ander te accepteren lijkt me.
Vat ik het zo goed samen: het mag pas in BNW besproken worden als de zionisten achter het veronderstelde complot zitten?

Ik vermoed namelijk in dit geval wel degelijk een complot, maar dan vanuit conservatieve hoek. Zie bijvoorbeeld Uganda en hoe Amerikaanse conservatieven daar de doodstraf voor homoseksualiteit hebben weten in te voeren. Dat dat complot ook wortel heeft weten te schieten onder complotdenkers is ironisch natuurlijk, maar mag het daarom hier niet besproken worden?
  zondag 6 december 2015 @ 12:44:25 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158053948
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vat ik het zo goed samen: het mag pas in BNW besproken worden als de zionisten achter het veronderstelde complot zitten?

Ik vermoed namelijk in dit geval wel degelijk een complot, maar dan vanuit conservatieve hoek. Zie bijvoorbeeld Uganda en hoe Amerikaanse conservatieven daar de doodstraf voor homoseksualiteit hebben weten in te voeren. Dat dat complot ook wortel heeft weten te schieten onder complotdenkers is ironisch natuurlijk, maar mag het daarom hier niet besproken worden?
Tuurlijk wel. Iedereen heeft evenveel recht om het te bespreken hoe zij denken dat het zit, waarom niet? Ik zeg alleen dat het idee van een gendercomplot op een bepaalde manier in elkaar zit dus dan kom je die invalshoek hier ook tegen. Ik denk persoonlijk dat de conservatieve/religieuze hoek ook een (eventueel onbewuste )hand heeft in het ontstaan van het gendercomplot idee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 6 december 2015 @ 12:44:51 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158053956
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie zou dan Mata moeten zijn? Onze nieuwe grote aanwinst voor het forum, Lichtkogel?
Nou wat een aanwinst :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158053990
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 12:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Iedereen heeft evenveel recht om het te bespreken hoe zij denken dat het zit, waarom niet? Ik zeg alleen dat het idee van een gendercomplot op een bepaalde manier in elkaar zit dus dan kom je die invalshoek hier ook tegen. Ik denk persoonlijk dat de conservatieve/religieuze hoek ook een (eventueel onbewuste )hand heeft in het ontstaan van het gendercomplot idee.
Waarom moest dat topic dan dicht?
  zondag 6 december 2015 @ 12:46:35 #23
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158053994
Ik heb een aantal reports gezet bij de laatste paar posts van lambiekje in het pharma topic omdat hij enorm over de schreef gaat. Dat deze sowieso al niet zijn weggemod is onbegrijpelijk. Ik vraag me af wat vrienden van mij die arts zijn ervan vinden om allemaal zo weggezet te worden door iemand die nog de basiskennis mist om normaal te functioneren op forumniveau en of ze daar misschien wel wat mee kunnen.

Ik heb echt bijna geen zin meer in dit subforum en dat is jammer omdat het in het begin wel leuk leek maar het is gewoon alleen maar kotsen op de algemene mening en een beetje "aanmodderen".

Ik moest dit even kwijt.
  zondag 6 december 2015 @ 12:48:46 #24
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054037
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 12:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Het hele gendercomplot idee komt uit de zionistische hoek
Dan heb je de start van het topic niet gelezen beste jogy. We kwamen namelijk al vrij snel uit bij conservatieve katholieken die het gezin als hoeksteen van de samenleving pakken.
  zondag 6 december 2015 @ 12:49:54 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158054061
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom moest dat topic dan dicht?
Omdat het uit de hand liep en bleef lopen door een best groot verschil van opvattingen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158054082
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het uit de hand liep en bleef lopen door een best groot verschil van opvattingen.
Het ging vrij goed, totdat iemand er weer eens een jodenhaattopic van maakte. Dan denk ik: pak dat dan aan ipv een heel topic maar dicht te gooien.
pi_158054146
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het uit de hand liep en bleef lopen door een best groot verschil van opvattingen.
Het liep net zo erg uit de hand als de andere topics waarin 1 user 1 groep erbij haalt. Of het liep net zo uit de hand als toen 1 user beweerde 'onweerlegbaar bewijs' te overleggen voor de moonhoax. Etc.
  zondag 6 december 2015 @ 12:57:02 #28
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054204
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het uit de hand liep en bleef lopen door een best groot verschil van opvattingen.
Ik zit het nu door te lezen en de enigen die het laten ontsporen zijn de mensen die meteen de gelegenheid gebruiken om te zeggen dat het "vies en onnatuurlijk" is en het posten van video's van gay parade om daarmee alle homo's weg te zetten als flamboyante flamingo's.
Daarnaast komen er ook ineens joden bij terwijl het begin van het topic inhoudelijk is. En er post notabene een mod actief mee in dat deel van het topic.

Ik vind het jammer dat een op papier zo interessant onderwerp gekaapt mag worden zodat het meteen dichtgegooid wordt.

Als ik een nieuw dergelijk topic open, wat gebeurt er dan? Oprechte vraag.
  zondag 6 december 2015 @ 13:05:15 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158054361
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan heb je de start van het topic niet gelezen beste jogy. We kwamen namelijk al vrij snel uit bij conservatieve katholieken die het gezin als hoeksteen van de samenleving pakken.
De uitleg van het complot betrekt de zionisten erbij. Dat de angst van het complot uit de conservatieve katholieke hoek komt kan ik me verder best goed voorstellen. Maar ik zou het een beetje vreemd vinden om een discussie te hebben over een complot zonder dat de mensen die er daadwerkelijk in geloven ook hun zegje kunnen doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 6 december 2015 @ 13:06:52 #30
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054392
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:05 schreef jogy het volgende:

[..]

De uitleg van het complot betrekt de zionisten erbij. Dat de angst van het complot uit de conservatieve katholieke hoek komt kan ik me verder best goed voorstellen. Maar ik zou het een beetje vreemd vinden om een discussie te hebben over een complot zonder dat de mensen die er daadwerkelijk in geloven ook hun zegje kunnen doen.
Nee dat is niet waar. Dit complottopic begint juist over de conservatieve katholieken en arabieren en wordt gekaapt door een zionisten-bannierdrager. Daar ontspoort het pas bij.

Moeten we anders subjects gaan taggen als binnen of buiten de zionisten-sphere? Want er is meer aan BNW dan enkel zionistenzaken.
  zondag 6 december 2015 @ 13:07:34 #31
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158054411
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 08:15 schreef Vance het volgende:

[..]

Hallo Dance,

Ik heb er goed over nagedacht of ik nu wel of niet zou reageren vooral omdat het al weer een "oude"post is.

Juist daarom heb ik besloten om wel een reactie te geven.
Het is was wat mij betreft geen "mosterd na de maaltijd "

Uitleg:
Ik lees meestal alles wel op NWS en op BNW alleen ik ben niet vaak ingelogd op Fok. De Reden waarom ik wel meelees maar niet kan/mag inloggen moet ik private houden.

Ik las wat ik je aangaf een aantal aanvallen op Lavenderr (vooral door "mede forumgenoot " Lichtkogel) Leesbaar voor een ieder zowel online als offline.

Ik kon de TR knop niet gebruiken omdat ik niet was ingelogd op Fok.

---Maar ik las alles wel----

Ik ben het helemaal met je eens met de gedachte dat Lavenderr heel goed voor zichzelf kan opkomen en haar eigen huisje heel goed kan verdedigen, maar het ging maar door met aanvallen op Lav en zowel Jij en Jogy, eigenlijk deed niemand er iets mee.

Ik zat op een gegeven moment in een circel van GVD.. kan dit nou zo maar allemaal ? Doen de mods er nu helemaal niets mee?

Lav is jaren lang mod geweest hier en nu gaan we haar afbranden natrappen en in de zeik zetten en dat wordt gedoogd?

Vandaar dat ik gewoon "moest" reageren.

Ik moet mezelf wel in de spiegel kunnen aankijken!
Als ik alles voorbij had laten gaan zonder een reactie te posten had ik mezelf niet meer eerlijk en open kunnen aankijken.

Mijn gevoel zei me .. en nu moet je een reactie geven!

Verder in jouw reactie bepaal jij nu voor Lav dat ze mijn reactie niet nodig was en je schrijft bijna een reactie voor haar en gaat er zelfs aan voorbij dat Lav dat zelf heel goed kan.

Kortom Dance.. De Pot verwijt de ketel.

Wat mij betreft komt op deze posting geen reactie. We willen niet aan de gang blijven he:)

Ik wens je een fijne dag toe Dance.

Take Care!
Wat vind je dan van al die aanvallen op de huidige mods?
Feyenoord!
  zondag 6 december 2015 @ 13:08:00 #32
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054418
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat vind je dan van al die aanvallen op de huidige mods?
Kritische vragen is aanvallen? Please.
  zondag 6 december 2015 @ 13:08:28 #33
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158054441
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:22 schreef Scrummie het volgende:
BNW was leuker zonder mata.
Waarom nou weer zo gemeen? Ik vind (ondanks al je terkortkomingen) BNW leuker met Scrummie. :)
Feyenoord!
pi_158054508
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:05 schreef jogy het volgende:

[..]

De uitleg van het complot betrekt de zionisten erbij. Dat de angst van het complot uit de conservatieve katholieke hoek komt kan ik me verder best goed voorstellen.
Nee, ik stel dat het complot aan de andere kant zit en dat het uit rechts-conservatieve hoek komt.
quote:
Maar ik zou het een beetje vreemd vinden om een discussie te hebben over een complot zonder dat de mensen die er daadwerkelijk in geloven ook hun zegje kunnen doen.
Die konden hun zegje doen en deden dat ook. Verder dan: iedereen homo maken en dan ontstaat er een groot Israël kwamen die alleen niet.
  zondag 6 december 2015 @ 13:17:02 #35
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158054631
quote:
13s.gif Op zondag 6 december 2015 12:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb een aantal reports gezet bij de laatste paar posts van lambiekje in het pharma topic omdat hij enorm over de schreef gaat. Dat deze sowieso al niet zijn weggemod is onbegrijpelijk. Ik vraag me af wat vrienden van mij die arts zijn ervan vinden om allemaal zo weggezet te worden door iemand die nog de basiskennis mist om normaal te functioneren op forumniveau en of ze daar misschien wel wat mee kunnen.

Ik heb echt bijna geen zin meer in dit subforum en dat is jammer omdat het in het begin wel leuk leek maar het is gewoon alleen maar kotsen op de algemene mening en een beetje "aanmodderen".

Ik moest dit even kwijt.
En jij vind het wel normaal om iemand te betitelen als "iemand die nog de basiskennis mist om normaal te functioneren op forumniveau "?

Als je denkt dat het alleen maar kotsen op de algemene mening is moet je toch eens even wat dingen gaan kijken die worden gepost in de docu sectie bv. Of wat dingen lezen omtrent het financiele systeem. Er is een ton aan nieuwe informatie hier. Ligt er alleen aan of je er voor open staat of je er ook iets mee kan. ^O^
Feyenoord!
  zondag 6 december 2015 @ 13:18:07 #36
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158054662
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kritische vragen is aanvallen? Please.
Nee kritische vragen zijn geen aanvallen. Maar de nieuwe mods hier liggen regelmatig onder vuur door 1 oude mod en het scepto kliekje hier.
Feyenoord!
  zondag 6 december 2015 @ 13:18:24 #37
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054670
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En jij vind het wel normaal om iemand te betitelen als "iemand die nog de basiskennis mist om normaal te functioneren op forumniveau "?

ls je denkt dat het alleen maar kotsen op de algemene mening is moet je toch eens even wat dingen gaan kijken die worden gepost in de docu sectie bv. Of wat dingen lezen omtrent het financiele systeem. Er is een ton aan nieuwe informatie hier. Ligt er alleen aan of je er voor open staat of je er ook iets mee kan. ^O^
Ja negeer de rest van mijn post inderdaad maar. Ik vind dat als je niet normaal en beschaafd kunt reageren maar altijd met extreme scheldwoorden moet komen dat je dan de basiskennis ontbeert voor forumdiscussies ja.
  zondag 6 december 2015 @ 13:19:07 #38
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054690
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee kritische vragen zijn geen aanvallen. Maar de nieuwe mods hier liggen regelmatig onder vuur door 1 oude mod en het scepto kliekje hier.
Wat een onzin. Die "oude mod" die jij nooit durft te benoemen zie ik sinds mijn komst niet posten hier en de rest stelt de vragen gewoon met open vizier in feedback. Dus kom op zeg.
  zondag 6 december 2015 @ 13:19:21 #39
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158054693
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja negeer de rest van mijn post inderdaad maar. Ik vind dat als je niet normaal en beschaafd kunt reageren maar altijd met extreme scheldwoorden moet komen dat je dan de basiskennis ontbeert voor forumdiscussies ja.
Hij komt niet altijd met extreme scheldwoorden maar af en toe. Zoals een heleboel anderen op dit forum ook. Waarom pik je dan alleen biekje eruit?
Feyenoord!
  zondag 6 december 2015 @ 13:20:19 #40
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158054706
quote:
13s.gif Op zondag 6 december 2015 13:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die "oude mod" die jij nooit durft te benoemen zie ik sinds mijn komst niet posten hier en de rest stelt de vragen gewoon met open vizier in feedback. Dus kom op zeg.
Oke, ik zal het vast verkeerd gezien hebben dan.....Excuses.
Feyenoord!
  zondag 6 december 2015 @ 13:20:47 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054714
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hij komt niet altijd met extreme scheldwoorden maar af en toe. Zoals een heleboel anderen op dit forum ook. Waarom pik je dan alleen biekje eruit?
Ik zet bij iedereen een melding via rapporteer die over de schreef gaat (vraag de mods maar die kunnen dat gewoon zien) maar dit ging voor mij gewoon een grens te ver.
  zondag 6 december 2015 @ 13:21:14 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158054726
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Dit complottopic begint juist over de conservatieve katholieken en arabieren en wordt gekaapt door een zionisten-bannierdrager. Daar ontspoort het pas bij.

Moeten we anders subjects gaan taggen als binnen of buiten de zionisten-sphere? Want er is meer aan BNW dan enkel zionistenzaken.
Er zijn twee leidende opvattingen blijkbaar. De opvatting dat het gendercomplot onwaar is en de nieuwsgierigheid naar het ontstaan van het idee en de opvatting dat het wel waar is en de beoogde schuldigen aan het complot. De eerste denkt dat het complot idee door relatief streng religieuzen verzonnen is en tweede denkt dat het complot echt is en door de extreem zionistische hoek uitgevoerd wordt. Daar zit een beetje het verschil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 6 december 2015 @ 13:22:40 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158054754
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zijn twee leidende opvattingen blijkbaar. De opvatting dat het gendercomplot onwaar is en de nieuwsgierigheid naar het ontstaan van het idee en de opvatting dat het wel waar is en de beoogde schuldigen aan het complot. De eerste denkt dat het complot idee door relatief streng religieuzen verzonnen is en tweede denkt dat het complot echt is en door de extreem zionistische hoek uitgevoerd wordt. Daar zit een beetje het verschil.
En omdat het zionistengroepje het schuim niet van de lippen kan houden mag niemand erover praten?
  zondag 6 december 2015 @ 13:23:10 #44
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158054768
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik zet bij iedereen een melding via rapporteer die over de schreef gaat (vraag de mods maar die kunnen dat gewoon zien) maar dit ging voor mij gewoon een grens te ver.
Maar jij hebt niet de jaren aan zuigende en beledigende posts richting hem gezien die vooraf gingen aan het postgedrag van biekje....

Waarmee ik schelden niet goed praat trouwens.
Feyenoord!
pi_158054778
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zijn twee leidende opvattingen blijkbaar. De opvatting dat het gendercomplot onwaar is en de nieuwsgierigheid naar het ontstaan van het idee en de opvatting dat het wel waar is en de beoogde schuldigen aan het complot. De eerste denkt dat het complot idee door relatief streng religieuzen verzonnen is en tweede denkt dat het complot echt is en door de extreem zionistische hoek uitgevoerd wordt. Daar zit een beetje het verschil.
En ik ben dan iemand die niet in het complot gelooft dat ik zelf aandraag? Voor de duidelijkheid: ja, ik geloof echt in een rechts-conservatief antihomocomplot en ik geloof echt dat het complotwereldje daarmee geïnfecteerd is.
pi_158054866
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Grappig dat je dan wel in dat complot gelooft maar niet in het zionistische complot puur en alleen door je achtergrond.

Hmja, voor die discussie zouden we dat topic gebruikt kunnen hebben, maar helaas.

Maar goed, laat verder maar.
  zondag 6 december 2015 @ 13:27:34 #47
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158054872
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar jij hebt niet de jaren aan zuigende en beledigende posts richjting hem gezien die vooraf gingen aan het postgedrag van biekje....

Waarmee ik schelden niet goed praat trouwens.
Lambiekje is altijd zo geweest hoor.
  zondag 6 december 2015 @ 13:28:44 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158054899
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En ik ben dan iemand die niet in het complot gelooft dat ik zelf aandraag? Voor de duidelijkheid: ja, ik geloof echt in een rechts-conservatief antihomocomplot en ik geloof echt dat het complotwereldje daarmee geïnfecteerd is.
Het verhaal van het complot blijft hetzelfde toch? Alleen de ene kant van de opvatting stelt dat het complot een kwaadaardig verzinsel is om alle niet traditionele seksuele voorkeuren in een kwaad daglicht te stellen en de andere gelooft in het complot zelf.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158055233
Maar waarom blijft het topic nou eigenlijk dicht?
  zondag 6 december 2015 @ 13:48:50 #50
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158055298
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zijn twee leidende opvattingen blijkbaar. De opvatting dat het gendercomplot onwaar is en de nieuwsgierigheid naar het ontstaan van het idee en de opvatting dat het wel waar is en de beoogde schuldigen aan het complot. De eerste denkt dat het complot idee door relatief streng religieuzen verzonnen is en tweede denkt dat het complot echt is en door de extreem zionistische hoek uitgevoerd wordt. Daar zit een beetje het verschil.
Is dat eigenlijk niet het probleem, dat een groot deel van de BNW'ers er behoorlijke extreme opvattingen op nahoudt die ofwel erg richting de 'haatkant' opgaan ofwel zo argumentatievrij zijn dat er geen enkele grond voor discussie bestaat (hoaxerij). Als oudgediende is het mij iig opgevallen dat het niveau de laatste 2 á 3 jaar zienderogen achteruit is gegaan. Dat begon toen het vicsimtheorievirus van 9/11 naar andere samenzweringen begon over te slaan en inmiddels iedere complottheorie heeft besmet, en sinds kort steekt het zionistenvirus steeds nadrukkelijker de kop op. En dan geen milde virusvariant maar eentje die erg richting de 'haatkant' gaat. Nou ging het in BNW wel eens vaker over zionisten, het is immers geen toeval dat er in BNW een topic is over wat er wel en niet mag, maar over het algemeen waren die opvattingen vrij redelijk te noemen vergeleken met wat er nu zoal gezegd wordt.

De vraag is dus imo of je dat allemaal wel moet willen faciliteren omdat ook de laagste gemene deler zijn zegje moet kunnen doen, of dat je het niveau misschien wat omhoog moet krikken door enkele onderwerpen strikt te reguleren.
pi_158055509
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 08:21 schreef Vance het volgende:
Hoi

Daarom maak ik altijd printscreens als ik iets zie staan waarvan ik denk... Hola dit is zo weg .

Take Care
Mijn post mogen wat mij betreft ALLEMAAL blijven staan, want het is mijn MENING.
En we hebben nog altijd zoiets als vrijheid van meningsuiting in dit land.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 15:08:09 ]
-
  zondag 6 december 2015 @ 14:02:04 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158055533
quote:
13s.gif Op zondag 6 december 2015 12:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb een aantal reports gezet bij de laatste paar posts van lambiekje in het pharma topic omdat hij enorm over de schreef gaat. Dat deze sowieso al niet zijn weggemod is onbegrijpelijk. Ik vraag me af wat vrienden van mij die arts zijn ervan vinden om allemaal zo weggezet te worden door iemand die nog de basiskennis mist om normaal te functioneren op forumniveau en of ze daar misschien wel wat mee kunnen.

Ik heb echt bijna geen zin meer in dit subforum en dat is jammer omdat het in het begin wel leuk leek maar het is gewoon alleen maar kotsen op de algemene mening en een beetje "aanmodderen".

Ik moest dit even kwijt.
Even tussen al het gegender door. Gisteren was het nogal druk met het gendercomplot topic en ik was sinterklaas aan het vieren dus was niet aanwezig. Lambiekje is inderdaad over de schreef gegaan en ik heb het nu wat aangepast in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 6 december 2015 @ 14:06:29 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158055638
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En omdat het zionistengroepje het schuim niet van de lippen kan houden mag niemand erover praten?
Jawel hoor, gisteren is het gewoon op slot gegaan omdat het even te veel werk was om het op een normale manier open te houden en vandaag kijken we of er alsnog een manier te vinden is waar iedereen hun zegje kan doen zonder dat mensen over de zeik raken daardoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 6 december 2015 @ 14:19:05 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158055916
quote:
5s.gif Op zondag 6 december 2015 13:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk niet het probleem, dat een groot deel van de BNW'ers er behoorlijke extreme opvattingen op nahoudt die ofwel erg richting de 'haatkant' opgaan ofwel zo argumentatievrij zijn dat er geen enkele grond voor discussie bestaat (hoaxerij). Als oudgediende is het mij iig opgevallen dat het niveau de laatste 2 á 3 jaar zienderogen achteruit is gegaan. Dat begon toen het vicsimtheorievirus van 9/11 naar andere samenzweringen begon over te slaan en inmiddels iedere complottheorie heeft besmet, en sinds kort steekt het zionistenvirus steeds nadrukkelijker de kop op. En dan geen milde virusvariant maar eentje die erg richting de 'haatkant' gaat. Nou ging het in BNW wel eens vaker over zionisten, het is immers geen toeval dat er in BNW een topic is over wat er wel en niet mag, maar over het algemeen waren die opvattingen vrij redelijk te noemen vergeleken met wat er nu zoal gezegd wordt.

De vraag is dus imo of je dat allemaal wel moet willen faciliteren omdat ook de laagste gemene deler zijn zegje moet kunnen doen, of dat je het niveau misschien wat omhoog moet krikken door enkele onderwerpen strikt te reguleren.
Het hele gendercomplot onderwerp is ook streng gereguleerd omdat er eigenlijk weinig 'goeds' uit kan komen en het draait (ongeacht welke kant je het wil bekijken) om onderwerpen die extreem gevoelig liggen. Maar blijkbaar is er wel vraag naar het onderwerp dus moeten we even goed kijken of het levensvatbaar is voor BNW. Iedereen heeft hier nu even zijn zegje kunnen doen en we komen er nog op terug.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158056310
Oké, mag ik dan een nieuw topic openen over het rechts-conservatieve antihomocomplot?
  zondag 6 december 2015 @ 14:40:12 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158056385
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:36 schreef Jigzoz het volgende:
Oké, mag ik dan een nieuw topic openen over het rechts-conservatieve antihomocomplot?
Dat hoef je toch niet te vragen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158056400
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat hoef je toch niet te vragen?
Weet ik niet. De vorige is niet voor niets dichtgegooid.
  zondag 6 december 2015 @ 14:41:52 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158056423
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:41 schreef Jigzoz het volgende:

Weet ik niet. De vorige is niet voor niets dichtgegooid.
Dit is toch een ander topic, met eigen insteek, geen transgender take-over insteek?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 december 2015 @ 14:44:37 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158056469
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 14:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Even tussen al het gegender door. Gisteren was het nogal druk met het gendercomplot topic en ik was sinterklaas aan het vieren dus was niet aanwezig. Lambiekje is inderdaad over de schreef gegaan en ik heb het nu wat aangepast in ieder geval.
hoezo was ik over de schreef gegaan.

Is men hier van de trigger-words
http://www.activistpost.c(...)tional-triggers.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158056788
Er zijn een x aantal users bezig om dit topic opzettelijk te derailen . BNW / Het allergrootste wapen ooit uitgevonden: de TV

Kan een van de mods ingrijpen aub?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 december 2015 @ 15:00:29 #61
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158056805
Dit is feedback ruzie maken doe je maar ergens anders
There is only one religion
pi_158057717
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit is feedback ruzie maken doe je maar ergens anders
Wat zeg je dit toch weer uitstekend.
pi_158057867
Zijn er ook statistiekjes hoeveel posts er zijn verwijderd?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158058116
quote:
5s.gif Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
Zijn er ook statistiekjes hoeveel posts er zijn verwijderd?
In feedback..
pi_158058205
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 15:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

In feedback..
Ja, graag even met leuke categorietjes O+
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 6 december 2015 @ 16:01:01 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158058715
quote:
5s.gif Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
Zijn er ook statistiekjes hoeveel posts er zijn verwijderd?
Ik denk niet dat die te maken zijn zonder database/admin rechten eerlijk gezegd. Maar het zal redelijk schrikbarend zijn in BNW :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 6 december 2015 @ 16:13:05 #67
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158059073
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:59 schreef Ali_boo het volgende:
Er zijn een x aantal users bezig om dit topic opzettelijk te derailen . BNW / Het allergrootste wapen ooit uitgevonden: de TV

Kan een van de mods ingrijpen aub?
done
There is only one religion
pi_158059970
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die te maken zijn zonder database/admin rechten eerlijk gezegd. Maar het zal redelijk schrikbarend zijn in BNW :').
_O- Het zal ook inderdaad niet meevallen als BNW-mod allemaal nee.
-
pi_158061331
Maareh, mods; ik heb twee weken gekregen voor minder (lees: helemaal niets, maar omdat Dance een beginner is). Beetje opletten graag.
  zondag 6 december 2015 @ 17:39:32 #70
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158061417
En nou opgedonderd met die BS hier

[ Bericht 9% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 17:48:12 ]
There is only one religion
pi_158062004
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:30 schreef Ali_boo het volgende:
edit-commentaar in FB
Nou jongens zeg het maar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 december 2015 @ 18:12:27 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158062042
Vraagje is er nog een topic over waarbij de Joden niks mee te maken hebben?
Want niet alleen vind ik het geniaal hilarisch en ronduit grappig dat een landje met amper 10 miljoen inwoners van alles op de flikker krijgt wat er dan ook maar gebeurd in de wereld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 18:15:53 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_158062107
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef theguyver het volgende:
Vraagje is er nog een topic over waarbij de Joden niks mee te maken hebben?
Want niet alleen vind ik het geniaal hilarisch en ronduit grappig dat een landje met amper 10 miljoen inwoners van alles op de flikker krijgt wat er dan ook maar gebeurd in de wereld.
Nope. Elk topic wordt geannexeerd door LK met zijn obsessie.
  zondag 6 december 2015 @ 18:20:32 #74
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158062178
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef theguyver het volgende:
Vraagje is er nog een topic over waarbij de Joden niks mee te maken hebben?
Want niet alleen vind ik het geniaal hilarisch en ronduit grappig dat een landje met amper 10 miljoen inwoners van alles op de flikker krijgt wat er dan ook maar gebeurd in de wereld.
Probeer het gender topic van jigzoz, zionisme vrij nu ^O^
There is only one religion
pi_158062202
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou jongens zeg het maar
Ging dit over?
  zondag 6 december 2015 @ 18:24:28 #76
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158062239
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ging dit over?
iets over hand in hand kameraden met zionisme (slechte combinatie)
There is only one religion
pi_158062245
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef theguyver het volgende:
Vraagje is er nog een topic over waarbij de Joden niks mee te maken hebben?
Want niet alleen vind ik het geniaal hilarisch en ronduit grappig dat een landje met amper 10 miljoen inwoners van alles op de flikker krijgt wat er dan ook maar gebeurd in de wereld.
Als je die de bovengenoemde vraag nou even stelt in het juiste topic, dan kunnen we erover discussiëren toch?

BNW / Is het Zionisme een rookgordijn?
-
pi_158062339
Edit: laat maar... geen zin om de discussie hier weer op te laaien. :)
-
pi_158062423
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

iets over hand in hand kameraden met zionisme (slechte combinatie)
Je haalt users door elkaar zie ik. Niet erg , het is een drukke dag voor je geweest iedereen maakt fouten

Wat ik zei is dat de mensen die het plan bedachten, financierden en uitgevoerd hebben niet besproken mochten worden

Toen wou je het gooien op 'gebrek aan bewijs'

Waarop in antwoordde dat het een heel lastig onderwerp is om op een normale manier over te praten . Daarnaast duurt het even voor je het complet hebt aangekaart. Ondanks dat het bewijs hiervoor wel degelijk te vinden is

Vervolgens haal je heel mijn bericht weg met de tekst : commentaar in FB
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 december 2015 @ 18:32:47 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158062425
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als je die de bovengenoemde vraag nou even stelt in het juiste topic, dan kunnen we erover discussiëren toch?

BNW / Is het Zionisme een rookgordijn?
Nee!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 18:33:48 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_158062440
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

iets over hand in hand kameraden met zionisme (slechte combinatie)
Kan dat hele zionisme en 'Joden zijn de schuld van alles wat er mis is in de wereld' gedoe wat zich nu als een inktvlek over BNW verspreidt niet wat minder? Het vergiftigt elke discussie en het kan FOK! schade toebrengen.
  zondag 6 december 2015 @ 18:41:25 #82
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158062579
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je haalt users door elkaar zie ik. Niet erg , het is een drukke dag voor je geweest iedereen maakt fouten

Wat ik zei is dat de mensen die het plan bedachten, financierden en uitgevoerd hebben niet besproken mochten worden

Toen wou je het gooien op 'gebrek aan bewijs'

Waarop in antwoordde dat het een heel lastig onderwerp is om op een normale manier over te praten . Daarnaast duurt het even voor je het complet hebt aangekaart. Ondanks dat het bewijs hiervoor wel degelijk te vinden is

Vervolgens haal je heel mijn bericht weg met de tekst : commentaar in FB
Sorry , m.b.t. tot die discussie is het je mede forum-user geweest die de deur daarvoor dichtgooide , het topic is diverse malen op slot gegaan om bepaalde onzinnigheden te verwijderen, daarbij gaf TS aan die kant niet op te willen in de discussie. Vandaar de beperking in dat topic.
There is only one religion
  zondag 6 december 2015 @ 18:54:22 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158062875
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan dat hele zionisme en 'Joden zijn de schuld van alles wat er mis is in de wereld' gedoe wat zich nu als een inktvlek over BNW verspreidt niet wat minder? Het vergiftigt elke discussie en het kan FOK! schade toebrengen.

Dit gebeurd hier nu!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158063418
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:41 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Sorry , m.b.t. tot die discussie is het je mede forum-user geweest die de deur daarvoor dichtgooide , het topic is diverse malen op slot gegaan om bepaalde onzinnigheden te verwijderen, daarbij gaf TS aan die kant niet op te willen in de discussie. Vandaar de beperking in dat topic.
Hiermee kan ik wel leven :)

Al vraag ik me af wat het in bnw te zoeken heeft
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158063487
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hiermee kan ik wel leven :)

Al vraag ik me af wat het in bnw te zoeken heeft
Er wordt geforceerd geprobeerd om mensen in een bepaalde richting te laten denken, er wordt haat gezaaid en er wordt gelobbyd om mensen te kunnen discrimineren, op te sluiten of zelfs te doden wegens het uiten van liefde. Hoe is dat geen complot?
  zondag 6 december 2015 @ 19:18:01 #86
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158063496
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Al vraag ik me af wat het in bnw te zoeken heeft
Ik geloof dat je die vraag in het desbetreffende topic al geventileerd hebt.
There is only one religion
  zondag 6 december 2015 @ 19:37:01 #87
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158063941
Even voor de duidelijkheid: dat topic dat ik heb gemaakt - BNW / Is het Zionisme een rookgordijn?.
Dit topic gaat juist niet over het zionisme (misschien is de TT niet de beste) maar probeer ik juist aan te geven dat er wellicht hele andere personen in control zijn en het zionisme een afleiding is. Ik mag toch aannemen dat dit voor iedereen duidelijk is.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_158065048
Even een vraagje... wat is de zin voor velen hier om te discussiëren in BNW als er nagenoeg niet eens inhoudelijk gereageerd kan worden? En al helemaal niet wanneer er bepaalde delicate topics voorbij komen zoals bijvoorbeeld het Zionisme of de LGBT agenda.

Veelal gaat men over op persoonlijke aanvallen, zwartmakerij, ridiculiseren, plaatsen van rare plaatjes, schelden e.d. Kortom, alle kenmerken voor internet trollen zijn daar.

Op deze manier kunnen er geen constructieve en nette discussies gevoerd worden; indien iemand het niet eens is met de mening van een ander, dan dient dit op volwassen manier inhoudelijk te worden beargumenteerd lijkt me, in plaats van elkaar te overschreeuwen teneinde de topics te ondermijnen. Daarbij getuigt zo'n manier van discussiëren van laag intelligentieniveau... kortom, men maakt zichzelf belachelijk hier.

Wat vinden de mods hiervan?
-
  zondag 6 december 2015 @ 20:23:34 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158065288
Nogmaals een vriendelijk verzoek aan iedereen; ik wil niet door mensen die ik niet ken schatje, prinsesjes etc etc genoemd worden. Ik ervaar dit als ongewenst, ook irl wil ik niet dat jan en alleman me zo aanspreekt. Als men dit toch blijft doen na herhaaldelijk verzoek om te stoppen, dan valt dit onder ongewenste intimiteiten en zeker onder ongewenst gedrag. Alvast bedankt!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158065294
Dan zou je moeten ingrijpen en mensen straffen die weigeren inhoudelijk te posten

Maarja dan krijg je de welbekende excuses: meh discussieforum, je wil alleen mensen die veren in je reet steken , je kan niet tegen kritiek

Daar heeft het echter niets mee te maken . Zolang je dit soort gedrag toelaat word het onmogelijk om inhoudelijk op zaken in te gaan

Ieder ander willekeurig forum had al lang ingegrepen maar hier moet alles maar kunnen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 20:37:18 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_158065736
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan dat hele zionisme en 'Joden zijn de schuld van alles wat er mis is in de wereld' gedoe wat zich nu als een inktvlek over BNW verspreidt niet wat minder? Het vergiftigt elke discussie en het kan FOK! schade toebrengen.
In de herhaling dan maar, misschien kan ik hier nog antwoord op krijgen?
Van de mods graag.
pi_158065743
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:34 schreef theguyver het volgende:
Hahaha wat?
_O-
Dit is nog mooier dan beschuldigd worden dat ik voor de CIA werkte :D
En daar heb je de 3e
-
pi_158065770
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In de herhaling dan maar, misschien kan ik hier nog antwoord op krijgen?
Nergens heeft iemand gezegd 'de Joden hebben de schuld van alles'.
Dat is wat JIJ ervan maakt.

Bij deze dus aan de moderatie, hier # 4

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 06-12-2015 21:12:23 ]
-
  zondag 6 december 2015 @ 20:45:35 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158065987
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En daar heb je de 3e
ik ben 1 en 3?

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nergens heeft iemand gezegd 'de Joden hebben de schuld van alles'.
Dat is wat JIJ ervan maakt.

Bij deze dus aan de moderatie, hier # 4
Nee dat klopt, maar het word er wel elke keer op aan gestuurd.

Lees je eigen posts nog eens.

[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 06-12-2015 21:13:05 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 6 december 2015 @ 20:47:09 #95
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158066025
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:15 schreef Lichtkogel het volgende:
Even een vraagje... wat is de zin voor velen hier om te discussiëren in BNW als er nagenoeg niet eens inhoudelijk gereageerd kan worden?
Dat vraag ik me ook wel eens af maar dat is de algemene trend op FOK!
Er zijn een aantal users hier en op andere forums waar ik wel een prettig "gesprek" mee kan voeren (vaak ook via DM of PM) en wat van op steek en dat maakt het de moeite waard.
quote:
Veelal gaat men over op persoonlijke aanvallen, zwartmakerij, ridiculiseren, plaatsen van rare plaatjes, schelden e.d. Kortom, alle kenmerken voor internet trollen zijn daar.
Jup, nare bijkomstigheid. Beste oplossing is keihard negeren en alleen met users die je in je waarde laten een discussie voeren.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_158066067
Ik zit echt met verwondering naar m'n beeldscherm te staren.
pi_158066152
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik ben 1 en 3?

Ja, jij bent nummer 1 en 3, omdat je in de 1e reactie direct begint met trollen en in de 2e reactie je ineens van geen kwaad bewust bent. Hiermee je gespleten persoonlijkheid aantonende ;)
-
  zondag 6 december 2015 @ 20:56:45 #98
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158066285
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:15 schreef Lichtkogel het volgende:
Even een vraagje... wat is de zin voor velen hier om te discussiëren in BNW als er nagenoeg niet eens inhoudelijk gereageerd kan worden? En al helemaal niet wanneer er bepaalde delicate topics voorbij komen zoals bijvoorbeeld het Zionisme of de LGBT agenda.

Veelal gaat men over op persoonlijke aanvallen, zwartmakerij, ridiculiseren, plaatsen van rare plaatjes, schelden e.d. Kortom, alle kenmerken voor internet trollen zijn daar.

Op deze manier kunnen er geen constructieve en nette discussies gevoerd worden; indien iemand het niet eens is met de mening van een ander, dan dient dit op volwassen manier inhoudelijk te worden beargumenteerd lijkt me, in plaats van elkaar te overschreeuwen teneinde de topics te ondermijnen. Daarbij getuigt zo'n manier van discussiëren van laag intelligentieniveau... kortom, men maakt zichzelf belachelijk hier.

Wat vinden de mods hiervan?
Deze mod zegt steek de hand eerst eens in eigen boezem.
There is only one religion
pi_158066299
quote:
18s.gif Op zondag 6 december 2015 20:47 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel eens af maar dat is de algemene trend op FOK!
Er zijn een aantal users hier en op andere forums waar ik wel een prettig "gesprek" mee kan voeren (vaak ook via DM of PM) en wat van op steek en dat maakt het de moeite waard.

[..]

Jup, nare bijkomstigheid. Beste oplossing is keihard negeren en alleen met users die je in je waarde laten een discussie voeren.
Ja, precies. Van het weekend was er prima inhoudelijk discussie te voeren met forumlid Wantie, over 9/11. Meerdere mensen reageerden dat het een verademing was om op zo'n manier bepaalde zaken te bespreken dat het ook 'veel prettiger leesde'. Zelfs de moderatie waardeerde het.

Het zou toch een stuk fijner zijn voor iedereen als er gewoon op zo'n manier gediscussieerd wordt op een forum ipv dat er hier een paar figuren bezig zijn met niets anders dan de topics te ondermijnen?
-
  zondag 6 december 2015 @ 21:02:12 #100
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158066431
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, precies. Van het weekend was er prima inhoudelijk discussie te voeren met forumlid Wantie, over 9/11. Meerdere mensen reageerden dat het een verademing was om op zo'n manier bepaalde zaken te bespreken dat het ook 'veel prettiger leesde'. Zelfs de moderatie waardeerde het.

Het zou toch een stuk fijner zijn voor iedereen als er gewoon op zo'n manier gediscussieerd wordt op een forum ipv dat er hier een paar figuren bezig zijn met niets anders dan de topics te ondermijnen?
Absoluut, maar die discussie heb ik (en anderen) al gehad. Openlijk en achter de schermen. Ik ben er wel klaar mee en laat het verder over aan de admins en mods op FOK! en BNW.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_158066489
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Deze mod zegt steek de hand eerst eens in eigen boezem.


[ Bericht 47% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 21:07:39 ]
-
pi_158066601
Om even de feminazi uit te hangen, ik begrijp cad wel. Prinsesje, schatje etc. zijn echt supervervelende termen die systematisch gebruikt worden om vrouwen af te doen als minder.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 6 december 2015 @ 21:09:02 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158066611
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D wat?

Nee om precies te zijn.
Villas__Rubin melde het als eerst.
Het betreffende berichtje is ondertussen al weg gehaald.

En ik was vanaf begin al erg duidelijk over wat ik had gepost, maar mevrouw snapt het niet.
En mijn post was gewoon inhoudelijk over het onderwerp.
Maar ze voelde zich nogal aangesproken.
Terwijl ik geen enkele naam heb laten vallen.

Zie hier boven ik mag haar geen schatje meer noemen..

prima dan is het gewoon het gevolg nadat ik haar naam tot uitvoer breng en dat is een taakbeheer!

Ow en iedereen krijgt wel eens wat tegen zijn hoofd geslingerd.
En als je Schatje als een belediging vind, of ongewenste intimidatie.
Maar wel een heel volk afbranden..
Dat mag wel!

:D dafuq joh!

Qué estás haciendo estúpido!
Daar heb je hem weer. Ongewenste intimidatie? :D

Als een vrouw je vraagt om haar niet meer zo aan te spreken als daar na verschillende keren geen gehoor aan wordt gegeven dan wordt dat gezien als ongewenste intimiteiten en als ongewenst gedrag. Of vind jij het normaal als een man daar toch mee blijft doorgaan? Ik vind het eigenlijk een beetje zielig als je dan toch doorgaat of niet dan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158066633
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:08 schreef oompaloompa het volgende:
Om even de feminazi uit te hangen, ik begrijp cad wel. Prinsesje, schatje etc. zijn echt supervervelende termen die systematisch gebruikt worden om vrouwen af te doen als minder.
Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
pi_158066658
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, precies.
ik denk dat dat het verstandigste is ja
alleen ingaan op users die oprecht geïnteresseerd zijn
jij bepaalt immers zelf op wie je gaat reageren en bij wie je dat niet gaat doen
de trolletjes welke hier dagelijks komen ken je nu wel, toch?

quote:
Van het weekend was er prima inhoudelijk discussie te voeren met forumlid Wantie, over 9/11. Meerdere mensen reageerden dat het een verademing was om op zo'n manier bepaalde zaken te bespreken dat het ook 'veel prettiger leesde'. Zelfs de moderatie waardeerde het.
ikzelf vind hem helemaal niks, plaat voor z'n hoofd, net zoals die anderen die het officiële verhaal blijven napapegaaien
maar ja, dat is mijn mening
denk niet dat je hem kunt overtuigen, ze willen het niet weten

quote:
Het zou toch een stuk fijner zijn voor iedereen als er gewoon op zo'n manier gediscussieerd wordt op een forum ipv dat er hier een paar figuren bezig zijn met niets anders dan de topics te ondermijnen?
kan je vergeten
trolletjes zijn welkom onder het mom van: het is toch een discussieforum?
  zondag 6 december 2015 @ 21:12:23 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158066667
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
Dan ben je toch aan het trollen niet dan? Dan doe je het om iemand op stang te jagen. Het is niet de eerste keer dat ik je het heb gevraagd trouwens. Hou ermee op dan is voor mij de kous af. Klaar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158066671
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
Ah, juist ja... kortom, je zou gewoon zomaar ff een denigrerende opmerking moeten kunnen plaatsen en de ander moet er dan maar niks over zeggen teneinde de discussie voor te zetten?
-
pi_158066719
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:11 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik denk dat dat het verstandigste is ja
alleen ingaan op users die oprecht geïnteresseerd zijn
jij bepaalt immers zelf op wie je gaat reageren en bij wie je dat niet gaat doen
de trolletjes welke hier dagelijks komen ken je nu wel, toch?

[..]

ikzelf vind hem helemaal niks, plaat voor z'n hoofd, net zoals die anderen die het officiële verhaal blijven napapegaaien
maar ja, dat is mijn mening
denk niet dat je hem kunt overtuigen, ze willen het niet weten
Maar dat geeft toch niet? Ook al heeft hij geen besef van het 9-11 inside job gebeuren, hij beargumenteert wel heel scherp zijn punten en gaat niet over op ridiculiseren en persoonlijke aantijgingen. Precies zoals het hoort.
quote:
[..]

kan je vergeten
trolletjes zijn welkom onder het mom van: het is toch een discussieforum?
Mwah... denk dat als ze wat vaker een ban uitgedeeld krijgen dat het trollen ze dan wel gauw genoeg zal vergaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 06-12-2015 21:20:56 ]
-
pi_158066724
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ah, juist ja... kortom, je zou gewoon zomaar ff een denigrerende opmerking moeten kunnen plaatsen en de ander moet er dan maar niks over zeggen teneinde de discussie voor te zetten?
Oh mijn hemel. Wat is er nou weer denigrerend aan? Het is puur voor de lol, en ja, als er op gereageerd word gaat het door en word het een beetje treiteren. Dat gebeurt hier in BNW, en op elk ander forumdeel, en zelfs in 't echte leven.

Ik mag hopen dat cad er geen slapeloze nachten van krijgt, en als ze het echt zo bijzonder erg vind, bied ik uiteraard mijn nederige excuses aan. Maar ik ga er vanuit dat ze sterk genoeg is als vrouw zijnde dat ze niet wakker ligt van een of andere idioot op een forum die haar 'schatje' noemde.
pi_158066738
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan ben je toch aan het trollen niet dan? Dan doe je het om iemand op stang te jagen. Het is niet de eerste keer dat ik je het heb gevraagd trouwens. Hou ermee op dan is voor mij de kous af. Klaar.
Om te etteren ja, dat geef ik graag toe. Dat jij dat een trol noemt, mag. Is het niet natuurlijk.
  zondag 6 december 2015 @ 21:16:50 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158066778
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
En nu is het hoe dan ook klaar, het is inderdaad gewoon openlijk trollen en stangen wat je doet. Grapje voorbij nu.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158066847
quote:
3s.gif Op zondag 6 december 2015 21:16 schreef jogy het volgende:

[..]

En nu is het hoe dan ook klaar, het is inderdaad gewoon openlijk trollen en stangen wat je doet. Grapje voorbij nu.
Prima jogy (ik was al gestopt), maar dat is geen trollen of stangen. Het is een beetje treiteren, niets meer en niets minder. Kappen met die idiote verdachtmakingen. Het is toch geen VIVA hier of wel soms? Alsjeblieft zeg. Als je op die weg wil gaan, geef het even duidelijk aan, dan houden we er rekening mee. Of je leest even terug wat er echt aan de hand was vanavond, want er was werkelijk waar niets aan de hand. Tot Villas Rubin 1 keer iets zei, en cad weer begon over ongewenste intimiteiten of wat dan ook.

Als we echt op die lichtgeraakte voet door gaan, mag je elk topic hier wel sluiten, zie ook de reactie van Fixers in het gender topic.
  zondag 6 december 2015 @ 21:22:41 #113
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158066927
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima jogy (ik was al gestopt), maar dat is geen trollen of stangen. Het is een beetje treiteren, niets meer en niets minder. Kappen met die idiote verdachtmakingen. Het is toch geen VIVA hier of wel soms? Alsjeblieft zeg. Als je op die weg wil gaan, geef het even duidelijk aan, dan houden we er rekening mee. Of je leest even terug wat er echt aan de hand was vanavond, want er was werkelijk waar niets aan de hand. Tot Villas Rubin 1 keer iets zei, [b]en cad weer begon over ongewenste intimiteiten of wat dan ook. [/b]

Als we echt op die lichtgeraakte voet door gaan, mag je elk topic hier wel sluiten, zie ook de reactie van Fixers in het gender topic.
Ho ho meneer de heilige onschuld. Daar begon ik over omdat jij weer met je zogenaamde koosnaampjes begon te trollen zoals dat wordt genoemd waar jij mee bezig bent. Het niet gaan verdraaien aub.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158066933
Zullen we deze trend anders in VBL voortzetten? Gaan modden als iemand het vervelend als daar de running gag "Bedankt Hans" word gebruikt? Of heeft Fok! niet eenzelfde algemeen beleid over de diverse fora?
pi_158066970
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ho ho meneer de heilige onschuld. Daar begon ik over omdat jij weer met je zogenaamde koosnaampjes begon te trollen zoals dat wordt genoemd waar jij mee bezig bent. Het niet gaan verdraaien aub.
Dat was na Villas_Rubin. Ik ben niet onschuldig nee, dat wil ik ook niet beweren. Als je al over 'schuld' kunt spreken :')
  zondag 6 december 2015 @ 21:25:14 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158066993
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan dat hele zionisme en 'Joden zijn de schuld van alles wat er mis is in de wereld' gedoe wat zich nu als een inktvlek over BNW verspreidt niet wat minder? Het vergiftigt elke discussie en het kan FOK! schade toebrengen.
Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf. En als het overgaat naar openlijk antisemitisme doen we er wat aan. Maar een complottenforum die het zionistische aspect niet bespreekbaar heeft is eigenlijk niet echt een complottenforum. En daarmee bedoel ik ook niet dat men ja en amen moet gaan roepen als het besproken wordt, er tegenin gaan in een discussie maakt het ook interessant, zolang het maar met een normale toon gevoerd wordt zonder het hele over de zeik gaan de hele tijd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158066994
Neehee.

[ Bericht 99% gewijzigd door jogy op 06-12-2015 21:26:16 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 december 2015 @ 21:26:18 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158067013
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat was na Villas_Rubin. Ik ben niet onschuldig nee, dat wil ik ook niet beweren. Als je al over 'schuld' kunt spreken :')
Okee fijn om te horen. Niet meer zo noemen aub, zand erover en klaar is kees ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158067020
Ja klaar nu, dit is geen user evaluatietopic.

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 06-12-2015 21:30:28 ]
pi_158067036
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Okee fijn om te horen. Niet meer zo noemen aub, zand erover en klaar is kees ^O^
Prima :).
  zondag 6 december 2015 @ 21:28:05 #121
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158067053
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 21:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf. En als het overgaat naar openlijk antisemitisme doen we er wat aan. Maar een complottenforum die het zionistische aspect niet bespreekbaar heeft is eigenlijk niet echt een complottenforum. En daarmee bedoel ik ook niet dat men ja en amen moet gaan roepen als het besproken wordt, er tegenin gaan in een discussie maakt het ook interessant, zolang het maar met een normale toon gevoerd wordt zonder het hele over de zeik gaan de hele tijd.
Het probleem is meer dat elk topic inmiddels uitdraait op "el zionistas" omdat een user met fanatiek gevolg of in elk geval een trouwe schare meeposters (zo zie ik dat) dat iedere keer voor elkaar krijgt. Met een herhaling van dezelfde filmpjes in elk topic i might add
pi_158067105
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:26 schreef totnutoe het volgende:
Ja klaar nu, dit is geen user evaluatietopic.
haal die andere reactie van me dan ook weg, staat een paar post hierboven
  zondag 6 december 2015 @ 21:32:20 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158067125
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat elk topic inmiddels uitdraait op "el zionistas" omdat een user met fanatiek gevolg of in elk geval een trouwe schare meeposters (zo zie ik dat) dat iedere keer voor elkaar krijgt. Met een herhaling van dezelfde filmpjes in elk topic i might add
Als de plaat blijft hangen of het topic er niet voor bedoelt is wordt er ook iets mee gedaan hoor. Voor de ons modjes is het ook redelijk nieuw dat het in enige vorm besproken wordt. Dus het is voor iedereen wennen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158068951
Waarom reageren jullie eigenlijk nog op users zoals oa Lichtkogel? Dat vindt hij en andere users juist leuk. Negeer ze. Laat ze spelen in de zandbak. Dat is leuk maar ooit gaat het vervelen in je eentje. En zeker als ze niet meer met modder kunnen gooien dan vertrekken ze vanzelf.

Scheelt tevens ook werk voor de moderatoren als je ze compleet negeert. Wees verstandig.
  zondag 6 december 2015 @ 22:41:12 #125
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158069007
BNW / De Confirmation Bias en de invloed daarvan op BNW-onderwerpen

Serieus? :') Ja zo blijven nieuwe mensen wel weg uit BNW.
  zondag 6 december 2015 @ 22:51:47 #126
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158069366
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De Confirmation Bias en de invloed daarvan op BNW-onderwerpen

Serieus? :') Ja zo blijven nieuwe mensen wel weg uit BNW.
dicht
There is only one religion
pi_158069739
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:39 schreef Szikha2 het volgende:
Waarom reageren jullie eigenlijk nog op users zoals oa Lichtkogel? Dat vindt hij en andere users juist leuk. Negeer ze. Laat ze spelen in de zandbak. Dat is leuk maar ooit gaat het vervelen in je eentje. En zeker als ze niet meer met modder kunnen gooien dan vertrekken ze vanzelf.

Scheelt tevens ook werk voor de moderatoren als je ze compleet negeert. Wees verstandig.
Ik had er een tijd vertrouwen in dat hij het goed bedoelde, maar volg deze strategie sinds een paar dagen. Heb misschien eerder onbedoeld meer olie op het vuur gegooid :(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 6 december 2015 @ 23:25:31 #128
431881 BredeBrenda
Net zo breed als mijn broeder
pi_158070264
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De Confirmation Bias en de invloed daarvan op BNW-onderwerpen

Serieus? :') Ja zo blijven nieuwe mensen wel weg uit BNW.
Inderdaad zeg.
  zondag 6 december 2015 @ 23:29:20 #129
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158070341
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

dicht
Waarom dicht overigens? Het werkt toch wel zo, zeker binnen de topics die hier besproken worden. Alle partijen hebben hier wel mee te maken en wie weet zou je juist complotten als rookgordijn kunnen opwerpen door de confirmation bias toe te passen.
  zondag 6 december 2015 @ 23:32:50 #130
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158070412
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 23:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom dicht overigens? Het werkt toch wel zo, zeker binnen de topics die hier besproken worden. Alle partijen hebben hier wel mee te maken en wie weet zou je juist complotten als rookgordijn kunnen opwerpen door de confirmation bias toe te passen.
Omdat het psychologie is en geen BNW
There is only one religion
  zondag 6 december 2015 @ 23:47:19 #131
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158070646
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 23:25 schreef BredeBrenda het volgende:

[..]

Inderdaad zeg.
Open hem anders even in PSY, ik heb er wel een mening over.
Feyenoord!
  maandag 7 december 2015 @ 00:01:19 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158070821
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 23:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom dicht overigens? Het werkt toch wel zo, zeker binnen de topics die hier besproken worden. Alle partijen hebben hier wel mee te maken en wie weet zou je juist complotten als rookgordijn kunnen opwerpen door de confirmation bias toe te passen.
Het is hier niet echt mogelijk om een psychologisch topic te openen die het èèn en ander kalmpjes bespreekt, helaas. Het wordt gewoon aangegrepen om elkaar af te zeiken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 december 2015 @ 00:02:28 #133
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158070840
quote:
3s.gif Op maandag 7 december 2015 00:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is hier niet echt mogelijk om een psychologisch topic te openen die het èèn en ander kalmpjes bespreekt, helaas. Het wordt gewoon aangegrepen om elkaar af te zeiken.
Maar ook hier wordt het weer vanuit 1 kant verziekt. Dat wil ik dan wel even gezegd hebben.
Als men zon topic opent in het psychologie forum, wordt er dan niet meteen naar dit forum gewezen denk je?
  maandag 7 december 2015 @ 00:03:01 #134
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158070847
quote:
3s.gif Op maandag 7 december 2015 00:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is hier niet echt mogelijk om een psychologisch topic te openen die het èèn en ander kalmpjes bespreekt, helaas. Het wordt gewoon aangegrepen om elkaar af te zeiken.
BNW / Wat te doen met de schaapjes, de sheeple, de lemmings?
  maandag 7 december 2015 @ 00:03:41 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158070854
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 00:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar ook hier wordt het weer vanuit 1 kant verziekt. Dat wil ik dan wel even gezegd hebben.
Als men zon topic opent in het psychologie forum, wordt er dan niet meteen naar dit forum gewezen denk je?
Dan let je echt niet goed op als je dat denkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 december 2015 @ 00:06:41 #136
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158070904
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 00:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan let je echt niet goed op als je dat denkt.
Ok maar wat mis ik dan? Ik vraag dit oprecht. Ik heb het idee dat je me een beetje voor grappenmaker aanziet of iets? Ik snap het echt niet
  maandag 7 december 2015 @ 00:11:22 #137
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158070948
quote:
15s.gif Op maandag 7 december 2015 00:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok maar wat mis ik dan? Ik vraag dit oprecht. Ik heb het idee dat je me een beetje voor grappenmaker aanziet of iets? Ik snap het echt niet
Als je denkt dat alles constant word verziekt door truthers en de naysayers onschuldige lammeren zijn die hun handen in onschuld wassen let je inderdaad niet goed op.

Op BNW komen mensen die een bepaalde mindset hebben (kunnen onderling nog enorm verschillen trouwens) en dat trekt een groep sceptici of naysayers aan die denken dat ze deze aluhoedjes eens even moeten vertellen hoe de wereld werkelijk in elkaar zit.

Dat is de situatie. En dan wil je werkelijk beweren dat de truthers de topics verzieken? Lijkt mij eerder de omgekeerde weg, niet?
Feyenoord!
  maandag 7 december 2015 @ 00:12:08 #138
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158070957
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 00:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je denkt dat alles constant word verziekt door truthers en de naysayers onschuldige lammeren zijn die hun handen in onschuld wassen let je inderdaad niet goed op.

Op BNW komen mensen die een bepaalde mindset hebben (kunnen onderling nog enorm verschillen trouwens) en dat trekt een groep sceptici of naysayers aan die denken dat ze deze aluhoedjes eens even moeten vertellen hoe de wereld werkelijk in elkaar zit.

Dat is de situatie. En dan wil je werkelijk beweren dat de truthers de topics verzieken? Lijkt mij eerder de omgekeerde weg, niet?
1. Ik had het over dit topic specifiek.
2. Ik heb het over/tegen jogy. :)
  maandag 7 december 2015 @ 00:13:16 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158070970
quote:
15s.gif Op maandag 7 december 2015 00:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok maar wat mis ik dan? Ik vraag dit oprecht. Ik heb het idee dat je me een beetje voor grappenmaker aanziet of iets? Ik snap het echt niet
Er zijn in de laatste tijd al meerdere pogingen gedaan om de persoonlijke psychologie van mensen te bespreken in een BNW context en geen van de topics hebben de tweede pagina kunnen halen door afzeikposts over en weer. Dus op een gegeven moment is het wel klaar zeg maar. Ik zie je trouwens niet als grappenmaker hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 december 2015 @ 00:15:01 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158070983
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 00:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zijn in de laatste tijd al meerdere pogingen gedaan om de persoonlijke psychologie van mensen te bespreken in een BNW context en geen van de topics hebben de tweede pagina kunnen halen door afzeikposts over en weer. Dus op een gegeven moment is het wel klaar zeg maar.
Oh zo. Ja ik zie alleen maar dit topic natuurlijk dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.
quote:
Ik zie je trouwens niet als grappenmaker hoor.
Ok, het is voor mij gewoon af en toe wat lastig te volgen hier door alle geschiedenis en politiek die hier blijkbaar heel erg speelt bij iedereen :o
  maandag 7 december 2015 @ 00:19:53 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158071034
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 00:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Oh zo. Ja ik zie alleen maar dit topic natuurlijk dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.

[..]

Ok, het is voor mij gewoon af en toe wat lastig te volgen hier door alle geschiedenis en politiek die hier blijkbaar heel erg speelt bij iedereen :o
Nou dat zie je in ieder geval al wel dus het komt wel goed denk ik. :P.

En tja, elk forum heeft last van hetgeen wat het bespreekt dus in BNW vliegen de complotten tussen users je ook nog eens om de oren. Gezellige boel wel verder hoor, laat je alleen niet te makkelijk bij de neus nemen hier.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158071049
quote:
3s.gif Op maandag 7 december 2015 00:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is hier niet echt mogelijk om een psychologisch topic te openen die het èèn en ander kalmpjes bespreekt, helaas. Het wordt gewoon aangegrepen om elkaar af te zeiken.
Daar is geen psychologie topic voor nodig _O-

Word het niet tijd om die mening te herzien? Het zou wel leuke discussies op kunnen leveren :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 7 december 2015 @ 00:23:05 #143
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158071077
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 00:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Daar is geen psychologie topic voor nodig _O-

Word het niet tijd om die mening te herzien? Het zou wel leuke discussies op kunnen leveren :D
:(
There is only one religion
pi_158074336
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 21:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf.
Het probleem bij lichtkogel is alleen een beetje dat het "extreem zionisme" nogal een rekbaar begrip is en nogal afhankelijk is van zijn eigen interpretatie. Discussie over zionisme prima maar in lichtkogels visie zijn soms alle joden zionist (dat bewijst hij door uitspraken die wel geedit worden en dat blijkt ook wel uit die zwakzinnige "docu's die ook nogal los zijn met de definitie joden/zionisten)

Het is een beetje hetzelfde bij de lgbt discussie, die lichtkogel kan wel blijven zeggen dat hij niks tegen homo's heeft maar als je dan de volgende zin al stelt dat het er wel te veel en te aanwezig zijn dan heb je er duidelijk wel iets tegen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2015 10:53:16 ]
  maandag 7 december 2015 @ 11:18:03 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158074845
Hou toch eens op met steeds dezelfde verwijten. Gelukkig zet je nog 'soms' in je zin, verder slaat het nergens op. Er is vaak zat in die discussie aangegeven dat het een kleine groep betreft als het om de zionisten gaat en niet om de joden als volk. Iets tegen homo's hebben is ook ongegrond. Hij gaf alleen maar aan dat die groep groeiende is verder niets. Zelfde argument over and over again als het om zionisten en dat gendergedoe gaat. Die verwijten heb ik ook al zo vaak gehoord even geleden en nogmaals, het slaat nergens op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 december 2015 @ 11:20:13 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158074892
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het probleem bij lichtkogel is alleen een beetje dat het "extreem zionisme" nogal een rekbaar begrip is en nogal afhankelijk is van zijn eigen interpretatie. Discussie over zionisme prima maar in lichtkogels visie zijn soms alle joden zionist (dat bewijst hij door uitspraken die wel geedit worden en dat blijkt ook wel uit die zwakzinnige "docu's die ook nogal los zijn met de definitie joden/zionisten)

Het is een beetje hetzelfde bij de lgbt discussie, die lichtkogel kan wel blijven zeggen dat hij niks tegen homo's heeft maar als je dan de volgende zin al stelt dat het er wel te veel en te aanwezig zijn dan heb je er duidelijk wel iets tegen.
En dat houden we zeker ook in de gaten en het 'verzioniseren' van alles is verder ook ongewenst. Het is niet de bedoeling dat BNW verzand in een forum waar alles uit draait op hetzelfde punt zeg maar :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 12:35:36 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_158076540
Kan deze gereekst worden? BNW / Het gender- en relatiecomplot #2
pi_158076542
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Hou toch eens op met steeds dezelfde verwijten. Gelukkig zet je nog 'soms' in je zin, verder slaat het nergens op. Er is vaak zat in die discussie aangegeven dat het een kleine groep betreft als het om de zionisten gaat en niet om de joden als volk. Iets tegen homo's hebben is ook ongegrond. Hij gaf alleen maar aan dat die groep groeiende is verder niets. Zelfde argument over and over again als het om zionisten en dat gendergedoe gaat. Die verwijten heb ik ook al zo vaak gehoord even geleden en nogmaals, het slaat nergens op.
Dan vraag ik me toch echt serieus af of jij de bronnen en filmpjes die lichtkogel hier plaatst wel gelezen en gezien hebt. Ja lichtkogel probeert in zijn eigen tekst de laatste tijd het nog wel te nuanceren, zijn filmpjes en bronnen doen dat niet en zijn zonder uitzondering antisemitisch te noemen i.p.v. antizionistisch.

[ Bericht 14% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 12:57:14 ]
  maandag 7 december 2015 @ 12:45:11 #149
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158076739
reactie op verwijderd stuk tekst.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 12:57:56 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 december 2015 @ 13:03:29 #150
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158077122
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

En dat houden we zeker ook in de gaten en het 'verzioniseren' van alles is verder ook ongewenst. Het is niet de bedoeling dat BNW verzand in een forum waar alles uit draait op hetzelfde punt zeg maar :).
maar als je als diep genoeg uitzoekt kom je steevast op de zelfde namen uit.

Dus het is in zekere zin wel naar een punt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 december 2015 @ 13:05:57 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158077171
edit: feedback is niet meer bedoelt om elkaar aan te vallen.

[ Bericht 92% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:08:00 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 december 2015 @ 13:07:07 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158077195
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
Kan deze gereekst worden? BNW / Het gender- en relatiecomplot #2
Gekoppeld :).

quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar als je als diep genoeg uitzoekt kom je steevast op de zelfde namen uit.

Dus het is in zekere zin wel naar een punt.
Eventueel maar er moet wel ruimte blijven om alle lijnen te kunnen uiten met de desbetreffende beoogde daders.

Hoe zeggen ze het ook alweer? Het is net een soort ui. Elke schil is een andere leugen tot je uiteindelijk bij de waarheid komt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158077236
reactie op verwijderde post

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:11:55 ]
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 13:09:07 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_158077241
reactie op verwijderde post

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:12:03 ]
pi_158077352
Ik ben nog wel benieuwd waarom Div en ik 2 weken ban kregen na wat onschuldige troep, maar de verwijten die ik hier gister heb gezien blijven vooralsnog onbestraft.
  maandag 7 december 2015 @ 13:19:32 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158077546
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd waarom Div en ik 2 weken ban kregen na wat onschuldige troep, maar de verwijten die ik hier gister heb gezien blijven vooralsnog onbestraft.
Dat mag je vragen via forum@fok.nl , al kan ik wel zien dat als dance en ik iedereen die gisteren over de schreef gingen voor een ban aan zouden dragen we de enig overgebleven users zouden zijn. (ietwat gechargeerd)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 december 2015 @ 13:19:52 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158077553
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch echt serieus af of jij de bronnen en filmpjes die lichtkogel hier plaatst wel gelezen en gezien hebt. Ja lichtkogel probeert in zijn eigen tekst de laatste tijd het nog wel te nuanceren, zijn filmpjes en bronnen doen dat niet en zijn zonder uitzondering antisemitisch te noemen i.p.v. antizionistisch.


Dat is gewoon een goedkoop trucje van jullie , iemand framen als extremist . Belachelijk maken en persoonlijke aanvallen mag niet meer en nu proberen jullie het op deze manier .

Heb je het over zionisme dan word er geblerd dat alle joden worden bedoeld , heb je het over een gendercomplot dan haat je alle homo's .
Waar is die nuance waar jullie het steeds over hebben ? Zelfs als iemand ontkent blijven jullie opdringen dat het haat is en blijven dat in elk onderwerp naar boven brengen . Jullie willen gewoon censuur desnoods met geweld . Alles buiten jullie hokje mag niemand anders over praten .

Vrijheid van meningsuiting is wanneer de msm en politici een dag uitroepen dat je met een bordje " jesuischarlie" kan mijmeren over de waarde op papier van vrijheid van meningsuiting .

De mensen die het hardst nuance roepen moeten zelf eens nuance leren , als iemand bijv kritiek heeft op herman rompuy bedoeld diegene niet dat hij 500 miljoen Europeanen haat . Om dan te blijven schreeuwen dat 500 miljoen mensen worden aangevallen en dat men dan op moet houden kritiek te hebben op Herman Rompuy slaat nergens op .

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:21:41 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158077765
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is gewoon een goedkoop trucje van jullie , iemand framen als extremist . Belachelijk maken en persoonlijke aanvallen mag niet meer en nu proberen jullie het op deze manier .

Heb je het over zionisme dan word er geblerd dat alle joden worden bedoeld , heb je het over een gendercomplot dan haat je alle homo's .
Waar is die nuance waar jullie het steeds over hebben ? Zelfs als iemand ontkent blijven jullie opdringen dat het haat is en blijven dat in elk onderwerp naar boven brengen . Jullie willen gewoon censuur desnoods met geweld . Alles buiten jullie hokje mag niemand anders over praten .

Vrijheid van meningsuiting is wanneer de msm en politici een dag uitroepen dat je met een bordje " jesuischarlie" kan mijmeren over de waarde op papier van vrijheid van meningsuiting .

De mensen die het hardst nuance roepen moeten zelf eens nuance leren , als iemand bijv kritiek heeft op herman rompuy bedoeld diegene niet dat hij 500 miljoen Europeanen haat . Om dan te blijven schreeuwen dat 500 miljoen mensen worden aangevallen en dat men dan op moet houden kritiek te hebben op Herman Rompuy slaat nergens op .
Maar jij hebt dus ook niet de bronnen gelezen en filmpjes bekeken die lichtkogel hier geplaatst heeft? Anders zou je het namelijk geen "goedkoop trucje" noemen.
  maandag 7 december 2015 @ 13:29:53 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158077816
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is gewoon een goedkoop trucje van jullie , iemand framen als extremist . Belachelijk maken en persoonlijke aanvallen mag niet meer en nu proberen jullie het op deze manier .

Heb je het over zionisme dan word er geblerd dat alle joden worden bedoeld , heb je het over een gendercomplot dan haat je alle homo's .
Waar is die nuance waar jullie het steeds over hebben ? Zelfs als iemand ontkent blijven jullie opdringen dat het haat is en blijven dat in elk onderwerp naar boven brengen . Jullie willen gewoon censuur desnoods met geweld . Alles buiten jullie hokje mag niemand anders over praten .

Vrijheid van meningsuiting is wanneer de msm en politici een dag uitroepen dat je met een bordje " jesuischarlie" kan mijmeren over de waarde op papier van vrijheid van meningsuiting .

De mensen die het hardst nuance roepen moeten zelf eens nuance leren , als iemand bijv kritiek heeft op herman rompuy bedoeld diegene niet dat hij 500 miljoen Europeanen haat . Om dan te blijven schreeuwen dat 500 miljoen mensen worden aangevallen en dat men dan op moet houden kritiek te hebben op Herman Rompuy slaat nergens op .
Juist. Goed samengevat Summers.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:33:23 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 december 2015 @ 13:32:31 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158077878
En weer klaar met feedback gebruiken om jullie ongenoegen over de medegebruikers te uiten. We houden alles in de gaten en als het te gek wordt nemen we maatregelen en we luisteren ook echt wel naar de feedback en passen de moderatie er zo nodig op aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 december 2015 @ 13:37:31 #161
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158078019
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 13:32 schreef jogy het volgende:
En weer klaar met feedback gebruiken om jullie ongenoegen over de medegebruikers te uiten. We houden alles in de gaten en als het te gek wordt nemen we maatregelen en we luisteren ook echt wel naar de feedback en passen de moderatie er zo nodig op aan.
Feedback is hiervoor bedoeld vooral toch?

BNW / Het gender- en relatiecomplot #2

Waarom zou dit "bij elkaar geraapt" zijn? Er worden veel plausibele stellingnames geplaatst.
  maandag 7 december 2015 @ 14:09:28 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158079055
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Feedback is hiervoor bedoeld vooral toch?

BNW / Het gender- en relatiecomplot #2

Waarom zou dit "bij elkaar geraapt" zijn? Er worden veel plausibele stellingnames geplaatst.
Topic is weer op de rails overigens. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 december 2015 @ 14:09:47 #163
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158079068
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Topic is weer op de rails overigens. :).
Waarvoor dank!
  maandag 7 december 2015 @ 14:10:45 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158079112
En ja, even met de botte bijl door feedback heen. Graag weer terug naar de orde van de dag. We hebben hopelijk allemaal wel iets beters te doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 december 2015 @ 20:44:46 #165
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158089945
en negeren als je weet dat de inbreng aleen maar negatieve energy in het topiq brengt.......leest veel pretiger ...gebruik DM :P
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_158090216
-Edit- Pers.aanval en geen feedback

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 07-12-2015 21:24:03 ]
-
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:48:37 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158103025
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Prima, dan beeindig ik de discussie.
Welke discussie?

Ik bedoel je moet 20x bewijs leveren en dan word er gewoon simpel gezegd klopt niet.
Zonder een normaal tegenargument.

Beetje jammer wantie ik heb me de laatste 2 dagen niet mee bemoeid want ik vond je erg goed posten.
Wel jammer dat je op deze manier gewoon weg gepest word.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lees eens je eigen post terug en vooral van het vorige deel, sneren of flamen is jouw ook niet vreemd.
pot en ketel.
Welke pot welke ketel?
Ik zie m gewoon normaal reageren!

Het gesneer komt maar van 1 kant!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158103131
Beetje jammer dat Lambiekje het topic om zeep helpt door weer eens totaal ongemanierd te posten.
pi_158103206
Overigens, dat bigpharma topic :') ik post daar nooit. Ik denk ik ga ns kijken, en ongeveer het eerste wat ik lees is dat Lambiekje het mar de eigen schuld vindt van patiënten als die overlijden als gevolg van kanker.

Hoe kan je zo'n gek op je forum toelaten. Stop BNW dan, net als t keldertje, achter een soort online wall. Dit ziet er niet uit voor de neutrale lezer.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:11:50 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158103519
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:53 schreef mootie het volgende:
Beetje jammer dat Lambiekje het topic om zeep helpt door weer eens totaal ongemanierd te posten.
Wat is er ongemanierd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:18:13 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158103653
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is er ongemanierd
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, dat bigpharma topic :') ik post daar nooit. Ik denk ik ga ns kijken, en ongeveer het eerste wat ik lees is dat Lambiekje het mar de eigen schuld vindt van patiënten als die overlijden als gevolg van kanker.

Hoe kan je zo'n gek op je forum toelaten. Stop BNW dan, net als t keldertje, achter een soort online wall. Dit ziet er niet uit voor de neutrale lezer.
En dit bijvoorbeeld!

En iemand die 2 topics lang van informatie voorziet beantwoorden met..

kortom, je bent niet geïnteresseerd in hoe de wereld echt werkt

Mijn god. Doe eerst huiswerk voordat je domme dingen roept.


In plaats van gewoon verder met discussieren in plaats van dit soort comments te posten!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158103752
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is er ongemanierd
Jouw toon.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 13:35:14 #173
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_158104036
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, dat bigpharma topic :') ik post daar nooit. Ik denk ik ga ns kijken, en ongeveer het eerste wat ik lees is dat Lambiekje het mar de eigen schuld vindt van patiënten als die overlijden als gevolg van kanker.

Hoe kan je zo'n gek op je forum toelaten. Stop BNW dan, net als t keldertje, achter een soort online wall. Dit ziet er niet uit voor de neutrale lezer.
Say what? :')

Ik wist t wel, het was mn vader zn eigen schuld dat hij dood ging toen hij overleed aan kanker. :{

Volledig ridicuul dat de drang naar meer aanwas op fok zo groot is geworden dat users met dergelijke uitspraken blijkbaar helemaal OK gevonden worden.

BNW is al jaren het afvoerputje van Fok, en er nu maar weer eens al te duidelijk waarom dat nog steeds zo is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_158104251
Ik zie dat het andere BNW pareltje ook weer postrechten heeft. Hoera ... ;)
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:05:21 #175
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_158104761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke discussie?

Ik bedoel je moet 20x bewijs leveren en dan word er gewoon simpel gezegd klopt niet.
Zonder een normaal tegenargument.

Beetje jammer wantie ik heb me de laatste 2 dagen niet mee bemoeid want ik vond je erg goed posten.
Wel jammer dat je op deze manier gewoon weg gepest word.

[..]

Welke pot welke ketel?
Ik zie m gewoon normaal reageren!

Het gesneer komt maar van 1 kant!
nee, dat is niet waar, je probeert weer posters een ban aan te smeren?
pi_158104796
:')
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:10:48 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158104868
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat is niet waar, je probeert weer posters een ban aan te smeren?
Nee hoor, ik verzoek tot normaal reageren tegen een user die dood normaal reageerd en op elke vraag antwoord.

Ik heb het niet overmezelf ik sneer net zo hard terug! ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:11:19 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_158104875
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verzoek tot normaal reageren tegen een user die dood nromaal reageerd en op elke vraag antwoord.

Ik heb het niet overmezelf ik sneer net zo hard terug! ;)
ok, dan had ik jouw post verkeerd begrepen.
pi_158105119
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, dat bigpharma topic :') ik post daar nooit. Ik denk ik ga ns kijken, en ongeveer het eerste wat ik lees is dat Lambiekje het mar de eigen schuld vindt van patiënten als die overlijden als gevolg van kanker.

Hoe kan je zo'n gek op je forum toelaten. Stop BNW dan, net als t keldertje, achter een soort online wall. Dit ziet er niet uit voor de neutrale lezer.
Ik dacht dat het mogelijk was topics niet te laten zien voor niet-ingelogde bezoekers. Volgens mij is dat bij het Joris Demmink-topic al zo. Misschien mag dat filter inderdaad uitgebreid worden..
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 14:26:06 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_158105212
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:22 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik dacht dat het mogelijk was topics niet te laten zien voor niet-ingelogde bezoekers. Volgens mij is dat bij het Joris Demmink-topic al zo. Misschien mag dat filter inderdaad uitgebreid worden..
Zou helemaal geen gek idee zijn want de toevallige passant schrikt zich een ongeluk als hij ziet wat hier zoal gepost wordt door sommigen. Bijvoorbeeld op Big Pharma.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:17:48 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158106547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke discussie?

Ik bedoel je moet 20x bewijs leveren en dan word er gewoon simpel gezegd klopt niet.
Zonder een normaal tegenargument.

Beetje jammer wantie ik heb me de laatste 2 dagen niet mee bemoeid want ik vond je erg goed posten.
Wel jammer dat je op deze manier gewoon weg gepest word.

[..]

Welke pot welke ketel?
Ik zie m gewoon normaal reageren!

Het gesneer komt maar van 1 kant!
Niet helemaal waar, na een paar dagen aan puur beleeft en inhoudelijk gepost van beide kanten kwam er gewoon weer wat frustratie kijken bij beide partijen en daarop is het 'stuk gelopen'. Normaal zou ik zeggen dat waar twee partijen ruziën hebben twee partijen schuld maar nu wil ik ze eigenlijk gewoon allebei een compliment geven voor de lange scherpe discussie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:23:48 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158106668
Het pharma topic staat in ieder geval wel al tijden verborgen in google, verder heeft een modje geen opties (behalve reclames ook niet tonen maar dat is nu niet relevant want geen naakt)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158106734
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:23 schreef jogy het volgende:
Het pharma topic staat in ieder geval wel al tijden verborgen in google, verder heeft een modje geen opties (behalve reclames ook niet tonen maar dat is nu niet relevant want geen naakt)
Dan werkt het verbergen in Google niet echt heel goed ;)

https://www.google.nl/sea(...)NW+big+pharma+kanker
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:28:13 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158106763
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan werkt het verbergen in Google niet echt heel goed ;)

https://www.google.nl/sea(...)NW+big+pharma+kanker
Alleen de nieuwere topics vanaf het zetten van het filter. En nee, mijn naam is niet gekke henkie dus alles wat er te vinden is voor het filter is gezet vind ik wel best :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158106792
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Alleen de nieuwere topics vanaf het zetten van het filter. En nee, mijn naam is niet gekke henkie dus alles wat er te vinden is voor het filter is gezet vind ik wel best :').
Ah oke, dat gaat per topic :D. Leuk voor een stagiare ;).
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:32:58 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158106863
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah oke, dat gaat per topic :D. Leuk voor een stagiare ;).
In een reeks blijft het staan bij nieuwe delen maar inderdaad pas vanaf het topic dat het gezet wordt, het gooit niet retroactief de hele reeks uit google :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158106904
Hmm.. Ik durf toch te zweren dat ik een keer het Joris Demmink topic probeerde te lezen op mijn mobiel (waarop ik nooit ben ingelogd want ik weet mijn wachtwoord niet) en deze nergens te vinden was in de index. Strange..


-edit-

Zie je, ik ben niet gek!
BNW / De zaak Joris Demmink. #5

Dit topic valt niet te openen als je niet ingelogd bent!

Zit ome Joris vast zelf achter :o
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:08:28 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158107583
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:34 schreef Stranger het volgende:
Hmm.. Ik durf toch te zweren dat ik een keer het Joris Demmink topic probeerde te lezen op mijn mobiel (waarop ik nooit ben ingelogd want ik weet mijn wachtwoord niet) en deze nergens te vinden was in de index. Strange..

-edit-

Zie je, ik ben niet gek!
BNW / De zaak Joris Demmink. #5

Dit topic valt niet te openen als je niet ingelogd bent!

Zit ome Joris vast zelf achter :o
Nee dat is weer een (forum)admin ding wat ingesteld kan worden. Kunnen de modjes zelf niet.

Even getest en het demmink topic is uitgelogd inderdaad niet te vinden en staat (voor modjes) op 'beide' (niet in google en geen reclame), dit ook bij pharma gedaan maar uitgelogd kan ik het topic nog steeds openen.

Admin dingetje dus :P.

[ Bericht 14% gewijzigd door jogy op 08-12-2015 16:14:45 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:39:30 #189
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158108275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou helemaal geen gek idee zijn want de toevallige passant schrikt zich een ongeluk als hij ziet wat hier zoal gepost wordt door sommigen. Bijvoorbeeld op Big Pharma.
hallo. Iemand die nog schrikt op internet leeft onder een steen.

Wel geïnformeerd persoon weet dat bigpharma van geen kanten deugd.En daarnaast persoonlijk vind ik het op bnw zeer mild.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158108463
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hallo. Iemand die nog schrikt op internet leeft onder een steen.

Wel geïnformeerd persoon weet dat bigpharma van geen kanten deugd.En daarnaast persoonlijk vind ik het op bnw zeer mild.
Je zegt dat het iemands eigen schuld is als die overlijdt aan kanker. Hoe is dat zeer mild?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158108466
Bestaat er ook iets als een evaluatiegesprek voor moderators?
En nee schuif dit eens een keer niet meteen af als crewbash.

Het is zo langzamerhand toch wel duidelijk aan het worden dat het hier een chaos is.
En dat is zeker niet alleen de 'fout' van de users, zoals we vaak te horen krijgen, en of we niets beters te doen hebben.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:47:40 #192
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158108473
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, dat bigpharma topic :') ik post daar nooit. Ik denk ik ga ns kijken, en ongeveer het eerste wat ik lees is dat Lambiekje het mar de eigen schuld vindt van patiënten als die overlijden als gevolg van kanker.

Hoe kan je zo'n gek op je forum toelaten. Stop BNW dan, net als t keldertje, achter een soort online wall. Dit ziet er niet uit voor de neutrale lezer.
Ah je bent dus voor staatscensuur, afdekken van mishandel praktijken van artsen en medicatieterreur.

offtopic

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 08-12-2015 18:31:45 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:51:17 #193
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158108546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:47 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je zegt dat het iemands eigen schuld is als die overlijdt aan kanker. Hoe is dat zeer mild?
dat zeg ik. Ik zeg dat iemand kanker heeft eerder niet goed naar zijn lichaam heeft geluisterd.

Ik vind het wel iemands eigen schuld dat een bespottelijke chemo behandeling neemt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 8 december 2015 @ 17:24:45 #194
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_158109228
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat zeg ik. Ik zeg dat iemand kanker heeft eerder niet goed naar zijn lichaam heeft geluisterd.

Ik vind het wel iemands eigen schuld dat een bespottelijke chemo behandeling neemt.
ONZ is ergens anders.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_158109374
2x zo veel maar ook 10x zo vervelend, het is maar wat je belangrijk vindt...

Serieuze vraag, fok! november met fok! october vergelijkend is dit beter / slechter / meer gewenst? Wat is de bedoeling met BNW?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:32:32 #196
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158109407
Ik denk dat ik even pauze neem van BNW. Man man man. Wat hier allemaal door sommigen schaamteloos wordt gepost..

Ik kom wel terug als de boel hier wat gesust is.

Pure zelfbescherming daar ik anders zelf met reacties ga komen die ook niet netjes zijn. Maar ik verlaag me niet.
pi_158109450
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik denk dat ik even pauze neem van BNW. Man man man. Wat hier allemaal door sommigen schaamteloos wordt gepost..

Ik kom wel terug als de boel hier wat gesust is.

Pure zelfbescherming daar ik anders zelf met reacties ga komen die ook niet netjes zijn. Maar ik verlaag me niet.
Ik een klein beetje. Maar, soms, soms trek ik het gewoon niet en dan word ik laaiend. En het is verdomd knap als dat iemand lukt.
pi_158109464
En nog iets, dat het nu 'beter' met FOK! gaat heeft niets te maken met de topics of de interesse.

Dat heeft te maken met dat er van alles door de recycle molen gaat, en dat er ongenoegen zijn op het forum.

Dus dat verhaal is een hoax
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:36:33 #199
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_158109479
Het chaos parijs gedeelte mag wel even een bezem gebruiken,godskolere zeg....
Graag verwijderen.
pi_158109487
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer posten 2 oorzaken heeft. Parijs en Lichtkogel. Een grote gebeurtenis en een nieuwe user die veel post. Of dat wat te maken heeft met Dance99Vv of Jogy lijkt me niet.
Het is een combinatie van factoren . Het valt niet te ontkennen dat lichtkogel voor de nodige opschudding heeft gezorgd. Maar ik zie ook heel veel nieuwe namen voorbijkomen die ik nooit eerder heb gezien . Voor heel lang werd BNW vermeden als de pest maar het doet mij heel goed dat steeds meer mensen hier een kijkje komen nemen . Omdat sneren, scheldwoorden en persoonlijke aanvallen worden weggehaald. Krijg je steeds meer kans om op inhoud te posten . Iets wat vroeger bijna onmogelijk was

Kan niet zeggen dat het alleen aan de mods te wijten is dat het beter gaat. Maar je kan moeilijk ontkennen dat ze hierin hun positieve aandeel in hebben gehad
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158109512
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is een combinatie van factoren . Het valt niet te ontkennen dat lichtkogel voor de nodige opschudding heeft gezorgd. Maar ik zie ook heel veel nieuwe namen voorbijkomen die ik nooit eerder heb gezien . Voor heel lang werd BNW vermeden als de pest maar het doet mij heel goed dat steeds meer mensen hier een kijkje komen nemen . Omdat sneren, scheldwoorden en persoonlijke aanvallen worden weggehaald. Krijg je steeds meer kans om op inhoud te posten . Iets wat vroeger bijna onmogelijk was

Kan niet zeggen dat het alleen aan de mods te wijten is dat het beter gaat. Maar je kan moeilijk ontkennen dat ze hierin hun positieve aandeel in hebben gehad
Eens.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:28:29 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158110601
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:47 schreef schommelstoel het volgende:
Bestaat er ook iets als een evaluatiegesprek voor moderators?
En nee schuif dit eens een keer niet meteen af als crewbash.

Het is zo langzamerhand toch wel duidelijk aan het worden dat het hier een chaos is.
En dat is zeker niet alleen de 'fout' van de users, zoals we vaak te horen krijgen, en of we niets beters te doen hebben.
Fair enough.

Ik heb regelmatig op eigen initiatief contact met de fa's over het hoe en wat op bnw en zelfs of ik het misschien verschrikkelijk verkeerd zie ja. En zoals je ziet zit ik er nog steeds :P.

Ik ben nu ff onderweg dus kijk zo naar waar de poep uit komt stromen. To be continued.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158110678
Ik kap er ook mee hier (en nu echt). Het gros hier vind ik tof en jogy mag ik ook, dus daar ligt het niet aan, maar heb geen zin meer in elke dag hetzelfde te moeten lezen om daar weer hetzelfde op te moeten reageren en dat dan iedere dag maar weer. En dat komt door een bijzonder verschil van inzicht, en dankzij lichtkogel kom ik tot de conclusie dat dat iets is wat nooit gaat veranderen. Ik ga geen leugens geloven en een cad of lichtkogel of summers blijven in hun fantasie wereldje leven en posten hier hun brainfarts. Normaal hartstikke leuk om uit te lachen, maar ik ben er wel klaar mee.

Misschien tot over een tijdje als enkele users hier niet meer actief zijn.
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:38:45 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158110901
Even de grove bezem er doorheen gehaald en persoonlijk gekift verwijderd alvast. Ik heb vast iets over het hoofd gezien en dat komt zo wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:46:01 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158111118
is la weg nevermind!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:51:36 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158111235
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik kap er ook mee hier (en nu echt). Het gros hier vind ik tof en jogy mag ik ook, dus daar ligt het niet aan, maar heb geen zin meer in elke dag hetzelfde te moeten lezen om daar weer hetzelfde op te moeten reageren en dat dan iedere dag maar weer. En dat komt door een bijzonder verschil van inzicht, en dankzij lichtkogel kom ik tot de conclusie dat dat iets is wat nooit gaat veranderen. Ik ga geen leugens geloven en een cad of lichtkogel of summers blijven in hun fantasie wereldje leven en posten hier hun brainfarts. Normaal hartstikke leuk om uit te lachen, maar ik ben er wel klaar mee.

Misschien tot over een tijdje als enkele users hier niet meer actief zijn.
Mensen uitlachen geeft ook geen voldoening , wat een nutteloze activiteit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:57:06 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_158111362
ik vraag me soms weleens af of sommige users wel bnw-er zijn, die gaan er altijd zo rechtlijnig tegenin als of ze een agenda hebben en dat in alle topics. Als je het met geen enkel topic in bnw eens bent, wat doe je er dan?
Alsof je als voetbal liefhebber in een wielren topic zit.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 18:57:57 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_158111388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef THEFXR het volgende:
ik vraag me soms weleens af of sommige users wel bnw-er zijn, die gaan er altijd zo rechtlijnig tegenin als of ze een agenda hebben en dat in alle topics. Als je het met geen enkel topic in bnw eens bent, wat doe je er dan?
Alsof je als voetbal liefhebber in een wielren topic zit.
Dat laatste kan best hoor :Y
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:00:31 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_158111458
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat laatste kan best hoor :Y
tuurlijk, een persoon kan best beide sporten leuk vinden, ik heb het dan over mensen die de andere sport haten.
pi_158111527
Ik hou van de waarheid en vind het meeste plezier in het uitzoeken van de waarheid wanneer er veel tegenstrijdige en misleidende informatie is, lijkt me totaal geschikt voor BNW
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:07:26 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158111612
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef THEFXR het volgende:
ik vraag me soms weleens af of sommige users wel bnw-er zijn, die gaan er altijd zo rechtlijnig tegenin als of ze een agenda hebben en dat in alle topics. Als je het met geen enkel topic in bnw eens bent, wat doe je er dan?
Alsof je als voetbal liefhebber in een wielren topic zit.
Ik dacht vroeger echt dat veel een complot was!
Nu denk ik over veel toch anders, en het is maar even hoe je het bekijkt.
Met wat simpele vragen en antwoorden, en wat heldere verklaringen krijg ik alsnog veel van mijn vragen beantwoord, en samen dingen tot de bodem uitzoeken kan JUIST hier!

Veel gevallen zoals 9/11 en MH17 MH370 en bigpharma zit veel materiaal in wat soms nog best wel eens kan kloppen.
ALs het goed onderbouwd word!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158112533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef THEFXR het volgende:
ik vraag me soms weleens af of sommige users wel bnw-er zijn, die gaan er altijd zo rechtlijnig tegenin als of ze een agenda hebben en dat in alle topics. Als je het met geen enkel topic in bnw eens bent, wat doe je er dan?
Alsof je als voetbal liefhebber in een wielren topic zit.
Omdat niet elke voetbal liefhebber een PSV aanhanger is. En er meer auto's zijn dan Audi.
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:46:24 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158112794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:38 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Omdat niet elke voetbal liefhebber een PSV aanhanger is. En er meer auto's zijn dan Audi.
Dit vind ik dan wel weer een goed vergelijk ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:47:04 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158112819
:o Ben ik ook 1 dag weg, man wats kebeurd?
There is only one religion
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:49:14 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158112883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:47 schreef Dance99Vv het volgende:
:o Ben ik ook 1 dag weg, man wats kebeurd?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158113143
Waarom zijn mijn post weggehaald . Ik reageerde puur inhoudelijk }:|
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:59:12 #217
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158113256
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Nou charged hieboven dreigt met lichamelijk geweld tegen controlaltdelete en dat is al de tweede vandaag die dreigt met slaan .
Misschien moet ik mijn botte bijl er maar even bijpakken
There is only one religion
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:02:40 #218
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158113380
Zo...iemand nog feedback?
There is only one religion
pi_158113476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Zo...iemand nog feedback?
Zou het waarden als er inhoudelijk op mijn post word ingegaan door jou of Jogy
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:06:50 #220
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158113536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zou het waarden als er inhoudelijk op mijn post word ingegaan door jou of Jogy
Effe geen idee welke post, ik probeer de rust hier te doen wederkeren, momentje
There is only one religion
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:12:55 #221
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158113783
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:56 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom zijn mijn post weggehaald . Ik reageerde puur inhoudelijk }:|
Bedankt daarvoor hoor maar even de angel overal met geweld uit trekken, het was aan de modjes gericht en dan hoeft (grof gezegd) niet iedereen zich er tegenaan te bemoeien :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:27:03 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158114238
Zo, orde van de dag weer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158115445
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Bedankt daarvoor hoor maar even de angel overal met geweld uit trekken, het was aan de modjes gericht en dan hoeft (grof gezegd) niet iedereen zich er tegenaan te bemoeien :).
Hoe je de frustraties van schommelstoel wil afhandelen moet je allemaal zelf weten . Dat plezier gun ik je van harte !

Waar het mij om gaat is de recente groei die BNW heeft doorgemaakt.Waar je vroeger blij moest zijn als er twee of drie topics actief waren . Is er nu een hele scala van onderwerpen waar je uit kan kiezen. Dus wat er gedaan kan worden om deze groei vast te houden en evt verder uit te breiden ? Daar wil ik het inhoudelijk over hebben

Hoewel ik blij ben met deze ontwikkeling is er veel meer uit deze forum te halen

Also this post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is een combinatie van factoren . Het valt niet te ontkennen dat lichtkogel voor de nodige opschudding heeft gezorgd. Maar ik zie ook heel veel nieuwe namen voorbijkomen die ik nooit eerder heb gezien . Voor heel lang werd BNW vermeden als de pest maar het doet mij heel goed dat steeds meer mensen hier een kijkje komen nemen . Omdat sneren, scheldwoorden en persoonlijke aanvallen worden weggehaald. Krijg je steeds meer kans om op inhoud te posten . Iets wat vroeger bijna onmogelijk was

Kan niet zeggen dat het alleen aan de mods te wijten is dat het beter gaat. Maar je kan moeilijk ontkennen dat ze hierin hun positieve aandeel in hebben gehad
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:14:27 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_158116008
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Bedankt daarvoor hoor maar even de angel overal met geweld uit trekken, het was aan de modjes gericht en dan hoeft (grof gezegd) niet iedereen zich er tegenaan te bemoeien :).
dit topic lijkt mij juist het meest geschikt om iets aan de mods te richten.
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:23:54 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158116372
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit topic lijkt mij juist het meest geschikt om iets aan de mods te richten.
Aan de mods ja en niet aan elkaar dus :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:31:30 #226
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158116672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hoe je de frustraties van schommelstoel wil afhandelen moet je allemaal zelf weten . Dat plezier gun ik je van harte !

Waar het mij om gaat is de recente groei die BNW heeft doorgemaakt.Waar je vroeger blij moest zijn als er twee of drie topics actief waren . Is er nu een hele scala van onderwerpen waar je uit kan kiezen. Dus wat er gedaan kan worden om deze groei vast te houden en evt verder uit te breiden ? Daar wil ik het inhoudelijk over hebben

Hoewel ik blij ben met deze ontwikkeling is er veel meer uit deze forum te halen

Also this post:

[..]

Fair enough :). Een positieve draai in feedback dus. Tof.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:41:31 #227
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_158117020
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien moet ik mijn botte bijl er maar even bijpakken
[ afbeelding ]
Goed bezig!! Alles in context,maar dat is niet vreemd hier,selectief weghalen. ^O^
Graag verwijderen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:54:53 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158117369
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:41 schreef Charged het volgende:

[..]

Goed bezig!! Alles in context,maar dat is niet vreemd hier,selectief weghalen. ^O^
Het enige wat verwijderd is ging over gejank naar elkaar en tegen elkaar en niet over de moderatie an sich maar gewoon gekift tussen de users. daar is FB niet voor bedoeld. Als je iets te melden hebt tegen een ander dan PM/DM je die persoon maar of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158119968
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Fair enough :). Een positieve draai in feedback dus. Tof.
Heb je zelf nog iets inhoudelijks aan toe te voegen? Sta je open voor brainfarst wat evt de bezoekersaantallen doen stijgen?

Zou het heel tof vinden als we het record van vorige maand weten te breken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158121722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zou het heel tof vinden als we het record van vorige maand weten te breken
eitje als jullie in dit tempo doorgaan. Zitten al bijna op 5000

ow en lichtkogel staat op nr 5 als het gaat om meest gequote user deze maand forum breed. 775 x dus dat helpt ook wel :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_158121825
Das 90x per dag? Ik mag hopen dat je die meldingen kan uitzetten dan _O-
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 9 december 2015 @ 00:31:17 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158121842
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:29 schreef kalinhos het volgende:
Das 90x per dag? Ik mag hopen dat je die meldingen kan uitzetten dan _O-
_O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158122094
En dan allemaal aanklikken. heb je 90 tabs open in bijv chrome. dat vereist veel RAM maar goed ik ga offtopic.
Ich hock in meinem Bonker
pi_158122193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

eitje als jullie in dit tempo doorgaan. Zitten al bijna op 5000

ow en lichtkogel staat op nr 5 als het gaat om meest gequote user deze maand forum breed. 775 x dus dat helpt ook wel :D


Hoe cool zou het zijn als we op 20.000 post uitkomen :D

Wellicht loop ik te hard van stapel but a man can dream right?

Wat een user vrijwel in zijn eentje voor elkaar kan krijgen _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:05:13 #235
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158122238
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
Zou helemaal geen gek idee zijn want de toevallige passant schrikt zich een ongeluk als hij ziet wat hier zoal gepost wordt door sommigen. Bijvoorbeeld op Big Pharma.
Dit snap ik dus nooit op FOK!
Welke toevallige passant?
Wat moeten precies de verwachtingen van 'een toevallige passant' zijn?
Is dit een informatiesite? Nee toch? Een forum toch?
En wat te denken van 'die toevallige passant' die het wel lachen vindt, een forum zonder taboes, of in ieder geval zo min mogelijk?
Waarom je eigen morele oordelen op vermeende anderen plakken?
Enne, waarom zou een forum in hemelsnaam een bepaalde verantwoordelijkheid hebben naar buiten toe? De leden die posten zijn toch niet van één of andere officiële instantie of organisatie of zo?
Ik zie hier de hele tijd een soort oproep tot censuur en 'beschaving' waarvan ik me echt afvraag waar die in hemelsnaam op slaat. Dit is een forum. Een ontzettend informeel medium. Waarom daar een of andere fatsoenlijkheidsdeken, moreel gedoe of verantwoordelijkheid aan toekennen?
Mij zou dat als 'toevallige passant' in ieder geval echt totaal niet afschrikken. Sterker nog: als je zo'n nette, brave burger bent met zo'n hoge morele standaard, vraag ik me af of je hier op FOK überhaupt wel op je plek bent. :P Vroeg of laat valt dit forum dan toch wel door de mand voor je. :D Misschien begrijp ik de insteek verkeerd of zo, maar ik snap dit soort 'hier spreek ik schande van en dit zou niet moeten mogen'-praatjes gewoon echt niet. Het klinkt me vreselijk burgerlijk in de oren ook. Iets waar je toch een beetje aan hoopt te kunnen ontsnappen op het internet af en toe.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 9 december 2015 @ 01:13:02 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158122299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dit snap ik dus nooit op FOK!
Welke toevallige passant?
Wat moeten precies de verwachtingen van 'een toevallige passant' zijn?
Is dit een informatiesite? Nee toch? Een forum toch?
En wat te denken van 'die toevallige passant' die het wel lachen vindt, een forum zonder taboes, of in ieder geval zo min mogelijk?
Waarom je eigen morele oordelen op vermeende anderen plakken?
Enne, waarom zou een forum in hemelsnaam een bepaalde verantwoordelijkheid hebben naar buiten toe? De leden die posten zijn toch niet van één of andere officiële instantie of organisatie of zo?
Ik zie hier de hele tijd een soort oproep tot censuur en 'beschaving' waarvan ik me echt afvraag waar die in hemelsnaam op slaat. Dit is een forum. Een ontzettend informeel medium. Waarom daar een of andere fatsoenlijkheidsdeken, moreel gedoe of verantwoordelijkheid aan toekennen?
Mij zou dat als 'toevallige passant' in ieder geval echt totaal niet afschrikken. Sterker nog: als je zo'n nette, brave burger bent met zo'n hoge morele standaard, vraag ik me af of je hier op FOK überhaupt wel op je plek bent. :P Vroeg of laat valt dit forum dan toch wel door de mand voor je. :D Misschien begrijp ik de insteek verkeerd of zo, maar ik snap dit soort 'hier spreek ik schande van en dit zou niet moeten mogen'-praatjes gewoon echt niet. Het klinkt me vreselijk burgerlijk in de oren ook. Iets waar je toch een beetje aan hoopt te kunnen ontsnappen op het internet af en toe.
O+. Ik kan het niet anders brengen. Als dit een forum zou kunnen worden waar alles besproken kan worden zonder dat mensen over de flip zouden gaan dan zou ik best gelukkig zijn :@. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat het een praktische onmogelijkheid is maar toch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 december 2015 @ 01:15:49 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158122315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heb je zelf nog iets inhoudelijks aan toe te voegen?
Op het moment niet echt en als de posts evenredig omhoog aan met het aantal moderator acties laat dan maar :@ ( :') )

quote:
Sta je open voor brainfarst wat evt de bezoekersaantallen doen stijgen?

Zou het heel tof vinden als we het record van vorige maand weten te breken
Shoot maar vergeet niet dat kwantiteit zeker niet alles is, het brengt leven in de brouwerij, helemaal leuk maar als de helft geschreeuw en gehuil is dan hoeft het ook niet echt hoor :'). Al zie ik wel meer variatie dus het is niet alleen maar kommer en kwel. (ik wil ook geen domper zijn ;( )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 december 2015 @ 01:30:28 #238
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158122421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dit snap ik dus nooit op FOK!
Welke toevallige passant?
Wat moeten precies de verwachtingen van 'een toevallige passant' zijn?
Is dit een informatiesite? Nee toch? Een forum toch?
En wat te denken van 'die toevallige passant' die het wel lachen vindt, een forum zonder taboes, of in ieder geval zo min mogelijk?
Waarom je eigen morele oordelen op vermeende anderen plakken?
Enne, waarom zou een forum in hemelsnaam een bepaalde verantwoordelijkheid hebben naar buiten toe? De leden die posten zijn toch niet van één of andere officiële instantie of organisatie of zo?
Ik zie hier de hele tijd een soort oproep tot censuur en 'beschaving' waarvan ik me echt afvraag waar die in hemelsnaam op slaat. Dit is een forum. Een ontzettend informeel medium. Waarom daar een of andere fatsoenlijkheidsdeken, moreel gedoe of verantwoordelijkheid aan toekennen?
Mij zou dat als 'toevallige passant' in ieder geval echt totaal niet afschrikken. Sterker nog: als je zo'n nette, brave burger bent met zo'n hoge morele standaard, vraag ik me af of je hier op FOK überhaupt wel op je plek bent. :P Vroeg of laat valt dit forum dan toch wel door de mand voor je. :D Misschien begrijp ik de insteek verkeerd of zo, maar ik snap dit soort 'hier spreek ik schande van en dit zou niet moeten mogen'-praatjes gewoon echt niet. Het klinkt me vreselijk burgerlijk in de oren ook. Iets waar je toch een beetje aan hoopt te kunnen ontsnappen op het internet af en toe.
Goeie post. Alles moet besproken kunnen worden. Maar wel binen de regels van respect en fatsoen. Ongebreideld schelden naar elkaar helpt niemand verder. Mensen hebben verschillende meningen en dat kan botsen maar het moet toch out in the open komen.
Feyenoord!
  woensdag 9 december 2015 @ 01:44:46 #239
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158122524
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:13 schreef jogy het volgende:
. Ik kan het niet anders brengen. Als dit een forum zou kunnen worden waar alles besproken kan worden zonder dat mensen over de flip zouden gaan dan zou ik best gelukkig zijn . Ik ben realistisch genoeg om te weten dat het een praktische onmogelijkheid is maar toch.
Er zijn natuurlijk grenzen, en het is een beetje de balans zoeken. Maar dat gaat jou naar mijn idee ook wel aardig goed af... ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goeie post. Alles moet besproken kunnen worden. Maar wel binen de regels van respect en fatsoen. Ongebreideld schelden naar elkaar helpt niemand verder. Mensen hebben verschillende meningen en dat kan botsen maar het moet toch out in the open komen.
Mee eens.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158123420
Ik ben in dat geval graag burgerlijk. Iemand zegt dat kanker krijgen je eigen schuld is. Prima, zijn mening etc. Maar ik mag m dan ook stapelgek en krankzinnig vinden. Als van een dergelijke opmerking wat zeggen betekent dat ik burgerlijk ben, ben ik dan maar burgerlijk.

Als iemand binnen mijm vriendengroep, collegas of familie zoiets zegt zou ik er net zo op reageren. Ik zie niet waarom dat op dit forum anders zou zijn - behalve dat jullie geen vrienden/familie/collega's zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 9 december 2015 @ 09:25:12 #241
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158123831
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:44 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben in dat geval graag burgerlijk. Iemand zegt dat kanker krijgen je eigen schuld is. Prima, zijn mening etc. Maar ik mag m dan ook stapelgek en krankzinnig vinden. Als van een dergelijke opmerking wat zeggen betekent dat ik burgerlijk ben, ben ik dan maar burgerlijk.

Als iemand binnen mijm vriendengroep, collegas of familie zoiets zegt zou ik er net zo op reageren. Ik zie niet waarom dat op dit forum anders zou zijn - behalve dat jullie geen vrienden/familie/collega's zijn.
Dat mag je van die mening vinden, maar zoals je het hier neerzet is het een persoonlijke aanval(dit omdat het onduidelijk is wat "m"in dit geval betekend, hem ,als de persoon of uhm als die mening). Dus nee dat mag dan weer net niet.
Burgerlijk he ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 09-12-2015 09:36:49 ]
There is only one religion
pi_158123955
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat mag je van die mening vinden, maar zoals je het hier neerzet is het een persoonlijke aanval. Dus nee dat mag dan weer net niet.
Burgerlijk he ;)
Dus als ik zou stellen dat de "zelfbenoemde waarheidszoekers" allemaal narcisten met een gebrek aan empathisch vermogen zijn mag dat maar als ik dat zou stellen over CAD, Lambiekje of Lichtkogel is dat een persoonlijke aanval?

Want heel veel anders dan stellen dat alle medici criminelen zijn die over lijken gaan is dat namelijk ook weer niet.
  woensdag 9 december 2015 @ 09:40:20 #243
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158123995
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dus als ik zou stellen dat de "zelfbenoemde waarheidszoekers" allemaal narcisten met een gebrek aan empathisch vermogen zijn mag dat maar als ik dat zou stellen over CAD, Lambiekje of Lichtkogel is dat een persoonlijke aanval?

Want heel veel anders dan stellen dat alle medici criminelen zijn die over lijken gaan is dat namelijk ook weer niet.
De scheidslijn is heel dun, er zijn topics waar dat laatste ook echt niet gewenst is(volgens mij ook aangegeven met een topic-pointer)
There is only one religion
pi_158124216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dit snap ik dus nooit op FOK!
Welke toevallige passant?
Wat moeten precies de verwachtingen van 'een toevallige passant' zijn?
Is dit een informatiesite? Nee toch? Een forum toch?
En wat te denken van 'die toevallige passant' die het wel lachen vindt, een forum zonder taboes, of in ieder geval zo min mogelijk?
Waarom je eigen morele oordelen op vermeende anderen plakken?
Enne, waarom zou een forum in hemelsnaam een bepaalde verantwoordelijkheid hebben naar buiten toe? De leden die posten zijn toch niet van één of andere officiële instantie of organisatie of zo?
Ik zie hier de hele tijd een soort oproep tot censuur en 'beschaving' waarvan ik me echt afvraag waar die in hemelsnaam op slaat. Dit is een forum. Een ontzettend informeel medium. Waarom daar een of andere fatsoenlijkheidsdeken, moreel gedoe of verantwoordelijkheid aan toekennen?
Mij zou dat als 'toevallige passant' in ieder geval echt totaal niet afschrikken. Sterker nog: als je zo'n nette, brave burger bent met zo'n hoge morele standaard, vraag ik me af of je hier op FOK überhaupt wel op je plek bent. :P Vroeg of laat valt dit forum dan toch wel door de mand voor je. :D Misschien begrijp ik de insteek verkeerd of zo, maar ik snap dit soort 'hier spreek ik schande van en dit zou niet moeten mogen'-praatjes gewoon echt niet. Het klinkt me vreselijk burgerlijk in de oren ook. Iets waar je toch een beetje aan hoopt te kunnen ontsnappen op het internet af en toe.
Er is een groot verschil tussen burgerlijk en normaal fatsoen.
Als er hier op Big Pharma mensen de schuld krijgen van de kanker die ze hebben wordt de fatsoensgrens ver overschreden. Het is schofferend en beledigend en als je dat niet ziet, tja..dan heeft het geen zin om het je uit te leggen en laat ik het hier maar bij.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:19:09 #245
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158124456
ik mis een c in mn topiq tietel :'(

kan n mod m ff aanpassen
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 9 december 2015 @ 10:36:28 #246
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158124674
Is er een MOD in Tha House ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 9 december 2015 @ 10:37:15 #247
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158124682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef DeMolay het volgende:
Is er een MOD in Tha House ?
*O*
There is only one religion
  woensdag 9 december 2015 @ 10:38:36 #248
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158124705
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:19 schreef DeMolay het volgende:
ik mis een c in mn topiq tietel :'(

kan n mod m ff aanpassen
Waar moet die C?
There is only one religion
  woensdag 9 december 2015 @ 10:38:55 #249
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158124710
KUn je een c in cather plaatsen zodat het Catcher leest en kun je Today achter ago zetten klopt beter met de beatle song ...

alvast bedankt w/
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 9 december 2015 @ 10:40:14 #250
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158124730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:38 schreef DeMolay het volgende:
KUn je een c in cather plaatsen zodat het Catcher leest en kun je Today achter ago zetten klopt beter met de beatle song ...

alvast bedankt w/
Done
There is only one religion
  woensdag 9 december 2015 @ 11:18:58 #251
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158125339
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:44 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben in dat geval graag burgerlijk. Iemand zegt dat kanker krijgen je eigen schuld is. Prima, zijn mening etc. Maar ik mag m dan ook stapelgek en krankzinnig vinden. Als van een dergelijke opmerking wat zeggen betekent dat ik burgerlijk ben, ben ik dan maar burgerlijk.

Als iemand binnen mijm vriendengroep, collegas of familie zoiets zegt zou ik er net zo op reageren. Ik zie niet waarom dat op dit forum anders zou zijn - behalve dat jullie geen vrienden/familie/collega's zijn.
Kanker is ook een heikel en intrinsiek klote onderwerp, hoe je het ook went of keert, laten we eerlijk zijn. Maar, mits onderbouwt (en vooral daar schort het wel eens aan), mag je dat gewoon beweren zonder dat je meteen de deur gewezen hoeft te worden zeg maar.

En wat dat betreft gaat het mij ook zeker niet specifiek over de bigpharma reeks overigens want dat is dan wel weer een uiterste en ik begrijp heel goed dat mensen ervan overstuur/beledigd van raken, al adviseer ik wel dat in plaats van een schofferende reactie te geven het te reporten en verder te laten voor wat het is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 december 2015 @ 13:54:57 #252
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158127910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
Er is een groot verschil tussen burgerlijk en normaal fatsoen.
Als er hier op Big Pharma mensen de schuld krijgen van de kanker die ze hebben wordt de fatsoensgrens ver overschreden. Het is schofferend en beledigend en als je dat niet ziet, tja..dan heeft het geen zin om het je uit te leggen en laat ik het hier maar bij.
Maar dan pak je zo iemand die dat beweert toch even goed bij de virtuele lurven en maak je z'n onzin toch gewoon met de grond gelijk? Bijvoorbeeld...
Dat kanker je eigen schuld zou zijn, is onzin die in feite ook al decennia lang wordt verkondigt door sommige mensen, met even zo grote weerstand.

Maar ik had begrepen dat Lambiekje (op wie jullie doelen) het niet zo letterlijk bedoelde, maar dat hij het beschouwde als een ziekte die je krijgt als je te lang signalen van je lichaam hebt genegeerd of zo. Nu ben ik het daar niet mee eens, want soms heb je gewoon genetisch gezien pech en zo. En je hebt ook niet alle controle over de rotzooi die je binnenkrijgt per dag via je ademhaling, en ga zo maar door. Heel misschien werkt het tot op een zekere hoogte zo, maar zeker niet helemaal. Nou ja, zo kun je daar dus ook mee omgaan, als iemand zoiets zegt.
Het is niet bepaald nieuw in ieder geval. En die 'toevallige passant die zoiets leest op fok' zal dat ook niet vreemd zijn om te lezen. Je hoort dat al tientallen jaren, van die holistische types die denken dat je lichaam en geest volledig één zijn en je bij wijze van spreken met je denken en onbewuste denken al je ziektes veroorzaakt.. en daarin dan wat variaties in doorgeslagenheid en zo.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 9 december 2015 @ 14:03:13 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158128029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:54 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Maar dan pak je zo iemand die dat beweert toch even goed bij de virtuele lurven en maak je z'n onzin toch gewoon met de grond gelijk? Bijvoorbeeld...
Dat kanker je eigen schuld zou zijn, is onzin die in feite ook al decennia lang wordt verkondigt door sommige mensen, met even zo grote weerstand.

Maar ik had begrepen dat Lambiekje (op wie jullie doelen) het niet zo letterlijk bedoelde, maar dat hij het beschouwde als een ziekte die je krijgt als je te lang signalen van je lichaam hebt genegeerd of zo. Nu ben ik het daar niet mee eens, want soms heb je gewoon genetisch gezien pech en zo. En je hebt ook niet alle controle over de rotzooi die je binnenkrijgt per dag via je ademhaling, en ga zo maar door. Heel misschien werkt het tot op een zekere hoogte zo, maar zeker niet helemaal. Nou ja, zo kun je daar dus ook mee omgaan, als iemand zoiets zegt.
Het is niet bepaald nieuw in ieder geval. En die 'toevallige passant die zoiets leest op fok' zal dat ook niet vreemd zijn om te lezen. Je hoort dat al tientallen jaren, van die holistische types die denken dat je lichaam en geest volledig één zijn en je bij wijze van spreken met je denken en onbewuste denken al je ziektes veroorzaakt.. en daarin dan wat variaties in doorgeslagenheid en zo.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kanker is GEEN ziekte.

Dat vergeten mensen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 december 2015 @ 14:05:37 #254
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158128063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

uuhh wat dan wel? :?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 9 december 2015 @ 14:08:23 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158128090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

uuhh wat dan wel? :?
Ja goeie vraag daarvoor moet je lambiekje heten..
Lees big pharma topic nog eens door ;)

Dat was dus even een issue waarover aardig wat users dus even een WTF momentje hadden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 december 2015 @ 14:10:37 #256
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158128130
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
Ja goeie vraag daarvoor moet je lambiekje heten..
Lees big pharma topic nog eens door
Ik heb dat topic sowieso nog niet gelezen, aangezien ik niet zo van die farma-conspiracy shit hou, en me de ergernis maar bij voorbaat tot nu heb bespaard.
Maar zal zo eens een kijkje nemen dan..
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158128865
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:10 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik heb dat topic sowieso nog niet gelezen, aangezien ik niet zo van die farma-conspiracy shit hou, en me de ergernis maar bij voorbaat tot nu heb bespaard.
Maar zal zo eens een kijkje nemen dan..
Sorry dat ik het zeg, maar dan kunnen we die posten van jou een paar reacties terug ook wel nietig verklaren...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 9 december 2015 @ 14:56:20 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158128898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Ja en als je de volledige uitleg een beetje googled en de rest van de posts erbij pakt komt er een stuk genuanceerder beeld uit waar je het hartstikke mee oneens kan zijn als je wil maar verder lekker boeiend.

Ik vind het vervelender dat de uitvoerende partij in de medische wereld volledig gegeneraliseerd geschoffeerd wordt dan dat er een alternatieve (eventueel volledig misleid) verklaring wordt gegeven voor kanker. De onderbouwing schort er bij sommige mensen aan waardoor het hard en naar overkomt maar bewaar gewoon een stuk afstand en desnoods schud je meewarig je hoofd en doe je een report.

Maar even heel hard gezegd laat je de emotionele bagage erbuiten. Dit geld OOK (misschien zelfs vooral) voor lambiekje. Het schofferen en uit de bocht vliegen komt voor zover ik kan zien ook vanuit een emotionele bagage en die heeft er ook geen plek want dan vliegt de discussiewaarde door het putje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 december 2015 @ 14:56:39 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158128903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja goeie vraag daarvoor moet je lambiekje heten..
Lees big pharma topic nog eens door ;)

Dat was dus even een issue waarover aardig wat users dus even een WTF momentje hadden.
Is het leven niet een aaneenschakeling van WTF momenten ? Je leert wat bij en dan komt de volgende WTF enz , zonder ga je je geest niet verruimen maar we leven in een wereld die steeds smaller en smaller gaat denken . Is dat vooruitgang of achteruitgang . Ik heb de wereld nog nooit zo smal en bekrompen meegemaakt als vandaag .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 9 december 2015 @ 15:04:23 #260
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158129050
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:54 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar dan kunnen we die posten van jou een paar reacties terug ook wel nietig verklaren...
Nee, want ik doelde met mijn reply dan weer vooral op de oproep tot censuur waar het gaat om anti-zionist topics bijvoorbeeld. Daar word ook toe opgeroepen hier regelmatig.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 9 december 2015 @ 15:07:58 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158129113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Is het leven niet een aaneenschakeling van WTF momenten ? Je leert wat bij en dan komt de volgende WTF enz , zonder ga je je geest niet verruimen maar we leven in een wereld die steeds smaller en smaller gaat denken . Is dat vooruitgang of achteruitgang . Ik heb de wereld nog nooit zo smal en bekrompen meegemaakt als vandaag .
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar het is weer een mooie stelling die er neer gesmeten werd in eerste instantie zonder enige vorm van onderbouwing.

Nou ken ik lambiekje wel langer dan vandaag en weet wat voor dingen hij verkondigd.
Ik ben het er verder niet mee eens maar dat is mijn mening.

Wat ik me wel afvraag is hoe hij in het openbaar er mee opgaat.

Als een bekende van hem bijvoorbeeld kanker heeft, "niks aan de hand joh gewoon doorlopen?"

Daarom stel ik hem al jaren de vraag wat zou je zelf doen, als je wat overkomt waardoor je naar het ziekenhuis moet..

Ik heb er nog noooit een antwoord op gehad!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 december 2015 @ 15:34:44 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158129535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar het is weer een mooie stelling die er neer gesmeten werd in eerste instantie zonder enige vorm van onderbouwing.

Nou ken ik lambiekje wel langer dan vandaag en weet wat voor dingen hij verkondigd.
Ik ben het er verder niet mee eens maar dat is mijn mening.

Wat ik me wel afvraag is hoe hij in het openbaar er mee opgaat.

Als een bekende van hem bijvoorbeeld kanker heeft, "niks aan de hand joh gewoon doorlopen?"

Daarom stel ik hem al jaren de vraag wat zou je zelf doen, als je wat overkomt waardoor je naar het ziekenhuis moet..

Ik heb er nog noooit een antwoord op gehad!
Of je bent voor vrijheid van meningsuiting wat een mensenrecht is of je bent voor censuur , er is geen middenweg , die is dan hypocriet . Zo kan elke groep wel iets wensen wat ze liever niet meer willen horen van mensen buiten hun eigen groep .
Weet dan wel dat je actief meewerkt aan een wereld vol censuur en dat je in de eeuwenoude val bent getrapt om te geloven dat je het recht hebt mensen te censureren want jij weet het beter voor een ander .
Is dat overgebleven van de Nederlandse vrijheid ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158130310
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Of je bent voor vrijheid van meningsuiting wat een mensenrecht is of je bent voor censuur , er is geen middenweg , die is dan hypocriet . Zo kan elke groep wel iets wensen wat ze liever niet meer willen horen van mensen buiten hun eigen groep .
Weet dan wel dat je actief meewerkt aan een wereld vol censuur en dat je in de eeuwenoude val bent getrapt om te geloven dat je het recht hebt mensen te censureren want jij weet het beter voor een ander .
Is dat overgebleven van de Nederlandse vrijheid ?
Wat bedoel je? Er is niemand die Lambiekje verbiedt zijn mening te hebben. Ik heb me idd verbaasd over zijn mening en ben er wat verbaasd over dat hij kennelijk terug mag blijven komen. Je zou zeggen dat na een ban of 10 je kennelijk niks van forumregels begrijpt. Prima, ga dan maar ergend anders heen zou ik dan zeggen. Maargoed. Das niet aan mij om te bepalen, gelukkig niet.

Tldr: je verhaal slaat nergens op. Niemand verbiedt Lambiekje zijn mening te uiten. Vrijheid v Meningsuiting gaat over de strafbaarheid van je mening. Niet over het feit dat een paar poppetjes op een forum de mening van een ander poppetje stuitend vinden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 9 december 2015 @ 16:14:07 #264
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158130374
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Of je bent voor vrijheid van meningsuiting wat een mensenrecht is of je bent voor censuur , er is geen middenweg , die is dan hypocriet . Zo kan elke groep wel iets wensen wat ze liever niet meer willen horen van mensen buiten hun eigen groep .
Weet dan wel dat je actief meewerkt aan een wereld vol censuur en dat je in de eeuwenoude val bent getrapt om te geloven dat je het recht hebt mensen te censureren want jij weet het beter voor een ander .
Is dat overgebleven van de Nederlandse vrijheid ?
Op welke manier heeft bijvoorbeeld het verwijderen van een post op FOK! (of de auteur daarvan) iets te maken met de vrijheid van meningsuiting? Nog even los daarvan slaat het natuurlijk nergens op dat je eerst zegt dat het een mensenrecht is en dat er geen middenweg is, terwijl datzelfde mensenrecht niet absoluut is.

[ Bericht 2% gewijzigd door hugecooll op 09-12-2015 16:24:17 ]
  woensdag 9 december 2015 @ 16:37:02 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158130912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Of je bent voor vrijheid van meningsuiting wat een mensenrecht is of je bent voor censuur , er is geen middenweg , die is dan hypocriet . Zo kan elke groep wel iets wensen wat ze liever niet meer willen horen van mensen buiten hun eigen groep .
Weet dan wel dat je actief meewerkt aan een wereld vol censuur en dat je in de eeuwenoude val bent getrapt om te geloven dat je het recht hebt mensen te censureren want jij weet het beter voor een ander .
Is dat overgebleven van de Nederlandse vrijheid ?
Wat wettelijk mag en wat gewenst is op een forum zijn twee verschillende beestjes. Nu ben ik zeker geen voorstander van het recht van de grootste schreeuwer en daar ga ik ook tegen in maar alles heeft zijn grenzen, mensen zijn geen rationele robots en niet iedereen kan het onderwerp op een forum afscheiden van de persoonlijke ervaring en daar mag best rekening mee worden gehouden, zegt zeker niet dat er altijd maar om de tere zieltjes gedacht hoeft te worden overigens. En ook met vrijheid van meningsuiting is er een verschil tussen 'Alle artsen zonder enige uitzondering zijn allemaal criminele massamoordenaars' en 'corruptie binnen de farmaceutische industrie loopt uit de hand en er zijn ook artsen die er maar al te graag in mee gaan' (Het liefst inclusief wat onderbouwing).

De één is een grove generalisatie van het niveau 'alle buitenlanders zijn crimineel' en de ander is een nuance daarop die wel te verdedigen valt (ookal kan deze ook schandelijk gevonden worden maar dat is dan niet het probleem van de poster lijkt me)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 december 2015 @ 16:54:37 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158131290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Op welke manier heeft het verwijderen van een post op FOK! (of de auteur daarvan) iets te maken met de vrijheid van meningsuiting?
Ik had het over de mensen die elke dag komen klagen omdat ze tegen een WTF moment aanlopen en graag zouden zien dat ze niet meer tegen een wtf moment aanlopen door andere mensen proberen de mond te snoeren . Een WTF moment kan ook betekenen dat je iets nieuws leert en dat je bij je eigen grens bent aangekomen en niet perse tegen de grens van een mogelijkheid of dat andere mensen die grens moeten hanteren , bijv als het over een hoax gaat of over israel of over zionisme of over America , bij al die onderwerpen is er een groep die het niet kan hebben en hier af komt dwingen dat andere mensen er ook niet over mogen praten .
Alsof alle ellende van de wereld de schuld is van de mensen die erover praten ipv de misdadigers .

Ik heb het dus niet over de mods van bnw want die houden zich gewoon aan de regels en doen hun best iedereen tevreden te houden en proberen altijd een middenweg te vinden .
Het is een groep die censuur afdwingt en dat is jammer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 9 december 2015 @ 17:12:38 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158131624
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Of je bent voor vrijheid van meningsuiting wat een mensenrecht is of je bent voor censuur , er is geen middenweg , die is dan hypocriet . Zo kan elke groep wel iets wensen wat ze liever niet meer willen horen van mensen buiten hun eigen groep .
Weet dan wel dat je actief meewerkt aan een wereld vol censuur en dat je in de eeuwenoude val bent getrapt om te geloven dat je het recht hebt mensen te censureren want jij weet het beter voor een ander .
Is dat overgebleven van de Nederlandse vrijheid ?
Heeft niks met de vrijheids van menings uiting te maken.
Ik denk dat kanker niet bestaat is heel iets anders als kanker bestaat niet.
Mening en feit, iets wat hier dagelijks door de war word gehaald.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158138235
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:51 schreef ems. het volgende:
Snitchen kan je inderdaad stukken beter dan foto's analyseren want alles wat je er over zei is overdreven of simpelweg bij elkaar gelogen. De comment was gericht op het feit dat je altijd begint met verzinnen op het moment dat er een aanslag is gepleegd, ondanks dat je helemaal geen materiaal hebt om die oordelen op te berusten.

Snitchen? Nee. Als jij blijven doorgaan met je pseudo-stoere bijdehand opmerkingtjes (dat doe je tegen iedereen die je niet eens mee bent) ipv normaal reageren, dan blijf ik TR's sturen. Zo simpel is het gozer.
Misschien denk je dat je slim genoeg bent om mij (e.a.) te intimideren of pesten en dat is zeker niet waar. Ik heb 'n gezonde hekeltje aan pestkoppetjes.
Misschien ben jij zo'n type die zou klokkenluiders ook 'snitchers' noemen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158138968
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Snitchen? Nee. Als jij blijven doorgaan met je pseudo-stoere bijdehand opmerkingtjes (dat doe je tegen iedereen die je niet eens mee bent) ipv normaal reageren, dan blijf ik TR's sturen. Zo simpel is het gozer.
Misschien denk je dat je slim genoeg bent om mij (e.a.) te intimideren of pesten en dat is zeker niet waar. Ik heb 'n gezonde hekeltje aan pestkoppetjes.
Misschien ben jij zo'n type die zou klokkenluiders ook 'snitchers' noemen.

:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158139055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:P
?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158139087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

?
Ja sorry Tingo maar met zo'n comment vraag je om zo'n reactie.
En humor relativeert de boel een beetje. ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158139140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:49 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja sorry Tingo maar met zo'n comment vraag je om zo'n reactie.
En humor relativeert de boel een beetje. ;)
Geen probleem - ik ken de film/gif/persoon niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 december 2015 @ 22:13:15 #273
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158139843
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Er is niemand die Lambiekje verbiedt zijn mening te hebben. Ik heb me idd verbaasd over zijn mening en ben er wat verbaasd over dat hij kennelijk terug mag blijven komen. Je zou zeggen dat na een ban of 10 je kennelijk niks van forumregels begrijpt. Prima, ga dan maar ergend anders heen zou ik dan zeggen. Maargoed. Das niet aan mij om te bepalen, gelukkig niet.

Tldr: je verhaal slaat nergens op. Niemand verbiedt Lambiekje zijn mening te uiten. Vrijheid v Meningsuiting gaat over de strafbaarheid van je mening. Niet over het feit dat een paar poppetjes op een forum de mening van een ander poppetje stuitend vinden.
na 10 bans ben ik nog steeds van mening dat ik gelijk heb. Gelukkig krijg ik bijval van foia, klokkenluiders en boekpublicaties.

Het bedrog komt wel boven tafel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158139921
quote:
3s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja en als je de volledige uitleg een beetje googled en de rest van de posts erbij pakt komt er een stuk genuanceerder beeld uit waar je het hartstikke mee oneens kan zijn als je wil maar verder lekker boeiend.

Ik vind het vervelender dat de uitvoerende partij in de medische wereld volledig gegeneraliseerd geschoffeerd wordt dan dat er een alternatieve (eventueel volledig misleid) verklaring wordt gegeven voor kanker. De onderbouwing schort er bij sommige mensen aan waardoor het hard en naar overkomt maar bewaar gewoon een stuk afstand en desnoods schud je meewarig je hoofd en doe je een report.

Maar even heel hard gezegd laat je de emotionele bagage erbuiten. Dit geld OOK (misschien zelfs vooral) voor lambiekje. Het schofferen en uit de bocht vliegen komt voor zover ik kan zien ook vanuit een emotionele bagage en die heeft er ook geen plek want dan vliegt de discussiewaarde door het putje.
Toch een puntje van orde.
Als ik in deze post het volgende lees;

quote:
Maar dat is het ook gewoon de patiënt wil niet aan zichzelf werken.
Dan verbaas ik me dat een dergelijk verwijt zomaar blijft staan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 9 december 2015 @ 22:17:36 #275
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158139960
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heeft niks met de vrijheids van menings uiting te maken.
Ik denk dat kanker niet bestaat is heel iets anders als kanker bestaat niet.
Mening en feit, iets wat hier dagelijks door de war word gehaald.
kanker bestaat wel. Een patient is ziek. Maar kanker als ziekte labelen dat is onjuist.

Door te zeggen dat kanker geen ziekte is, wordt er dus niet gezegd dat daarmee iemand niet ziek is.

Zoals Hoax, false flag, gestaged zijn niet dezelfde termen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158142329
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Snitchen? Nee. Als jij blijven doorgaan met je pseudo-stoere bijdehand opmerkingtjes (dat doe je tegen iedereen die je niet eens mee bent) ipv normaal reageren, dan blijf ik TR's sturen. Zo simpel is het gozer.
Het was een heel accurate beschrijving van hoe jij te werk gaat. Ik kan ook wel reports sturen omdat je elke keer dezelfde lege trucendoos openhaalt en wild begint te speculeren met exact niets als backing. Daar wijs ik anderen alleen maar op zodat ze hopelijk niet stom genoeg zijn om jouw amateur-foto-psychologie te geloven.
quote:
Misschien denk je dat je slim genoeg bent om mij (e.a.) te intimideren of pesten en dat is zeker niet waar. Ik heb 'n gezonde hekeltje aan pestkoppetjes.
Schrijf een boek.
quote:
Misschien ben jij zo'n type die zou klokkenluiders ook 'snitchers' noemen.
Dat bewaar ik uitsluitend voor vervelende ventjes die elke keer als iemand het met ze oneens is naar de meester toe rennen en om censuur vragen. Je bent te bang om erop in te gaan en gaat in plaats daarvan verongelijkt doen bij de modjes.

Alleen de stupiditeit al in die post. Je praat over kogelgaten en dat je het vreemd vindt dat je er zo weinig ziet. Blijkbaar heb je zelf niet naar de foto gekeken anders had je kunnen concluderen dat de resolutie sowieso veels te beperkt is om kogelgaten te kunnen traceren, let alone dat er "te weinig" kunnen zijn voor een situatie waar je verder eigenlijk helemaal geen fuck over weet behalve hearsay.

Nogmaals, prima als je dat soort dingen hier wilt roeptoeteren, maar ik wijs je er dan wel op. Als je echt zo emotioneel wordt van wat ik allemaal schrijf stel ik voor dat je het leert negeren.
Conscience do cost.
  woensdag 9 december 2015 @ 23:47:32 #277
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158142471
quote:
15s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Toch een puntje van orde.
Als ik in deze post het volgende lees;

[..]

Dan verbaas ik me dat een dergelijk verwijt zomaar blijft staan.
Datis geen verwijt maar keiharde waarheid. Als iemand met longkanker blijft roken. Of iemand andere slechte leefgewoontes aan blijft houde ondanks ziekte.
Feyenoord!
  donderdag 10 december 2015 @ 00:00:31 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158142811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Datis geen verwijt maar keiharde waarheid. Als iemand met longkanker blijft roken. Of iemand andere slechte leefgewoontes aan blijft houde ondanks ziekte.
Dat is weer veel te zwart-wit gezien...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 december 2015 @ 00:18:23 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158143113
quote:
15s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Dan verbaas ik me dat een dergelijk verwijt zomaar blijft staan.
En dan, als iemand die het ook van heel dicht bij heeft meegemaakt (zoals zo vele), denk ik; trek het je toch niet zo aan, damn. Even heel serieus hoor, hij verwenst niemand aan het gas of wat dan ook. Moeten alle enigszins negatieve zaken over kankerpatienten maar verwijderd worden omdat iemand er aanstoot aan zou kunnen nemen? Stapje terug, het is maar een anonieme mening op het internet en het is niet alsof hij voor je neus mensen met kanker lachend in het gezicht staat te spugen. Of was het met een 'misschien' ertussen dan wel weer oké geweest? Is het te stellig? Is dat het? Is het een boude uitspraak? Ja, editbaar puur omdat hij dat denkt? Nope.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 10 december 2015 @ 01:27:57 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158143698
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kanker bestaat wel. Een patient is ziek. Maar kanker als ziekte labelen dat is onjuist.

Door te zeggen dat kanker geen ziekte is, wordt er dus niet gezegd dat daarmee iemand niet ziek is.

Zoals Hoax, false flag, gestaged zijn niet dezelfde termen.
Het is geen ziekte maar de persoon is wel ziek?
:{
Sorry lambiekje maar snap jij je eigen logica nog wel?

Ik kon nog enigszins inkomen dat je kanker een man made ziekte was..

Of kan iemand anders mij uitleggen wat hij bedoeld?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 10 december 2015 @ 09:14:50 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158145104
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat wettelijk mag en wat gewenst is op een forum zijn twee verschillende beestjes. Nu ben ik zeker geen voorstander van het recht van de grootste schreeuwer en daar ga ik ook tegen in maar alles heeft zijn grenzen, mensen zijn geen rationele robots en niet iedereen kan het onderwerp op een forum afscheiden van de persoonlijke ervaring en daar mag best rekening mee worden gehouden, zegt zeker niet dat er altijd maar om de tere zieltjes gedacht hoeft te worden overigens. En ook met vrijheid van meningsuiting is er een verschil tussen 'Alle artsen zonder enige uitzondering zijn allemaal criminele massamoordenaars' en 'corruptie binnen de farmaceutische industrie loopt uit de hand en er zijn ook artsen die er maar al te graag in mee gaan' (Het liefst inclusief wat onderbouwing).

De één is een grove generalisatie van het niveau 'alle buitenlanders zijn crimineel' en de ander is een nuance daarop die wel te verdedigen valt (ookal kan deze ook schandelijk gevonden worden maar dat is dan niet het probleem van de poster lijkt me)
Dat begrijp ik , dat is nooit de waarheid . Maar dat was het punt ook niet die ik al in vorige post had uitgelegd , verder veel succes want wat zijn mensen toch moeilijk .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 10 december 2015 @ 09:17:39 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158145126
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2015 01:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het is geen ziekte maar de persoon is wel ziek?
:{
Sorry lambiekje maar snap jij je eigen logica nog wel?

Ik kon nog enigszins inkomen dat je kanker een man made ziekte was..

Of kan iemand anders mij uitleggen wat hij bedoeld?

Ga die discussie maar in het farmatopic aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 10 december 2015 @ 09:25:21 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158145188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heeft niks met de vrijheids van menings uiting te maken.
Ik denk dat kanker niet bestaat is heel iets anders als kanker bestaat niet.
Mening en feit, iets wat hier dagelijks door de war word gehaald.
Als je het mij vraagt zijn we ons hele leven voorgelogen en het meeste wat we denken te weten hebben we gewoon AANGENOMEN in goed vertrouwen van autoriteiten .
Je kan een ander geloof niet afdwingen , ook daar moet je het met argumenten doen die wel of niet worden aangenomen , worden ze niet aangenomen dan was het misschien wel niet de waarheid . Move on , jij wilt dan geen gelijkwaardige discussie maar een voorkeurspositie in een discussie . Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en iedereen heeft het recht iets wel of niet te geloven . Dat kan je niet controleren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 10 december 2015 @ 12:17:12 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158147770
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt zijn we ons hele leven voorgelogen en het meeste wat we denken te weten hebben we gewoon AANGENOMEN in goed vertrouwen van autoriteiten .
Je kan een ander geloof niet afdwingen , ook daar moet je het met argumenten doen die wel of niet worden aangenomen , worden ze niet aangenomen dan was het misschien wel niet de waarheid . Move on , jij wilt dan geen gelijkwaardige discussie maar een voorkeurspositie in een discussie . Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en iedereen heeft het recht iets wel of niet te geloven . Dat kan je niet controleren .
Kijk dat is dus een mening ;)

Maar goed we praten een beetje langs elkaar heen.
Het is al goed ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158155848
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Datis geen verwijt maar keiharde waarheid. Als iemand met longkanker blijft roken. Of iemand andere slechte leefgewoontes aan blijft houde ondanks ziekte.
O ja? en mensen die gezond leven maar toch kanker krijgen? jong, oud, ja zelfs kleine kinderen.

quote:
3s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:18 schreef jogy het volgende:

[..]

En dan, als iemand die het ook van heel dicht bij heeft meegemaakt (zoals zo vele), denk ik; trek het je toch niet zo aan, damn. Even heel serieus hoor, hij verwenst niemand aan het gas of wat dan ook. Moeten alle enigszins negatieve zaken over kankerpatienten maar verwijderd worden omdat iemand er aanstoot aan zou kunnen nemen? Stapje terug, het is maar een anonieme mening op het internet en het is niet alsof hij voor je neus mensen met kanker lachend in het gezicht staat te spugen. Of was het met een 'misschien' ertussen dan wel weer oké geweest? Is het te stellig? Is dat het? Is het een boude uitspraak? Ja, editbaar puur omdat hij dat denkt? Nope.
Dit is geen mening maar een verwijt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 19:15:45 #286
45833 crew  Fogel
pi_158156381
Mag ik wetenschappers geen criminelen noemen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 10 december 2015 @ 19:22:59 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158156619
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:15 schreef Fogel het volgende:
Mag ik wetenschappers geen criminelen noemen?
Geen idee waar je het over hebt eigenlijk?
BNW / BigPharmatopic#65 Kanker!medicijnen

Of ben je ergens anders een post kwijt?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 19:25:45 #288
45833 crew  Fogel
pi_158156715
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt eigenlijk?
BNW / BigPharmatopic#65 Kanker!medicijnen

Of ben je ergens anders een post kwijt?
Vaag, die post leek kwijt toen ik net mobiel keek. Het is een complot :D

Of ik ben scheel door een vaccine, kan ook :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 10 december 2015 @ 19:39:17 #289
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158157192
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:53 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

O ja? en mensen die gezond leven maar toch kanker krijgen? jong, oud, ja zelfs kleine kinderen
Je kan zelf misschien gezond leven denk je. Voedsel, drinkwater, WiFi, tandpasta,alle cremetjes, smog, tuinmeubilair enz.

Dat kinderen het hebben en in mijn tijd niet is,trommel geroffel, vaccins. Of dat moeders tijdens zwangerschap aan bigpharmas toxische rommel is blootgesteld. Chemische troep in ons leefmilieu is zo extreem toegenomen de laatste 30 jaar

Hoe fantastisch is het niet om een nieuwe doelgroep aan te kunnen boren en vervolgens artsen, overheden en ouders doelbewust te misleiden dat het zogenaamd beschermt tegen volstrekt onschuldige kinderziektes.
Ik kan niet anders zeggen dan,fucking briljant.

Ik denk dat kinderkanker grof gaat toenemen nu zwangere vrouwen geadviseerd wordt om kinkhoest vaccin te nemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 december 2015 @ 19:45:56 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158157401
Laat de inhoudelijk medische BNW discussie uit feedback graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 10 december 2015 @ 21:56:18 #291
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158161522
BNW-ers are not amused. ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 10 december 2015 @ 23:53:44 #292
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158164379
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:53 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

O ja? en mensen die gezond leven maar toch kanker krijgen? jong, oud, ja zelfs kleine kinderen.

[..]

Dit is geen mening maar een verwijt.
Ja en? Dat kan van allerlei redenen hebben. Maar het is niet een loterij in ieder geval.
Feyenoord!
pi_158165547
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja en? Dat kan van allerlei redenen hebben. Maar het is niet een loterij in ieder geval.
Wat is geen loterij?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:53:08 #294
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158168204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 01:55 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Wat is geen loterij?
Of je kanker krijgt of andere ziektes.
Feyenoord!
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:04:53 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158168325
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:45 schreef jogy het volgende:
Laat de inhoudelijk medische BNW discussie uit feedback graag.
Het staat er niet in het Chinees en ook niet voor niets.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 11-12-2015 11:28:14 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:07:20 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158168358
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Het staat er niet in het Chinees en ook niet voor niets.
nouja je zei 'graag' dus niet als een verplichting met consequenties :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:08:00 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158168366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nouja je zei 'graag' dus niet als een verplichting met consequenties :)
-O-. Daar heb je een punt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:08:29 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158168374
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

-O-. Daar heb je een punt.
Jij hebt er zelfs 2!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_158170210
Even heel wat anders:

Het plaatjes en strips topic wordt overladen met dingen die alleen een plaatje op de achtergrond hebben om iemands quote te laten zien. Persoonlijk zie ik daar liever strips/propagandaplaatjes die dus echt een "plaatje" zijn in plaats van een tekst met een (vaak) irrelevante achtergrond erbij.

Allicht is het een idee om een apart topic te maken voor -echte- plaatjes/satire en eentje voor waar mensen gewoon quotes met aanhang willen dumpen?
Conscience do cost.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:14:50 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158170240
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:12 schreef ems. het volgende:
Even heel wat anders:

Het plaatjes en strips topic wordt overladen met dingen die alleen een plaatje op de achtergrond hebben om iemands quote te laten zien. Persoonlijk zie ik daar liever strips/propagandaplaatjes die dus echt een "plaatje" zijn in plaats van een tekst met een (vaak) irrelevante achtergrond erbij.

Allicht is het een idee om een apart topic te maken voor -echte- plaatjes/satire en eentje voor waar mensen gewoon quotes met aanhang willen dumpen?
Best een goed idee eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:09:58 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158171283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:12 schreef ems. het volgende:
Even heel wat anders:

Het plaatjes en strips topic wordt overladen met dingen die alleen een plaatje op de achtergrond hebben om iemands quote te laten zien. Persoonlijk zie ik daar liever strips/propagandaplaatjes die dus echt een "plaatje" zijn in plaats van een tekst met een (vaak) irrelevante achtergrond erbij.

Allicht is het een idee om een apart topic te maken voor -echte- plaatjes/satire en eentje voor waar mensen gewoon quotes met aanhang willen dumpen?
Ik zie er de humor ook niet helemaal van in!
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Best een goed idee eigenlijk.
Zou je er even Humor bij kunnen zetten zet ik bij de ander humorloos :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:34:15 #302
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158171744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie er de humor ook niet helemaal van in!

[..]

Zou je er even Humor bij kunnen zetten zet ik bij de ander humorloos :+
Die van de plaatjes hoeven niet perse grappig te zijn, en de quotes noemen we gewoon quotes, laat het subjectieve maar gewoon achterwege, krijgt het topic ook weer zo'n valse start van :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')