Wie heeft daar dan belang bij?quote:Op zondag 6 december 2015 15:56 schreef Jigzoz het volgende:
Ja. Het is een rookgordijn om antisemitische haat te verspreiden en er nog gewoon mee weg te komen ook.
Nee, geen trollpost, dit geloof ik echt.
Uiteraard maar ik kan me niet voorstellen dat die iedere complot/alternatieve website beheren. Ik heb het over dan ook over het Zionisme en niet de Joden. Ik doel op de werkelijke elite die wellicht het Zionisme als afleiding gebruiken om zelf buiten schot te blijven.quote:
Ik denk dat je een beetje onderschat hoezeer antisemitische/racistische overtuigingen nog spelen. Jodenhaat verspreiden middels complottheorieën is een heel oude en beproefde techniek.quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik kan me niet voorstellen dat die iedere complot/alternatieve website beheren. Ik heb het over dan ook over het Zionisme en niet de Joden. Ik doel op de werkelijke elite die wellicht het Zionisme als afleiding gebruiken om zelf buiten schot te blijven.
Dat is nu net niet de bedoeling van dit topic.quote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Lichtkogel het volgende:
Nou... dit gaat me wel een topic worden zo denk ik Izzy.
Hier kan nagenoeg niet normaal over gediscussieerd worden met velen heb ik gemerkt, of de 'nazi' en 'antisemiet' termen vliegen al om de oren.
Zou het niet de Saudies kunnen zijn? Genoeg rijkdom, sjeiks met heel veel geld die ook zo hun banden met de elite hebben en het wellicht zelf ook zijn?quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik kan me niet voorstellen dat die iedere complot/alternatieve website beheren. Ik heb het over dan ook over het Zionisme en niet de Joden. Ik doel op de werkelijke elite die wellicht het Zionisme als afleiding gebruiken om zelf buiten schot te blijven.
Zou kunnen, maar dat is niet de insteek van dit topic. Ik wil het hier niet over Jodenhaatquote:Op zondag 6 december 2015 16:12 schreef Jigzoz het volgende:
Ik denk dat je een beetje onderschat hoezeer antisemitische/racistische overtuigingen nog spelen. Jodenhaat verspreiden middels complottheorieën is een heel oude en beproefde techniek.
Ah, ik dacht dat je je afvroeg waarom de pijlen altijd naar het zionisme gericht staan.quote:Op zondag 6 december 2015 16:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat is niet de insteek van dit topic. Ik wil het hier niet over Jodenhaathebben maar de werkelijke Elite van deze wereld.
Zou kunnen, ik weet het ook niet. Maar kijk eens naar dat lijstje in de OP alle obelisken in de wereld waar we het al vaker over gehad hebben zijn vernoemd naar die families.quote:Op zondag 6 december 2015 16:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Zou het niet de Saudies kunnen zijn? Genoeg rijkdom, sjeiks met heel veel geld die ook zo hun banden met de elite hebben en het wellicht zelf ook zijn?
Dat is wel de vraag ja, maar niet vanuit het standpunt dat jij beschrijft.quote:Op zondag 6 december 2015 16:27 schreef Jigzoz het volgende:
Ah, ik dacht dat je je afvroeg waarom de pijlen altijd naar het zionisme gericht staan.
Excuses.
Dan snap ik je niet. Je stelt een vraag, maar het antwoord moet wel jouw antwoord zijn? Waarom noem je jouw antwoord dan niet gewoon?quote:Op zondag 6 december 2015 16:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel de vraag ja, maar niet vanuit het standpunt dat jij beschrijft.
Het punt is dat er juist andere rookgordijnen worden opgegooid in zowel de MSM als in de Truther-wereld (middels moedwillig disinfo te verspreiden) Men spreekt altijd in algemene termen als: Globalisten/Elite/Illuminati/Secret Societies/Schaduwregering e.d.quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is nu net niet de bedoeling van dit topic.
Ik vraag me niet voor niets af of het Zionisme wellicht een rookgordijn is. Daarmee wil ik dus zeggen dat het misschien niet de zionisten zijn die aan de touwtjes trekken. Maar dat ze gebruikt worden als afleidingsmanoeuvre zodat o.a. hier op BNW alleen maar met het vingertje wordt gewezen naar de Zionisten en er dan anderen zijn die de gebruikelijke antisemitistische beschuldigingen op tafel gooien. Je weet wel het bekende verdeel en heers spelletje.
Lees de OP dan even aub. Ik stel een vraag in een bepaalde context. Met dit topic probeer ik juist het Zionisme te ontzien. De namen die in de OP staan zijn geen namen van Zionisten. Jij bekijkt de vraag vanuit een andere invalshoek.quote:Op zondag 6 december 2015 16:32 schreef Jigzoz het volgende:
Dan snap ik je niet. Je stelt een vraag, maar het antwoord moet wel jouw antwoord zijn? Waarom noem je jouw antwoord dan niet gewoon?
Ja dat heb ik ook een hele tijd gedacht maar ik denk er nu anders over. Er zijn te veel verwijzingen naar het Zionisme. Ik denk dat als die werkelijk de touwtjes in handen hadden dat ze er dan wel voor gezorgd hadden dat die info niet op het internet te vinden zou zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 16:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het punt is dat er juist andere rookgordijnen worden opgegooid in zowel de MSM als in de Truther-wereld (middels moedwillig disinfo te verspreiden) Men spreekt altijd in algemene termen als: Globalisten/Elite/Illuminati/Secret Societies/Schaduwregering e.d.
Echter, als je goed onderzoek doet, dan zal je erachter komen dat het de Zionisten zijn die achter deze namen schuil gaan. De Zionisten zijn de werkelijke 'Illuminati' in deze wereld.
Ook al werd het Zionisme pas in 1897 gesticht door grondlegger Theodor Herzl in samenwerking met Rothschilds; het plan voor een NWO bestond al langer dan dat zelfs. Maar het zijn nu in ieder geval de Zionisten die de regie erover voeren en elitaire groepen als de Bilderberg, Freemasons, Skull & Bones, CFR, Trilateral Commission e.d. aansturen.
Het kan ook niet anders dat er een overkoepelende organisatie moet zijn voor deze groepen, daar ze allemaal hetzelfde doel nastreven en dat is de New World Order. Mocht die overkoepelende organisatie er niet zijn, dan hadden ze allemaal wel hun eigen ding gedaan ipv een NWO te stichten.
Precies.quote:Op zondag 6 december 2015 16:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
Nu is Zionisme weer een vermeend rookgordijn? Ik dacht juist dat er een einde was gekomen aan de abstracte benamingen als 'Illuminti', 'schaduwregering', 'De' 'Elite' en zo, en het beestje daarmee juist bij de naam werd genoemd.
Het is niet alleen om de Joden naar het beloofde land te krijgen, maar ook om over de rest van de wereld te domineren. En ze zijn al aardig op weg als je ziet dat ze aan de top van het wereldwijde bankwezen staan, en daarbij veelal in de media en politiek in de VS. (zie o.a. Joe Biden)quote:Op zondag 6 december 2015 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het Zionisme zou een politieke beweging zijn om Joden naar het beloofde land (Israël) te krijgen. Waar zou dat een rookgordijn voor moeten zijn dan?
Zonder de steun van Amerika is er geen Israël. Ik zie verder geen beweging richting wereldheerschappij.quote:Op zondag 6 december 2015 16:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het is niet alleen om de Joden naar het beloofde land te krijgen, maar ook om over de rest van de wereld te domineren. En ze zijn al aardig op weg als je ziet dat ze aan de top van het wereldwijde bankwezen staan, en daarbij veelal in de media en politiek in de VS. (zie o.a. Joe Biden)
Ze zijn dus ook bezig om het internet dicht te timmeren:quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een hele tijd gedacht maar ik denk er nu anders over. Er zijn te veel verwijzingen naar het Zionisme. Ik denk dat als die werkelijk de touwtjes in handen hadden dat ze er dan wel voor gezorgd hadden dat die info niet op het internet te vinden zou zijn.
Wake up, and smell the coffee...quote:Op zondag 6 december 2015 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder de steun van Amerika is er geen Israël. Ik zie verder geen beweging richting wereldheerschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |