Nu wil het wel vaker gebeuren dat complotten op los zand gebaseerd zijn, maar kern van dit complot lijkt te zijn dat het mogelijk wordt geacht om mensen te kunnen bekeren tot homoseksualiteit en dat je mensen kunt aanpraten dat ze tot een ander gender behoren dan ze doen.quote:Er zijn steeds minder hetero's
Er is een agenda die beoogt het traditionele gezin van vader, moeder en kinderen zo snel mogelijk te laten verdwijnen.
Hoe meer verwarring er dan ook ontstaat over seksuele voorkeuren, des te beter.
Wat door de meesten nog steeds niet wordt opgemerkt is dat er een voortdurende campagne aan de gang om het traditionele gezin zoals wij dat altijd hebben gekend te laten verdwijnen.
De reden daarvoor is praktisch en eenvoudig. Het gezin zoals wij dat vroeger kenden van vader, moeder en kinderen is vaak een hechte eenheid waar het voor overheden moeilijk is om in door te dringen. De kinderen staan volledig onder invloed van de ouders en dat betekent dat er geen garantie is dat deze kinderen ook daadwerkelijk zullen opgroeien als gehoorzame, goed gedresseerde burgerslaven.
Zoals wij vorig jaar schreven naar aanleiding van een feministe die vrouwen die kozen voor een traditioneel gezin een veeg uit de pan gaf:
Het is symptomatisch voor deze tijd, waarbij het alleen zijn en vriendschappen en relaties hebben met dezelfde sekse als de norm worden beschouwd en de vrouw die kiest voor het traditionele gezin wordt neergezet als een “loser”.
Ook de grootste door de overheid geïnfiltreerde (a)sociale media op internet, Facebook, werkt daar driftig aan mee zoals we schreven in een eerder artikel:
Dit nieuwe keuzemenu werd afgelopen donderdag gelanceerd in voorlopig alleen Amerika. Daar hebben vanaf nu 159 miljoen Facebook gebruikers de keuze uit meer dan 50 geslachtssoorten.
Onderaan dit artikel staat een lijst met alle omschrijvingen waaruit je kunt kiezen. Woorden zoals fluid gender (vloeibaar geslacht), bi-gender, intersex of transsexual moeten dan duidelijk maken wat voor iemand jij bent.
Daarnaast kun je dan nog kiezen of je een “haar”, “hem” of “hen” bent.
Dat harde werken aan deze agenda begint nu langzamerhand zijn vruchten af te werpen voor de machthebbers want in Engeland heeft men een onderzoek gehouden met als uitkomst een aantal verrassende resultaten.
Het was een uitgebreid overheidsonderzoek naar de seksuele voorkeuren van de bevolking.
Dan blijkt er slechts 72 procent van de bevolking volledig heteroseksueel te zijn, 4 procent homoseksueel en 19 procent van de mensen die zegger er iets tussenin te zijn. De laatste groep wordt dan meestal geclassificeerd als biseksueel.
Wanneer je kijkt naar de resultaten van een bepaalde leeftijdsgroep, in dit geval die van 18-24 jarigen, dan ontstaat een geheel ander beeld. Van die groep is niet meer dan 46 procent heteroseksueel, 6 procent homoseksueel en maar liefst 48 procent zweeft daar ergens tussenin en weet niet precies wat ze nu eigenlijk zijn.
Wat dit onderzoek aantoont is dat met iedere volgende generatie de seksualiteit iets is dat steeds minder vaststaat en het liefst wordt omschreven als “vloeibaar”.
Er is dan straks ook niemand meer die door de bomen het bos nog ziet en daarom moeten we het nu al gewoon gaan vinden dat er vijfouder gezinnen gaan komen:
Het nettoresultaat van de verdwijning van het traditionele vader-, moeder- en kinderen-gezin zal een permanent wisselende stroom van allerlei soorten relaties zijn, waarbij kinderen volkomen losge(k)weekt worden van iets dat vroeger een hecht bolwerk in de maatschappij was.
Dat soort kinderen zijn een hele gewillige prooi voor een overheid die alleen maar zo snel en zo volledig mogelijke controle wil over deze toekomstige slaven.
Lijkt mij ook. Sterker nog: áls je al naar complotten zou gaan zoeken, dan lijkt het me logischer om in de hoek van de opgelegde tradities en normen te kijken, dan in de hoek van de mensen die daar vanaf willen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Het is overigens een teken van moderne beschaving dat we nu gemixede gezinnen kunnen hebben en dat mensen met een seksualiteit die niet "de norm" is gewoon kunnen participeren in zaken die "norm" stellen ook mogen doen zoals trouwen en samenleven.
Je zou het zelfs kunnen doortrekken naar een anti-vrouwen complot. Door krampachtig vast te houden aan de traditionele genderrollen dwing je zo vrouwen thuis te blijven in plaats van te participeren in het bedrijfsleven bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Sterker nog: áls je al naar complotten zou gaan zoeken, dan lijkt het me logischer om in de hoek van de opgelegde tradities en normen te kijken, dan in de hoek van de mensen die daar vanaf willen.
En daar zitten toch echt heel duidelijk de georganiseerde religies achter. Dat maakt het geheel ook zo vreemd. Als er al een gender- en relatiecomplot is, dan wordt dat juist langzamerhand ontmanteld in plaats van opgebouwd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je zou het zelfs kunnen doortrekken naar een anti-vrouwen complot. Door krampachtig vast te houden aan de traditionele genderrollen dwing je zo vrouwen thuis te blijven in plaats van te participeren in het bedrijfsleven bijvoorbeeld.
...watquote:Het is symptomatisch voor deze tijd, waarbij het alleen zijn en vriendschappen en relaties hebben met dezelfde sekse als de norm worden beschouwd en de vrouw die kiest voor het traditionele gezin wordt neergezet als een “loser”.
Er staat wel meer onzin in. Zie bijvoorbeeld 'de verdwijning van het traditionele vader-, moeder- en kinderen-gezin'.quote:
Stel nou dat dat mogelijk is, wat eigenlijk best belachelijk is als je er over nadenkt. Waarom zou de overheid dat doen doen. En wat is er mis mee als meer mensen homo worden. Blijkbaar wordt homoseksualiteit door die groep nog steeds als iets negatiefs gezien. Zover ik weet is er nog geen bewijs dat homo's voor een slechtere maatschappij zorgen en homo's kunnen ook gewoon kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er staat wel meer onzin in. Zie bijvoorbeeld 'de verdwijning van het traditionele vader-, moeder- en kinderen-gezin'.
Maar de gedachte dat de overheid mensen homo probeert te maken blijft toch wel een heel bijzondere, aangezien je er dan dus sowieso vanuit moet gaan dat dat kan.
Nemen is denk ik een betere verwoordingquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Stel nou dat dat mogelijk is, wat eigenlijk best belachelijk is als je er over nadenkt. Waarom zou de overheid dat doen doen. En wat is er mis mee als meer mensen homo worden. Blijkbaar wordt homoseksualiteit door die groep nog steeds als iets negatiefs gezien. Zover ik weet is er nog geen bewijs dat homo's voor een slechtere maatschappij zorgen en homo's kunnen ook gewoon kinderen krijgen.
Dit 'complot' komt ook uit de religieuze hoek. Alles wat 'niet-hetero' is ondermijnt de samenleving. En volgens mij steekt het die bepaalde groep mensen ook heel erg dat homo/trans/bi/pan/fluid -seksualiteit steeds meer geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En daar zitten toch echt heel duidelijk de georganiseerde religies achter. Dat maakt het geheel ook zo vreemd. Als er al een gender- en relatiecomplot is, dan wordt dat juist langzamerhand ontmanteld in plaats van opgebouwd.
Hm. Weet ik niet. Ik kom eigenlijk weinig traditioneel-religieuze zaken tegen op complotsites.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Nemen is denk ik een betere verwoording
[..]
Dit 'complot' komt ook uit de religieuze hoek. Alles wat 'niet-hetero' is ondermijnt de samenleving. En volgens mij steekt het die bepaalde groep mensen ook heel erg dat homo's/trans/bi/pan/fluid -seksualiteit steeds meer geaccepteerd wordt.
CAD postte hier nog wel eens wat over. Heb geen zin om het allemaal weer op te zoeken, is al een poosje terug maar dat waren overwegend links met een religieuze bron, of het was geschreven door een religieus iemand.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Weet ik niet. Ik kom eigenlijk weinig traditioneel-religieuze zaken tegen op complotsites.
Dan wordt het helemaal ironisch: zelfbenoemde complotbestrijders die een complot organiseren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:08 schreef Divje het volgende:
Bedoel trouwens dat het als complot wordt gezien vanuit die religieuze hoekNiet dat zij degene zijn die de genderagenda pushen. My mistake.
Wacht, wat. Ik heb ff een melt-down hierquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal ironisch: zelfbenoemde complotbestrijders die een complot organiseren.
Deze vind ik wel tof.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Sterker nog: áls je al naar complotten zou gaan zoeken, dan lijkt het me logischer om in de hoek van de opgelegde tradities en normen te kijken, dan in de hoek van de mensen die daar vanaf willen.
Het is ook geen complot uit de religieuze hoekquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Weet ik niet. Ik kom eigenlijk weinig traditioneel-religieuze zaken tegen op complotsites.
Exact. Het loskomen van door organisaties opgelegde normen kan nooit een complot zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze vind ik wel tof.
Zoiets als; hoe het nu gaat is hoe wij als mens zelf 'gemaakt' hebben, terwijl hoe het gaat worden (dus meer gemixt) is hoe de natuur het bedoelt heeft. We komen dus dichter tot de natuur, in plaats van de door ons zelf opgelegde normen en bepaalde waarden zoals het mannetje-vrouwtje huwelijk.
Nou, als je in het loskomen van opgelegde normen een complot ziet en dat dus probeert te bestrijden, dan ben je eigenlijk bezig het oorspronkelijke complot (de 'traditie' bepaalt wat goed voor je is) te beschermen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht, wat. Ik heb ff een melt-down hier
Eigenlijk, als je het dan doortrekt, is de huidige trend een vorm van 'wakker worden', zoals de term hier zo vaak voorbij komt. Juist complotters moeten deze ontwikkeling als iets zien wat ze herkennen en juist moeten aanmoedigen. Terwijl je juist het tegenovergestelde zietquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Exact. Het loskomen van door organisaties opgelegde normen kan nooit een complot zijn.
Ahja. Alles weer op een rijtje, thanks.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, als je in het loskomen van opgelegde normen een complot ziet en dat dus probeert te bestrijden, dan ben je eigenlijk bezig het oorspronkelijke complot (de 'traditie' bepaalt wat goed voor je is) te beschermen.
Juist! Dat is toch heel erg tegenstrijdig? Zeggen dat je kritisch bent en je niet laat leiden door de 'mainstream' en tegelijkertijd die 'mainstream' willen beschermen omdat je juist in het loslaten daarvan een complot ziet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk, als je het dan doortrekt, is de huidige trend een vorm van 'wakker worden', zoals de term hier zo vaak voorbij komt. Juist complotters moeten deze ontwikkeling als iets zien wat ze herkennen en juist moeten aanmoedigen. Terwijl je juist het tegenovergestelde ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |