Nou brrr wat eng iemand die zich niet zo gedraagt zoals jij dat wil zien. Misschien is die elite toch niet zo gek met iedereen in het gareel?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou kleding keuze, handbewegingen en stemgebruik vind ik toch wel vaak eng hoor.
Neem Jelte van Hollands Beste Bloemstylist. Of Maik de boer. Brrrrr
De angst regeert dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Lambiekje het volgende:
nou kleding keuze, handbewegingen en stemgebruik vind ik toch wel vaak eng hoor.
Neem Jelte van Hollands Beste Bloemstylist. Of Maik de boer. Brrrrr
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat is dat toch voor angst voor homo's? Heerst het idee dat geaardheid besmettelijk is ofzo?
Ik wil graag bi worden. Wat moet ik slikken?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk ik dat door medicatie hormoonverstoring geaardheid kan aantasten.
Maar waarom neemt het dan niet zienderogen toe? Waarom is het door de hele geschiedenis om en nabij hetzelfde? Dat zodra je mensen niet meer in een keurslijf dwingt, er zware straffen op zet om ze in dat hokje hetero te houden het hetzelfde verhaal is? Een deel van de mensen homo is, een nog groter deel bi en een fiks deel hetero? Waarom komen transgenders dan ook al sinds het begin van de mensheid voor en lijkt het niet meer te worden dan in de tijden en op de plaatsen waar dat geaccepteerd was?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus Lambiekje kijkt naar bloemschikprogramma's (die bestaan dus?), maar is wel bang voor homo's.quote:
Ik kijk ook graag horrorfilmsquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef Copycat het volgende:
Dus Lambiekje kijkt naar bloemschikprogramma's (die bestaan dus?), maar is wel bang voor homo's.
DWDD kijken is voldoende om flarden van programma's te zien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus Lambiekje kijkt naar bloemschikprogramma's (die bestaan dus?), maar is wel bang voor homo's.
Wat is een favoriete titel in je collectie ?quote:
Ik kan uit ervaring vertellen: dat ís bevrijding.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Je niet hoeven voor te doen zoals je niet bent, lijkt mij bevrijding.
Bietjesquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wil graag bi worden. Wat moet ik slikken?
het is in ieder geval aangetoond dat het niet aangeboren en genetisch is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat aangetoond dan? Want ik begreep juist het tegenovergestelde...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef Manke het volgende:
[..]
het is in ieder geval aangetoond dat het niet aangeboren en genetisch is.
Het is dus een externe factor, maar wat, en stellen 'ze' ons hier bewust aan bloot?
Of is het een natuurlijk mechanisme? Want de oudheid is er ook mee bekend.
open deur.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wil graag bi worden. Wat moet ik slikken?
met genetisch dezelfde tweelingen, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat aangetoond dan? Want ik begreep juist het tegenovergestelde...
Genetisch en aangeboren is niet per se hetzelfdequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:37 schreef Manke het volgende:
[..]
met genetisch dezelfde tweelingen, voor zover ik weet.
nee, klopt, hormoon huishouden in de baarmoeder zou ook een rol spelen. Maar bij tweelingen zal dat het zelfde zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Genetisch en aangeboren is niet per se hetzelfde
Hmm weet ik niet, kan de ene niet meer of minder voeding krijgen dan de ander etc.?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:54 schreef Manke het volgende:
[..]
nee, klopt, hormoon huishouden in de baarmoeder zou ook een rol spelen. Maar bij tweelingen zal dat het zelfde zijn.
Ik ben (alleenstaande)huisman en had de zorg over 3 kinderen (waarvan 2 inmiddels uitwonend zijn)quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat doen jullie in vredesnaam dan allemaal voor werk enzo in het dagelijks leven? Ik herken mijzelf noch mijn omgeving hier absoluut niet in. En dan hebben we het over ondernemers met eigen zaak tot aan kantoorbuffels die 40 uur per week werken. Met gezin en hobbies ernaast.
Hoe je zelf met die zelf-opgelegde druk omgaat lijkt me daarin veel essentieler.
Je vond 4 topics in NWS nog niet voldoende?quote:Op woensdag 23 december 2015 07:59 schreef Jigzoz het volgende:
En jawel, de rechts-conservatieve lobby heeft het weer eens voor elkaar gekregen om de massa te misleiden. In Slovenië heeft de bevolking in een referendum tegen openstelling van het huwelijk voor mensen van gelijke sekse gestemd.
Nope! En als er een antinegertopic komt, dan gaan we daar ook nog even los op. Genoeg gediscrimineerd.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je vond 4 topics in NWS nog niet voldoende?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |