Daar geloof ik helemaal niets van. Denk je dat ook van Joop van den Ende en Jan Slagter (heel Holland bakt, heel populair) eigenlijk?quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
En John de Mol zou niet aan de top zitten als hij de Zionistische agenda niet volgde; en dat is o.a. via de media/entertainment een Big Brother regering (e.d. programma's) te normaliseren in onze samenleving. En uiteraard krijgt hij daar dik voor betaald ja.
Ik weet het wel zeker. Heel medialand is daarbij betrokken. Mensen zouden eens moeten ophouden naar dat soort onzin te kijken en iemand als Vrijland op de stoel van Van Nieuwkerk plaatsen. Dat zou NL goed doen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Denk je dat ook van Joop van den Ende en Jan Slagter (heel Holland bakt, heel populair) eigenlijk?
Genoeg mensen die zich daar nog niet bewust van zijn .quote:Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het gewoon media is en dat het dus net zo ondergeschikt is aan kritiek als een willekeurig youtube filmpje. Natuurlijk hoef je ze niet op hun blauwe ogen te geloven, maar dat is net zo goed van toepassing op alles wat je op internet tegenkomt.
[..]
De TV is qua relevantie al jaren lang voorbij geschoten door internet. Het is een beetje tegen een dood paard schoppen, dit.
Zolang men nog volop naar Boer zkt, Ik zit in de schuld en Bakt er op los kijkt is dat idd zo. Studio Sport is ook een goeie, brood en spelen enzo.quote:Op zondag 6 december 2015 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zich daar nog niet bewust van zijn .
guardian is nog een van de weinige grote kranten dat enigszins onafhankelijk is.quote:
Dat moeten mensen helemaal zelf weten waar ze naar kijken. Je hóeft niet verplicht naar programma's te kijken die je niet aanstaan. Je hoeft niet eens een tv te hebben.quote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Heel medialand is daarbij betrokken. Mensen zouden eens moeten ophouden naar dat soort onzin te kijken en iemand als Vrijland op de stoel van Van Nieuwkerk plaatsen. Dat zou NL goed doen.
meer een lubach maar dan een programma van vrijland.quote:Op zondag 6 december 2015 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moeten mensen helemaal zelf weten waar ze naar kijken. Je hóeft niet verplicht naar programma's te kijken die je niet aanstaan. Je hoeft niet eens een tv te hebben.
En Vrijland bij DWDD dat wordt lachen![]()
Als ze dan Mischa Kat ook uitnodigen wordt het helemaal feest
Laat Skepsis nou een van de zeer weinige écht kritische organisaties zijn. Die zouden op BNW juist op een voetstuk moeten staan.quote:Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
meer een lubach maar dan een programma van vrijland.
Complotters en debunkers/skepsis
uitnodigen.
Ook gewoon volstrekt vreemde complotten behandelen als flatearth, Agartha enz
Dat zou echt ge-wel-dig zijn. En dan avondvullend.quote:Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uitnodigen.
Dat kun je op je buik schrijven welk complot dan ook daar doet medialand niet aan mee. Al zou er een journalist zijn die het zou willen verder dan de alternatieve media komt ie niet. Zembla doet af en toe een duit in het zakje maar ook tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uitnodigen.
Ja, want hij draagt ze een warm hart toe. Of hard, dat kan ook .quote:Op zondag 6 december 2015 15:56 schreef Copycat het volgende:
Gaat Vrijland dan heel liefdevol en vol innerlijke rust homoseksuelen en transgenders schofferen?
Heel Holland Bakt, leuk programma.quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Denk je dat ook van Joop van den Ende en Jan Slagter (heel Holland bakt, heel populair) eigenlijk?
Omdat jij het hebt over 'de teugels laten vieren op het internet'.quote:
Lavenderr... kom je nog even terug op de Masonic taarten van Heel Holland bakt?quote:Op zondag 6 december 2015 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou echt ge-wel-dig zijn. En dan avondvullend.
Shit. Van al die mediaredacties en buro's waar ik dus werkte ben ik dus echt de enige die niks doorhad.quote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Heel medialand is daarbij betrokken.
Ja. En daarom ook te makkelijk.quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lavenderr... kom je nog even terug op de Masonic taarten van Heel Holland bakt?
Of vind je dat niet op zijn minst wat 'opmerkelijk' te noemen?
Dat betrof de manier hoe je met informatie om gaat.quote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat jij het hebt over 'de teugels laten vieren op het internet'.
Reden te meer om niet te discrimineren tussen TV en internet lijkt mequote:Echter, zijn ze bezig het internet ook aan banden te leggen als je het artikel had gelezen.
Nee, dat vind ik niet opmerkelijk. Men wil opvallen dus zoekt men iets spraakmakends. Net als oa in de muziekindustrie.quote:Op zondag 6 december 2015 16:24 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lavenderr... kom je nog even terug op de Masonic taarten van Heel Holland bakt?
Of vind je dat niet op zijn minst wat 'opmerkelijk' te noemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |