Ja, die beredenering ken ik wel ja.quote:Op zondag 6 december 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet opmerkelijk. Men wil opvallen dus zoekt men iets spraakmakends. Net als oa in de muziekindustrie.
Joh.. gewoon een leuk gimmick, staat cool enzo, het houdt de gemoederen bezig en dat al decennia langquote:Op zondag 6 december 2015 16:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, die beredenering ken ik wel ja.
Dacht je dat ze al die Freemason symboliek voor de spraakmakendheid op het dollarbiljet zetten en in films/muzie/tv programma's plaatsen? Of zouden ze deze symboliek constant laten terugkeren om hun macht aan te tonen over de economie en media?
Kudos voor je rationele kijk op zakenquote:Op zondag 6 december 2015 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh.. gewoon een leuk gimmick, staat cool enzo, het houdt de gemoederen bezig en dat al decennia lang
They Livequote:Op maandag 7 december 2015 08:47 schreef Chewie het volgende:
TS zou een stuk serieuzer te nemen zijn als hij niet constant met youtube linkjes op de proppen zou komen, als er iets gecontroleerd word op internet dan is het youtube wel (Volgens complotter Salvad0r ook wel "jewtube" genoemd"
Verder is het ook wel een beetje een "zet je zonnebril op en zie de echte wereld" topic
[ afbeelding ]
De werkelijkheid is niet anders, behalve dat het geen aliens zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 10:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog maar weer eens bekeken, briljante film
Toch kwam ik een interessante YT filmpje tegen , net they livequote:Op maandag 7 december 2015 08:47 schreef Chewie het volgende:
TS zou een stuk serieuzer te nemen zijn als hij niet constant met youtube linkjes op de proppen zou komen, als er iets gecontroleerd word op internet dan is het youtube wel (Volgens complotter Salvad0r ook wel "jewtube" genoemd"
Verder is het ook wel een beetje een "zet je zonnebril op en zie de echte wereld" topic
[ afbeelding ]
Dat deed hij in 2013. Hij overleed dit jaar in juli.quote:Op maandag 7 december 2015 17:38 schreef Lichtkogel het volgende:
De acteur van "They live", Rodney Piper, welke onlangs is overleden op 61-jarige leeftijd gooide daarvoor nog ff een tweet eruit:
[ afbeelding ]
dat zou ik niet zo stellige zeggen.quote:Op maandag 7 december 2015 16:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De werkelijkheid is niet anders, behalve dat het geen aliens zijn.
Meh, ik hou het liever bij de realistische zaken ipv ufos/aliens/reptilians/annunaki/flat earth/niburu en dat soort crap welke de Truther gemeenschap in discrediet brengt.quote:Op maandag 7 december 2015 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat zou ik niet zo stellige zeggen.
http://www.dailymail.co.u(...)nsultant-claims.html
Obama vind ik absoluut niet menselijk.
Nay allemaal distraction, kijk deze docu en zie hoe we in een trance leven, televisie is daarin een belangrijke toolquote:Op maandag 7 december 2015 18:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Meh, ik hou het liever bij de realistische zaken ipv ufos/aliens/reptilians/annunaki/flat earth/niburu en dat soort crap welke de Truther gemeenschap in discrediet brengt.
Wil daarmee niet zeggen dat buitenaards leven onmogelijk is hoor, echter is er nog niet 1 concreet bewijs dat ze er zijn of niet. Anders hadden we ET toch allang zien rondlopen hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |