abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158060178
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet opmerkelijk. Men wil opvallen dus zoekt men iets spraakmakends. Net als oa in de muziekindustrie.
Ja, die beredenering ken ik wel ja.

Dacht je dat ze al die Freemason symboliek voor de spraakmakendheid op het dollarbiljet zetten en in films/muzie/tv programma's plaatsen? Of zouden ze deze symboliek constant laten terugkeren om hun macht aan te tonen over de economie en media?
-
  zondag 6 december 2015 @ 16:50:04 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158060258
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, die beredenering ken ik wel ja.

Dacht je dat ze al die Freemason symboliek voor de spraakmakendheid op het dollarbiljet zetten en in films/muzie/tv programma's plaatsen? Of zouden ze deze symboliek constant laten terugkeren om hun macht aan te tonen over de economie en media?
Joh.. gewoon een leuk gimmick, staat cool enzo, het houdt de gemoederen bezig en dat al decennia lang >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158060346
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh.. gewoon een leuk gimmick, staat cool enzo, het houdt de gemoederen bezig en dat al decennia lang >:)
Kudos voor je rationele kijk op zaken O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158072700
TS zou een stuk serieuzer te nemen zijn als hij niet constant met youtube linkjes op de proppen zou komen, als er iets gecontroleerd word op internet dan is het youtube wel (Volgens complotter Salvad0r ook wel "jewtube" genoemd"

Verder is het ook wel een beetje een "zet je zonnebril op en zie de echte wereld" topic

pi_158073811
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 08:47 schreef Chewie het volgende:
TS zou een stuk serieuzer te nemen zijn als hij niet constant met youtube linkjes op de proppen zou komen, als er iets gecontroleerd word op internet dan is het youtube wel (Volgens complotter Salvad0r ook wel "jewtube" genoemd"

Verder is het ook wel een beetje een "zet je zonnebril op en zie de echte wereld" topic

[ afbeelding ]
They Live :D
pi_158074394
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 10:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

They Live :D
Afgelopen weekend nog maar weer eens bekeken, briljante film
pi_158083311
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Afgelopen weekend nog maar weer eens bekeken, briljante film
De werkelijkheid is niet anders, behalve dat het geen aliens zijn.
-
pi_158083958
Daar verschillen de meningen over 8-)
Conscience do cost.
  maandag 7 december 2015 @ 17:22:09 #159
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158084176
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 08:47 schreef Chewie het volgende:

[ afbeelding ]
Toch kwam ik een interessante YT filmpje tegen , net they live

There is only one religion
pi_158084546
De acteur van "They live", Rodney Piper, welke onlangs is overleden op 61-jarige leeftijd gooide daarvoor nog ff een tweet eruit:

-
pi_158084728
Nog een 'documentaire' voor ons toekomstige wereldbeeld is de film "Idiocracy"

Ook al wordt het gebracht als 'comedy', ik vind het meer een horror-film.

Intro:

Trollen:

De president en het congres:

Materialisme:

Verloedering van het taalgebruik:
-
pi_158084754
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:38 schreef Lichtkogel het volgende:
De acteur van "They live", Rodney Piper, welke onlangs is overleden op 61-jarige leeftijd gooide daarvoor nog ff een tweet eruit:

[ afbeelding ]
Dat deed hij in 2013. Hij overleed dit jaar in juli.

Hier overigens de tweet zelf. Hij neemt een loopje met vanalles.
https://twitter.com/r_roddy_piper/status/383693269068050432

En ja, ik was een fan van deze man. Alcoholist, drugsverslaafd, man met veel interne demonen die zijn rust vond bij zijn gezin.
  maandag 7 december 2015 @ 17:56:59 #163
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158084944
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De werkelijkheid is niet anders, behalve dat het geen aliens zijn.
dat zou ik niet zo stellige zeggen.

http://www.dailymail.co.u(...)nsultant-claims.html

Obama vind ik absoluut niet menselijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158085140
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 17:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat zou ik niet zo stellige zeggen.

http://www.dailymail.co.u(...)nsultant-claims.html

Obama vind ik absoluut niet menselijk.
Meh, ik hou het liever bij de realistische zaken ipv ufos/aliens/reptilians/annunaki/flat earth/niburu en dat soort crap welke de Truther gemeenschap in discrediet brengt.

Wil daarmee niet zeggen dat buitenaards leven onmogelijk is hoor, echter is er nog niet 1 concreet bewijs dat ze er zijn of niet. Anders hadden we ET toch allang zien rondlopen hier?
-
  maandag 7 december 2015 @ 19:16:04 #165
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158087198
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Meh, ik hou het liever bij de realistische zaken ipv ufos/aliens/reptilians/annunaki/flat earth/niburu en dat soort crap welke de Truther gemeenschap in discrediet brengt.

Wil daarmee niet zeggen dat buitenaards leven onmogelijk is hoor, echter is er nog niet 1 concreet bewijs dat ze er zijn of niet. Anders hadden we ET toch allang zien rondlopen hier?
Nay allemaal distraction, kijk deze docu en zie hoe we in een trance leven, televisie is daarin een belangrijke tool

There is only one religion
pi_158102036
Ach, ik heb een sony smart tv en die heeft allemaal apps, waarbij een app over 911-complotten gewoon staat voorgeinstalleerd.

Dat tv, of eigenlijk beeld, een machtig wapen is klopt zeker wel. Alleen is het niet zo dat slechts 1 partij daar gebruik van maakt.
Ook de complotwereld weet heel goed gebruik te maken van video om hun visie in te programmeren bij de kijker.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')