abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158060662
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:35 schreef Dance99Vv het volgende:
De man met de botte bijl is weer langsgekomen

[ afbeelding ]

De schuld bij het zionisme neerleggen is hier een no go.!

en weer verder *)
Degene die dit bedacht , gefinancierd en uitgevoerd hebben mogen niet besproken worden ?

Wat dan wel? Hoe achterlijk de mensen zijn die het moreel hoog hebben zitten?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158060698
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:06 schreef Ali_boo het volgende:

Antihomo-zijn heeft niets met een 'hoge moraal' te maken, maar met religieuze gehoorzaamheid.
  zondag 6 december 2015 @ 17:15:08 #228
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158060855
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Degene die dit bedacht , gefinancierd en uitgevoerd hebben mogen niet besproken worden ?

Nope, de kans is er geweest en is niet onderbouwd en/of bewezen, en wordt dus nu als storend in deze discussie ervaren.
There is only one religion
  zondag 6 december 2015 @ 17:19:28 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158060958
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:08 schreef Jigzoz het volgende:

Antihomo-zijn heeft niets met een 'hoge moraal' te maken, maar met religieuze gehoorzaamheid.
En de laatste decennia ontworstelen mensen zich meer en meer van dit religieuze juk. Een innerlijke en uiterlijke bevrijding die in op religieuze leest gestoelde complotkringen als heel bedreigend wordt ervaren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158061204
edit-commentaar in FB

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 17:36:01 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158061385
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 17:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

En de laatste decennia ontworstelen mensen zich meer en meer van dit religieuze juk. Een innerlijke en uiterlijke bevrijding die in op religieuze leest gestoelde complotkringen als heel bedreigend wordt ervaren.
En daarom is het gek dat de langzame bevrijding van dat juk juist als een complot wordt gezien, terwijl de homohaatlobby juist alle kenmerken van een complot heeft. De complotheoretici wijzen de verkeerde kant op.
pi_158061389
quote:

[..]

Ik zit me af te vragen waar je met dit topic naar toe wilt. Je zegt het bnw perspectief te willen maar als het eenmaal krijgt voorgeschoteld moet je er niets van hebben , ga je geen filpmjes bekijken en weiger je links te lezen die niet in je straatje passen

Dus je wilt mensen afkraken die hier een complot achter zoeken? Want is het geen complot maar heeft met rechten en acceptatie te maken

In dat geval doe ik wel mee . Dat er vandaag de dag mensen zijn die zon bekrompen beeld van de werkelijkheid hebben. Hellooooooooooooooooo its 2015, ga met de tijd mee ffs :') :')

Zo beter Jigzoz?
pi_158061451
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik zit me af te vragen waar je met dit topic naar toe wilt. Je zegt het bnw perspectief te willen maar als het eenmaal krijgt voorgeschoteld moet je er niets van hebben , ga je geen filpmjes bekijken en weiger je links te lezen die niet in je straatje passen

Dus je wilt mensen afkraken die hier een complot achter zoeken? Want is het geen complot maar heeft met rechten en acceptatie te maken

In dat geval doe ik wel mee . Dat er vandaag de dag mensen zijn die zon bekrompen beeld van de werkelijkheid hebben. Hellooooooooooooooooo its 2015, ga met de tijd mee ffs :') :')

Zo beter Jigzoz?
Wat ik hierboven zeg: de traditionele complotters wijzen de verkeerde kant op. Blijkbaar bijzonder succesvol geïndoctrineerd door rechts-conservatisme, want dit complot is duidelijker dan duidelijk.
  zondag 6 december 2015 @ 17:44:01 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158061516
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef Jigzoz het volgende:

En daarom is het gek dat de langzame bevrijding van dat juk juist als een complot wordt gezien, terwijl de homohaatlobby juist alle kenmerken van een complot heeft. De complotheoretici wijzen de verkeerde kant op.
De bevrijding van het juk is juist de ontwaking.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158061621
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat ik hierboven zeg: de traditionele complotters wijzen de verkeerde kant op. Blijkbaar bijzonder succesvol geïndoctrineerd door rechts-conservatisme, want dit complot is duidelijker dan duidelijk.
Wat is het bewijs dat dit een verzonnen complot is ? Als het zo duidelijk is dan zie ik daar graag bronnen voor
pi_158061754
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wat is het bewijs dat dit een verzonnen complot is ? Als het zo duidelijk is dan zie ik daar graag bronnen voor
Een bewijs voor de stelling dat Amerikaanse rechts-conservatieven in Afrika homohaat propageren? Of de invloed van de ROK op Poetins antihomowet? Of van de Nederlandse rechts-conservatieve antihomolobby? Of die van het Vaticaan? Roept u maar.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 18:01:26 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_158061847
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 17:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

De bevrijding van het juk is juist de ontwaking.
Dit. Iedereen mag zijn wie hij/zij voelt wat hij/zij is. En dan wordt het niet meer raar gevonden maar gewoon geaccepteerd. Dat is iets waar we heel blij mee en zuinig op horen te zijn imho.
pi_158061901
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een bewijs voor de stelling dat Amerikaanse rechts-conservatieven in Afrika homohaat propageren? Of de invloed van de ROK op Poetins antihomowet? Of van de Nederlandse rechts-conservatieve antihomolobby? Of die van het Vaticaan? Roept u maar.
Dus verzet duidt op een complot?

Daarnaast is het vaticaan is een van de plekken waar pedos en homos zichzelf kunnen zijn . Dit spreekt niet echt in je voordeel
pi_158061996
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Daarnaast is het vaticaan is een van de plekken waar pedos en homos zichzelf kunnen zijn . Dit spreekt niet echt in je voordeel
Sinds wanneer is homoseksualiteit door het vaticaan volledig geaccepteerd?
ROBODEMONS..................|:(
pi_158062125
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:53 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

en het kost geld, veel geld.
Hoeveel denk je dat het kost?

En ja, behandeling van genderdysforie zit in de basisverzekering.
pi_158062132
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2015 18:10 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Sinds wanneer is homoseksualiteit door het vaticaan volledig geaccepteerd?
'Seismic' Shift on Gay People From the Vatican, but Will There Be Aftershocks?

''Homosexuals have gifts and qualities to offer to the Christian community. Are we capable of welcoming these people, guaranteeing to them a fraternal space in our communities? Often they wish to encounter a church that offers them a welcoming home. Are our communities capable of providing that, accepting and valuing their sexual orientation, without compromising Catholic doctrine on the family and matrimony?''

http://www.huffingtonpost(...)eop_1_b_5983026.html

Nog geen 'volledige' accepatie maar dat zal niet meer lang duren
  zondag 6 december 2015 @ 18:23:28 #242
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158062221
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zo beter Jigzoz?
^O^ + 10
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158062310
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik niet. Nieuwe initiatieven voor het verspreiden van homohaat duiden op een complot.
quote:
Daarnaast is het vaticaan is een van de plekken waar pedos en homos zichzelf kunnen zijn .
Ja, doeg.
  zondag 6 december 2015 @ 18:46:37 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158062695
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik niet. Nieuwe initiatieven voor het verspreiden van homohaat duiden op een complot.

[..]

Ja, doeg.
ha dus je ontkent kindermisbruik van rk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158062703
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ha dus je ontkent kindermisbruik van rk.
Nee.
  zondag 6 december 2015 @ 18:48:38 #246
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158062730
quote:

[..]

de grootste homohaters zijn homo.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158062746
Rest van het topic ook even doorgelezen. Als lid van de LGBT-Elite 8-) kan ik vast mededelen dat het geen zionistisch iets is, ik heb zelf genoeg commentaar op het politieke zionisme en de staat Israel. Maar de memo met daarin de LGBT-Agenda heb ik helaas gemist. Ik kan jullie ook niet zeggen wat ons hogere doel is, behalve gewoon onszelf zijn.

Ondertussen is er ook binnen de LGBT en Feminisme gelederen nog voldoende herrie. De Trans Exclusionary Radical Feminists (TERFs) zijn voor de transgenders, vooral transvrouwen, nogal een obstakel op de weg naar acceptatie.

Oh en by the way: het is cyproteron(e), met maar twee r-en Als je er dan zo tegen tekeer gaat is het wel zo netjes om het correct te spellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fixers op 06-12-2015 18:50:15 (Tellen is moeilijk) ]
pi_158062769
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de grootste homohaters zijn homo.
Dus dit is een heel fanatieke homo?

pi_158063134
quote:

[..]

[..]

Ja, doeg.
Er is een hele goede reden waarom het kindermisbruik in het vaticaan nooit zal ophouden ( nee heeft niks met de bijbel of het christendom te maken )

Definieer haat voor mij. Als je zegt dat HIV een stuk hoger onder de homos dan bij hetreosexueelen , is dit haat?

Of is het elke opmerking die ze in negatief daglicht stelt gelijk aan haat(ongeacht of het ondersteund kan worden met bewijs of niet)
  zondag 6 december 2015 @ 19:04:46 #250
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158063139
quote:

[..]

Je kan dit ook omdraaien, initiatieven voor het verspreiden van de LGTB-propaganda duiden op een complot.
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')