Dat niet maar je word wel gedwongen om iemand, die overduidelijk een man is, als vrouw te behandelenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:19 schreef ems. het volgende:
Nuh, je bent slechts irrationeel. Wat maakt het jou uit hoe mensen zich noemen of hoe ze zich gedragen in bed?
Ik vind dat hele LGBT gedoe verder ook zwakzinnige onzin, daar niet van, maar blijkbaar ontbreekt het mij aan perversie om daar iets kwaads in te zien.
Dat normen en waarden worden aangetast is natuurlijk weer primitieve angstzaaierij. Niemand dwingt je om aan de baard van het manwijf in kwestie te likken.
Hm... Dat is bij mijn kinderen dan toch best wel hard mislukt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw kinderen krijgen geen aanwijzing meer of speelgoed voor jongens of meisjes bedoeld is. Daardoor worden langzaam maar zeker de sekse-verschillen uit onze maatschappij verwijderd en worden de kinderen wijsgemaakt dat ze als meisje heus een jongen kunnen zijn en vice versa.
Waardoor er veel kinderen zullen zijn die zich hierdoor laten leiden en onze heteroseksuele, blanke maatschappij langzaam maar zeker veranderd in een getinte Sodom en Gomorra waar alles en iedereen het met elkaar mag doen en het eigen levenspad bepaalt, denkt men ...
Want dat gebeurt uiteraard feilloos volgens de LGBT- agenda.
Zoiets.
Nah, da's gewoon om economische redenen. Meer werkende mensen, meer BBP.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je gaat daarvoor meer belasting betalen.![]()
Niet als je toevallig homo bent. Wel als het gebeurt omdat je homo bent.quote:Het verschil is dat als jij op je bek geslagen wordt er nauwelijks aandacht aan besteed wordt maar als je "toevallig"homo bent is het voorpagina nieuws.
Dat gebeurt helemaal niet. Je mag hem/haar best als man behandelen als je dat wenst.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat niet maar je word wel gedwongen om iemand, die overduidelijk een man is, als vrouw te behandelen
Dan noem je het een man.quote:Omdat het een jurk draagt ,hormonen slikt en zijn eigen geslachtsorganen heeft verminkt maakt het nog geen vrouw
Dan laat je je dat niet aanpraten. En als mensen die mening hebben; fuck hun.quote:Doe je dit niet dan word je een phobia aangepraat
Beetje zwart/wit gesteld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat niet maar je word wel gedwongen om iemand, die overduidelijk een man is, als vrouw te behandelen
Zo iemand is ook nooit een man geweest, neem dat maar van me aan. Het enige mannelijke aan zo iemand, is het piemeltje en hier en daar wat beharing. De hersenen van zo iemand, lijken meer op die van een heterovrouw, dan op een gemiddelde man. En je hersenen bepalen voor een zeer groot deel wie 'je' bent. Zo iemand heeft als kind altijd al vrouwelijke rolmodellen gehad, vriendinnen ipv vrienden etc. Het is serieus gewoon volledig onterecht zo iemand een 'man' te noemen. De uiterlijke kenmerken zoals de piemel werken daarin in feite gewoon misleidend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
Omdat het een jurk draagt ,hormonen slikt en zijn eigen geslachtsorganen heeft verminkt maakt het nog geen vrouw
Doe je dit niet dan word je een phobia aangepraat
Indien je dit een man noemt maak je je schuldig aan hate speachquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan noem je het een man.
[..]
Dan laat je je dat niet aanpraten. En als mensen die mening hebben; fuck hun.
Lastig
Hm. Ik zie eigenlijk eerder een vrouw met een baard, dan een man.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Indien je dit een man noemt maak je je schuldig aan hate speach
[ afbeelding ]
Rekening houden met minderheden is altijd slecht? Sla je nu niet een beetje door?quote:Overgins ben ik fel tegen PC in welke vorm dan ook
en het kost geld, veel geld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
Snap sowieso niet wat er fout is als iemand die zich meer vrouw dan man voelt zich 'om laat bouwen'.
Het enige tegen-argument wat ik tot nog toe gezien heb is 'God heeft het niet zo bedoeld!'
Dus? Degene die zich om laat bouwen betaalt.quote:
Mwoah... De verzekering, vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dus? Degene die zich om laat bouwen betaalt.
Dacht dat het al in de basisverzekering opgenomen was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dus? Degene die zich om laat bouwen betaalt.
En van dat laatste kun je je afvragen hoe men kan weten wat God bedoelt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
Snap sowieso niet wat er fout is als iemand die zich meer vrouw dan man voelt zich 'om laat bouwen'.
Het enige tegen-argument wat ik tot nog toe gezien heb is 'God heeft het niet zo bedoeld!'
Het laat me compleet koud hoe andere mensen mijn mening noemen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Indien je dit een man noemt maak je je schuldig aan hate speach
[ afbeelding ]
Want het is een minderheid die jaren lang onderdrukt is .
Behalve dat we ons dus helemaal niet hoeven aan te passen. Het zal iedereen ijskoud laten als jij en ik deze man/vrouw een man/vrouw blijven noemen. En zo niet, wederom fuck hun.quote:Omdat minderheden eenmaal beschermd moeten worden zal de rest van de maatschappij zich aan moeten passen aan de kleine % trans wat ons land rijk is
En volgens de moslims ben ik een ongelovig varken, volgens de complotters ben ik een schaap, volgens de christenen ga ik branden in de hel. Wat maakt mij dat nou uit wat ze vinden?quote:Doe je dit niet dan leidt je aan transophobia
Aldus de PC crowd
Owja DIE SIC SCUM DIE
Ik ben vooral benieuwd of er enige gegronde kritiek is op deze trend in plaats van onderbuikgevoelens van mensen die het eng vinden. Wat andere mensen uitspoken in bed en of ze wel of niet een piemel willen/hebben is wat mij betreft een van de meest oninteressante zaken die ik me kan bedenken.quote:Op deze manier word elke vorm van kritiek de mond gesnoerd
Wat is PC?quote:Overgins ben ik fel tegen PC in welke vorm dan ook
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah... De verzekering, vermoed ik.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dacht dat het al in de basisverzekering opgenomen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.transvisie.nl/(...)rzekering#vergoeding
Ah, mijn fout. Goede zaak.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nou ja,. ik heb wel altijd zoiets van tjee wat doen mensen zichzelf aan... jezelf om laten bouwen, wat een gedoe... en dan nog de reacties van de buitenwereld je hele leven lang. Je hoort nergens echt bij. Velen die daar niet mee om kunnen gaan etc.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En van dat laatste kun je je afvragen hoe men kan weten wat God bedoelt.
Leven en laten leven denk ik altijd. Laat iedereen gewoon vrij in wat hij/zij IS. Fijn dat dit in deze tijd mogelijk is ip dat dit diepongelukkige mensen worden die gedwongen worden door het leven te gaan als iets wat ze niet zijn.
Vind het vooral jammer dat er nog steeds een grote mate van bekrompenheid is betreft dit onderwerp. Idd de hoon die zulke mensen over zich heen krijgen, spottende opmerkingen of 't ronduit gewelddadige gedragquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou ja,. ik heb wel altijd zoiets van tjee wat doen mensen zichzelf aan... jezelf om laten bouwen, wat een gedoe... en dan nog de reacties van de buitenwereld je hele leven lang. Je hoort nergens echt bij. Velen die daar niet mee om kunnen gaan etc.
Maar men moet het zelf weten, vind ik ook.
Als je kijkt naar hormoonverstoorders zoals Bysphenol-A, welke in plastic en aluminium zitten, dan is het zo gek ook niet om te veronderstellen dat er steeds meer homosexuelen zijn. Bysphenol-A is een stof welke zeer sterk op Oestrogeen lijkt. En als je in de winkels kijkt, dan zie je dat nagenoeg alle producten tegenwoordig verpakt zijn in plastic. Drank zit veelal in plastic. (of aluminium blikjes)quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:34 schreef Jigzoz het volgende:
Al een tijdje was ik op internet artikelen aan het lezen over genderkwesties, geaardheden en niet-traditionele relaties. In de complothoek is daar bijzonder genoeg ook het een en ander over te vinden. Zie bijvoorbeeld hier:
[..]
Nu wil het wel vaker gebeuren dat complotten op los zand gebaseerd zijn, maar kern van dit complot lijkt te zijn dat het mogelijk wordt geacht om mensen te kunnen bekeren tot homoseksualiteit en dat je mensen kunt aanpraten dat ze tot een ander gender behoren dan ze doen.
Zijn er hier ook mensen die in dit soort complotten geloven? En zo ja: waarom?
Als je kijkt naar bevolkingsgroei ook niet. Verder zijn er niet "steeds meer homoseksuelen". Steeds meer homoseksuelen durven er nu voor uit te komen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hormoonverstoorders zoals Bysphenol-A, welke in plastic en aluminium zitten, dan is het zo gek ook niet om te veronderstellen dat er steeds meer homosexuelen zijn.
En daar worden ze homo vanquote:Bysphenol-A is een stof welke zeer sterk op Oestrogeen lijkt. En als je in de winkels kijkt, dan zie je dat nagenoeg alle producten tegenwoordig verpakt zijn in plastic. Drank zit veelal in plastic. (of aluminium blikjes)
Tevens zit de stof cryproterone in veel anticonceptiemiddelen, zoals o.a. de Diane-35 pil, welke de mannelijke foetus schijnt te 'vervrouwlijken'.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1117237
Feit dat de neven-effecten verwaarloosbaar zijn en dat niets van wat je zegt ook maar enige betrekking heeft op het onderwerp.quote:Feit dat onze leiders deze stoffen niet verbieden ondanks dat de neven-effecten hiervan bekend zijn wijst op opzet.
Je snijdt best wel een interessant onderwerp aan alleen is het zo controversieel dat het bijna onmogelijk word het op een normale manier over te pratenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Beetje zwart/wit gesteld.
Maar oké, stel dat je gelijk hebt: wat is daar slecht aan?
Inderdaad, dit heb ik ook al eens eerder aangehaald maar werd als onzin bestempeld. Vraag me af wat het doel van het topic is als ts niets van de genderagenda moet weten en het wegwuift. Sowieso vind het gros het allemaal ver gezocht en wordt het zelfs toegejuicht onder de noemer vrijheid om te kunnen zijn wie je bent en de paar die daar anders over denken af te serveren. Beetje een zinloos topic dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hormoonverstoorders zoals Bysphenol-A, welke in plastic en aluminium zitten, dan is het zo gek ook niet om te veronderstellen dat er steeds meer homosexuelen zijn. Bysphenol-A is een stof welke zeer sterk op Oestrogeen lijkt. En als je in de winkels kijkt, dan zie je dat nagenoeg alle producten tegenwoordig verpakt zijn in plastic. Drank zit veelal in plastic. (of aluminium blikjes)
Tevens zit de stof cryproterone in veel anticonceptiemiddelen, zoals o.a. de Diane-35 pil, welke de mannelijke foetus schijnt te 'vervrouwlijken'.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1117237
Feit dat onze leiders deze stoffen niet verbieden ondanks dat de neven-effecten hiervan bekend zijn wijst op opzet.
Voor iemand die normaal kritisch is, hang je wel heel veel waarde aan 'de traditionele familie'. Als je ergens kritisch voor zou moeten zijn, zijn het wel die zogenaamde waarden en normen vanuit het christendom die eigenlijk alleen bedoelt waren om het gepeupel dom te houden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Het idee achter de LGBT-agenda is het verstoren van normen en waarden, de traditionele familie, vader en moeder en het reduceren van het blanke ras mede door de invoer van al die vreemdelingen. Allemaal langzaam in werking gezet en volop van start gegaan met die idioot van het songfestival, zoals de vrouw met de baard. Waarom hij als vrouw werd aangeduid is mij vreemd wat het is nog steeds een kerel in a dress met een baard toevallig. Later kwam het helemaal los met die mafkees van een Bruce Jenner![]()
Verder laat ik het liever hierbij voor ik het weet ben ik weer de religek, de racist en de homofoob
Dat doet Jigzoz nergens.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad, dit heb ik ook al eens eerder aangehaald maar werd als onzin bestempeld. Vraag me af wat het doel van het topic is als ts niets van de genderagenda moet weten en het wegwuift. Sowieso vind het gros het allemaal ver gezocht en wordt het zelfs toegejuicht onder de noemer vrijheid om te kunnen zijn wie je bent en de paar die daar anders over denken af te serveren. Beetje een zinloos topic dus
Voornamelijk vrouwen kunnen last krijgen, hoe maakt dat mannen homoseksueel dan ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
Even los van het feit dat dat stofje vooral het vrouwelijk hormoon verstoort.
Ten eerste: ik ga vreselijk hard mijn best doen om niets in dit topic af te doen als hatespeech of wat dan ook. Wijs me er gerust op als ik dat verkloot.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je snijdt best wel een interessant onderwerp aan alleen is het zo controversieel dat het bijna onmogelijk word het op een normale manier over te praten
Het idee dat er met iets anders te maken zou hebben dan gelijke rechten zal zoveel weerstand oproepen dat je het topic binnen no time om zeep helpt
Elke vorm van kritiek , terecht of niet, zal weggezet worden als hatespeach
Het zal heel lastig worden om tot het kern van het verhaal te komen op die manier
Er zijn vele negatieve gevolgen voor de maatschappij als geheel als dit als normaal word gezien
Dit is slechts een vb hoe 'rechten' verkeerd kunnen uitpakken:
http://americannews.com/l(...)ld-is-a-transgender/
Het kind is 11 jaar oud btw
Is die bevrijd van onderdrukking? Of valt dit onder kindermishandeling?
Dat effect heb jij op mensen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad, dit heb ik ook al eens eerder aangehaald maar werd als onzin bestempeld.
Het is ook meer een vraag. Er wordt gedaan alsof het iets verschrikkelijks is maar als puntje bij paaltje komt kan niemand echt onderbouwen wat er zo erg aan is. Er wordt wat gepraat over "normen en waarden" maar kernachtig valt er blijkbaar weinig te beschrijven.quote:Vraag me af wat het doel van het topic is als ts niets van de genderagenda moet weten en het wegwuift.
Hoe wordt jij benadeeld door mensen met fucked up genders of homo's?quote:Sowieso vind het gros het allemaal ver gezocht en wordt het zelfs toegejuicht onder de noemer vrijheid om te kunnen zijn wie je bent en de paar die daar anders over denken af te serveren. Beetje een zinloos topic dus
Dat bepaal ik zelf, ik laat me niet vertellen wat ik wel en niet moet doen en al helemaal niet door jou.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doet Jigzoz nergens.
Maar ga dit riedeltje lekker ergens anders afsteken, dit hebben we al zovaak gehoord van jou.
Maar ik begrijp dus echt niet wat er mis zou kunnen zijn als mensen kunnen zijn wie/wat ze willen zijn. Hoe kun je daar tegen zijn?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad, dit heb ik ook al eens eerder aangehaald maar werd als onzin bestempeld. Vraag me af wat het doel van het topic is als ts niets van de genderagenda moet weten en het wegwuift. Sowieso vind het gros het allemaal ver gezocht en wordt het zelfs toegejuicht onder de noemer vrijheid om te kunnen zijn wie je bent en de paar die daar anders over denken af te serveren. Beetje een zinloos topic dus
Daar is ook niet mis mee maar wel als je mensen gaat conditioneren en dat is wat gaande is. Bij jou en mij lukt dat niet meer maar we zijn wel al zo ver heen dat we een man met een baard in een jurk als vrouw bestempelen dat we dit normaal vinden. Bij de nieuwe generatie mee beginnen dmv sexed op school. Zat ouders die het fantastisch vinden zie Zweden. De muziekindustrie doet ook een duit in het zakje dmv Miley Cyrus en nog meer van die propaganda.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus echt niet wat er mis zou kunnen zijn als mensen kunnen zijn wie/wat ze willen zijn. Hoe kun je daar tegen zijn?
Als je dan een religieuze website als lifesitenews gaat pakken, dan bewijs jij je punt dus niet hè. Hoogstens bevestig je dat deze sentimenten leven op sommige van die websites. Maar dat wist iedereen toch al?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
CAD postte hier nog wel eens wat over. Heb geen zin om het allemaal weer op te zoeken, is al een poosje terug maar dat waren overwegend links met een religieuze bron, of het was geschreven door een religieus iemand.
Kwam er vooral op neer dat kinderen dmv seksuele voorlichting werden geconditioneerd om aan hun geaardheid te twijfelen, of vrijer worden wat betreft seksualiteit.
Vond dit nog wel terug in m'n browsergeschiedenis:
http://www.redflagnews.co(...)ality-is-not-genetic
https://www.lifesitenews.(...)ll-teach-sexuality-i
Vooral die laatste:
https://www.lifesitenews.com/topics/family
Zie je toch heel veel religie voorbij komen.
'Gendercide' wordt het genoemd
Mijn stelling is juist dat mensen nu gedeconditioneerd worden. Er waren opgelegde normen en die laten we nu langzamerhand los.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar is ook niet mis mee maar wel als je mensen gaat conditioneren en dat is wat gaande is. Bij jou en mij lukt dat niet meer maar we zijn wel al zo ver heen dat we een man met een baard in een jurk als vrouw bestempelen dat we dit normaal vinden. Bij de nieuwe generatie mee beginnen dmv sexed op school. Zat ouders die het fantastisch vinden zie Zweden. De muziekindustrie doet ook een duit in het zakje dmv Miley Cyrus en nog meer van die propaganda.
Welk punt wou ik volgens jou maken dan ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als je dan een religieuze website als lifesitenews gaat pakken, dan bewijs jij je punt dus niet hè. Hoogstens bevestig je dat deze sentimenten leven op sommige van die websites. Maar dat wist iedereen toch al?
1. Het is wél natuurlijk. Onder dieren komt het ook voor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet iedereen zal homo zijn. Echter wordt als 1 van de vele instrumenten gebruikt om de maatschappij te ontwrichten. Ik heb zelf geen probleem met homo's, echter 'natuurlijk' is het niet. Volgens mij kunnen 2 mannen of 2 vrouwen met elkaar geen kinderen krijgen en is dus niet voor elkaar voorbestemd. Iedereen z'n eigen voorkeur, echter, het is onnatuurlijk.
Dus als 2 dingen geen kinderen kunnen krijgen is het onnatuurlijk? Waarom dan? Veel meer dan "ik vind het onnatuurlijk" kan je niet stellen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet iedereen zal homo zijn. Echter wordt als 1 van de vele instrumenten gebruikt om de maatschappij te ontwrichten. Ik heb zelf geen probleem met homo's, echter 'natuurlijk' is het niet. Volgens mij kunnen 2 mannen of 2 vrouwen met elkaar geen kinderen krijgen en is dus niet voor elkaar voorbestemd. Iedereen z'n eigen voorkeur, echter, het is onnatuurlijk.
Volgens mij is de man geboren met een geslachtorgaan wat perfect pas in die van de vrouwelijke. (om het maar even klinisch te stellen) 2 mannelijke geslachtsorganen of 2 vrouwelijke kunnen geen kinderen maken. Kortom; het is onnatuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus als 2 dingen geen kinderen kunnen krijgen is het onnatuurlijk? Waarom dan? Veel meer dan "ik vind het onnatuurlijk" kan je niet stellen.
Dat is geen antwoord op de vraag, dat is een herhaling van je mening.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens mij is de man geboren met een geslachtorgaan wat perfect pas in die van de vrouwelijke. (om het maar even klinisch te stellen) 2 mannelijke geslachtsorganen of 2 vrouwelijke kunnen geen kinderen maken. Kortom; het is onnatuurlijk.
Dus?quote:Kijk eens naar de dierenwereld.. kom je nagenoeg geen homosexualiteit tegen.
Dus? En hoezo is het 'rampant' in de mensenwereld?quote:En als je een voorbeeldje weet te vinden, dan is dat bij lange na niet zo 'rampant' als het in de mensenwereld is.
En weer: al zou je gelijk hebben, wat bewijst dat dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens mij is de man geboren met een geslachtorgaan wat perfect pas in die van de vrouwelijke. (om het maar even klinisch te stellen) 2 mannelijke geslachtsorganen of 2 vrouwelijke kunnen geen kinderen maken. Kortom; het is onnatuurlijk.
Kijk eens naar de dierenwereld.. kom je nagenoeg geen homosexualiteit tegen. En als je een voorbeeldje weet te vinden, dan is dat bij lange na niet zo 'rampant' als het in de mensenwereld is.
Je hebt twee versiesquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus echt niet wat er mis zou kunnen zijn als mensen kunnen zijn wie/wat ze willen zijn. Hoe kun je daar tegen zijn?
Dat homosexualiteit niet natuurlijk is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En weer: al zou je gelijk hebben, wat bewijst dat dan?
Dus zonder menselijk ingrijpen geen homoseksualiteit? Wat is je punt nou?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat homosexualiteit niet natuurlijk is.
En als je kijkt naar de gigantische ladingen Bysphenol-A en cryproterone waaraan de maatschappij wordt blootgesteld, zonder ingrijpen van onze leiders, dan lijkt het erop dat dit zo gepland is. Anders zouden ze dit soort chemicaliën allang verboden hebben.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Het laat me compleet koud hoe andere mensen mijn mening noemen.
Politieke correctheidquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Het laat me compleet koud hoe andere mensen mijn mening noemen.
[..]
Behalve dat we ons dus helemaal niet hoeven aan te passen. Het zal iedereen ijskoud laten als jij en ik deze man/vrouw een man/vrouw blijven noemen. En zo niet, wederom fuck hun.
[..]
En volgens de moslims ben ik een ongelovig varken, volgens de complotters ben ik een schaap, volgens de christenen ga ik branden in de hel. Wat maakt mij dat nou uit wat ze vinden?Ik ga me echt niet anders gedragen omdat "de maatschappij" dat van me wenst en voor zover ik kan zien wordt dat ook nergens van je verwacht, in ieder geval wat betreft de seksualiteit van anderen.
[..]
Ik ben vooral benieuwd of er enige gegronde kritiek is op deze trend in plaats van onderbuikgevoelens van mensen die het eng vinden. Wat andere mensen uitspoken in bed en of ze wel of niet een piemel willen/hebben is wat mij betreft een van de meest oninteressante zaken die ik me kan bedenken.
[..]
Wat is PC?
necrofiele homoeenden heb je.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kijk eens naar de dierenwereld.. kom je nagenoeg geen homosexualiteit tegen. En als je een voorbeeldje weet te vinden, dan is dat bij lange na niet zo 'rampant' als het in de mensenwereld is.
Wat ik van Marokkanen in Nederland vindt? Dat verschilt per Marokkaan. Net als Nederlanders is er maar een kleine fractie waar ik het mee kan vindenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is dat zo?
Vertel mij: wat vind je wat de Marokkanen hier in nl?
Ugh, ja. Vieze term.quote:Politieke correctheid
Zie jij dingen zoveel homosexualiteit als dit terug dan in de dierenwereld dacht je?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag, dat is een herhaling van je mening.
[..]
Dus?
[..]
Dus? En hoezo is het 'rampant' in de mensenwereld?
Ik heb jouw vraag wel beantwoord, echter zal het iets verder uitleggen dan: homosexualiteit, ook al heb ik er geen probleem mee, is gewoon niet natuurlijk; het gaat tegen de natuur in, welke draait om het voortbrengen van je nageslacht. Dit kan niet tussen 2 mannen of 2 vrouwen.quote:[..]
Wederom geen antwoord op de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |