abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158042523
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een poosje terug werd gezegd dat het voor BNW-ers vooral om liefde en innerlijke rust draait. Daar is verdomd weinig van terug te lezen. Wat een angst voor/haat tegen het andere.
Live and let live.
Inderdaad. :N
ROBODEMONS..................|:(
pi_158042534
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je vraagt toch in het OP wat het complot hierachter is toch?

Well... dan krijg je het antwoord.

Dat het jou het antwoord dan niet aanstaat vanwege de cognitieve dissonantie die dan direct bij jou optreedt kunnen wij verder niks meer aan doen klaarblijkelijk, daar je alles weigert in te zien, aan te horen en zelf te controleren.
Nok gewoon met je gezeik over joden. Dat is eigenlijk alles.
pi_158042835
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, veel plezier dan verder met het pertinent weigeren van materiaal inkijken en uitwisselen van teksten met anderen en hardop 'ik geloof er niks van' blijven roepen als de 'mening' niet overeenkomt met die van jou. Kijk maar uit, je zou nog eens wat opsteken van een ander. :D
Zeg maar, exact wat jij doet met echt goede informatie in plaats van de disinfo die jij zelf verspreid?
pi_158042846
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je vraagt toch in het OP wat het complot hierachter is toch?

Well... dan krijg je het antwoord.

Dat het jou het antwoord dan niet aanstaat vanwege de cognitieve dissonantie die dan direct bij jou optreedt kunnen wij verder niks meer aan doen klaarblijkelijk, daar je alles weigert in te zien, aan te horen en zelf te controleren.
'Wij' Lichtkogel?
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:37:58 #206
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_158042917
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijf het opmerkelijk vinden dat Poetin die antihomowet in het leven heeft geroepen even geleden. Net zo'n beetje voordat de genderissue volop van start ging.
net als wij mogen stemmen in onze "democratie" bedoel je?
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:39:06 #207
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158042968
Het is ze in ieder geval weer gelukt om een interessant topic om zeep te helpen. Dé vraag waar het om gaat wordt stelselmatig ontweken:

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
Maar om op het oorspronkelijke punt terug te komen: wat is nou het complot, het loslaten van opgelegde normen, of juist het in stand houden ervan?
Maar nee, Zionisten krijgen de schuld. Homo's zijn vies uitbundig en onnatuurlijk en van al dat plastic in de winkels wordt je homo.

Kogeltje, je hebt mij nog steeds geen antwoord gegeven hoe dat dan precies werkt volgens jou, ik geef je info dat het voornamelijk effect heeft op vrouwen, in zeer lichte vorm en dat het eventueel afwijkend gedrag kan veroorzaken bij hun baby's. Jij gaat er voor het gemak maar even van uit dat daarmee homoseksualiteit wordt bedoeld en als ik je vraag om een inhoudelijk antwoord kom je met een filmpje van de GP in Frankrijk met de vraag of ik dat normaal gedrag vind.

Dat jij homo's afwijkend gedrag vindt vertonen zegt genoeg over de conditionering die op jou is toegepast.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:39:25 #208
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_158042981
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een poosje terug werd gezegd dat het voor BNW-ers vooral om liefde en innerlijke rust draait. Daar is verdomd weinig van terug te lezen. Wat een angst voor/haat tegen het andere.
Live and let live.
nee dat is uvt _O-
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:40:13 #209
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_158043020
maar als iedereen homo is, wat dan?
pi_158043042
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:40 schreef fs180 het volgende:
maar als iedereen homo is, wat dan?
Dat kan niet.
pi_158043116
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat kan niet.
Klopt.

En misschien kunnen we dan nu eindelijk teruggaan naar het onderwerp: wat is nou het complot, het loslaten van opgelegde normen, of juist het in stand houden ervan? Dat laatste heeft er veel meer van weg dan het eerste.
  zondag 6 december 2015 @ 15:35:22 #212
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158057891
De man met de botte bijl is weer langsgekomen

De schuld bij het zionisme neerleggen is hier een no go.!

en weer verder *)
There is only one religion
pi_158058311
Dank.

Wereldwijd is er een sterke rechts-conservatieve antihomolobby. Die begon langzamerhand terrein te verliezen in West-Europa en de VS, maar is in tal van andere landen juist sterk in opkomst. Meestal gekoppeld aan christelijke waarden. Zie daarvoor bijvoorbeeld Rusland (Poetin heeft nogal warme banden met de orthodoxe kerk) en verschillende Afrikaanse landen waar rechts-conservatieve evangelisten zover gaan dat ze zelfs proberen (en daar soms in slagen) om homoseksuele relaties met de dood te laten bestraffen.

Maar ook vanuit het Vaticaan komen nog regelmatig antihomoverordeningen en -opvattingen. Zelfs de knuffelpaus die 'we' nu hebben lobbyt voor discriminatie van homoseksuelen.

Merkwaardig genoeg heeft die antihomolobby zelfs veel complottisten weten te overtuigen. Dat is vreemd, want normaal gesproken zou je denken dat die juist tegen dergelijke inmenging zijn op relationeel vlak. Toch verdedigen veel van ze vrij fanatiek die antihomolobby en vallen ze gelijkheidsdenkers aan.

Die tegenstelling is vreemd, aangezien dit nu eens een complot is dat gewoon zichtbaar is. Niet alleen in organisatie, maar ook in uitwerking.
pi_158058358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Klopt.

En misschien kunnen we dan nu eindelijk teruggaan naar het onderwerp: wat is nou het complot, het loslaten van opgelegde normen, of juist het in stand houden ervan? Dat laatste heeft er veel meer van weg dan het eerste.
Ik denk zelf laatste. Vergeleken met vroeger heeft het christendom nu veel minder invloed op de bevolking en blijkbaar kan de christelijke elite dat niet hebben. Niet zo vreemd, aangezien ze nu veel minder macht hebben. Door alles wat afwijkt van de christelijke norm als 'evil' te beschouwen, hopen ze weer nieuwe zieltjes te winnen. Niet dat die nieuwe zieltjes christen worden, maar wel weer als slaven achter hun aanlopen.
pi_158058392
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:48 schreef Jigzoz het volgende:
Dank.

Wereldwijd is er een sterke rechts-conservatieve antihomolobby. Die begon langzamerhand terrein te verliezen in West-Europa en de VS, maar is in tal van andere landen juist sterk in opkomst. Meestal gekoppeld aan christelijke waarden. Zie daarvoor bijvoorbeeld Rusland (Poetin heeft nogal warme banden met de orthodoxe kerk) en verschillende Afrikaanse landen waar rechts-conservatieve evangelisten zover gaan dat ze zelfs proberen (en daar soms in slagen) om homoseksuele relaties met de dood te laten bestraffen.

Maar ook vanuit het Vaticaan komen nog regelmatig antihomoverordeningen en -opvattingen. Zelfs de knuffelpaus die 'we' nu hebben lobbyt voor discriminatie van homoseksuelen.

Merkwaardig genoeg heeft die antihomolobby zelfs veel complottisten weten te overtuigen. Dat is vreemd, want normaal gesproken zou je denken dat die juist tegen dergelijke inmenging zijn op relationeel vlak. Toch verdedigen veel van ze vrij fanatiek die antihomolobby en vallen ze gelijkheidsdenkers aan.

Die tegenstelling is vreemd, aangezien dit nu eens een complot is dat gewoon zichtbaar is. Niet alleen in organisatie, maar ook in uitwerking.
Precies mijn gedachte.
pi_158058793
quote:
15s.gif Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik denk zelf laatste. Vergeleken met vroeger heeft het christendom nu veel minder invloed op de bevolking en blijkbaar kan de christelijke elite dat niet hebben. Niet zo vreemd, aangezien ze nu veel minder macht hebben. Door alles wat afwijkt van de christelijke norm als 'evil' te beschouwen, hopen ze weer nieuwe zieltjes te winnen. Niet dat die nieuwe zieltjes christen worden, maar wel weer als slaven achter hun aanlopen.
En daarom heeft bijvoorbeeld Poetin de banden met de kerk zo aangehaald. Op die manier wil hij het conservatieve deel van de bevolking paaien en tegelijkertijd een betrouwbare, degelijke uitstraling creëren. Het gezin centraal, alles moet normaal zijn, papa werkt, mama baart kinderen, enzovoort. Goed voor Poetin; goed voor de kerk.

Dat dat alles ernstig ten koste gaat van de vrijheid lijkt de antihomolobby en hun sympathisanten niet te deren.
  zondag 6 december 2015 @ 16:30:48 #217
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158059709
Wat ik je graag even onder de aandacht wil brengen is de link tussen feminisme en lesbisch zijn.
Heb daar eerder toen dit gendergedoe ter sprake kwam al eens op gewezen.

In Nederland gingen feministes niet zover dat alle mannen vermoord moesten worden, maar de voorvechtsters van de lesbische beweging Paarse September konden het prima zonder hen af. Zij schreven in 1972: ‘Homoseksualiteit is een politieke keuze die vrouwen maken als ze het serieus menen met hun feminisme.’ Ofwel: je gaat niet met je onderdrukker naar bed. Waar gelijk de mythe vandaan komt dat alle feministes eigenlijk lesbisch zijn.
http://www.opzij.nl/nl/ar(...)r-het-feminisme.html
pi_158059922
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:30 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat ik je graag even onder de aandacht wil brengen is de link tussen feminisme en lesbisch zijn.
Heb daar eerder toen dit gendergedoe ter sprake kwam al eens op gewezen.

In Nederland gingen feministes niet zover dat alle mannen vermoord moesten worden, maar de voorvechtsters van de lesbische beweging Paarse September konden het prima zonder hen af. Zij schreven in 1972: ‘Homoseksualiteit is een politieke keuze die vrouwen maken als ze het serieus menen met hun feminisme.’ Ofwel: je gaat niet met je onderdrukker naar bed. Waar gelijk de mythe vandaan komt dat alle feministes eigenlijk lesbisch zijn.
http://www.opzij.nl/nl/ar(...)r-het-feminisme.html
Hoe goed het me politiek ook zou uitkomen, homo worden zou me echt niet lukken.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat veel mensen dergelijke oproepen serieus namen.
  zondag 6 december 2015 @ 16:47:31 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158060189
Hoe staat het vandaag de dag met de voorvechtsters van Paarse September?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 december 2015 @ 16:49:51 #220
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158060251
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe goed het me politiek ook zou uitkomen, homo worden zou me echt niet lukken.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat veel mensen dergelijke oproepen serieus namen.
En toch een heleboel vrouwen die het feminisme ingingen of aanhingen werden door de druk van de groep beinvloed, ook op sexueel vlak.
Denk is verder, een homofiele man is geen bedreiging voor een vrouw.
Veel vrouwen met kinderen gingen een andere manier van opvoeden hanteren (vrouwvriendelijker minder rolpatroonbevestigend)
pi_158060284
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En toch een heleboel vrouwen die het feminisme ingingen of aanhingen werden door de druk van de groep beinvloed, ook op sexueel vlak.
Denk is verder, een homofiele man is geen bedreiging voor een vrouw.
Veel vrouwen met kinderen gingen een andere manier van opvoeden hanteren (vrouwvriendelijker minder rolpatroonbevestigend)
Dat zal best, maar dan moet je toch minstens de overtuiging hebben dat je iemands geaardheid kunt veranderen.
  zondag 6 december 2015 @ 16:52:06 #222
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158060316
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2015 16:47 schreef Copycat het volgende:
Hoe staat het vandaag de dag met de voorvechtsters van Paarse September?
Wel feminisme bestaat nog steeds of het nog zo extreem is weet ik niet maar in amerika is het nog springlevend als ik YT moet geloven.
  zondag 6 december 2015 @ 16:54:48 #223
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158060395
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zal best, maar dan moet je toch minstens de overtuiging hebben dat je iemands geaardheid kunt veranderen.
geaardheid zit tussen je oren zegt men wel is ,Waarom probeer je het niet eens uit. :Y
pi_158060408
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

geaardheid zit tussen je oren zegt men wel is ,Waarom probeer je het niet eens uit. :Y
Heb ik al gedaan. Stevig mislukt.
  zondag 6 december 2015 @ 16:59:12 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158060513
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:52 schreef Dance99Vv het volgende:

Wel feminisme bestaat nog steeds of het nog zo extreem is weet ik niet maar in amerika is het nog springlevend als ik YT moet geloven.
Ja, maar het feminisme staat natuurlijk niet gelijk aan een van haar radicaalste splintergroeperingen.
https://www.groene.nl/art(...)-alle-vrouwen-potten
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')