quote:Op zondag 6 december 2015 20:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Deze mod zegt steek de hand eerst eens in eigen boezem.
Daar heb je hem weer. Ongewenste intimidatie?quote:Op zondag 6 december 2015 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]wat?
Nee om precies te zijn.
Villas__Rubin melde het als eerst.
Het betreffende berichtje is ondertussen al weg gehaald.
En ik was vanaf begin al erg duidelijk over wat ik had gepost, maar mevrouw snapt het niet.
En mijn post was gewoon inhoudelijk over het onderwerp.
Maar ze voelde zich nogal aangesproken.
Terwijl ik geen enkele naam heb laten vallen.
Zie hier boven ik mag haar geen schatje meer noemen..
prima dan is het gewoon het gevolg nadat ik haar naam tot uitvoer breng en dat is een taakbeheer!
Ow en iedereen krijgt wel eens wat tegen zijn hoofd geslingerd.
En als je Schatje als een belediging vind, of ongewenste intimidatie.
Maar wel een heel volk afbranden..
Dat mag wel!
dafuq joh!
Qué estás haciendo estúpido!
Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.quote:Op zondag 6 december 2015 21:08 schreef oompaloompa het volgende:
Om even de feminazi uit te hangen, ik begrijp cad wel. Prinsesje, schatje etc. zijn echt supervervelende termen die systematisch gebruikt worden om vrouwen af te doen als minder.
ik denk dat dat het verstandigste is jaquote:
ikzelf vind hem helemaal niks, plaat voor z'n hoofd, net zoals die anderen die het officiële verhaal blijven napapegaaienquote:Van het weekend was er prima inhoudelijk discussie te voeren met forumlid Wantie, over 9/11. Meerdere mensen reageerden dat het een verademing was om op zo'n manier bepaalde zaken te bespreken dat het ook 'veel prettiger leesde'. Zelfs de moderatie waardeerde het.
kan je vergetenquote:Het zou toch een stuk fijner zijn voor iedereen als er gewoon op zo'n manier gediscussieerd wordt op een forum ipv dat er hier een paar figuren bezig zijn met niets anders dan de topics te ondermijnen?
Dan ben je toch aan het trollen niet dan? Dan doe je het om iemand op stang te jagen. Het is niet de eerste keer dat ik je het heb gevraagd trouwens. Hou ermee op dan is voor mij de kous af. Klaar.quote:Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
Ah, juist ja... kortom, je zou gewoon zomaar ff een denigrerende opmerking moeten kunnen plaatsen en de ander moet er dan maar niks over zeggen teneinde de discussie voor te zetten?quote:Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
Maar dat geeft toch niet? Ook al heeft hij geen besef van het 9-11 inside job gebeuren, hij beargumenteert wel heel scherp zijn punten en gaat niet over op ridiculiseren en persoonlijke aantijgingen. Precies zoals het hoort.quote:Op zondag 6 december 2015 21:11 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ik denk dat dat het verstandigste is ja
alleen ingaan op users die oprecht geïnteresseerd zijn
jij bepaalt immers zelf op wie je gaat reageren en bij wie je dat niet gaat doen
de trolletjes welke hier dagelijks komen ken je nu wel, toch?
[..]
ikzelf vind hem helemaal niks, plaat voor z'n hoofd, net zoals die anderen die het officiële verhaal blijven napapegaaien
maar ja, dat is mijn mening
denk niet dat je hem kunt overtuigen, ze willen het niet weten
Mwah... denk dat als ze wat vaker een ban uitgedeeld krijgen dat het trollen ze dan wel gauw genoeg zal vergaan.quote:[..]
kan je vergeten
trolletjes zijn welkom onder het mom van: het is toch een discussieforum?
Oh mijn hemel. Wat is er nou weer denigrerend aan? Het is puur voor de lol, en ja, als er op gereageerd word gaat het door en word het een beetje treiteren. Dat gebeurt hier in BNW, en op elk ander forumdeel, en zelfs in 't echte leven.quote:Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, juist ja... kortom, je zou gewoon zomaar ff een denigrerende opmerking moeten kunnen plaatsen en de ander moet er dan maar niks over zeggen teneinde de discussie voor te zetten?
Om te etteren ja, dat geef ik graag toe. Dat jij dat een trol noemt, mag. Is het niet natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dan ben je toch aan het trollen niet dan? Dan doe je het om iemand op stang te jagen. Het is niet de eerste keer dat ik je het heb gevraagd trouwens. Hou ermee op dan is voor mij de kous af. Klaar.
En nu is het hoe dan ook klaar, het is inderdaad gewoon openlijk trollen en stangen wat je doet. Grapje voorbij nu.quote:Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima jogy (ik was al gestopt), maar dat is geen trollen of stangen. Het is een beetje treiteren, niets meer en niets minder. Kappen met die idiote verdachtmakingen. Het is toch geen VIVA hier of wel soms? Alsjeblieft zeg. Als je op die weg wil gaan, geef het even duidelijk aan, dan houden we er rekening mee. Of je leest even terug wat er echt aan de hand was vanavond, want er was werkelijk waar niets aan de hand. Tot Villas Rubin 1 keer iets zei, en cad weer begon over ongewenste intimiteiten of wat dan ook.quote:Op zondag 6 december 2015 21:16 schreef jogy het volgende:
[..]
En nu is het hoe dan ook klaar, het is inderdaad gewoon openlijk trollen en stangen wat je doet. Grapje voorbij nu.
Ho ho meneer de heilige onschuld. Daar begon ik over omdat jij weer met je zogenaamde koosnaampjes begon te trollen zoals dat wordt genoemd waar jij mee bezig bent. Het niet gaan verdraaien aub.quote:Op zondag 6 december 2015 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima jogy (ik was al gestopt), maar dat is geen trollen of stangen. Het is een beetje treiteren, niets meer en niets minder. Kappen met die idiote verdachtmakingen. Het is toch geen VIVA hier of wel soms? Alsjeblieft zeg. Als je op die weg wil gaan, geef het even duidelijk aan, dan houden we er rekening mee. Of je leest even terug wat er echt aan de hand was vanavond, want er was werkelijk waar niets aan de hand. Tot Villas Rubin 1 keer iets zei, [b]en cad weer begon over ongewenste intimiteiten of wat dan ook. [/b]
Als we echt op die lichtgeraakte voet door gaan, mag je elk topic hier wel sluiten, zie ook de reactie van Fixers in het gender topic.
Dat was na Villas_Rubin. Ik ben niet onschuldig nee, dat wil ik ook niet beweren. Als je al over 'schuld' kunt sprekenquote:Op zondag 6 december 2015 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ho ho meneer de heilige onschuld. Daar begon ik over omdat jij weer met je zogenaamde koosnaampjes begon te trollen zoals dat wordt genoemd waar jij mee bezig bent. Het niet gaan verdraaien aub.
Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf. En als het overgaat naar openlijk antisemitisme doen we er wat aan. Maar een complottenforum die het zionistische aspect niet bespreekbaar heeft is eigenlijk niet echt een complottenforum. En daarmee bedoel ik ook niet dat men ja en amen moet gaan roepen als het besproken wordt, er tegenin gaan in een discussie maakt het ook interessant, zolang het maar met een normale toon gevoerd wordt zonder het hele over de zeik gaan de hele tijd.quote:Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan dat hele zionisme en 'Joden zijn de schuld van alles wat er mis is in de wereld' gedoe wat zich nu als een inktvlek over BNW verspreidt niet wat minder? Het vergiftigt elke discussie en het kan FOK! schade toebrengen.
Okee fijn om te horen. Niet meer zo noemen aub, zand erover en klaar is keesquote:Op zondag 6 december 2015 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was na Villas_Rubin. Ik ben niet onschuldig nee, dat wil ik ook niet beweren. Als je al over 'schuld' kunt spreken
Primaquote:Op zondag 6 december 2015 21:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Okee fijn om te horen. Niet meer zo noemen aub, zand erover en klaar is kees
Het probleem is meer dat elk topic inmiddels uitdraait op "el zionistas" omdat een user met fanatiek gevolg of in elk geval een trouwe schare meeposters (zo zie ik dat) dat iedere keer voor elkaar krijgt. Met een herhaling van dezelfde filmpjes in elk topic i might addquote:Op zondag 6 december 2015 21:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf. En als het overgaat naar openlijk antisemitisme doen we er wat aan. Maar een complottenforum die het zionistische aspect niet bespreekbaar heeft is eigenlijk niet echt een complottenforum. En daarmee bedoel ik ook niet dat men ja en amen moet gaan roepen als het besproken wordt, er tegenin gaan in een discussie maakt het ook interessant, zolang het maar met een normale toon gevoerd wordt zonder het hele over de zeik gaan de hele tijd.
haal die andere reactie van me dan ook weg, staat een paar post hierbovenquote:Op zondag 6 december 2015 21:26 schreef totnutoe het volgende:
Ja klaar nu, dit is geen user evaluatietopic.
Als de plaat blijft hangen of het topic er niet voor bedoelt is wordt er ook iets mee gedaan hoor. Voor de ons modjes is het ook redelijk nieuw dat het in enige vorm besproken wordt. Dus het is voor iedereen wennen.quote:Op zondag 6 december 2015 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat elk topic inmiddels uitdraait op "el zionistas" omdat een user met fanatiek gevolg of in elk geval een trouwe schare meeposters (zo zie ik dat) dat iedere keer voor elkaar krijgt. Met een herhaling van dezelfde filmpjes in elk topic i might add
dichtquote:Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De Confirmation Bias en de invloed daarvan op BNW-onderwerpen
Serieus?Ja zo blijven nieuwe mensen wel weg uit BNW.
Ik had er een tijd vertrouwen in dat hij het goed bedoelde, maar volg deze strategie sinds een paar dagen. Heb misschien eerder onbedoeld meer olie op het vuur gegooidquote:Op zondag 6 december 2015 22:39 schreef Szikha2 het volgende:
Waarom reageren jullie eigenlijk nog op users zoals oa Lichtkogel? Dat vindt hij en andere users juist leuk. Negeer ze. Laat ze spelen in de zandbak. Dat is leuk maar ooit gaat het vervelen in je eentje. En zeker als ze niet meer met modder kunnen gooien dan vertrekken ze vanzelf.
Scheelt tevens ook werk voor de moderatoren als je ze compleet negeert. Wees verstandig.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 6 december 2015 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De Confirmation Bias en de invloed daarvan op BNW-onderwerpen
Serieus?Ja zo blijven nieuwe mensen wel weg uit BNW.
Waarom dicht overigens? Het werkt toch wel zo, zeker binnen de topics die hier besproken worden. Alle partijen hebben hier wel mee te maken en wie weet zou je juist complotten als rookgordijn kunnen opwerpen door de confirmation bias toe te passen.quote:
Omdat het psychologie is en geen BNWquote:Op zondag 6 december 2015 23:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom dicht overigens? Het werkt toch wel zo, zeker binnen de topics die hier besproken worden. Alle partijen hebben hier wel mee te maken en wie weet zou je juist complotten als rookgordijn kunnen opwerpen door de confirmation bias toe te passen.
Het is hier niet echt mogelijk om een psychologisch topic te openen die het èèn en ander kalmpjes bespreekt, helaas. Het wordt gewoon aangegrepen om elkaar af te zeiken.quote:Op zondag 6 december 2015 23:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom dicht overigens? Het werkt toch wel zo, zeker binnen de topics die hier besproken worden. Alle partijen hebben hier wel mee te maken en wie weet zou je juist complotten als rookgordijn kunnen opwerpen door de confirmation bias toe te passen.
Maar ook hier wordt het weer vanuit 1 kant verziekt. Dat wil ik dan wel even gezegd hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is hier niet echt mogelijk om een psychologisch topic te openen die het èèn en ander kalmpjes bespreekt, helaas. Het wordt gewoon aangegrepen om elkaar af te zeiken.
BNW / Wat te doen met de schaapjes, de sheeple, de lemmings?quote:Op maandag 7 december 2015 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is hier niet echt mogelijk om een psychologisch topic te openen die het èèn en ander kalmpjes bespreekt, helaas. Het wordt gewoon aangegrepen om elkaar af te zeiken.
Dan let je echt niet goed op als je dat denkt.quote:Op maandag 7 december 2015 00:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar ook hier wordt het weer vanuit 1 kant verziekt. Dat wil ik dan wel even gezegd hebben.
Als men zon topic opent in het psychologie forum, wordt er dan niet meteen naar dit forum gewezen denk je?
Ok maar wat mis ik dan? Ik vraag dit oprecht. Ik heb het idee dat je me een beetje voor grappenmaker aanziet of iets? Ik snap het echt nietquote:Op maandag 7 december 2015 00:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan let je echt niet goed op als je dat denkt.
Als je denkt dat alles constant word verziekt door truthers en de naysayers onschuldige lammeren zijn die hun handen in onschuld wassen let je inderdaad niet goed op.quote:Op maandag 7 december 2015 00:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ok maar wat mis ik dan? Ik vraag dit oprecht. Ik heb het idee dat je me een beetje voor grappenmaker aanziet of iets? Ik snap het echt niet
1. Ik had het over dit topic specifiek.quote:Op maandag 7 december 2015 00:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je denkt dat alles constant word verziekt door truthers en de naysayers onschuldige lammeren zijn die hun handen in onschuld wassen let je inderdaad niet goed op.
Op BNW komen mensen die een bepaalde mindset hebben (kunnen onderling nog enorm verschillen trouwens) en dat trekt een groep sceptici of naysayers aan die denken dat ze deze aluhoedjes eens even moeten vertellen hoe de wereld werkelijk in elkaar zit.
Dat is de situatie. En dan wil je werkelijk beweren dat de truthers de topics verzieken? Lijkt mij eerder de omgekeerde weg, niet?
Er zijn in de laatste tijd al meerdere pogingen gedaan om de persoonlijke psychologie van mensen te bespreken in een BNW context en geen van de topics hebben de tweede pagina kunnen halen door afzeikposts over en weer. Dus op een gegeven moment is het wel klaar zeg maar. Ik zie je trouwens niet als grappenmaker hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 00:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ok maar wat mis ik dan? Ik vraag dit oprecht. Ik heb het idee dat je me een beetje voor grappenmaker aanziet of iets? Ik snap het echt niet
Oh zo. Ja ik zie alleen maar dit topic natuurlijk dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 7 december 2015 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Er zijn in de laatste tijd al meerdere pogingen gedaan om de persoonlijke psychologie van mensen te bespreken in een BNW context en geen van de topics hebben de tweede pagina kunnen halen door afzeikposts over en weer. Dus op een gegeven moment is het wel klaar zeg maar.
Ok, het is voor mij gewoon af en toe wat lastig te volgen hier door alle geschiedenis en politiek die hier blijkbaar heel erg speelt bij iedereenquote:Ik zie je trouwens niet als grappenmaker hoor.
Nou dat zie je in ieder geval al wel dus het komt wel goed denk ik.quote:Op maandag 7 december 2015 00:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik zie alleen maar dit topic natuurlijk dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.
[..]
Ok, het is voor mij gewoon af en toe wat lastig te volgen hier door alle geschiedenis en politiek die hier blijkbaar heel erg speelt bij iedereen
Daar is geen psychologie topic voor nodigquote:Op maandag 7 december 2015 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2015 00:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar is geen psychologie topic voor nodig![]()
Word het niet tijd om die mening te herzien? Het zou wel leuke discussies op kunnen leveren
Het probleem bij lichtkogel is alleen een beetje dat het "extreem zionisme" nogal een rekbaar begrip is en nogal afhankelijk is van zijn eigen interpretatie. Discussie over zionisme prima maar in lichtkogels visie zijn soms alle joden zionist (dat bewijst hij door uitspraken die wel geedit worden en dat blijkt ook wel uit die zwakzinnige "docu's die ook nogal los zijn met de definitie joden/zionisten)quote:Op zondag 6 december 2015 21:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf.
En dat houden we zeker ook in de gaten en het 'verzioniseren' van alles is verder ook ongewenst. Het is niet de bedoeling dat BNW verzand in een forum waar alles uit draait op hetzelfde punt zeg maarquote:Op maandag 7 december 2015 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het probleem bij lichtkogel is alleen een beetje dat het "extreem zionisme" nogal een rekbaar begrip is en nogal afhankelijk is van zijn eigen interpretatie. Discussie over zionisme prima maar in lichtkogels visie zijn soms alle joden zionist (dat bewijst hij door uitspraken die wel geedit worden en dat blijkt ook wel uit die zwakzinnige "docu's die ook nogal los zijn met de definitie joden/zionisten)
Het is een beetje hetzelfde bij de lgbt discussie, die lichtkogel kan wel blijven zeggen dat hij niks tegen homo's heeft maar als je dan de volgende zin al stelt dat het er wel te veel en te aanwezig zijn dan heb je er duidelijk wel iets tegen.
Dan vraag ik me toch echt serieus af of jij de bronnen en filmpjes die lichtkogel hier plaatst wel gelezen en gezien hebt. Ja lichtkogel probeert in zijn eigen tekst de laatste tijd het nog wel te nuanceren, zijn filmpjes en bronnen doen dat niet en zijn zonder uitzondering antisemitisch te noemen i.p.v. antizionistisch.quote:Op maandag 7 december 2015 11:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Hou toch eens op met steeds dezelfde verwijten. Gelukkig zet je nog 'soms' in je zin, verder slaat het nergens op. Er is vaak zat in die discussie aangegeven dat het een kleine groep betreft als het om de zionisten gaat en niet om de joden als volk. Iets tegen homo's hebben is ook ongegrond. Hij gaf alleen maar aan dat die groep groeiende is verder niets. Zelfde argument over and over again als het om zionisten en dat gendergedoe gaat. Die verwijten heb ik ook al zo vaak gehoord even geleden en nogmaals, het slaat nergens op.
maar als je als diep genoeg uitzoekt kom je steevast op de zelfde namen uit.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat houden we zeker ook in de gaten en het 'verzioniseren' van alles is verder ook ongewenst. Het is niet de bedoeling dat BNW verzand in een forum waar alles uit draait op hetzelfde punt zeg maar.
Gekoppeldquote:Op maandag 7 december 2015 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
Kan deze gereekst worden? BNW / Het gender- en relatiecomplot #2
Eventueel maar er moet wel ruimte blijven om alle lijnen te kunnen uiten met de desbetreffende beoogde daders.quote:Op maandag 7 december 2015 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar als je als diep genoeg uitzoekt kom je steevast op de zelfde namen uit.
Dus het is in zekere zin wel naar een punt.
Dat mag je vragen via forum@fok.nl , al kan ik wel zien dat als dance en ik iedereen die gisteren over de schreef gingen voor een ban aan zouden dragen we de enig overgebleven users zouden zijn. (ietwat gechargeerd)quote:Op maandag 7 december 2015 13:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd waarom Div en ik 2 weken ban kregen na wat onschuldige troep, maar de verwijten die ik hier gister heb gezien blijven vooralsnog onbestraft.
Dat is gewoon een goedkoop trucje van jullie , iemand framen als extremist . Belachelijk maken en persoonlijke aanvallen mag niet meer en nu proberen jullie het op deze manier .quote:Op maandag 7 december 2015 12:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt serieus af of jij de bronnen en filmpjes die lichtkogel hier plaatst wel gelezen en gezien hebt. Ja lichtkogel probeert in zijn eigen tekst de laatste tijd het nog wel te nuanceren, zijn filmpjes en bronnen doen dat niet en zijn zonder uitzondering antisemitisch te noemen i.p.v. antizionistisch.
Maar jij hebt dus ook niet de bronnen gelezen en filmpjes bekeken die lichtkogel hier geplaatst heeft? Anders zou je het namelijk geen "goedkoop trucje" noemen.quote:Op maandag 7 december 2015 13:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goedkoop trucje van jullie , iemand framen als extremist . Belachelijk maken en persoonlijke aanvallen mag niet meer en nu proberen jullie het op deze manier .
Heb je het over zionisme dan word er geblerd dat alle joden worden bedoeld , heb je het over een gendercomplot dan haat je alle homo's .
Waar is die nuance waar jullie het steeds over hebben ? Zelfs als iemand ontkent blijven jullie opdringen dat het haat is en blijven dat in elk onderwerp naar boven brengen . Jullie willen gewoon censuur desnoods met geweld . Alles buiten jullie hokje mag niemand anders over praten .
Vrijheid van meningsuiting is wanneer de msm en politici een dag uitroepen dat je met een bordje " jesuischarlie" kan mijmeren over de waarde op papier van vrijheid van meningsuiting .
De mensen die het hardst nuance roepen moeten zelf eens nuance leren , als iemand bijv kritiek heeft op herman rompuy bedoeld diegene niet dat hij 500 miljoen Europeanen haat . Om dan te blijven schreeuwen dat 500 miljoen mensen worden aangevallen en dat men dan op moet houden kritiek te hebben op Herman Rompuy slaat nergens op .
Juist. Goed samengevat Summers.quote:Op maandag 7 december 2015 13:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goedkoop trucje van jullie , iemand framen als extremist . Belachelijk maken en persoonlijke aanvallen mag niet meer en nu proberen jullie het op deze manier .
Heb je het over zionisme dan word er geblerd dat alle joden worden bedoeld , heb je het over een gendercomplot dan haat je alle homo's .
Waar is die nuance waar jullie het steeds over hebben ? Zelfs als iemand ontkent blijven jullie opdringen dat het haat is en blijven dat in elk onderwerp naar boven brengen . Jullie willen gewoon censuur desnoods met geweld . Alles buiten jullie hokje mag niemand anders over praten .
Vrijheid van meningsuiting is wanneer de msm en politici een dag uitroepen dat je met een bordje " jesuischarlie" kan mijmeren over de waarde op papier van vrijheid van meningsuiting .
De mensen die het hardst nuance roepen moeten zelf eens nuance leren , als iemand bijv kritiek heeft op herman rompuy bedoeld diegene niet dat hij 500 miljoen Europeanen haat . Om dan te blijven schreeuwen dat 500 miljoen mensen worden aangevallen en dat men dan op moet houden kritiek te hebben op Herman Rompuy slaat nergens op .
Feedback is hiervoor bedoeld vooral toch?quote:Op maandag 7 december 2015 13:32 schreef jogy het volgende:
En weer klaar met feedback gebruiken om jullie ongenoegen over de medegebruikers te uiten. We houden alles in de gaten en als het te gek wordt nemen we maatregelen en we luisteren ook echt wel naar de feedback en passen de moderatie er zo nodig op aan.
Topic is weer op de rails overigens.quote:Op maandag 7 december 2015 13:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Feedback is hiervoor bedoeld vooral toch?
BNW / Het gender- en relatiecomplot #2
Waarom zou dit "bij elkaar geraapt" zijn? Er worden veel plausibele stellingnames geplaatst.
Waarvoor dank!quote:Op maandag 7 december 2015 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Topic is weer op de rails overigens..
Welke discussie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Prima, dan beeindig ik de discussie.
Welke pot welke ketel?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lees eens je eigen post terug en vooral van het vorige deel, sneren of flamen is jouw ook niet vreemd.
pot en ketel.
Wat is er ongemanierdquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:53 schreef mootie het volgende:
Beetje jammer dat Lambiekje het topic om zeep helpt door weer eens totaal ongemanierd te posten.
quote:
En dit bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, dat bigpharma topicik post daar nooit. Ik denk ik ga ns kijken, en ongeveer het eerste wat ik lees is dat Lambiekje het mar de eigen schuld vindt van patiënten als die overlijden als gevolg van kanker.
Hoe kan je zo'n gek op je forum toelaten. Stop BNW dan, net als t keldertje, achter een soort online wall. Dit ziet er niet uit voor de neutrale lezer.
Say what?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, dat bigpharma topicik post daar nooit. Ik denk ik ga ns kijken, en ongeveer het eerste wat ik lees is dat Lambiekje het mar de eigen schuld vindt van patiënten als die overlijden als gevolg van kanker.
Hoe kan je zo'n gek op je forum toelaten. Stop BNW dan, net als t keldertje, achter een soort online wall. Dit ziet er niet uit voor de neutrale lezer.
nee, dat is niet waar, je probeert weer posters een ban aan te smeren?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke discussie?
Ik bedoel je moet 20x bewijs leveren en dan word er gewoon simpel gezegd klopt niet.
Zonder een normaal tegenargument.
Beetje jammer wantie ik heb me de laatste 2 dagen niet mee bemoeid want ik vond je erg goed posten.
Wel jammer dat je op deze manier gewoon weg gepest word.
[..]
Welke pot welke ketel?
Ik zie m gewoon normaal reageren!
Het gesneer komt maar van 1 kant!
Nee hoor, ik verzoek tot normaal reageren tegen een user die dood normaal reageerd en op elke vraag antwoord.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat is niet waar, je probeert weer posters een ban aan te smeren?
ok, dan had ik jouw post verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verzoek tot normaal reageren tegen een user die dood nromaal reageerd en op elke vraag antwoord.
Ik heb het niet overmezelf ik sneer net zo hard terug!
Ik dacht dat het mogelijk was topics niet te laten zien voor niet-ingelogde bezoekers. Volgens mij is dat bij het Joris Demmink-topic al zo. Misschien mag dat filter inderdaad uitgebreid worden..quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Zou helemaal geen gek idee zijn want de toevallige passant schrikt zich een ongeluk als hij ziet wat hier zoal gepost wordt door sommigen. Bijvoorbeeld op Big Pharma.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mogelijk was topics niet te laten zien voor niet-ingelogde bezoekers. Volgens mij is dat bij het Joris Demmink-topic al zo. Misschien mag dat filter inderdaad uitgebreid worden..
Niet helemaal waar, na een paar dagen aan puur beleeft en inhoudelijk gepost van beide kanten kwam er gewoon weer wat frustratie kijken bij beide partijen en daarop is het 'stuk gelopen'. Normaal zou ik zeggen dat waar twee partijen ruziën hebben twee partijen schuld maar nu wil ik ze eigenlijk gewoon allebei een compliment geven voor de lange scherpe discussie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke discussie?
Ik bedoel je moet 20x bewijs leveren en dan word er gewoon simpel gezegd klopt niet.
Zonder een normaal tegenargument.
Beetje jammer wantie ik heb me de laatste 2 dagen niet mee bemoeid want ik vond je erg goed posten.
Wel jammer dat je op deze manier gewoon weg gepest word.
[..]
Welke pot welke ketel?
Ik zie m gewoon normaal reageren!
Het gesneer komt maar van 1 kant!
Dan werkt het verbergen in Google niet echt heel goedquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:23 schreef jogy het volgende:
Het pharma topic staat in ieder geval wel al tijden verborgen in google, verder heeft een modje geen opties (behalve reclames ook niet tonen maar dat is nu niet relevant want geen naakt)
Alleen de nieuwere topics vanaf het zetten van het filter. En nee, mijn naam is niet gekke henkie dus alles wat er te vinden is voor het filter is gezet vind ik wel bestquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan werkt het verbergen in Google niet echt heel goed![]()
https://www.google.nl/sea(...)NW+big+pharma+kanker
Ah oke, dat gaat per topicquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen de nieuwere topics vanaf het zetten van het filter. En nee, mijn naam is niet gekke henkie dus alles wat er te vinden is voor het filter is gezet vind ik wel best.
In een reeks blijft het staan bij nieuwe delen maar inderdaad pas vanaf het topic dat het gezet wordt, het gooit niet retroactief de hele reeks uit googlequote:Op dinsdag 8 december 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, dat gaat per topic. Leuk voor een stagiare
.
Nee dat is weer een (forum)admin ding wat ingesteld kan worden. Kunnen de modjes zelf niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:34 schreef Stranger het volgende:
Hmm.. Ik durf toch te zweren dat ik een keer het Joris Demmink topic probeerde te lezen op mijn mobiel (waarop ik nooit ben ingelogd want ik weet mijn wachtwoord niet) en deze nergens te vinden was in de index. Strange..
-edit-
Zie je, ik ben niet gek!
BNW / De zaak Joris Demmink. #5
Dit topic valt niet te openen als je niet ingelogd bent!
Zit ome Joris vast zelf achter
hallo. Iemand die nog schrikt op internet leeft onder een steen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou helemaal geen gek idee zijn want de toevallige passant schrikt zich een ongeluk als hij ziet wat hier zoal gepost wordt door sommigen. Bijvoorbeeld op Big Pharma.
Je zegt dat het iemands eigen schuld is als die overlijdt aan kanker. Hoe is dat zeer mild?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hallo. Iemand die nog schrikt op internet leeft onder een steen.
Wel geïnformeerd persoon weet dat bigpharma van geen kanten deugd.En daarnaast persoonlijk vind ik het op bnw zeer mild.
Ah je bent dus voor staatscensuur, afdekken van mishandel praktijken van artsen en medicatieterreur.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:58 schreef kalinhos het volgende:
dat zeg ik. Ik zeg dat iemand kanker heeft eerder niet goed naar zijn lichaam heeft geluisterd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je zegt dat het iemands eigen schuld is als die overlijdt aan kanker. Hoe is dat zeer mild?
ONZ is ergens anders.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat zeg ik. Ik zeg dat iemand kanker heeft eerder niet goed naar zijn lichaam heeft geluisterd.
Ik vind het wel iemands eigen schuld dat een bespottelijke chemo behandeling neemt.
Ik een klein beetje. Maar, soms, soms trek ik het gewoon niet en dan word ik laaiend. En het is verdomd knap als dat iemand lukt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik denk dat ik even pauze neem van BNW. Man man man. Wat hier allemaal door sommigen schaamteloos wordt gepost..
Ik kom wel terug als de boel hier wat gesust is.
Pure zelfbescherming daar ik anders zelf met reacties ga komen die ook niet netjes zijn. Maar ik verlaag me niet.
Het is een combinatie van factoren . Het valt niet te ontkennen dat lichtkogel voor de nodige opschudding heeft gezorgd. Maar ik zie ook heel veel nieuwe namen voorbijkomen die ik nooit eerder heb gezien . Voor heel lang werd BNW vermeden als de pest maar het doet mij heel goed dat steeds meer mensen hier een kijkje komen nemen . Omdat sneren, scheldwoorden en persoonlijke aanvallen worden weggehaald. Krijg je steeds meer kans om op inhoud te posten . Iets wat vroeger bijna onmogelijk wasquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer posten 2 oorzaken heeft. Parijs en Lichtkogel. Een grote gebeurtenis en een nieuwe user die veel post. Of dat wat te maken heeft met Dance99Vv of Jogy lijkt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |