abonnement Unibet Coolblue
pi_101002584
Stel je slaagt er als BNW'er in de machthebbers van hun troon te stoten en je krijgt de kans om een nieuwe samenleving in te richten. Hoe ga je dan om met de schapen die hun hele leven zijn gehoed door de verdorven elites? Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen zich van het ene op het andere moment zal schikken naar de jouw gewenste idealen lijkt me, men heeft immers een leven lang in een staat van hersenspoeling doorgebracht - je zou het als een soort coma kunnen beschouwen waaruit men zojuist is ontwaakt, het licht dat op hun net geopende ogen valt is nog te fel om de nieuwe wereld(orde) te kunnen aanschouwen.
De vraag is dus of en zo ja hoe deze patienten bij te staan in hun ontwakingsproces. Verdienen ze het om geholpen te worden of dienen ze te worden gestraft? Hoe zou die straf er dan uitzien? Waar zou de hulpverlening dan uit moeten bestaan? Kortom, wat heeft de BNW'er voor met de sheeple?
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:26:34 #2
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_101002666
En hoe zie jij jezelf eigenlijk precies?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 15:37:11 #3
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101003104
quote:
5s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef Terecht het volgende:
Stel je slaagt er als BNW'er in de machthebbers van hun troon te stoten en je krijgt de kans om een nieuwe samenleving in te richten. Hoe ga je dan om met de schapen die hun hele leven zijn gehoed door de verdorven elites? Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen zich van het ene op het andere moment zal schikken naar de jouw gewenste idealen lijkt me, men heeft immers een leven lang in een staat van hersenspoeling doorgebracht - je zou het als een soort coma kunnen beschouwen waaruit men zojuist is ontwaakt, het licht dat op hun net geopende ogen valt is nog te fel om de nieuwe wereld(orde) te kunnen aanschouwen.
De vraag is dus of en zo ja hoe deze patienten bij te staan in hun ontwakingsproces. Verdienen ze het om geholpen te worden of dienen ze te worden gestraft? Hoe zou die straf er dan uitzien? Waar zou de hulpverlening dan uit moeten bestaan? Kortom, wat heeft de BNW'er voor met de sheeple?
Als je eens je beeld van jezelf aanpast naar ik-ben-zoals-elk-ander, in plaats van ik-sta-overal-boven, dat je dan een betere ontwikkeling krijgt van de wereld en zijn bevolking.
Je ego is te groot voor je lichaam. Maar goed, meer dan internet heb je wss ook niet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101003233
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Staal het volgende:
En hoe zie jij jezelf eigenlijk precies?
Als je in BNW een vragenrondje zal houden zal ik waarschijnlijk als een schaapje aangemerkt worden. Wdb ben ik dus eigenlijk wel benieuwd wat mij te wachten staat in die nieuwe samenleving. Word ik liefdevol opgenomen in de gemeenschap of ga ik dan als tweederangsburger door het leven??? Misschien kan ik beter wel schaapje blijven als blijkt dat ik het -in comateuze toestand weliswaar- momenteel beter heb dan als het aan enkele forumgenootjes zou liggen... Maar wellicht wordt me een paradijsje aangeboden en loont het me bij hen aan te sluiten!
pi_101003320
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als je eens je beeld van jezelf aanpast naar ik-ben-zoals-elk-ander, in plaats van ik-sta-overal-boven, dat je dan een betere ontwikkeling krijgt van de wereld en zijn bevolking.
Je ego is te groot voor je lichaam. Maar goed, meer dan internet heb je wss ook niet.
Ik beschrijf in de OP een bredere teneur die je wel ziet onder BNW'ers, over luitjes die naar het journaal kijken, kranten lezen en zich dingen op de mouw laten spelden, niet voor zichzelf nadenken, kortom in een vegetatieve toestand hun leventjes leiden. Wat gaat er met die mensen gebeuren als de BNW'er het voor het zeggen heeft?
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 15:45:29 #6
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101003465
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik beschrijf in de OP een bredere teneur die je wel ziet onder BNW'ers, over luitjes die naar het journaal kijken, kranten lezen en zich dingen op de mouw laten spelden, niet voor zichzelf nadenken, kortom in een vegetatieve toestand hun leventjes leiden. Wat gaat er met die mensen gebeuren als de BNW'er het voor het zeggen heeft?
De reactie van me blijft nog steeds staan. Je moet eens wat aan je beeld over de mensheid doen. Of eerder: aan je overschatte beeld van jezelf.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:47:36 #7
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_101003576
Ik zou ze voor het gemak allemaal afmaken. Pff.. Mensen die te stom zijn om te snappen dat ze als slaven behandeld worden verdienen het natuurlijk niet om te leven. Als ze niet willen zien, moeten ze maar voelen.

Om dit te bewerkstelligen zou ik een internetverslaving opbouwen, in een sociaal isolement verzeild raken, een narcistische persoonlijksstoornis en depressie ontwikkelen en seksueel gefrustreerd raken (niet alleen de domme schapen snappen mij, ook de meisjes zien mij niet staan). Wat ook helpt is een sterke fundamenteel christelijke geloofsovertuiging en een flinke dosis godsdienst waanzin.

Maar dan zijn wij er nog niet: om dit meesterplan tot uitvoer te brengen zou ik daarna mijn dagen vullen met Modern Warfare 2 (om te oefenen) op de XBOX360 en harde metal muziek luisteren om mijn depressie aan te laten houden. Dankzij mijn tweede wereldoorlog/nazi-duitsland en wapenobsessie heb ik een ruime voorraad aan zwaarden en schietijzers bij elkaar verzameld. Tot dat ik op een dag wakker word en er iets snapt.. KILL THEM ALL!

Dat zal die schaapjes en patiënten leren!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_101003851
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De reactie van me blijft nog steeds staan. Je moet eens wat aan je beeld over de mensheid doen. Of eerder: aan je overschatte beeld van jezelf.
Je posts werken op m'n gaapspieren. :O Vertel anders eens hoe jij die nieuwe samenleving voor je ziet als je het voor het zeggen zou hebben. Wat zou je met je opponenten doen? Heropvoeden, straffen, nieuwe kans geven, aan het lot overlaten, ...?
pi_101003894
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:47 schreef Ryon het volgende:
Ik zou ze voor het gemak allemaal afmaken. Pff.. Mensen die te stom zijn om te snappen dat ze als slaven behandeld worden verdienen het natuurlijk niet om te leven. Als ze niet willen zien, moeten ze maar voelen.

Om dit te bewerkstelligen zou ik een internetverslaving opbouwen, in een sociaal isolement verzeild raken, een narcistische persoonlijksstoornis en depressie ontwikkelen en seksueel gefrustreerd raken (niet alleen de domme schapen snappen mij, ook de meisjes zien mij niet staan). Wat ook helpt is een sterke fundamenteel christelijke geloofsovertuiging en een flinke dosis godsdienst waanzin.

Maar dan zijn wij er nog niet: om dit meesterplan tot uitvoer te brengen zou ik daarna mijn dagen vullen met Modern Warfare 2 (om te oefenen) op de XBOX360 en harde metal muziek luisteren om mijn depressie aan te laten houden. Dankzij mijn tweede wereldoorlog/nazi-duitsland en wapenobsessie heb ik een ruime voorraad aan zwaarden en schietijzers bij elkaar verzameld. Tot dat ik op een dag wakker word en er iets snapt.. KILL THEM ALL!

Dat zal die schaapjes en patiënten leren!
Ja, heel leuk Anders Breivik.
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 16:00:57 #10
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101004229
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je posts werken op m'n gaapspieren.[/quote

Dan ben je waarschijnlijk oververmoeid en moet je eens een dokter raadplegen.

[quote]Vertel anders eens hoe jij die nieuwe samenleving voor je ziet als je het voor het zeggen zou hebben.
Welke nieuwe samenleving? Denk je dat de samenleving drastisch veranderd als jij in Nederland de MP wordt en zulks onzin gaat verkondigen zoals je hier doet?
Mijn god knul.

quote:
Wat zou je met je opponenten doen? Heropvoeden, straffen, nieuwe kans geven, aan het lot overlaten, ...?
Wordt met opponenten bedoeld de mensen die je mening niet delen? Die wil je straffen?
Dat heet een dictatuur, mongool. Als jij zo vol loopt van de "waarheid" verkondigen zit je hier wel met een enorm morele impasse.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101004901
Zeg kinders, doen we een beetje lief tegen elkaar of is het tijd dat de speeltuin sluit?
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:19:43 #12
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101005100
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Welke nieuwe samenleving? Denk je dat de samenleving drastisch veranderd als jij in Nederland de MP wordt en zulks onzin gaat verkondigen zoals je hier doet?
Mijn god knul.

[..]

Wordt met opponenten bedoeld de mensen die je mening niet delen? Die wil je straffen?
Dat heet een dictatuur, mongool. Als jij zo vol loopt van de "waarheid" verkondigen zit je hier wel met een enorm morele impasse.
Maar stel nu dat jij de baas zou zijn, de architect van een nieuwe samenleving gebaseerd op jouw idealen, hoe zou die samenleving er dan uitzien? Dat wil ik van je weten, het is een hypothetische vraag mind you. Je postgeschiedenis leert dat je er wel de nodige BNW-gerelateerde overtuigingen op nahoudt; wat gebeurt er bijv met de mensen die in klimaatverandering geloven, de linksmensjes die een vijfde colonne vormen, de lieden die het officiele verhaal van 9/11 geloven, etc? Dat zijn in feite toch allemaal luitjes die op de één of andere manier gemanipuleerd zijn om deze zaken voor waar te houden, niet? Wat te doen met deze schaapjes?
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 17:21:44 #13
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101007558
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

Maar stel nu dat jij de baas zou zijn, de architect van een nieuwe samenleving gebaseerd op jouw idealen, hoe zou die samenleving er dan uitzien? Dat wil ik van je weten, het is een hypothetische vraag mind you. Je postgeschiedenis leert dat je er wel de nodige BNW-gerelateerde overtuigingen op nahoudt; wat gebeurt er bijv met de mensen die in klimaatverandering geloven, de linksmensjes die een vijfde colonne vormen, de lieden die het officiele verhaal van 9/11 geloven, etc? Dat zijn in feite toch allemaal luitjes die op de één of andere manier gemanipuleerd zijn om deze zaken voor waar te houden, niet? Wat te doen met deze schaapjes?
Hoe weet jij dat nou? Heb je de waarheid met keiharde niet weerlegbare feiten al ontdekt?

Daarbij, beantwoord eens wat vragen. Je draait om de pispot heen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101010412
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Staal het volgende:
En hoe zie jij jezelf eigenlijk precies?
quote:
Als je in BNW een vragenrondje zal houden zal ik waarschijnlijk als een schaapje aangemerkt worden. Wdb ben ik dus eigenlijk wel benieuwd wat mij te wachten staat in die nieuwe samenleving. Word ik liefdevol opgenomen in de gemeenschap of ga ik dan als tweederangsburger door het leven??? Misschien kan ik beter wel schaapje blijven als blijkt dat ik het -in comateuze toestand weliswaar- momenteel beter heb dan als het aan enkele forumgenootjes zou liggen... Maar wellicht wordt me een paradijsje aangeboden en loont het me bij hen aan te sluiten!
Wat een zwakzinnig antwoord, je verwacht dat wij onze visie gaan delen terwijl jij met dit soort pulp komt? Kuttopic.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:48:01 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101010470
Wat een perfect rel topic. Respect voor TS.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101010541
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Wat een perfect rel topic.
Scorpie kan het weten, hij ruikt ze.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:51:53 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101010586
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Scorpie kan het weten, hij ruikt ze.
+1 brother
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101012107
+2 sister
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:14:07 #19
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101015756
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Heb je de waarheid met keiharde niet weerlegbare feiten al ontdekt?

Daarbij, beantwoord eens wat vragen. Je draait om de pispot heen.
Dat doceren de lieden die deze onfrisse zaakjes aan het licht brengen. We worden bang gemaakt met opgeblazen doemscenario's over MMGW, niet alleen via de media maar ook middels het onderwijs; evengoed geldt dit voor het giftige linkse gedachtegoed, enz. Het heeft dus behoorlijk veel weg van een hersenspoeling, één van de kenmerken daarvan is ook dat je niet meer zelfstandig nadenkt, dit itt de wakkere lui die wijzen op die manipulaties van de werkelijkheid, bijv die over 9/11 en die zelfs tot in het academische wereldje doorwerken.
Dan is dus mijn vraag: stel je bent ervan overtuigd dat de elite de burger op slinkse wijze geindoctrineerd heeft met fout gedachtegoed, wat ga je dan met die burgers doen mocht jij het voor het zeggen krijgen?
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:26:34 #20
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101016542
quote:
13s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

[..]

Wat een zwakzinnig antwoord, je verwacht dat wij onze visie gaan delen terwijl jij met dit soort pulp komt? Kuttopic.
Ik wil idd graag weten in wat voor wereld ik wakker word als het aan jou ligt, als ik daar al wakker word omdat ik als schaapje wordt aangemerkt en bijltjesdag niet na kan vertellen. Want als ik BNW doorzoek op de termen schaapjes, sheeple, GTST-kijkers, krantenlezers, lemmings, etc, dan slaat de schrik me eerlijk gezegd om het hart. Nergens kan ik enige empathie of medelijden voor hen bespeuren, nee nee nee, de minachting voor deze lemmingen is bijkans groter dan die voor de machthebbers die de wereld dmv samenzweringen aansturen. Niet de elite maar de schaapjes zijn de ultieme manifestatie van het kwaad, het minderwaardige zo lijkt het wel. Dit terwijl de gedachte toch is dat het klootjesvolk van kleins af aan al geindoctrineerd is, het is kortom geen eigen keuze geweest. Het is zelfs zo dat hoe hoger je opgeleid bent en dus hoe langer je onderwijs genoten hebt, des te gehersenspoelder je in feite bent. Van de Bilderbergjes van deze wereld is het wel duidelijk hoe er met hen dient te worden afgerekend, die verdienen de strop. Maar wat verdienen de schaapjes dan wel niet?
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:31:00 #21
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101016857
Dit voorspelt bijv weinig goeds:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

In dit topic had ik het over een fake invasion, die al een tijdje geleden is begonnen om in de nieuwsberichten subtiel in het nieuws te komen.

LEZEN s.v.p.

n.b Orchestra gaf het kort en krachtig aan in zijn toelichting.

Op dit forum zitten veel schapen, schapen en nog eens schapen die te lui zijn om te lezen;

Weet je wat ze doen met schapen ? die worden eerst geschoren, en daarna opgegeten, door de
wolven en de coyotes.

Er is nieuws: er zijn ook nog leeuwen; als de leeuwen wakker worden, dan huilen de wolven en de coyotes vluchten.

Maar de schapen ...? Wat moeten leeuwen nu met luie domme schapen beginnen ?

En de leeuwen komen, ze zijn er klaar voor.... GGGGGRRRRHHHH, GGGGRRRRRRHHHH.

*)
Ik gok zo dat bovengetekende lang de enige niet is die een nat broekje krijgt van fantasieen over het straffen van het schaapachtige volk, zo ik ben door een andere FOK!er ook al meer dan eens gewaarschuwd op m'n tellen te passen. Komen de schaapjes weg met 'wir haben es nicht gewusst' of volgt er een afrekening? Place your bets...
pi_101017293
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik wil idd graag weten in wat voor wereld ik wakker word als het aan jou ligt, als ik daar al wakker word omdat ik als schaapje wordt aangemerkt en bijltjesdag niet na kan vertellen. Want als ik BNW doorzoek op de termen schaapjes, sheeple, GTST-kijkers, krantenlezers, lemmings, etc, dan slaat de schrik me eerlijk gezegd om het hart. Nergens kan ik enige empathie of medelijden voor hen bespeuren, nee nee nee, de minachting voor deze lemmingen is bijkans groter dan die voor de machthebbers die de wereld dmv samenzweringen aansturen. Niet de elite maar de schaapjes zijn de ultieme manifestatie van het kwaad, het minderwaardige zo lijkt het wel. Dit terwijl de gedachte toch is dat het klootjesvolk van kleins af aan al geindoctrineerd is, het is kortom geen eigen keuze geweest. Het is zelfs zo dat hoe hoger je opgeleid bent en dus hoe langer je onderwijs genoten hebt, des te gehersenspoelder je in feite bent. Van de Bilderbergjes van deze wereld is het wel duidelijk hoe er met hen dient te worden afgerekend, die verdienen de strop. Maar wat verdienen de schaapjes dan wel niet?
Hemeltjelief wat een ongenuanceerde hoop agressie. Ik raad je aan om mijn post "How I fell for.." is door te lezen.
pi_101017356
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef Terecht het volgende:
Dit voorspelt bijv weinig goeds:

[..]

Ik gok zo dat bovengetekende lang de enige niet is die een nat broekje krijgt van fantasieen over het straffen van het schaapachtige volk, zo ik ben door een andere FOK!er ook al meer dan eens gewaarschuwd op m'n tellen te passen. Komen de schaapjes weg met 'wir haben es nicht gewusst' of volgt er een afrekening? Place your bets...
Dus je pakt de meest extreme dwaas eruit en presenteert dat als spreekbuis van de gemiddelde BNWer? Duidelijk. Kuttopic dus. Kom eerst maar eens fatsoenlijk met jouw visie, misschien dat mensen dan ook bereid zijn moeite te doen voor jou. Maar ik krijg meer de indruk dat je gewoon komt om je eigen "superioriteit" te etaleren.
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:20:44 #24
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101019786
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:37 schreef dadgad het volgende:

[..]

Hemeltjelief wat een ongenuanceerde hoop agressie. Ik raad je aan om mijn post "How I fell for.." is door te lezen.
Die heb ik gelezen, sterke post. ^O^ Maar dan moet je toch ook onderkennen dat wat de volgelingen van Alex Jones daar in de comments af en toe over sheeple schrijven niet mals is? En diezelfde sentimenten kun je ook terugvinden op FOK!. Of eigenlijk kun je alleen maar dat soort sentimenten terugvinden op FOK!. Ik ben geen enkele post tegengekomen die erop wijst dat de schapen een volwaardige plek mogen innemen mochten truthers hun zin krijgen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:25:23 #25
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101020074
quote:
15s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:38 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus je pakt de meest extreme dwaas eruit en presenteert dat als spreekbuis van de gemiddelde BNWer? Duidelijk. Kuttopic dus. Kom eerst maar eens fatsoenlijk met jouw visie, misschien dat mensen dan ook bereid zijn moeite te doen voor jou. Maar ik krijg meer de indruk dat je gewoon komt om je eigen "superioriteit" te etaleren.
Ik denk dat de meeste FOK!ers wel zo handig zijn niet te koop te gaan lopen met dat soort fantasieen maar dat neemt niet weg dat wát er over schaapjes wordt geschreven van een dedain is waar je toch haast niet van terug hebt. Zoals ik al schreef is er werkelijk geen enkel commentaar te vinden waar er enig mededogen met de sheeple wordt vertoond. Nul. Zilch. Wat zegt dat? Ik denk niet dat die schaapjes op veel steun kunnen rekenen mocht het ooit zover komen, als ze al niet collectief gestraft zullen worden voor hun sufkopperigheid, en eigenlijk is men gewoon een beetje fout geweest toch. Met het excuus 'wir haben es nicht gewusst' zullen ze niet wegkomen vermoed ik. Wat jij?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')