Voorbereiding op de fake alien invasion.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:52 schreef DroogDok het volgende:
Ja en, gehersenspoeld met welk doel?
Wanneer verwacht je deze eigenlijk ?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Voorbereiding op de fake alien invasion.
Het is al aan de gang.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:30 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je deze eigenlijk ?
Ik zie het ook zo nu en dan in het nieuws opduiken. Als het vaak genoeg wordt herhaald wordt het langzaamaan opgenomen in de hersenen als zijnde normaal.quote:
Kort en krachtig geformuleerd.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo nu en dan in het nieuws opduiken. Als het vaak genoeg wordt herhaald wordt het langzaamaan opgenomen in de hersenen als zijnde normaal.
Overigens gebruikt Disney veel technieken van mind-control. Vooral gerelateerd aan seks.
Wat praat je man, ik vroeg jou over de alien invasie dat die al aan de gang is, niet naar dat Disney seks gebruik als mind controling. Dat wist ik al.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kort en krachtig geformuleerd.
Maar ik bedoelde dé invasie, niet de voorbereidende fase(s).. Dus wanneer komt er op het nieuws iets in de zin van : NASA ontdekt alienras.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kort en krachtig geformuleerd.
Dé nep-invasie.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dé invasie, niet de voorbereidende fase(s).. Dus wanneer komt er op het nieuws iets in de zin van : NASA ontdekt alienras.
Wat?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo nu en dan in het nieuws opduiken. Als het vaak genoeg wordt herhaald wordt het langzaamaan opgenomen in de hersenen als zijnde normaal.
Hetzelfde geldt voor het 911- vliegtuigverhaalquote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Lady Gaga, need I say more?quote:
Dat mens is toch niet van deze planeet, of wel dan? Maar goed, Bankfurt of Lambiekje moeten de details maar geven, die ken ik als onwetend schaap niet natuurlijk.quote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat mens is toch niet van deze planeet, of wel dan?
Ik weet niet hoe je bij Lady Gaga komt, al helemaal niet het onderwerp muziek. Want Bankfurt had het duidelijk over dat er een alien invasie is begonnen.quote:
In dit topic had ik het over een fake invasion, die al een tijdje geleden is begonnen om in de nieuwsberichten subtiel in het nieuws te komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:18 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je bij Lady Gaga komt, al helemaal niet het onderwerp muziek. Want Bankfurt had het duidelijk over dat er een alien invasie is begonnen.
En dan ook nog jou serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
In dit topic had ik het over een fake invasion, die al een tijdje geleden is begonnen om in de nieuwsberichten subtiel in het nieuws te komen.
LEZEN s.v.p.
n.b Orchestra gaf het kort en krachtig aan in zijn toelichting.
Op dit forum zitten veel schapen, schapen en nog eens schapen die te lui zijn om te lezen;
Weet je wat ze doen met schapen ? die worden eerst geschoren, en daarna opgegeten, door de
wolven en de coyotes.
Er is nieuws: er zijn ook nog leeuwen; als de leeuwen wakker worden, dan huilen de wolven en de coyotes vluchten.
Maar de schapen ...? Wat moeten leeuwen nu met luie domme schapen beginnen ?
En de leeuwen komen, ze zijn er klaar voor.... GGGGGRRRRHHHH, GGGGRRRRRRHHHH.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar de schapen ...? Wat moeten leeuwen nu met luie domme schapen beginnen ?
En de leeuwen komen, ze zijn er klaar voor.... GGGGGRRRRHHHH, GGGGRRRRRRHHHH.
Zoiets wordt toch ook over het Venus-project gezegd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:28 schreef ToT het volgende:
Oh fijn!Zie je op conspiracy-sites allerlei ufo-meldingen, krijg je hier de opmerking dat we geconditioneerd worden met fake alien-berichten.
Dus de conspiracy-sites zijn óók al betrokken bij de conspiracies!
Lekkere opmerking weer...quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:55 schreef DeMolay het volgende:
Tot je begint waanbeelden te zien, mischien verstansdig om ff van internet af te blijven
Jullie sites?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekkere opmerking weer...
Het is toch zo? Er worden hier dingen gezegd over fake alien invasions die subtiel in het nieuws worden verwerkt, terwijl "jullie" sites er al jarenlang bol van staan. Iets met pot en ketel......OF "jullie" sites doen er gewoon keihard aan mee!
Ik ben altijd neutraal geweest hoor!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jullie sites?Wie was er ook alweer ooit BNW mod?
Maar zonder grappen... je begint echt verschijnselen te vertonen.
Zie je? Je draaft door.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben altijd neutraal geweest hoor!![]()
Maar hoezo verschijnselen? Als ik de feiten aantoon, ben IK ineens aan het doordraven?
Ik snap het serieus even niet:
Feit 1: Op conspiracy sites wordt er al heel lang over alien invasions gesproken.
Feit 2: Er wordt hier gezegd dat een fake alien invasion al een tijd subtiel in de nieuwsberichten wordt verweven.
Conclusie 1: de conspiracy sites laten zich misleiden door deze fake berichten.
of
Conclusie 2: de conspiracy sites zijn betrokken bij de conspiracies en zitten zélf desinformatie te verspreiden om de bevolking zo te manipuleren.
Dit vanuit een conspiracy point-of-view.
Persoonlijk vind ik het sowieso bullshit, dat hele gedoe over alien invasions en al dan niet fake berichten er over.
En @ die Disney-linkjes hierboven: ik ben gewoon ff aan het meedenken, zodat de discussie een beetje op gang blijft!
Er zat idd sarcasme in zijn post, maar verder weet je maar nooit zeker wat hij wel en wat hij niet serieus bedoelt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zie je? Je draaft door.![]()
Je draaft door in het serieus nemen van wat er met een duidelijk laag sarcasme wordt gezegd.
En ja, ik plaats die linkjes ook met een zelfde reden.
je weet heel goed dat er onzinwebsites tussen zitten wat oa door overheden opgezet worden. Je moet altijd waakzaam zijn en blijven. Niks kan je zomaar voor waar aannemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:28 schreef ToT het volgende:
Oh fijn!Zie je op conspiracy-sites allerlei ufo-meldingen, krijg je hier de opmerking dat we geconditioneerd worden met fake alien-berichten.
Dus de conspiracy-sites zijn óók al betrokken bij de conspiracies!
Dus op geen enkele site die jij vertrouwt wordt er ook maar met één woord gerept over reptillians, aliens, maanbewoners enz.?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet heel goed dat er onzinwebsites tussen zitten wat oa door overheden opgezet worden. Je moet altijd waakzaam zijn en blijven. Niks kan je zomaar voor waar aannemen.
....nee, laat ik maar niks zegen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:58 schreef WhatsTheSecret het volgende:
En als je met een opmerking komt in dezelfde strekking als 'als de tijd rijp is' daalt je geloofwaardigheid enorm.
Haha, ja het lijkt alsof Bankfurt alleen de vragen uitkiest die hem uitkomen direct te beantwoorden. De andere vragen beantwoord hij of heel vaag, heel laat of helemaal niet. Beetje strangequote:
Leuke twist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: Osho Zen Tarot
Best kut... ben je helemaal klaargestoomd om op je hoede te zijn voor die wolf in schaapskleren, blijkt het ineens om een leeuw te gaan...
Nee, hoor in het chip-V&A-Coolguy-topic komt alles aan bod.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Haha, ja het lijkt alsof Bankfurt alleen de vragen uitkiest die hem uitkomen direct te beantwoorden. De andere vragen beantwoord hij of heel vaag, heel laat of helemaal niet. Beetje strange.
Het gaat nu subtiel; m.b.v. Holywood films en subtiele berichten van het ontdekken van nieuwe bewoonbare planeten, kometen en al die mooie nieuwtjes over Mars en de Maan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:58 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Bankfurt waarom ontwijk je mijn vraag? Wanneer komt er een bericht in het nieuws dát er aliens zijn? En als je met een opmerking komt in dezelfde strekking als 'als de tijd rijp is' daalt je geloofwaardigheid enorm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |