Voorbereiding op de fake alien invasion.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:52 schreef DroogDok het volgende:
Ja en, gehersenspoeld met welk doel?
Wanneer verwacht je deze eigenlijk ?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Voorbereiding op de fake alien invasion.
Het is al aan de gang.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:30 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je deze eigenlijk ?
Ik zie het ook zo nu en dan in het nieuws opduiken. Als het vaak genoeg wordt herhaald wordt het langzaamaan opgenomen in de hersenen als zijnde normaal.quote:
Kort en krachtig geformuleerd.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo nu en dan in het nieuws opduiken. Als het vaak genoeg wordt herhaald wordt het langzaamaan opgenomen in de hersenen als zijnde normaal.
Overigens gebruikt Disney veel technieken van mind-control. Vooral gerelateerd aan seks.
Wat praat je man, ik vroeg jou over de alien invasie dat die al aan de gang is, niet naar dat Disney seks gebruik als mind controling. Dat wist ik al.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kort en krachtig geformuleerd.
Maar ik bedoelde dé invasie, niet de voorbereidende fase(s).. Dus wanneer komt er op het nieuws iets in de zin van : NASA ontdekt alienras.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kort en krachtig geformuleerd.
Dé nep-invasie.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dé invasie, niet de voorbereidende fase(s).. Dus wanneer komt er op het nieuws iets in de zin van : NASA ontdekt alienras.
Wat?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo nu en dan in het nieuws opduiken. Als het vaak genoeg wordt herhaald wordt het langzaamaan opgenomen in de hersenen als zijnde normaal.
Hetzelfde geldt voor het 911- vliegtuigverhaalquote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Lady Gaga, need I say more?quote:
Dat mens is toch niet van deze planeet, of wel dan? Maar goed, Bankfurt of Lambiekje moeten de details maar geven, die ken ik als onwetend schaap niet natuurlijk.quote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat mens is toch niet van deze planeet, of wel dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |