quote:Voorgaande topics:
LI
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
18 oktober
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Duiven, Haarlem, Utrecht
25 oktober
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Heerlen, Hengelo
1 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht
8 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
15 november
IKEA Amsterdam*, Delft*
22 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda:
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven:
• IKEA Groningen: PteV
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht:
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
voor deze keer eens met ditquote:
lijkt me wel, jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:14 schreef Le_Professeur het volgende:
die slikmijnpik is toch gewoon een troll ofniet?
Het zou Plukdester wel eens wezen, je kan hem lokken met guacamolequote:
PlukDester was wel een baasje.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zou Plukdester wel eens wezen, je kan hem lokken met guacamole
was jij dat niet gwnquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
PlukDester was wel een baasje.
ja drmquote:
quote:
Geen bron, geen topic.
Lijkt verzonnen.
quote:
yesquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hehe
krijg je quotealert alleen voor die link naar je username of wat?
Ja weet ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hehe
krijg je quotealert alleen voor die link naar je username of wat?
quote:
Krijg je hiervoor een alert?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
post dit eens dan
[ code verwijderd ]
Of hiervoor?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:28 schreef Guus_Stinkdrol5 het volgende:
[..]
post dit eens dan
[ code verwijderd ]
is die duizeligheid en shit eigenlijk weer over nu?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, alleen voor die post boven die die ik nu quote.
wacht blijf hierquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1 van die 2 iig, begin nu zelf te twijfelen
Nee. Lag vanavond op de bank en toen ik opstond meteen slecht zicht en alles. Wilde naar de kraan lopen, bots ik uit het niets tegen mijn vader aanquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
is die duizeligheid en shit eigenlijk weer over nu?
kreeg je quote alert?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Lag vanavond op de bank en toen ik opstond meteen slecht zicht en alles. Wilde naar de kraan lopen, bots ik uit het niets tegen mijn vader aan
moest eind begin september ofzo sowieso al terugkomen bij de neuroloog.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
ik zou srs nog wat onderzoeken laten doen als ik jou was
Aight.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
moest eind begin september ofzo sowieso al terugkomen bij de neuroloog.
latersquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
Ik doe een Hermannetje, series kijken enzo
Jammer dat het toch nog gelukt is.quote:
Ja, je moeder ook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat het toch nog gelukt is.
Ik heb mijn moeder nooit gekend klotzak wtf denk jij wel niet dat wie je bent???quote:
Het ligt altijd aan jou hoor. Je ziet spoken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:44 schreef deadprez het volgende:
SES / Het Studenten Corps
dit ligt niet aan mij, toch?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan jou hoor. Je ziet spoken.
origineelquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder nooit gekend klotzak wtf denk jij wel niet dat wie je bent???
Ik ken al die mensen niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:44 schreef deadprez het volgende:
SES / Het Studenten Corps
dit ligt niet aan mij, toch?
jouw topics zijn echt pr8ig altijd iddquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik ken al die mensen niet.
In klb kom ik alleen in goede topics. Mijn eigen dus.
ja was foutje ik denk dat er iets mis ging met fokquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een walgelijk slechte tt en op weer. WAAR IS KLB SC TAG
Zo jammer dat ze niet bezorgen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zometeen lekker ontbijten voor eurotje
Goedemorgen.quote:
ja, hoiquote:
geen idee, maar ja, tegenwoordig met alle kapers en OP loze topics zal dat wel niet meerquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stond daar vroeger niet een ban op? SC zo hard vernachelen.
maandag ochtendquote:
Kakquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maandag ochtend
verwarrende tt
dat soort dingen
hoe was je weekend?
Bedankt Erwin Krollquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:22 schreef niels0 het volgende:
Vandaag en morgen:
Veel zon en warm. Dinsdag bewolkt, enkele buien, soms met onweer en koeler.
Uitgifte: 03/08/2015 06.54 uur LT
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk buitenspelen dus. Zullen jullie mamma's ook blij mee zijn.
maar mijn weekend was niet kakquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar mijn weekend was niet kak
behalve dat ik nog geen nieuwe tv gekocht heb..
nee, dat was juist niet leuk. voor de rest veel buiten in de zon met wat vrienden, muziek, bier, uiteten enz. niks mis meequote:
Uhm geen idee. Is het weekend al voorbij?quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was juist niet leuk. voor de rest veel buiten in de zon met wat vrienden, muziek, bier, uiteten enz. niks mis mee
nu jij
voor mij welquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Is het weekend al voorbij?
lucky you.quote:
Niet echtquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucky you.
maar niks bijzonders gedaan dan?
ook belangrijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet echtwel lekker gerelaxed
Yesquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook belangrijk.
en vandaag zeker in de zon liggen..
jij liever dan ikquote:
uiteraardquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan ik hier een klacht kwijt over een computertafel met uitschuifbaar toetsenbord plankje?
ja.quote:
balenquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
maar hou sowieso niet van in de zon liggen
ik kan er mee levenquote:
Wat een kutklachtquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan ik hier een klacht kwijt over een computertafel met uitschuifbaar toetsenbord plankje?
Dat is de subklachtquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutklacht
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutklacht
vakantie, maar die is wel half weggepest al ja...quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:48 schreef HPLC het volgende:
Nieuwe users? Ik zie trouwens dat ifnogietsjamesdean geval ook niet meer, weggepest?
Chloro heeft opsodinges weggejaagdquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:43 schreef BozeHaas het volgende:
Heeft WCH die nieuwe users trouwens weer weggepest?
waarom?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chloro heeft opsodinges weggejaagd
Omdat ze te knap is en Chloro alle piemels voor zichzelf wil hebben.quote:
aannemelijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze te knap is en Chloro alle piemels voor zichzelf wil hebben.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fantastisch nieuws, die brabbelde toch alleen maar onzinquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De jouwe hoef ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
prima toch op fok?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fantastisch nieuws, die brabbelde toch alleen maar onzin
Die is alle sc's aan het uitproberen maar wordt overal uitgekotst.quote:
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die is alle sc's aan het uitproberen maar wordt overal uitgekotst.
Zo verdrietig nu.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De jouwe hoef ik in ieder geval niet.
Sry not sryquote:
is best regelmatig in ksc eigenlijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haas, weet jij nog hoe die mongolenrapper heet die een heel nummer over zijn ex jankt (ik ben veranderd) en samen met zo'n andere mongool 'Voor onze moeders' doet?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:43 schreef BozeHaas het volgende:
Heeft WCH die nieuwe users trouwens weer weggepest?
Dat is ook wel echt een achterlijk wijfquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow moet je niet boos wordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
MISSCHIEN DAT IK OP VAKANTIE WAS OFZO, SJONGEJONGE
Leukquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is best regelmatig in ksc eigenlijk
https://www.youtube.com/user/artiestLILMRCquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haas, weet jij nog hoe die mongolenrapper heet die een heel nummer over zijn ex jankt (ik ben veranderd) en samen met zo'n andere mongool 'Voor onze moeders' doet?
IKRquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt een achterlijk wijf
Hey askimquote:
op zich wel jaquote:
Nou, wij blij, jullie blijquote:
Kut, die shit was goudquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/artiestLILMRC
Staat niets meer op
quote:
Hoi snoesjequote:
Vgm staat het nog wel op soundcloudquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/artiestLILMRC
Staat niets meer op
Jy :$$$quote:
Vertel daar eens overquote:
Nou gewoon met naakt enzoquote:
jaquote:
wel erg veel tekst..quote:
Zie opeens voor me hoe jij sexy whatsappjes naar je chick stuurtquote:
Godsamme Jezus!quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie opeens voor me hoe jij sexy whatsappjes naar je chick stuurt
Chick: "Hey schatje kom snel thuis heb zin in je![]()
"
Jij: "Hmm denk al de hele dag aan jou.."
Chick: "Oh, vertel![]()
"
Jij: "Nou gewoon, met naakt enzo"
Chick: "...."
Chick: "Wil jij paprika en tomaten meenemen, we eten pasta."
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godsamme Jezus!![]()
mijn ogen branden
Moest even weer weglopen
Sterker nog, dit was gewoon een stuk tekst die ook daadwerkelijk in onze app staatquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bijna eng, zo kloppend was het eh
#relationshipgoalsquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog, dit was gewoon een stuk tekst die ook daadwerkelijk in onze app staat
Hahahahaquote:
door zulke trieste verhalen te lezen voel ik mij beter over mijn eigen levenquote:
Legitiem excuusquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door zulke trieste verhalen te lezen voel ik mij beter over mijn eigen leven
Dit heb ik ook altijd, daarom zit ik nog op FOK!.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door zulke trieste verhalen te lezen voel ik mij beter over mijn eigen leven
Beter laat je het haar ook lezen danquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
mooie is dat als zij dit leest ze denk ik ook vet moet lachen
echt, hoe kut het ook met je gaat, lees een dima, sneeuwleeuw of jantje topic en je voelt je altijd weer beterquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijd, daarom zit ik nog op FOK!.
Echt hequote:Op maandag 3 augustus 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, hoe kut het ook met je gaat, lees een dima, sneeuwleeuw of jantje topic en je voelt je altijd weer beter
Ben nog bezig met de OPquote:
hahahaha dit boeit echt he-le-maal niemandquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
Heb zaterdagavond en -nacht de hele tijd tegen een James Dean shirt aan moeten kijken. #rip
Ik ben net bij de tandarts geweest en heb niet hoeven huilen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hahahaha dit boeit echt he-le-maal niemand
scarred for lifequote:Op maandag 3 augustus 2015 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
Heb zaterdagavond en -nacht de hele tijd tegen een James Dean shirt aan moeten kijken. #rip
nicequote:Op maandag 3 augustus 2015 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tandarts geweest en heb niet hoeven huilen.
Heb je een sticker gekregen van je tandarts?quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tandarts geweest en heb niet hoeven huilen.
Nee ze was nogal kortaf tegen het einde omdat ze liever in de zon had gezeten in plaats van in mijn mond.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een sticker gekregen van je tandarts?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ze was nogal kortaf tegen het einde omdat ze liever in de zon had gezeten in plaats van in mijn mond.
Alsof zo'n lieve meid als Chloro dat zal doen, beetje andere mensen de schuld geven hè ouwe lulquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
'Voor onze moeder' en 'kom me testen dan' staan er niet opquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vgm staat het nog wel op soundcloud
https://m.soundcloud.com/lilmrc
Nogal. Ben je niet op Fok, kom je d'r nog steeds tegen.quote:
wat gemeenquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nogal. Ben je niet op Fok, kom je d'r nog steeds tegen.
Nou en het is toch gewoon een lieve meidje? misschien wat adhd maar verder...quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
chocosmoel?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gvd de hele tijd die chocosmoel voor me gezien.
Dank je.quote:
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.quote:
niet gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.
inmiddels weer gerepareerd?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.
"Ohnee ik heb chocolade geknoeid op mijn mond, nu moet ik echt even een selfie maken in het restaurant en deze op Fok posten"quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Ohnee ik heb chocolade geknoeid op mijn mond, nu moet ik echt even een selfie maken in het restaurant en deze op Fok posten"
die heeft chocolade over zn hele hoofd geknoeidquote:
nice.quote:
tr racismequote:Op maandag 3 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft chocolade over zn hele hoofd geknoeid
quote:
quote:
quote:
verwarring alomquote:
Alleen als ik onder de douche sta.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:43 schreef HPLC het volgende:
Wie baalt het meest dat ie niet als eerst niet-orgineel was ?
Voor hetzelfde geld was je briljant geweest.
Dat jij dat nu niet eens mag van je overprotective jaloerse vriendjequote:Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Ohnee ik heb chocolade geknoeid op mijn mond, nu moet ik echt even een selfie maken in het restaurant en deze op Fok posten"
huh verkeerde gequote?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij dat nu niet eens mag van je overprotective jaloerse vriendje
zieke shots naar freekiequote:Op maandag 3 augustus 2015 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |