Ik ben net bij de tandarts geweest en heb niet hoeven huilen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hahahaha dit boeit echt he-le-maal niemand
scarred for lifequote:Op maandag 3 augustus 2015 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
Heb zaterdagavond en -nacht de hele tijd tegen een James Dean shirt aan moeten kijken. #rip
nicequote:Op maandag 3 augustus 2015 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tandarts geweest en heb niet hoeven huilen.
Heb je een sticker gekregen van je tandarts?quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tandarts geweest en heb niet hoeven huilen.
Nee ze was nogal kortaf tegen het einde omdat ze liever in de zon had gezeten in plaats van in mijn mond.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een sticker gekregen van je tandarts?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ze was nogal kortaf tegen het einde omdat ze liever in de zon had gezeten in plaats van in mijn mond.
Alsof zo'n lieve meid als Chloro dat zal doen, beetje andere mensen de schuld geven hè ouwe lulquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chloro heeft opsodinges weggejaagd
'Voor onze moeder' en 'kom me testen dan' staan er niet opquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vgm staat het nog wel op soundcloud
https://m.soundcloud.com/lilmrc
Nogal. Ben je niet op Fok, kom je d'r nog steeds tegen.quote:
wat gemeenquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nogal. Ben je niet op Fok, kom je d'r nog steeds tegen.
Nou en het is toch gewoon een lieve meidje? misschien wat adhd maar verder...quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
chocosmoel?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gvd de hele tijd die chocosmoel voor me gezien.
Dank je.quote:
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.quote:
niet gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.
inmiddels weer gerepareerd?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.
"Ohnee ik heb chocolade geknoeid op mijn mond, nu moet ik echt even een selfie maken in het restaurant en deze op Fok posten"quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Ohnee ik heb chocolade geknoeid op mijn mond, nu moet ik echt even een selfie maken in het restaurant en deze op Fok posten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |