Nogal. Ben je niet op Fok, kom je d'r nog steeds tegen.quote:
wat gemeenquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nogal. Ben je niet op Fok, kom je d'r nog steeds tegen.
Nou en het is toch gewoon een lieve meidje? misschien wat adhd maar verder...quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
chocosmoel?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gvd de hele tijd die chocosmoel voor me gezien.
Dank je.quote:
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.quote:
niet gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze postte eens een foto van haar lippen vol chocolade nadat ze een bolletje ijs had gegeten in een restaurant.
inmiddels weer gerepareerd?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.
"Ohnee ik heb chocolade geknoeid op mijn mond, nu moet ik echt even een selfie maken in het restaurant en deze op Fok posten"quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging echt even 2 min stuk voordat ik kon reageren.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Ohnee ik heb chocolade geknoeid op mijn mond, nu moet ik echt even een selfie maken in het restaurant en deze op Fok posten"
tr racismequote:Op maandag 3 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft chocolade over zn hele hoofd geknoeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |