Nou gewoon met naakt enzoquote:
jaquote:
Zie opeens voor me hoe jij sexy whatsappjes naar je chick stuurtquote:
Godsamme Jezus!quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie opeens voor me hoe jij sexy whatsappjes naar je chick stuurt
Chick: "Hey schatje kom snel thuis heb zin in je![]()
"
Jij: "Hmm denk al de hele dag aan jou.."
Chick: "Oh, vertel![]()
"
Jij: "Nou gewoon, met naakt enzo"
Chick: "...."
Chick: "Wil jij paprika en tomaten meenemen, we eten pasta."
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godsamme Jezus!![]()
mijn ogen branden
Moest even weer weglopen
Sterker nog, dit was gewoon een stuk tekst die ook daadwerkelijk in onze app staatquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bijna eng, zo kloppend was het eh
#relationshipgoalsquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog, dit was gewoon een stuk tekst die ook daadwerkelijk in onze app staat
Hahahahaquote:
Legitiem excuusquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door zulke trieste verhalen te lezen voel ik mij beter over mijn eigen leven
Dit heb ik ook altijd, daarom zit ik nog op FOK!.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door zulke trieste verhalen te lezen voel ik mij beter over mijn eigen leven
Beter laat je het haar ook lezen danquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
mooie is dat als zij dit leest ze denk ik ook vet moet lachen
echt, hoe kut het ook met je gaat, lees een dima, sneeuwleeuw of jantje topic en je voelt je altijd weer beterquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijd, daarom zit ik nog op FOK!.
Echt hequote:Op maandag 3 augustus 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, hoe kut het ook met je gaat, lees een dima, sneeuwleeuw of jantje topic en je voelt je altijd weer beter
Ben nog bezig met de OPquote:
hahahaha dit boeit echt he-le-maal niemandquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
Heb zaterdagavond en -nacht de hele tijd tegen een James Dean shirt aan moeten kijken. #rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |