Vandaag teruggekomen van een drie daagse city trip Berlijn. Ben vrijdag en zaterdag nacht wezen clubben met mijn neefje. Er waren twee clubs naast elkaar op 5 minuten lopen van ons vandaan.
Vrijdag nacht zijn we rond 01:00-01:30 naar club 1 geweest. Bij binnenkomst viel ons op dat het niet erg druk was. De dansvloer was opzich wel goed gevuld, maar die was niet zo groot verder. De dansvloer was cirkelvormig met een schutting van 1,5m. Mijn neefje en ik stonden bij de schutting dus helemaal aan de buitenzijde van de dansvloer te dansen. Op een gegeven moment komen er uit het niets 2 meisjes voor ons dansen, een 3.5/10 en een 5/10. Ze dansten met hun zijkant naar ons toe en ze draaiden zich regelmatig om naar ons en zochten (oog)contact. Ze waren echt erg dorstig naar ons! Wij deden hier niets mee. Dit heeft uurtje geduurd denk ik zo.
Na een tijdje kwamen er twee flink aangeschoten jongens bij die een oogje op deze meiden hadden. Ze kwamen steeds dichterbij en we werden als het ware weggedrukt maar de meiden wilden niet echt met deze jongens dansen. Wij waren even een appelsapje gaan halen en deze hebben we genuttigd op de eerste verdieping. Je hebt dan uitzicht over de dansvloer.
![images?q=tbn:ANd9GcR9krGVpn8rpHRsD0W_PjYo6YZXN7nL8iLyUHRYJNwSoeK7gJFkLw]()
niemand dat was wel chill. Tijdens het nuttigen van onze appelsap kwamen er opeens twee meisjes precies naast ons staan. Na een minuutje oid begonnen ze opeens tegen ons te dansen zeg maar, ze lokten ons uit maar we negeerde ze gewoon. Zij waren wel mooie meisjes. Eentje was 1.65 met een beetje een jongetjeslichaam maar ze was wel fresh en de ander was wel thick, 1.78 en mooi gezichtje. Na 10 minuten zijn zij maar de dansvloer weer opgegaan. Nadat ons drankje opwas zijn mijn neefje en ik weer teruggaan naar dezelfde plek op de dansvloer waar wij eerst stonden. Opeens kwamen de dorstige meisjes weer langzaam maar zeker weer richting mijn neefje en ik. En echt paar minuten daarna waren die eerdere jongens er weer. Mijn neefje stond zo naast me en zegt: “ja oké, ik ga ze nu aanspreken!”. Maar er gebeurde niets, wat ik ook verwachtte, ik ging helemaal stuk

. De avond naderde en ik had leuk oogcontact met zo’n brunette van 1.78 die bij de ingang van de dansvloer stond en dat was het wel. We hadden echt spijt dat we niks met deze meiden gedaan hadden. De eerste setje meiden waren zwaar dorstig en ik had zeker mijn maagdelijkheid kunnen verliezen bij een van hun. Zwaar teleurgesteld was ik in mijzelf en ik had me voorgenomen nooit meer uit te gaan omdat het elke keer weer het zelfde verhaal is. Zelfvertrouwen is helemaal vernietigd nu.
Mijn neefje wilde graag zaterdagnacht ook uit en ik was eerst niet heel enthousiast maar later dacht ik bij mezelf van ja gewoon nog één laatste keer uit gaan en dan is het klaar, met alles, met meisjes etc. Wilde ook geen spijt krijgen dat ik niet ben gegaan want ik had me wel vermaakt vrijdagnacht.
Dit keer zijn we naar club 2 geweest, de buur van club 1. Bij binnenkomst van de zaal zagen we een stuk ouder publiek en de dames waren allemaal in jurkjes e.d. Terwijl in club 1 veel jonger volk rondliep en het was meer Hollywood Rotterdam qua type club. Wij dachten eerst deze club is niks voor ons, te high class. Van binnen wilde ik het liefst zo snel mogelijk weg omdat ik helemaal geen zin meer had door vrijdagnacht, ik voelde me echt naar omdat ik nooit wat met meisjes doe. Ik dacht ik kijk het wel even aan en ik ging ervan uit dat we weer snel weg zouden zijn.
![adagio_club_berlin_betreiber_04.jpg]()
We hebben eerst een colaatje gehaald bij de bar links en bleven we staan op het randje van de verhoging. Zo hadden we een mooi uitzicht op de dansvloer en podium. Mijn neefje deed gewoon lekker mee met de muziek en ik hing er maar een beetje bij, stapje links, stapje rechts. Naast me stond er een man in pantalon en overhemd die door middel van gebaren en dansjes mij probeerde aan te sporen om wat meer te gaan dansen. Hij kwam ook echt dichtbij. Ik dacht eerst misschien is hij homo ofzo maar ik had al gauw door dat hij mij probeerde te helpen, ik vond het echt lief van hem, maar ik werd er erg ongemakkelijk van. Ik voelde me nog meer waardeloos ook. Maar goed, ik genoot van de muziek en mijn colaatje en ik keek gewoon beetje rondom me heen wat andere mensen aan het doen waren. In vogelvlucht zag ik dat er wel wat mooie dames op de dansvloer waren maar verder heb ik er niet naar gekeken, het deed me allemaal niet zoveel meer, had het wel gehad met meisjes, keek ook meer naar het podium. Er was zo’n pedobear kostuum aan het dansen met een lili putter meisje en er waren wat danseressen. Ik vermaakte me maar voelde me ook echt zwaar voor schut staan, we waren een van de weinige die daar stonden. Soms toen ik de dansvloer opkeek zag ik wat mooie meisjes kijken die gelijk weer wegkeken toen ik dat zag. Ik schaamde me echt heel hard, wat moesten die wel niet denken van mij. Na ongeveer een half uur betraden we de dansvloer. Vanaf de foto gezien zijn we rechtsachter (begin dansvloer) gaan dansen, voor de rechter tafel zeg maar. In het midden van de zaal stond er nog een verhoging van een halve meter waar je net aan met 3x3 mensen op kon staan.
Waar we stonden was het vrij rustig, weinig mensen, kon lekker genieten van de muziek. Neefje stond links van me. Opeens komen er 2 meisjes aangestormd, echt eentje was een 9/10 en de ander wel een 7,5 – 8 /10. Beide brunette. De 9/10 was echt de nekkenbreker van de club. Ze had een strak, kort wit jurkje aan met killer heels, zonnebankbruin, opgespoten lippen en een volle boezem. Ze was met haar hakken aan iets langer dan mij. De ander was een kop groter dan mij, maar ik zag niet echt wat voor schoeisel ze aan had. De 9/10 komt precies voor mij dansen met haar rug naar mij toe, voor haar danste weer die 7,5 – 8/10.
Ze kwam, steeds dichterbij, en ik deed steeds stapje achteruit. Ik begon echt zenuwachtig te worden van haar, ik was bang dat ze tegen me aan zou botsen, ze danste zo sensueel ook, body to body met dr vriendin elkaar schuren enzo. Ze gooide haar kont naar achter, boog een beetje voorover en begon soort van te twerken ofzo, wel iig goed schudden met haar mooie billen, echt een paar centimeter van mijn penis vandaan. Ik zag verder niet goed wat ze deed omdat ik niet durfde te kijken naar haar. Voor haar was namelijk die 7,5 – 8/10, ik zag haar kijken en ik was bang dat ik betrapt zou worden op het geilen op haar vriendin. Dus ik keek gewoon een beetje schuin weg en ging verder met dansen, stapje links, stapje rechts. Maar inmiddels had die 9/10 mij van de dansvloer ‘afgeduwd’ als het ware en ik wilde iig weer op de dansvloer staan en niet daar vlakbuiten. Ik wilde afstand van haar nemen, want ze deed me echt ongemakkelijk laten voelen dus toen ging ik links van mijn neefje staan en ik ‘duwde’ hem wat meer naar rechts.
Voor mij was het weer lekker rustig, ik voelde me weer veilig, genoot van de muziek. Echt een paar minuten later komt die 9/10 wéér voor me dansen maar dit keer niet met haar rug naar mij toen maar haar zijkant zeg maar, mooi uitzicht had ik. En tegen over haar danste haar vriendin. Rechts van mij stond mijn neefje dus ze dansen nu beide met hun zijkant naar ons toe. Beetje links van me stond zo’n gozer ook heletijd stil, toen die 9/10 voor me kwam begon hij ook opeens te dansen en kwam steeds dichterbij haar. Maar ze reageerde hier niet op en na een paar minuten droop hij alweer af. Dit gebeurde een aantal keren met diverse jongens, dan gaan ze tussen mij en dat meisje dansen (lijkt net of ik die jongens schuur omdat er weinig ruimte was) maar na een minuutje druipen ze al af.
Ik keek de 9/10 soms aan en de 7,5 – 8/10, met de tweede had ik zo nu en dan oogcontact omdat ze schuin stond en ze keek dan vanuit haar ooghoeken. Ik keek rechts over mijn schouder en ik zag een mooie blonde dame naar mij kijken en we glimlachten een beetje naar elkaar. Na een tijdje gingen de dames weg omdat mijn neefje en ik geen actie ondernamen. Ik keek weer naar rechts en dat mooie blonde meisje kwam wel erg dichtbij, ze danste precies naast mijn neefje, ook zij kwamen steeds dichterbij ons. Een kwartier nadat de dames weg waren hebben wij een appelsap gehaald en zijn we weer even gaan staan op de verhoging bij de bar. De dames die eerst voor ons dansten waren gaan dansen op de dansvloer vlakbij de verhoging. Na een poosje wilde mijn neefje weer de dansvloer op en hij wilde gelijk bij hun gaan dansen, maar ik zei nee en ik liep verder, hij kwam achter me aan.
Ik ben op de foto gezien dit keer linksachter gaan staan omdat daar weinig mensen stonden. De dames stonden wat verderop rechts van ons maar er stonden wel veel mensen tussen ons in, ik ben ook bewust daar gaan staan. Echt 2 minuten later komen die dames ons voorbijgelopen en gingen verderop links van ons dansen. Bij de tafeltjes, van de dansvloer af. Vlak daarna komen ze weer aangestormd als de eerste keer precies voor ons dansen met hun zijkant naar ons toe. Ik dacht hier gaan we weer… Weer ongemakkelijk als de pest werd ik. Er kwam zo’n jongen achter de 7,5 – 8/10 dansen en de 9/10 wees haar gelijk daarop en ze was niet bepaald gediend van die jongen. Die jongen liep boos/gefrustreerd weg en kwam daarna weer terug en kwam hij verhaal halen, ook gebaarde hij zo van kijk hoe jullie gekleed zijn etc. Wat een sukkel. Ook knuffelde een neger de 9/10 en zij was echt zo van wtf, gozer… Neger ging gelijk weg. Daarna kwam er weer een of vage gozer tussen beide meisjes in dansen en die meisjes waren echt zo van iehlll, ook hij ging gelijk weg.
Na een tijdje kwamen opeens wéér meisjes naar ons toe, dit keer ene groepje van 3 waarvan er achteraf bleek dat er iig 2 een vriendje hadden. Ze dansten met een open houding naar ons toe zeg maar. Diegene die geen vriendje had kwam een beetje tussen de 9/10 en mij maar niet helemaal en ik zag haar zo nu en dan ook kijken vanuit mn ooghoek. Maar ik vond haar niet zo nice, beetje een priscilla. Zo een femlet, slank, zonnebankbruin en dr kapsel vond ik ook niet zo mooi en ze had een rare piercing in haar gezicht. Beetje jongetjeslichaam ook. Maar ik vond het wel grappig allemaal. Opeens kwamen links van ons weer een groepje van 2 meisjes. Ik zag die al eerder verderop staan. Eentje had een beetje een russisch achtige kop, wel heel mooi, blond en slank. Model achtig. Een vriend van dat groepje van 3 meisjes stond ook achter mij. Die begon opeens sexy te dansen achter mij, mijn neefje wees mij daarop. Ik dacht echt wtf :’) ik keek zo om me heen en dat groepje links en rechts van me lagen allemaal in een deuk, Ik zelf ook

. Hij probeerde het later nog een paar keer maar toen ging ik mijzelf ff anders positioneren zodat ie dat niet meer kon doen. Hij deed ook zo hartje gebaar met zijn handen tegen mij en mijn neefje. Hij dacht dat was hömö waren omdat we alleen maar met elkaar dansten. Ik keek nu wel tegen dat russiche meisjes aan en als ik dr aankeek keek ze telkes verlegen naar de grond weg. De dames om ons heen verdwijnden langzaam maar zeker, het werd al laat.
Toen iedereen weg was kwam er wéér een groepje van 2. Hier had ik al heel even oogcontact mee aan het begin van onze avond toen we een colaatje wegwerkten. 2 kleine meisjes van 1.65 ofzo, eentje brunette en de ander lichtbruin donkerblond ofzo. Die brunette had echt geil koppie, beetje zo’n adriana lima gezichtje, model achtig. Paar keer oogcontact met haar gehad en ze begon met dr rug naar me toe te dansen en kwam steeds dichterbij. Ik nam geen actie. Ook zij gingen na een tijdje weer weg.
De club werd steeds leger, er waren niet zoveel mensen meer op de dansvloer. Komen er opeens 2 meisjes naar ons toegelopen en eentje zegt zo tegen mij: “PARTY??? You dont want to party???” ik deed alsof ik haar niet zag en niet hoorde en keek langs haar heen, begint ze heftig in te zwaaien voor mn gezicht “HALLOOOOOOO” en 5 sec daarna keek ik dr aan gaf dr een glimlach en probeerde ze me aan te sporen om met ze mee te dansen. Maar ik durfde niet echt en ik duwde mn neefje naar haar toe. Mijn neefje was echt zo van wtf, oke wat moet ik nu doen en de meisjes gingen toen maar iets verderop staan weer. Vlak daarna ging mn neefje achter dat meisje staan en probeerde hij haar tot 2x toe te schuren maar hij raakte dr niet aan, ze had het zelf ook niet door omdat ze ff op dr tel zat. Ze keek daarna om en ze moest glimlachen en ze begon hem te schuren. Ik vroeg na afloop: “kreeg je stijve?” Hij zei: “ik viel bijna flauw man” Ik hield het niet meer

kwartier daarna zijn wij ook maar naar huis gegaan.
Echt zwaar verdrietig voel ik me nu. Duitse meisjes zijn echt lief en chill, veel beter dan Nederlandse, jammer dat het me niet lukt om er wat mee te doen. Ik had me een stuk beter gevoeld als geen enkel meisje ons benaderde of oogcontact maakte..

Snap ook niet waarom vooral die 9/10 en die brunette 1.65 adriana lima bij ons kwam dansen want die hebben mij sws zo passief zien staan met mn colaatje in mn hand op verhoging bij de bar.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 00:07:10 ]