Al die carrièretijgers zijn veel te druk met hun baan en McDonalds academy opleiding om plaatjes te linken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:44 schreef Stompzinnig het volgende:
al die fucking plaatjes weer kapot, kunnen die vetkleppen van de micky d dan niets?
Nooit, was te weinig vraag naar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef Kapsalon het volgende:
wanneer komt die mackroket weer als euroknaller?
zeker pas kort bij The Big M: in mijn tijd was die er voor een piekquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nooit, was te weinig vraag naar.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / Gierige luie vetnek
Mensen die dit serieus nemen
Zouden mensen dat serieus doen dan? Als je het daar zelf haalt is het al vaak genoeg lauw, als ze dan nog eens naar je huis moeten is het helemaal niks meer. En met je Golf op de parkeerplaats staan met je groepje om stoer te kijken naar meiden is veel toffer dan bestellen. En zulk soort mensen zie ik toch wel als de grootste doelgroep.quote:
Je hebt wel van die studenten die voor je naar de Mac gaan en het dan langsbrengen voor een paar euro.quote:
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zouden mensen dat serieus doen dan? Als je het daar zelf haalt is het al vaak genoeg lauw, als ze dan nog eens naar je huis moeten is het helemaal niks meer. En met je Golf op de parkeerplaats staan met je groepje om stoer te kijken naar meiden is veel toffer dan bestellen. En zulk soort mensen zie ik toch wel als de grootste doelgroep.
Wow kannibaal dat je bent xDquote:
Ik bestel nooit burgers bij McDonalds, walgelijke troep.. Vaak gewoon maar Milkshake en wat nuggets met heel veel saus en McFlurryquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt.
maar zou wel dagelijks een Big Tasty bestellen
die frietjes zijn wel lekker. die gwn in je milkshake dippenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bestel nooit burgers bij McDonalds, walgelijke troep.. Vaak gewoon maar Milkshake en wat nuggets met heel veel saus en McFlurry
Friet met milkshake?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die frietjes zijn wel lekker. die gwn in je milkshake dippen
Stop er maar gewoon mee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:02 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja daar leek je bek wel op ja zo zonder tande
Ja is echt lekker, die zoet en zout combiquote:
Zo vaak kom ik er ook weer niet, maar ik vind het wel lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bestel nooit burgers bij McDonalds, walgelijke troep.. Vaak gewoon maar Milkshake en wat nuggets met heel veel saus en McFlurry
Vlees en choco combi zou ik dan niet doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bacon met chocola is ook serieus goddelijk.
wtf is dat voor een combiquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bacon met chocola is ook serieus goddelijk.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Vlees en choco combi zou ik dan niet doen
Ik dacht eerst ook van wat is dit nou weer toen ik het voorgeschoteld kreeg in een restaurant, maar het is echt een goede combi. Chocola gaat echt goed samen met het zoute van spek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Vlees en choco combi zou ik dan niet doen
Die filmquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:05 schreef Remqo het volgende:
Alleen jammer dat de hamburgers er niet zo uitzien zoals op de plaatjes![]()
Zo zo, wist niet dat jij kon werken gezien je exotische afkomst.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, wist niet dat jij kon werken gezien je exotische afkomst.
Gewoon zeggen wat iedereen denkt ja tochquote:
wat weet je welquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, wist niet dat jij kon werken gezien je exotische afkomst.
Ik weet dat het zondag is maar dat is alles.quote:
Vind ik nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ananas is heerlijk als je het als allerlaatste toevoegt aan bepaalde wokgerechten.
Wat doe je dan hierquote:
ok. is al best wat, jatog?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet dat het zondag is maar dat is alles.
kom danquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik sloop je, als je bureau.... met haxball.
Ik wel hoor, zoek mij maar in KPD in het naakte mannen topic xxquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat iedereen hier sexy is.
Italianen zijn ook wel een beetje huilies. Als het niet precies zo is zoals mama het maakte is het minderwaardig. Maar ergens hebben ze ook wel een punt, Amerikaanse pizza's.quote:
ik doe altijd ananas bij de chiliquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ananas is heerlijk als je het als allerlaatste toevoegt aan bepaalde wokgerechten.
Sry ben niet ingeschreven voor KPD.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wel hoor, zoek mij maar in KPD in het naakte mannen topic xx
Ah balenquote:
Hihi vieserikje :$quote:
Heb je nektasje?quote:
Fris en pittig combinerenquote:
Zou best een keer die deep dish pizza's met ziek veel kaas willen proberen ;squote:Op zondag 2 augustus 2015 23:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Italianen zijn ook wel een beetje huilies. Als het niet precies zo is zoals mama het maakte is het minderwaardig. Maar ergens hebben ze ook wel een punt, Amerikaanse pizza's.
Barbaar. Nu jankt Italië pas echt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou best een keer die deep dish pizza's met ziek veel kaas willen proberen ;s
Oh dacht dat je nee ging zeggen en dan kon ik zeggen dat je dan ook niet sexy bent. Nu heb ik geen slim antwoord meerquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ja, soms niet elke dag.
soms is wel handig, kun je niet ontkennen
oh fuck jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou best een keer die deep dish pizza's met ziek veel kaas willen proberen ;s
Jelly bellyquote:
Overduidelijk, best triest altijd al die haters.quote:
ben fresh bby :$quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nee ging zeggen en dan kon ik zeggen dat je dan ook niet sexy bent. Nu heb ik geen slim antwoord meer
Ja kunnen echt niets hebben, bah.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Overduidelijk, best triest altijd al die haters.
Doe het in het echt krijg je 5 euro van mij ;Dquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef Stompzinnig het volgende:
heb dp net helemaal gesloopt op haxbal
5 euro ben je skeer?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe het in het echt krijg je 5 euro van mij ;D
Gewoon geduld hebben en de drugs zijn werk laten doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe het in het echt krijg je 5 euro van mij ;D
Alsof er veel geld nodig is om dp door iemand in elkaar te laten trappen.quote:
Je moeder, ahahahahjahaquote:
Großmaulquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof er veel geld nodig is om dp door iemand in elkaar te laten trappen.
Ik ga niet met junks omquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof er veel geld nodig is om dp door iemand in elkaar te laten trappen.
wil die kaas over mn gezicht smeren en aflikken en opslurpen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
hier word ik een beetje opgewonden van
Nee.quote:
BBW CHICKSquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
hier word ik een beetje opgewonden van
Reserveduitserquote:
je moederquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee.
Deep-pan is amerikaans dus per definitie slecht en dan wil je het ook nog met veel kaas. Da's niet gezond meer.
Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ik gezond wil etenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee.
Deep-pan is amerikaans dus per definitie slecht en dan wil je het ook nog met veel kaas. Da's niet gezond meer.
It's funny because it's true.quote:
ja en alle drippings die dn op mn boobs vallen lik ik ook erafquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil die kaas over mn gezicht smeren en aflikken en opslurpen.
Ik diss je niet, jij bent mijn tijd niet waard.quote:
Blijf gewoon gezellig, fuck de haters Niels.quote:
Het is echt onmogelijk om normaal met je te communiceren, neem een sabbatical ofzo mijngodquote:
Ik gebruik geen drugs dus ik trap hier niet in.quote:
0 euro fuckquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:21 schreef niels0 het volgende:
Nee het is tijd. Ik heb een beetje kort geslapen en de halve dag op rolschaatsten gestaan.
Ltr.
Mag niet van mijn geloof.quote:
Jezelf overschatten.quote:
Het is net je moeder, ahahahahaquote:
neem lijntje of jonkoquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, mn hart zit er niet in momenteel.
En je sigaretten dan?quote:
waarom zou je het niet doen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je wil insinueren dat ik dat wel doe?
Omdat high on life manquote:
Je hebt weer een boze pizza eter in je lemming.quote:
Ja? Genotquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt weer een boze pizza eter in je lemming.
Serieuze mensen sowieso.quote:
heyquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ziek jaloers kan echt wel huilen
Je vader, ahahahahaquote:
23 en moet morgen strak ik pak beginnen om 8uquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoe oud ben je?
Lijpe boy.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
23 en moet morgen strak ik pak beginnen om 8u
mss maar nu geen zin inquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijpe boy.
Maar de gewaarwording komt met de jaren
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
23 en moet morgen strak ik pak beginnen om 8u
wat doejequote:
liggen op bedquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
liggen op bed
denken aan jou
denken aan hoe ik rijk ga worden
bemoei je er godverdomme niet meequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]________________________________________________________________________!
vind dit echt te intiemquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
liggen op bed
denken aan jou
denken aan hoe ik rijk ga worden
moet je klappen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bemoei je er godverdomme niet mee
zo rol ikquote:
wat praat je over me pik dan????quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
blijf van mn lijf schurftpik
beter dan ketchupquote:
zou niet blij zijn als ik een vriend had en hij praatte online zo tegen andere meisjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
zo rol ik
je weet ik ben gevoelige jongen
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou niet blij zijn als ik een vriend had en hij praatte online zo tegen andere meisjes
wat vind jou vriend van jou internet gedrag danquote:
heb geen vriendquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wat vind jou vriend van jou internet gedrag dan
ohquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb geen vriendkan het lekker gek maken op de foks ;s
Heyquote:
1vs1 ben je niksquote:
heb nog steeds nachtmerries over die vernederingquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, da's waar... nou ja, tenzij je dronken bent.
Vreemd, ik heb er mooie dromen over...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nog steeds nachtmerries over die vernedering
Nee daar erger je je aan. Als het je zou irriteren, zou je er rode uitslag van krijgen op je huid.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar serieus... ik kan gewoon nooit van dp winnen... en dat irriteeeeeeeeeert
Host zelf en zet 20 youtube-tabs open.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar serieus... ik kan gewoon nooit van dp winnen... en dat irriteeeeeeeeeert
Ja, oké... maar dan nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daar erger je je aan. Als het je zou irriteren, zou je er rode uitslag van krijgen op je huid.
Hela! DP heeft altijd top-verbinding, maat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Host zelf en zet 20 youtube-tabs open.
klopt gewoon hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daar erger je je aan. Als het je zou irriteren, zou je er rode uitslag van krijgen op je huid.
hij is nog steeds maagdquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Clubben in Berlijn
Wie heeft zich door dit Dimatopic heen geworsteld en wil het voor mij samenvatten?
Als jij host met 20 YT-tabs open heeft zelfs een topverbinding een ping van 999.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hela! DP heeft altijd top-verbinding, maat.
Nog niet misschien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Clubben in Berlijn
Wie heeft zich door dit Dimatopic heen geworsteld en wil het voor mij samenvatten?
quote:
Het gebrek aan alinea's doet pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Clubben in Berlijn
Nee. Puur taalkundig gezien kan je je ergens aan ergeren, of vind je iets irritant. Irriteer je je ergens aan, is het echt een bijtende stof op je huid oidquote:
het irriteert hem staat erquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Puur taalkundig gezien kan je je ergens aan ergeren, of vind je iets irritant. Irriteer je je ergens aan, is het echt een bijtende stof op je huid oid
nee blijfquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:54 schreef Gridlok het volgende:
Ja was echt leuk, ik ga naar bed, doei.
Nope.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, en dat is fout. Hij vindt het irritant, dan zou het correct zijn
ja weet ik, maar die samenvatting was wel grappigquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat is niet grappig hij probeert het al heel lang
Wat, grappig zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat is niet grappig hij probeert het al heel lang
contaminatie?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Is het juist om te zeggen 'Ik irriteer me aan haar'?
Nee, 'Ik irriteer me aan haar' wordt als een onjuiste zin beschouwd. Wel juist zijn 'Ik erger me aan haar', 'Zij irriteert me' en 'Zij ergert me.'
Nee sorry, maar je bent de plank mis aan het slaan nu.quote:
pleonasme?quote:
dp kan niet eens zijn bureau fixxen omdat hij niet technisch is, best laag om met zo'n opmerking te komen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee sorry, maar je bent de plank mis aan het slaan nu.
https://onzetaal.nl/taala(...)er-erger-me-aan-haar
hij zegt niet dat hij zich eraan irriteert, hij zegt dat het hem irriteert dat hij steeds verliestquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee sorry, maar je bent de plank mis aan het slaan nu.
https://onzetaal.nl/taala(...)er-erger-me-aan-haar
tautologie?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee weenie je zet me onder druk
Kom je aardbeien etenquote:
Als ik uitga..quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijdens het nuttigen van onze appelsap kwamen er opeens twee meisjes precies naast ons staan. Na een minuutje oid begonnen ze opeens tegen ons te dansen zeg maar, ze lokten ons uit maar we negeerde ze gewoon. Zij waren wel mooie meisjes. Eentje was 1.65 met een beetje een jongetjeslichaam maar ze was wel fresh en de ander was wel thick, 1.78 en mooi gezichtje.
pfffffffff zeg dat danquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Het was gewoon goed hoor godjezus pff
DAT KLOPT MAAR IK KAN MIJN ONGELIJK NIET TOEGEVEN EN IK HOOP DAT ALS IK NU LANG GENOEG DOORGA EN BOOS GENOEG WORD IK TOCH HET GESPREK HEB GEWONNEN.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zegt niet dat hij zich eraan irriteert, hij zegt dat het hem irriteert dat hij steeds verliest
Socios is een wijs man in deze.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Socios vertelde me dat je hoerenslecht bent.
Appelsap hequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik uitga..
Dan herinner ik me zowat niet hoe de meiden eruit zien.. Dat Dima het wel weet...
;_; pls stahpquote:
Oké dimaquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijdens het nuttigen van onze appelsap kwamen er opeens twee meisjes precies naast ons staan. Na een minuutje oid begonnen ze opeens tegen ons te dansen zeg maar, ze lokten ons uit maar we negeerde ze gewoon. Zij waren wel mooie meisjes. Eentje was 1.65 met een beetje een jongetjeslichaam maar ze was wel fresh en de ander was wel thick, 1.78 en mooi gezichtje.
Ik denk/hoop dat hij het als lollig synoniem voor bier gebruikt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Dronk hij fucking appelsap? gofdomer
appelsapquote:
Ik hoop het van harte, maar vrees het ergstequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat hij het als lollig synoniem voor bier gebruikt.
wel ziek lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
funest voor je tanden, appelsap.
dima drinkt nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat hij het als lollig synoniem voor bier gebruikt.
Drugs ook, wat is die jongen slecht bezig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
funest voor je tanden, appelsap.
ben jij weleens dronken geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |