Heb je nektasje?quote:
Fris en pittig combinerenquote:
Zou best een keer die deep dish pizza's met ziek veel kaas willen proberen ;squote:Op zondag 2 augustus 2015 23:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Italianen zijn ook wel een beetje huilies. Als het niet precies zo is zoals mama het maakte is het minderwaardig. Maar ergens hebben ze ook wel een punt, Amerikaanse pizza's.
Barbaar. Nu jankt Italië pas echt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou best een keer die deep dish pizza's met ziek veel kaas willen proberen ;s
Oh dacht dat je nee ging zeggen en dan kon ik zeggen dat je dan ook niet sexy bent. Nu heb ik geen slim antwoord meerquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ja, soms niet elke dag.
soms is wel handig, kun je niet ontkennen
oh fuck jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou best een keer die deep dish pizza's met ziek veel kaas willen proberen ;s
Jelly bellyquote:
Overduidelijk, best triest altijd al die haters.quote:
ben fresh bby :$quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nee ging zeggen en dan kon ik zeggen dat je dan ook niet sexy bent. Nu heb ik geen slim antwoord meer
Ja kunnen echt niets hebben, bah.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Overduidelijk, best triest altijd al die haters.
Doe het in het echt krijg je 5 euro van mij ;Dquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef Stompzinnig het volgende:
heb dp net helemaal gesloopt op haxbal
5 euro ben je skeer?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe het in het echt krijg je 5 euro van mij ;D
Gewoon geduld hebben en de drugs zijn werk laten doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe het in het echt krijg je 5 euro van mij ;D
Alsof er veel geld nodig is om dp door iemand in elkaar te laten trappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |