wat weet je welquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, wist niet dat jij kon werken gezien je exotische afkomst.
Ik weet dat het zondag is maar dat is alles.quote:
Vind ik nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ananas is heerlijk als je het als allerlaatste toevoegt aan bepaalde wokgerechten.
Wat doe je dan hierquote:
ok. is al best wat, jatog?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet dat het zondag is maar dat is alles.
kom danquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik sloop je, als je bureau.... met haxball.
Ik wel hoor, zoek mij maar in KPD in het naakte mannen topic xxquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat iedereen hier sexy is.
Italianen zijn ook wel een beetje huilies. Als het niet precies zo is zoals mama het maakte is het minderwaardig. Maar ergens hebben ze ook wel een punt, Amerikaanse pizza's.quote:
ik doe altijd ananas bij de chiliquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ananas is heerlijk als je het als allerlaatste toevoegt aan bepaalde wokgerechten.
Sry ben niet ingeschreven voor KPD.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wel hoor, zoek mij maar in KPD in het naakte mannen topic xx
Ah balenquote:
Hihi vieserikje :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |