Als ik uitga..quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijdens het nuttigen van onze appelsap kwamen er opeens twee meisjes precies naast ons staan. Na een minuutje oid begonnen ze opeens tegen ons te dansen zeg maar, ze lokten ons uit maar we negeerde ze gewoon. Zij waren wel mooie meisjes. Eentje was 1.65 met een beetje een jongetjeslichaam maar ze was wel fresh en de ander was wel thick, 1.78 en mooi gezichtje.
pfffffffff zeg dat danquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Het was gewoon goed hoor godjezus pff
DAT KLOPT MAAR IK KAN MIJN ONGELIJK NIET TOEGEVEN EN IK HOOP DAT ALS IK NU LANG GENOEG DOORGA EN BOOS GENOEG WORD IK TOCH HET GESPREK HEB GEWONNEN.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zegt niet dat hij zich eraan irriteert, hij zegt dat het hem irriteert dat hij steeds verliest
Socios is een wijs man in deze.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Socios vertelde me dat je hoerenslecht bent.
Appelsap hequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik uitga..
Dan herinner ik me zowat niet hoe de meiden eruit zien.. Dat Dima het wel weet...
;_; pls stahpquote:
Oké dimaquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijdens het nuttigen van onze appelsap kwamen er opeens twee meisjes precies naast ons staan. Na een minuutje oid begonnen ze opeens tegen ons te dansen zeg maar, ze lokten ons uit maar we negeerde ze gewoon. Zij waren wel mooie meisjes. Eentje was 1.65 met een beetje een jongetjeslichaam maar ze was wel fresh en de ander was wel thick, 1.78 en mooi gezichtje.
Ik denk/hoop dat hij het als lollig synoniem voor bier gebruikt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Dronk hij fucking appelsap? gofdomer
appelsapquote:
Ik hoop het van harte, maar vrees het ergstequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat hij het als lollig synoniem voor bier gebruikt.
wel ziek lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
funest voor je tanden, appelsap.
dima drinkt nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat hij het als lollig synoniem voor bier gebruikt.
Drugs ook, wat is die jongen slecht bezig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
funest voor je tanden, appelsap.
ben jij weleens dronken geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |