Naja, toen meende ik wat ik postte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat kansloos noemt ben ik heel benieuwd hoe erg het wel niet is, aangezien wat je er nu soms op flikkert ook zo te noemen valt.
Ja toch, asociaal zit ook sociaal in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
FOK! is toch hartstikke sociaal? ;s
Socios is ook heel sociaal. Dat zie je wel aan zijn naam.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, asociaal zit ook sociaal in.
Als je een Audi bezit zonder mannenscheetjes op de stoelen zal hij best goed gezelschap zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Socios is ook heel sociaal. Dat zie je wel aan zijn naam.
Als ik dat wil vraag ik wel iemand die sterk is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil wel al je tanden eruit rammen
Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beschouw het als vriendendienst
Offline dik zijnquote:
verdommequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
meisje wilde me keertje pijpe maar duurde even voordat ik stijve kreeg toen kreeg ik stijve bam alle tanden uit de bek
Hij is zijn overbuurman aan het vermoorden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is het hier stilletjes... is deadprez nog steeds z'n bureau aan het fixen?
doe normaal ibahesj leest meequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hij is zijn overbuurman aan het vermoorden.
Vergeet geen fooi te geven anders opent er weer zo'n net niet puber een topic om te klagenquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
meisje wilde me keertje pijpe maar duurde even voordat ik stijve kreeg toen kreeg ik stijve bam alle tanden uit de bek
Wat muntjes die ik nog had liggen gegeven, 1,50 of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet geen fooi te geven anders opent er weer zo'n net niet puber een topic om te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |