Veel drank gezien dit weekend maar nu rustig. Bij jou dan?quote:
Die heb ik niet, ik ben een fervent drager van aluminiumhoedjes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als je een fb-account hebt kun je die uitzetten.
oh geen last van, moet je maar abo nemenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kut ads of banners van like FOK! op Facebook her en der.
trquote:
Alsof ik daar geld voor heb, we verblijven niet allemaal bij hotel mamma.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh geen last van, moet je maar abo nemen
Wut? Wratten op een steeltje?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
vooral die ad over steelwratten hier is erg lekker
jellyquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ik daar geld voor heb, we verblijven niet allemaal bij hotel mamma.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ik daar geld voor heb, we verblijven niet allemaal bij hotel mamma.
pizzaquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Wat voor vreten zal ik bestellen? Peuken zijn op en te lui naar buiten te gaan, dus ik ga maar vreten bestellen opdat ze een pakje peuken mee kunnen brengen.
shoarmaquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Wat voor vreten zal ik bestellen? Peuken zijn op en te lui naar buiten te gaan, dus ik ga maar vreten bestellen opdat ze een pakje peuken mee kunnen brengen.
heb nieuwe gekochtquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:10 schreef Fylax het volgende:
deadprez is dit nog steeds die abo die je had gekregen of heb je zelf nieuwe gekocht?
Ook lekker rustig, al moest ik gisteren trainen avondsquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel drank gezien dit weekend maar nu rustig. Bij jou dan?
geen ads en nu kan ik m'n notes lezenquote:
hvl notes heb jequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen ads en nu kan ik m'n notes lezen
135quote:
Oeh wat train jequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook lekker rustig, al moest ik gisteren trainen avondsNet bbq boh
Lekker vakantie wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |