heb nog steeds nachtmerries over die vernederingquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, da's waar... nou ja, tenzij je dronken bent.
Vreemd, ik heb er mooie dromen over...quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nog steeds nachtmerries over die vernedering
Nee daar erger je je aan. Als het je zou irriteren, zou je er rode uitslag van krijgen op je huid.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar serieus... ik kan gewoon nooit van dp winnen... en dat irriteeeeeeeeeert
Host zelf en zet 20 youtube-tabs open.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar serieus... ik kan gewoon nooit van dp winnen... en dat irriteeeeeeeeeert
Ja, oké... maar dan nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daar erger je je aan. Als het je zou irriteren, zou je er rode uitslag van krijgen op je huid.
Hela! DP heeft altijd top-verbinding, maat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Host zelf en zet 20 youtube-tabs open.
klopt gewoon hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daar erger je je aan. Als het je zou irriteren, zou je er rode uitslag van krijgen op je huid.
hij is nog steeds maagdquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Clubben in Berlijn
Wie heeft zich door dit Dimatopic heen geworsteld en wil het voor mij samenvatten?
Als jij host met 20 YT-tabs open heeft zelfs een topverbinding een ping van 999.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hela! DP heeft altijd top-verbinding, maat.
Nog niet misschien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Clubben in Berlijn
Wie heeft zich door dit Dimatopic heen geworsteld en wil het voor mij samenvatten?
quote:
Het gebrek aan alinea's doet pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Clubben in Berlijn
Nee. Puur taalkundig gezien kan je je ergens aan ergeren, of vind je iets irritant. Irriteer je je ergens aan, is het echt een bijtende stof op je huid oidquote:
het irriteert hem staat erquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Puur taalkundig gezien kan je je ergens aan ergeren, of vind je iets irritant. Irriteer je je ergens aan, is het echt een bijtende stof op je huid oid
nee blijfquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:54 schreef Gridlok het volgende:
Ja was echt leuk, ik ga naar bed, doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |