gap ga slapenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Alsof je met een klein kind praat. Deadprez, ik weet niet wat ik je moet zeggen maar om eerlijk te zijn. Je kan beter naar de tovenaar van Oz, misschien kun je daar je hart weer vinden. En dan neem je Guus maar mee, die kan volwassenheid gebruiken.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ver met trainen en moet ik nog de finishing touch. Je spieren in de benen werken anders op vlak land dan op land dat stijl is, deze spieren moet ik nog trainen. Maar op de klimmuur doe ik het erg goed.
Insgelijks.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Alsof je met een klein kind praat.
testquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:31 schreef [test[/url] het volgende:
1 van die 2 iig, begin nu zelf te twijfelen
hou je bek ga lekker een steen pluggenquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
flikker op uit deze topic als je off topic gaat doen aap
stop jij maar plug in je bureautje zodat je kan schroeven gekquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek ga lekker een steen pluggen
onder de gordel dezequote:Op maandag 3 augustus 2015 01:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
stop jij maar plug in je bureautje zodat je kan schroeven gek
gooi is film met je hakkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Voor mij werkt het altijd als ik ga hakken (serieus).
Verder een beetje bouncen en dan kijken chimi's vaak al naar me en zo.. echt dansen kan ik niet
wil wel salsa leren dansen en bachata uffffff dan zou ik mad poon slayen.
Ja man haha, hardstyle/core liefhebber hiero.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:18 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
gooi is film met je hakken
Je bedoelt de hardcore manier?
Wat een transformatie hé! In een paar maanden tijd van een 120 kilo wegende croissant-vretende bankhanger naar een gespierde atleet met knowhow.quote:
Moest lachenquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
10/10 voor de moeite die je in je OP gestoken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |