bikini zelf is niet haram. als je hem draagt en te veel showt wel haramquote:
Pffff die Midden-Oosten look met zwart haar en zwarte baard wat ik tegenwoordig op straat ziequote:
Zoenen is haram.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
niet als je serieus bent en wacht tot huwelijk
Idd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffff die Midden-Oosten look met zwart haar en zwarte baard wat ik tegenwoordig op straat zieDayumnnnnn
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan nietquote:
Ik heb mijn eigen hapje al. Thanks tho.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Niks mis met chocola, wil je een hapje?, voor jou is het gratis...
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Heb je weer last van waanbeelden?
Lul het maar goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan niet
Jawel hoor als ik 30 km gewandeld heb, dan ben ik best moe en denk ik vaak, was ik maar Crip, die is vast een stuk lichter.quote:
ik lul niks goed. Het is gewoon zoquote:
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan niet
uhahahuahauaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.
is voor mij niet sexual ;s
Echt hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.
is voor mij niet sexual ;s
Jammer dat je wederom niet met argumenten komt. Even mijn pohi checken en je ziet dat die "waarheid" van je ook weer compleet uit de lucht gegrepen is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!
Dat is prima en ik heb daar respect voor, maar projecteer jezelf niet op mij gaarne.
dick is geen zoenen yawquote:
eerlijk waar heb je dt vandaanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
uhahahuahaua_!
zoenen is lip bij lip op zijn dick is geen zoenen meer
Je hebt vaker wel te kennen gegeven dat ik niet zou sporen, waanbeelden heb etc. Verder heb je wel vaker de schijn hoog gehouden dat je wel uitging en chicks kon regelen terwijl je dagen lang op FOK! zit, je post historie heb ik geen interesse in. Ik weet wat ik weet, en als ik fout zit dan het zij zo. We kunnen hierover doorgaan tot ik een ons weeg maar ik laat het hierbij en ga eigenlijk niet meer persoonlijk op je reageren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat je wederom niet met argumenten komt. Even mijn pohi checken en je ziet dat die "waarheid" van je ook weer compleet uit de lucht gegrepen is.
is toch vanzelf spreken dat als je iemand zijn dick kust dat dan niet meer onder zoenen valtquote:
Zal ik de tent opzetten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Krijg spontaan slaap van dit gejank.
de grote vraag is waar jij vandaan haalt dt zoenen niet haram is als het niet sexual is hhhquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is toch vanzelf spreken dat als je iemand zijn dick kust dat dan niet meer onder zoenen valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |