Klopt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Je hebt vaker wel te kennen gegeven dat ik niet zou sporen, waanbeelden heb etc.
Nope.quote:Verder heb je wel vaker de schijn hoog gehouden dat je wel uitging en chicks kon regelen
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
de grote vraag is waar jij vandaan haalt dt zoenen niet haram is als het niet sexual is hhh
i can't evenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haram
Wel apart dat mensen in die tijd al aan kussen deden. Dat er toen al plek was voor romantiek in een tijd waar je een zwaard in je rug had als je niet even uitkeek.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haram
Ja ik snap het.quote:
Hey cripje.quote:
quote:
Ambi kan niet voor mij spreken hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dt hij wel beetje in to me was. ;c
De vergelijkingen die jij geeft zijn echt hilarisch weet je dat. hhhhhhhquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Seks is ook niet haram. Het word aangemoedigd zelfs om seks met je vrouw te hebben. Alleen het mag niet buiten huwelijk. Dan is het haram.
Het is laat , laat mequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
De vergelijkingen die jij geeft zijn echt hilarisch weet je dat. hhhhhhh
ik ga voor het geheelplaatje, hoezo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ik had een vraag aan jou.
Ben jij een kontman of een borstenman?
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik ga voor het geheelplaatje, hoezo?
Kijk, een chick kan zulke mooie tieten hebben, maar als er een kippenkontje aan zit, meh.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.
Jammer dat je weinig te kiezen hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.
Hmm daar zit wat in.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk, een chick kan zulke mooie tieten hebben, maar als er een kippenkontje aan zit, meh.
en vice versa
Gast je bent de grootste auti hier. Ben blij als het een gat heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Gast je bent de grootste auti hier. Ben blij als het een gat heeft.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.
Je moest eens weten wat je allemaal over jezelf hebt gepostquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.
En alles wat jij post is de waarheid?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je allemaal over jezelf hebt gepost
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En alles wat jij post is de waarheid?
quote:
Oh, krijgen we deze vraag.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En alles wat jij post is de waarheid?
Nee die was toch al matig dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
waar gaat dit nu eigenlijk over.. want het gaat volgens mij niet meer om Dima zn story...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |