niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jijquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
plot twist, ze wilde eigenlijk die neger die de hele tijd achter jou stond maar jij stond in de weg.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Snap bij jou niet waarom je niet op zoek gaat op een manier dat beter bij jouw persoonlijkheid past. Je bent introvert, en gaat dan naar clubjes dit dat, om vervolgens voor de tigste keer geen initiatief te nemen om *iets* met/bij een damesmeisje te doen zodat je zelfvertrouwen weer beschadigd raakt.
Echt, the fuck. En, wil jij echt zo'n meisje? Ik zie dat niet echt passen bij jou, maar goed. Als het je puur om je maagdelijkheid gaat ben je goed bezig. Of zo. Mja.
seg wollahquote:
Daarom hij kan beter vrijwilligerswerk doen bij een dierenhulp centrum daar zie ik hele lieve dames vaak. Of beter zet de maagdelijkheid uit je hoofd, ga gewoon doen wat je altijd doet en dan vind je wel iemand. Maar dan moet je wel het lef hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Snap bij jou niet waarom je niet op zoek gaat op een manier dat beter bij jouw persoonlijkheid past. Je bent introvert, en gaat dan naar clubjes dit dat, om vervolgens voor de tigste keer geen initiatief te nemen om *iets* met/bij een damesmeisje te doen zodat je zelfvertrouwen weer beschadigd raakt.
Echt, the fuck. En, wil jij echt zo'n meisje? Ik zie dat niet echt passen bij jou, maar goed. Als het je puur om je maagdelijkheid gaat ben je goed bezig. Of zo. Mja.
Ik fok alleen in dimatopics, jij?quote:
ik vooral in de scquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik fok alleen in dimatopics, jij?
Gast.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom hij kan beter vrijwilligerswerk doen bij een dierenhulp centrum daar zie ik hele lieve dames vaak. Of beter zet de maagdelijkheid uit je hoofd, ga gewoon doen wat je altijd doet en dan vind je wel iemand. Maar dan moet je wel het lef hebben.
maar ik geloof je welquote:
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Dat werkt niet met deze boi, dan heeft hij teveel ogen in zijn rug.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast.
Gewoon terrasje pakken bij Escape cafe.
Je kan internet voor goede dingen gebruiken en slechte dingenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet je wat ik me vaak afvraag, internet was er nog niet toen haram regeltjes etc werden verzonnen. Maar wat als het internet haram is, ik bedoel echt veel positieve invloed heeft het internet niet...
Haram is macht. Daarom verbieden veel mensen dingen die dat niet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet je wat ik me vaak afvraag, internet was er nog niet toen haram regeltjes etc werden verzonnen. Maar wat als het internet haram is, ik bedoel echt veel positieve invloed heeft het internet niet...
Is tinder niks voor jou? Ongelofelijk makkelijke manier om date te scorenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.
ik wil gewoon een keertje een meisje pullen en dan kan ik weer verder met mn leven ofzo, hoop ik
Niets zo fijn als een goede relatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.
ik wil gewoon een keertje een meisje pullen en dan kan ik weer verder met mn leven ofzo, hoop ik
Dus als ik een zwaardvechter ben, en iemand dood zonder intentie maar puur omdat mijn arm bewoog ben ik vergeven?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je kan internet voor goede dingen gebruiken en slechte dingen
Zoals ik al zei. Het heeft met intentie te maken. Als jij een glas water drinkt en de intentie hebt / doet alsof het een glas alcohol is. Is dat even haram als dat je echt alcohol drinkt
Racistische leugens, TR gemacht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jij
ey bro geef tips welke dance moves werken bij de chimi'squote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lol.. "niet eens zo lelijk"
Dus wel een beetje lelijk?...
Dima ziet er gewoon goed uit, no bullshit en niet om hem goed te laten voelen.
Dima moet gewoon werken aan zijn social skills en over drempels leren stappen dan gaat het balletje vanzelf rollen.. maar ja de eerste stap is altijd het moeilijkst.
waarom manquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als jij niet de intentie had om hem te doden , maar het was een ongeluk dan ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dus als ik een zwaardvechter ben, en iemand dood zonder intentie maar puur omdat mijn arm bewoog ben ik vergeven?
Gras is groener aan de overkant man. Eerlijk is eerlijk als je een meisje pulled wat veranderd er behalve de wetenschap dat je een meisje hebt gepulled?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm ja, dat klinkt niet als mijn religie, maar goed ik heb er wel respect voor dat je het geloof zo kan volgen en gematigd. Dat is wel erg netjes. Respect man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij niet de intentie had om hem te doden , maar het was een ongeluk dan ja.
maar ik weet dat niet zo 1 2 3 precies. Dat beslist Allah natuurlijk
Maar het moet niet van ik beweeg mijn arm oeps hij is dood.
Ahahhahahahajajjajjjquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Crip het volgende:
Heb je niet je spieren laten zien
[ afbeelding ]
echt knap van hem dat hij geen IS-strijder is idd, hij heeft zich echt onttrokken van die gestoorde fascistische ideologiequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, dat klinkt niet als mijn religie, maar goed ik heb er wel respect voor dat je het geloof zo kan volgen en gematigd. Dat is wel erg netjes. Respect man.
hahahah dat is waar, maar sommige zijn wel bereid het te proevenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jij
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt knap van hem dat hij geen IS-strijder is idd, hij heeft zich echt onttrokken van die gestoorde fascistische ideologie
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt knap van hem dat hij geen IS-strijder is idd, hij heeft zich echt onttrokken van die gestoorde fascistische ideologie
dat ik dan ervaar dat het allemaal niet zoveel voorsteltquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gras is groener aan de overkant man. Eerlijk is eerlijk als je een meisje pulled wat veranderd er behalve de wetenschap dat je een meisje hebt gepulled?
is wel respectabel toch dat iemand op een normale manier met zijn religie omgaatquote:
Je verwacht echt dat een meisje haar benen spreidt voor je, je pik vastpakt en het in haar kutje stopt, of wat?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die sporen niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahahah dat is waar, maar sommige zijn wel bereid het te proeven
Oh het is de man die 24/7 FOK!tquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wauw wat een respons argo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh het is de man die 24/7 FOK!t
Ja moet je eens voorstellen dat hij alles volgt. Was je nu al onthoofd omdat je hem aansprak man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, dat klinkt niet als mijn religie, maar goed ik heb er wel respect voor dat je het geloof zo kan volgen en gematigd. Dat is wel erg netjes. Respect man.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Crip het volgende:
Heb je niet je spieren laten zien
[ afbeelding ]
Voor mij werkt het altijd als ik ga hakken (serieus).quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
ey bro geef tips welke dance moves werken bij de chimi's
Maar het stelt ook helemaal niks voor man, kijk eens om je heen hoeveel stelletjes en mensen met kinderen er rond lopen, die hebben allemaal gepulled die mannen. Het is hetzelfde als een rijbewijs, een 45 kilometer wagentje is echt maar weg gelegd voor 1% of zo van de samenleving.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ik dan ervaar dat het allemaal niet zoveel voorstelt
ja vaak slaan mensen er door of geloven niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wel respectabel toch dat iemand op een normale manier met zijn religie omgaat
zie je niet vaak
Ik ben sterk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet je eens voorstellen dat hij alles volgt. Was je nu al onthoofd omdat je hem aansprak man.
Nee ik vond het enkel een beetje ironisch dat jij zegt dat ik niet goed snik bent. Terwijl jij 24/7 op FOK! zit. Meer niet man, meer niet.quote:
Vriendin is ook haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja vaak slaan mensen er door of geloven niet.
ik ben ook niet echt perfecte moslim ofzo , maar ik probeer mij beetje aan de regels te houden. Gaat de afgelopen tijd steeds beter. Heb ook een rebelse periode gehad
niet als je serieus bent en wacht tot huwelijkquote:
Waar zeg ik dat? Heb je weer last van waanbeelden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nee ik vond het enkel een beetje ironisch dat jij zegt dat ik niet goed snik bent. Terwijl jij 24/7 op FOK! zit. Meer niet man, meer niet.
bikini zelf is niet haram. als je hem draagt en te veel showt wel haramquote:
Pffff die Midden-Oosten look met zwart haar en zwarte baard wat ik tegenwoordig op straat ziequote:
Zoenen is haram.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
niet als je serieus bent en wacht tot huwelijk
Idd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffff die Midden-Oosten look met zwart haar en zwarte baard wat ik tegenwoordig op straat zieDayumnnnnn
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan nietquote:
Ik heb mijn eigen hapje al. Thanks tho.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Niks mis met chocola, wil je een hapje?, voor jou is het gratis...
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Heb je weer last van waanbeelden?
Lul het maar goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan niet
Jawel hoor als ik 30 km gewandeld heb, dan ben ik best moe en denk ik vaak, was ik maar Crip, die is vast een stuk lichter.quote:
ik lul niks goed. Het is gewoon zoquote:
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan niet
uhahahuahauaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.
is voor mij niet sexual ;s
Echt hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.
is voor mij niet sexual ;s
Jammer dat je wederom niet met argumenten komt. Even mijn pohi checken en je ziet dat die "waarheid" van je ook weer compleet uit de lucht gegrepen is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!
Dat is prima en ik heb daar respect voor, maar projecteer jezelf niet op mij gaarne.
dick is geen zoenen yawquote:
eerlijk waar heb je dt vandaanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
uhahahuahaua_!
zoenen is lip bij lip op zijn dick is geen zoenen meer
Je hebt vaker wel te kennen gegeven dat ik niet zou sporen, waanbeelden heb etc. Verder heb je wel vaker de schijn hoog gehouden dat je wel uitging en chicks kon regelen terwijl je dagen lang op FOK! zit, je post historie heb ik geen interesse in. Ik weet wat ik weet, en als ik fout zit dan het zij zo. We kunnen hierover doorgaan tot ik een ons weeg maar ik laat het hierbij en ga eigenlijk niet meer persoonlijk op je reageren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat je wederom niet met argumenten komt. Even mijn pohi checken en je ziet dat die "waarheid" van je ook weer compleet uit de lucht gegrepen is.
is toch vanzelf spreken dat als je iemand zijn dick kust dat dan niet meer onder zoenen valtquote:
Zal ik de tent opzetten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Krijg spontaan slaap van dit gejank.
de grote vraag is waar jij vandaan haalt dt zoenen niet haram is als het niet sexual is hhhquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is toch vanzelf spreken dat als je iemand zijn dick kust dat dan niet meer onder zoenen valt
Klopt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Je hebt vaker wel te kennen gegeven dat ik niet zou sporen, waanbeelden heb etc.
Nope.quote:Verder heb je wel vaker de schijn hoog gehouden dat je wel uitging en chicks kon regelen
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
de grote vraag is waar jij vandaan haalt dt zoenen niet haram is als het niet sexual is hhh
i can't evenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haram
Wel apart dat mensen in die tijd al aan kussen deden. Dat er toen al plek was voor romantiek in een tijd waar je een zwaard in je rug had als je niet even uitkeek.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haram
Ja ik snap het.quote:
Hey cripje.quote:
quote:
Ambi kan niet voor mij spreken hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dt hij wel beetje in to me was. ;c
De vergelijkingen die jij geeft zijn echt hilarisch weet je dat. hhhhhhhquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Seks is ook niet haram. Het word aangemoedigd zelfs om seks met je vrouw te hebben. Alleen het mag niet buiten huwelijk. Dan is het haram.
Het is laat , laat mequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
De vergelijkingen die jij geeft zijn echt hilarisch weet je dat. hhhhhhh
ik ga voor het geheelplaatje, hoezo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ik had een vraag aan jou.
Ben jij een kontman of een borstenman?
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik ga voor het geheelplaatje, hoezo?
Kijk, een chick kan zulke mooie tieten hebben, maar als er een kippenkontje aan zit, meh.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.
Jammer dat je weinig te kiezen hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.
Hmm daar zit wat in.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk, een chick kan zulke mooie tieten hebben, maar als er een kippenkontje aan zit, meh.
en vice versa
Gast je bent de grootste auti hier. Ben blij als het een gat heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Gast je bent de grootste auti hier. Ben blij als het een gat heeft.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.
Je moest eens weten wat je allemaal over jezelf hebt gepostquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.
En alles wat jij post is de waarheid?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je allemaal over jezelf hebt gepost
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En alles wat jij post is de waarheid?
quote:
Oh, krijgen we deze vraag.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En alles wat jij post is de waarheid?
Nee die was toch al matig dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
waar gaat dit nu eigenlijk over.. want het gaat volgens mij niet meer om Dima zn story...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |