en dit inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hoezo was je al die mensen aan het opmeten?
ja ik snap dat toch ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
Dima moet eens snappen dat een onzekere man geen kutje gaat fixen.
Hij is al 5 jaar bezig met stap 1quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lol.. "niet eens zo lelijk"
Dus wel een beetje lelijk?...
Dima ziet er gewoon goed uit, no bullshit en niet om hem goed te laten voelen.
Dima moet gewoon werken aan zijn social skills en over drempels leren stappen dan gaat het balletje vanzelf rollen.. maar ja de eerste stap is altijd het moeilijkst.
okee groetjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
vind zelf ook vermoeiend geworden nu
wees niet zo pssyquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
daarom ook niet meer bezig houden ermee nu
Ga iets doen dat niet met vrouwen te maken heeft, en stop je pik achterna te lopen. Zodra je een passie hebt, dan komen de vrouwen vanzelf. Maar een man moet dromen hebben, en als je dromen een oppervlakkige inhoud hebben zoals het neuken van chicks. Dan geef je ook af dat je een loser bent. Slangen laten weten dat ze giftig zijn met felle kleuren, losers laten zien dat ze losers zijn door nerveus te worden en te zweten, dit omdat iedere vrouw voor hun als een bom is die ze moeten ontmantelen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
Waarom overanalyseer je? Als neuken zo een big deal is git Amsterdama betaal 50 eur en doe het.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
nee man, niet stoppen nuquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
Dit ook, ik heb dit gedaan en eigenlijk geen spijt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom overanalyseer je? Als neuken zo een big deal is git Amsterdama betaal 50 eur en doe het.
Dit is zonde van je leven man.
kijk ik was vannacht gewoon heen gegaan om gewoon te chillen echt waar, niet voor chicks, weet ik veel dat zulke chicks toenadering zouden zoekenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom overanalyseer je? Als neuken zo een big deal is git Amsterdama betaal 50 eur en doe het.
Dit is zonde van je leven man.
Ah dus je weet wel waar de enter toets zit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij is al 5 jaar bezig met stap 1
Als ze toenadering zoeken ga mee met het spelletje. Drink een baco and go with the flow.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk ik was vannacht gewoon heen gegaan om gewoon te chillen echt waar, niet voor chicks, weet ik veel dat zulke chicks toenadering zouden zoeken
Negeer als die semi stoere gasten hier die net zelf ontmaagd zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee als ik beetje mn best had gedaan had ik wel ontgroend kunnen worden door die 9/10 wss
Maak er een spelletje van man.. waarom heb je het dan niet geprobeerd?.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee als ik beetje mn best had gedaan had ik wel ontgroend kunnen worden door die 9/10 wss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |