niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jijquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
plot twist, ze wilde eigenlijk die neger die de hele tijd achter jou stond maar jij stond in de weg.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Snap bij jou niet waarom je niet op zoek gaat op een manier dat beter bij jouw persoonlijkheid past. Je bent introvert, en gaat dan naar clubjes dit dat, om vervolgens voor de tigste keer geen initiatief te nemen om *iets* met/bij een damesmeisje te doen zodat je zelfvertrouwen weer beschadigd raakt.
Echt, the fuck. En, wil jij echt zo'n meisje? Ik zie dat niet echt passen bij jou, maar goed. Als het je puur om je maagdelijkheid gaat ben je goed bezig. Of zo. Mja.
seg wollahquote:
Daarom hij kan beter vrijwilligerswerk doen bij een dierenhulp centrum daar zie ik hele lieve dames vaak. Of beter zet de maagdelijkheid uit je hoofd, ga gewoon doen wat je altijd doet en dan vind je wel iemand. Maar dan moet je wel het lef hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Snap bij jou niet waarom je niet op zoek gaat op een manier dat beter bij jouw persoonlijkheid past. Je bent introvert, en gaat dan naar clubjes dit dat, om vervolgens voor de tigste keer geen initiatief te nemen om *iets* met/bij een damesmeisje te doen zodat je zelfvertrouwen weer beschadigd raakt.
Echt, the fuck. En, wil jij echt zo'n meisje? Ik zie dat niet echt passen bij jou, maar goed. Als het je puur om je maagdelijkheid gaat ben je goed bezig. Of zo. Mja.
Ik fok alleen in dimatopics, jij?quote:
ik vooral in de scquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik fok alleen in dimatopics, jij?
Gast.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom hij kan beter vrijwilligerswerk doen bij een dierenhulp centrum daar zie ik hele lieve dames vaak. Of beter zet de maagdelijkheid uit je hoofd, ga gewoon doen wat je altijd doet en dan vind je wel iemand. Maar dan moet je wel het lef hebben.
maar ik geloof je welquote:
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Dat werkt niet met deze boi, dan heeft hij teveel ogen in zijn rug.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast.
Gewoon terrasje pakken bij Escape cafe.
Je kan internet voor goede dingen gebruiken en slechte dingenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet je wat ik me vaak afvraag, internet was er nog niet toen haram regeltjes etc werden verzonnen. Maar wat als het internet haram is, ik bedoel echt veel positieve invloed heeft het internet niet...
Haram is macht. Daarom verbieden veel mensen dingen die dat niet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet je wat ik me vaak afvraag, internet was er nog niet toen haram regeltjes etc werden verzonnen. Maar wat als het internet haram is, ik bedoel echt veel positieve invloed heeft het internet niet...
Is tinder niks voor jou? Ongelofelijk makkelijke manier om date te scorenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.
ik wil gewoon een keertje een meisje pullen en dan kan ik weer verder met mn leven ofzo, hoop ik
Niets zo fijn als een goede relatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.
ik wil gewoon een keertje een meisje pullen en dan kan ik weer verder met mn leven ofzo, hoop ik
Dus als ik een zwaardvechter ben, en iemand dood zonder intentie maar puur omdat mijn arm bewoog ben ik vergeven?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je kan internet voor goede dingen gebruiken en slechte dingen
Zoals ik al zei. Het heeft met intentie te maken. Als jij een glas water drinkt en de intentie hebt / doet alsof het een glas alcohol is. Is dat even haram als dat je echt alcohol drinkt
Racistische leugens, TR gemacht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jij
ey bro geef tips welke dance moves werken bij de chimi'squote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lol.. "niet eens zo lelijk"
Dus wel een beetje lelijk?...
Dima ziet er gewoon goed uit, no bullshit en niet om hem goed te laten voelen.
Dima moet gewoon werken aan zijn social skills en over drempels leren stappen dan gaat het balletje vanzelf rollen.. maar ja de eerste stap is altijd het moeilijkst.
waarom manquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als jij niet de intentie had om hem te doden , maar het was een ongeluk dan ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dus als ik een zwaardvechter ben, en iemand dood zonder intentie maar puur omdat mijn arm bewoog ben ik vergeven?
Gras is groener aan de overkant man. Eerlijk is eerlijk als je een meisje pulled wat veranderd er behalve de wetenschap dat je een meisje hebt gepulled?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |