Herkenbaar?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:29 schreef fathank het volgende:
kutwijven ook altijd die zo half voor je gaan staan dansen maar voor de rest niks doen
als je pik wil kun je het gewoon vragen hoor
ja is goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:36 schreef tetouaribo het volgende:
Kom binnenkort een x naar Nijmegen dan gaan we wat leuks doen.
Ja best wel. dat ze zo hinderlijk voor je komen dansen in de hoop pik te krijgen en ze je maar blijven volgen. Rete-irritant.quote:
overratedquote:
prima vermaken kan er ook, maar de mythische status die sommigen eraan hangen is zwaar overtrokken imho.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben verder nooit uit geweest in Berlijn, geen vergelijkingsmateriaal. Prima vermaakt daar.
Klopt, maar Berlijn is wel een leuke stad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die uitgaan in een bepaalde stad hypen
True. Vond ik van Trouw ook. Mensen moeten gewoon genieten in plaats van dingen ophemelen en er een status aan hangen. Zo bijzonder was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
prima vermaken kan er ook, maar de mythische status die sommigen eraan hangen is zwaar overtrokken imho.
Deze man weetquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Die chick danste steeds verder naar achter en jij ging ook steeds achteruit. Als je gewoon op dezelfde plek was blijven staan, was ze vanzelf met haar kont tegen je pik aangedanst, makkelijker krijg je het niet. Had je toch een beter gevoel aan de avond over gehouden
samenvatting:quote:
naar wat voor tenten gaan jullie ook echtquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:29 schreef fathank het volgende:
kutwijven ook altijd die zo half voor je gaan staan dansen
geef hem dan een oortje en fluister hem tekst in volgende keerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat zit er in een baco dan? Vorige keer had ie drugs en nog steeds in hoekje
Inderdaad, en Trouw probeerde wel heel erg op de panoramabar te lijken uiteindelijk vond ik, ook overdreven met dat fotoboek etc. en die weekenders vond ik ook niet echt succesvol (ondanks dat ze zelf doen alsof het wel zo is), in Nederlandse steden is geen ruimte (en voldoende leuk publiek) voor een club die van vrijdag 00:00 tot maandag 12:00 open is. Naast berghain/pannebar genoeg andere leuke clubs in Berlijn (incl open airs): Sisyphos, Chalet, Salon zur wilden renate, Golden gate, Else, Ipse, Club der Visionaere, Kater holzig was heel chill, is nu gesloten en kater blau geworden (ben ik nog niet geweest).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
True. Vond ik van Trouw ook. Mensen moeten gewoon genieten in plaats van dingen ophemelen en er een status aan hangen. Zo bijzonder was het nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
samenvatting:
meerdere keren kwamen meisjes bij zijn neef en hem dansen in de club. Ze werden geschuurd door deze meiden maar ze durfden geen stappen te ondernemen. Andere mannen die met die meiden wilden dansen werden steeds afgepoeierd door de meiden. Het is hem weer niet gelukt een meisje te versieren. Meiden in Duitsland zijn liever ,
neequote:meiden in NL zijn kut.
o okeej, maar verder niet dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
nee
in utrecht zijn ze ook wel![]()
en nijmegen ook
Is een vakantie in China niets voor je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
nee
in utrecht zijn ze ook wel![]()
en nijmegen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |