is haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Dima doe next time een baco. Raak je chiller van.
Je stampt wel op de gevoelens van deze onzeker boiiii...quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Helsinki het volgende:
Wat denk jij? Dat ik zin heb om boek te lezen vriend?
Als je alcohol drinkt heb je intentie om haram te plegen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Naar de club gaan niet dan?Daar lopen de chicks echt niet in burka.
Ja ik zeg ook niet dat hij haram moet plegenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk ook. Zoenen ook. Naar vrouwen kijken ook. Stappen ook.
Dus?
Welllll tbh: heb ooit chicks met hoofddoeken gezien. Toen d8 ik wtf. Nu denk ik: gewaagd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Naar de club gaan niet dan?Daar lopen de chicks echt niet in burka.
neequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Maar dat is hij er wel....quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt heb je intentie om haram te plegen.
Maar je kan naar de club met de intentie om te chillen hoeft niet persee voor vrouwen te zijn
Hmm tja, ik vind het gek mensen naar de club... Ik bedoel haram of niet, wie gaat naar de club met de intentie om enkel spa rood soldaat te maken?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welllll tbh: heb ooit chicks met hoofddoeken gezien. Toen d8 ik wtf. Nu denk ik: gewaagd.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar dat is hij er wel....
[..]
Hmm tja, ik vind het gek mensen naar de club... Ik bedoel haram of niet, wie gaat naar de club met de intentie om enkel spa rood soldaat te maken?
Bullshit. Je bevinden op een plek waar alco wordt geschonken met schaarsgeklede vrouwen is haram, te meer omdat er muziek is waar ze lekker nasty op dansen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt heb je intentie om haram te plegen.
Maar je kan naar de club met de intentie om te chillen hoeft niet persee voor vrouwen te zijn
omdat zij allemaal zo high energy zijn en ik low energy, die heetste chicks gingen helemaal los en ik stond daar maar een beetjequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef JamesBontkraag het volgende:
Klinkt alsof je bang bent voor intimiteit, die ontstaat vanuit jouw onzekerheid. Waarom zo onzeker?
Verzet je niet tegen wie je bent accepteer het en wordt je beste vriend man. Maar serieus koop een kompas en een rugzak en kom met me mee. Onder de sterren hemel slapen, vuurtje maken (als dat mag, en naar de sterren turen.) Als je dan chicks tegen komt die daar ook toevallig een tentje hebben, heb je best gezellige avonden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
zelfs met xtc of ghb ben ik precies zoals in de op
Ik kan stappen maar drink zelf niet. Cola will do.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar dat is hij er wel....
[..]
Hmm tja, ik vind het gek mensen naar de club... Ik bedoel haram of niet, wie gaat naar de club met de intentie om enkel spa rood soldaat te maken?
ik oordeel nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Je bevinden op een plek waar alco wordt geschonken met schaarsgeklede vrouwen is haram, te meer omdat er muziek is waar ze lekker nasty op dansen.
Eer je naar een ander wijst kun je eens naar jezelf kijken ipv als een standaard zeikmoslim iesh haram te roepen.
Juist niet, als hij homo was, kon hij chicks benaderen zonder problemen, en zat hij nu al te dansen in het ondergoed van Stimorol-quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat TS homo is.
Dude.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Verzet je niet tegen wie je bent accepteer het en wordt je beste vriend man. Maar serieus koop een kompas en een rugzak en kom met me mee. Onder de sterren hemel slapen, vuurtje maken (als dat mag, en naar de sterren turen.) Als je dan chicks tegen komt die daar ook toevallig een tentje hebben, heb je best gezellige avonden.
Cola, is een grote suikerbom.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan stappen maar drink zelf niet. Cola will do.
wat zit er in een baco dan? Vorige keer had ie drugs en nog steeds in hoekjequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
En ik zeg dat disco doen dat ook is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik oordeel niet
ik zeg alleen dat het haram is
dan mag je uberhaupt niet eens buiten lopen op een strand of gewoon in het centrum of overal als het warm weer is. In nederland lopen ze bij 15 graden al meteen half naaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Je bevinden op een plek waar alco wordt geschonken met schaarsgeklede vrouwen is haram, te meer omdat er muziek is waar ze lekker nasty op dansen.
Eer je naar een ander wijst kun je eens naar jezelf kijken ipv als een standaard zeikmoslim iesh haram te roepen.
tegenwoordig is alles haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En ik zeg dat disco doen dat ook is.
Het naakt strand in Zandvoort, daar lopen ze naakt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dan mag je uberhaupt niet eens buiten lopen op een strand of gewoon in het centrum of overal als het warm weer is. In nederland lopen ze bij 15 graden al meteen half naakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |