abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:26:55 #1
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152028489


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-en
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:27:14 #2
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152028501
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Henrys het volgende:

[..]

Kan het nergens in de AH vinden, verschillende geprobeerd. Kan alleen Tarwebloem vinden maar dat is iets anders neem ik aan
Deze, staat bij de andere meel en bakproducten.




Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152028696
Train nu een maandje of 3 bij Kneets, was in het begin wel even een overgang maar bevalt eigenlijk goed. Een paar gasten die gewichtheffen en wat meer op compounds gericht zijn. Relaxt om goede feedback op form te krijgen. En omdat er vrij fanatiek getraind wordt door de bodybuilders is de sfeer ook wel prima. _O_
  zondag 26 april 2015 @ 11:22:08 #4
69994 seto
-|||--------|||-
pi_152034437
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef Xa1pt het volgende:
Train nu een maandje of 3 bij Kneets, was in het begin wel even een overgang maar bevalt eigenlijk goed. Een paar gasten die gewichtheffen en wat meer op compounds gericht zijn. Relaxt om goede feedback op form te krijgen. En omdat er vrij fanatiek getraind wordt door de bodybuilders is de sfeer ook wel prima. _O_
De professor al ontmoet? ;)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 26 april 2015 @ 12:55:44 #5
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152036657
Die zit toch boven die woningen? Nog steeds gezeik met geluid?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_152042666
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 11:22 schreef seto het volgende:

[..]

De professor al ontmoet? ;)
Haha, ja Andreas bedoel je zeker? Die sprak ik toevallig afgelopen week 2 keer.
pi_152046683
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:27 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Deze, staat bij de andere meel en bakproducten.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar staan nog meer meel en bakproducten dan?
pi_152047162
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef Xa1pt het volgende:
Train nu een maandje of 3 bij Kneets, was in het begin wel even een overgang maar bevalt eigenlijk goed. Een paar gasten die gewichtheffen en wat meer op compounds gericht zijn. Relaxt om goede feedback op form te krijgen. En omdat er vrij fanatiek getraind wordt door de bodybuilders is de sfeer ook wel prima. _O_
Schijnt wel goed te zijn. Is daar ook een beetje te deadliften?
pi_152053668
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:25 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Schijnt wel goed te zijn. Is daar ook een beetje te deadliften?
Ja, staan 2 platforms en je mag gewoon met gewichten gooien.
pi_152054087
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, staan 2 platforms en je mag gewoon met gewichten gooien.
Gooien! :D Denk dat ik daar toch maar is een keertje ga kijken en proberen.

Vandaag op aanraden van gekoeldnetzolekker (thanks!) 5x5 floorpresses gedaan. Even wennen met form, maar wat een leuke oefening! Ga deze er zeker in houden.
pi_152057426
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 21:49 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Gooien! :D Denk dat ik daar toch maar is een keertje ga kijken en proberen.

Vandaag op aanraden van gekoeldnetzolekker (thanks!) 5x5 floorpresses gedaan. Even wennen met form, maar wat een leuke oefening! Ga deze er zeker in houden.
Waar kom je vandaan?
  maandag 27 april 2015 @ 00:13:20 #12
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152059226
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 21:49 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Gooien! :D Denk dat ik daar toch maar is een keertje ga kijken en proberen.

Vandaag op aanraden van gekoeldnetzolekker (thanks!) 5x5 floorpresses gedaan. Even wennen met form, maar wat een leuke oefening! Ga deze er zeker in houden.
Gewoon naar mij luisteren dan komt het allemaal goed ;)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152070259
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:11 schreef Xa1pt het volgende:
Waar kom je vandaan?
Voorburg, dus zit wel goed kwa reistijd. Parkeren is wel wat lastiger in de Fahrenheitstraat. :D

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 00:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gewoon naar mij luisteren dan komt het allemaal goed ;)
We zullen zien hoe het uitpakt.
pi_152070737
Ja, parkeren is nogal kut inderdaad. Kom zelf altijd met de fiets dus zou ook niet weten in welke straat je 'm makkelijk kwijt kan.
  maandag 27 april 2015 @ 18:44:54 #15
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152076839
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:07 schreef Henrys het volgende:

[..]

Waar staan nog meer meel en bakproducten dan?
Gewoon bij de AH waar de rest ook staat.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152077605
De laatste 2 maanden ben ik vrij fanatiek aan het liften (3x pw fullbody, heavy compounds). Alleen nu heb ik steeds last van mijn ellebogen en knieen. Niet echt het gewricht zelf, maar meer erboven.

Vooral bij mijn ellebogen had ik er een paar dagen best wel last van, en dus totaal geen upperbody oefeningen gedaan, ijs erop en rust en nu voelt het een stuk beter. Bij mijn knieen is het niet heel erg, maar ik voel het wel (voelt een beetje stijf). Ik heb hier echt nog nooit eerder last van gehad. Ben ik mijzelf nu uiteindelijk een blessure aan het trainen of het is enigszins ''normaal'' als je begint?

Voel mij echt een beetje een oud wijf nu #midlifecrisis
pi_152077793
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:13 schreef IrCute het volgende:
De laatste 2 maanden ben ik vrij fanatiek aan het liften (3x pw fullbody, heavy compounds). Alleen nu heb ik steeds last van mijn ellebogen en knieen. Niet echt het gewricht zelf, maar meer erboven.

Vooral bij mijn ellebogen had ik er een paar dagen best wel last van, en dus totaal geen upperbody oefeningen gedaan, ijs erop en rust en nu voelt het een stuk beter. Bij mijn knieen is het niet heel erg, maar ik voel het wel (voelt een beetje stijf). Ik heb hier echt nog nooit eerder last van gehad. Ben ik mijzelf nu uiteindelijk een blessure aan het trainen of het is enigszins ''normaal'' als je begint?

Voel mij echt een beetje een oud wijf nu #midlifecrisis
Waar voel je het bij je knieën?

Wanneer? Tijdens het trainen? Erna? Altijd?
pi_152078244
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:21 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Waar voel je het bij je knieën?

Wanneer? Tijdens het trainen? Erna? Altijd?
De pijn is net boven mijn knieen, rondom waar mijn quads beginnen.

Eerste keer dat ik het voelde bij mijn knieen was tijdens leg extension/curl machine (had ik al een tijdje niet gebruikt, omdat ik normaal thuis train). Dagen daarna voelde mijn knieen stijf aan, gisteren gesquat (voelde niks tijdens) en nu voelen mijn knieen weer stijf aan/doen beetje pijn.
pi_152078531
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:39 schreef IrCute het volgende:

[..]

De pijn is net boven mijn knieen, rondom waar mijn quads beginnen.

Eerste keer dat ik het voelde bij mijn knieen was tijdens leg extension/curl machine (had ik al een tijdje niet gebruikt, omdat ik normaal thuis train). Dagen daarna voelde mijn knieen stijf aan, gisteren gesquat (voelde niks tijdens) en nu voelen mijn knieen weer stijf aan/doen beetje pijn.
Wellicht een gevalletje van tendinitis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Patellatendinopathie).

Ik heb zelf al twee jaar last van m'n knie (inmiddels tendinosis/chronische tendinitis). Toen ik er een beetje last van had dacht ik dat het wel goed zou komen, maar uiteindelijk is het alleen maar erger geworden.

Als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen, en even rustig aan doen. Dat kan in ieder geval geen kwaad, lijkt me.
pi_152078605
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:13 schreef IrCute het volgende:
De laatste 2 maanden ben ik vrij fanatiek aan het liften (3x pw fullbody, heavy compounds). Alleen nu heb ik steeds last van mijn ellebogen en knieen. Niet echt het gewricht zelf, maar meer erboven.

Vooral bij mijn ellebogen had ik er een paar dagen best wel last van, en dus totaal geen upperbody oefeningen gedaan, ijs erop en rust en nu voelt het een stuk beter. Bij mijn knieen is het niet heel erg, maar ik voel het wel (voelt een beetje stijf). Ik heb hier echt nog nooit eerder last van gehad. Ben ik mijzelf nu uiteindelijk een blessure aan het trainen of het is enigszins ''normaal'' als je begint?

Voel mij echt een beetje een oud wijf nu #midlifecrisis
Een tip die ik je wel kan geven (na je filmpje), is dat je je DBs bij de DB shoulderpress teveel naar achter laat leunen. Probeer ze altijd recht boven je ellebogen te houden. Of het je ellebogen zal helpen weet ik niet, maar je spaart iig een toekomstige shouldercuff blessure uit.
pi_152078863
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:49 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wellicht een gevalletje van tendinitis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Patellatendinopathie).

Ik heb zelf al twee jaar last van m'n knie (inmiddels tendinosis/chronische tendinitis). Toen ik er een beetje last van had dacht ik dat het wel goed zou komen, maar uiteindelijk is het alleen maar erger geworden.

Als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen, en even rustig aan doen. Dat kan in ieder geval geen kwaad, lijkt me.
Ok, daar was ik dus al bang voor ;( Rustig aan doen dus. Was sowieso al van plan om 2x per week te squatten ipv 3x.
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:50 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Een tip die ik je wel kan geven (na je filmpje), is dat je je DBs bij de DB shoulderpress teveel naar achter laat leunen. Probeer ze altijd recht boven je ellebogen te houden. Of het je ellebogen zal helpen weet ik niet, maar je spaart iig een toekomstige shouldercuff blessure uit.
Haha ja dat zag ik ook nadat ik het had gefilmd, de footage van dat filmpje is eigenlijk al schandalig oud, maar wou het toch uploaden omdat ik het al een maand zo goed als klaar had staan :P Mijn squat form was daar ook best ruk. Hopelijk morgen weer een nieuw filmpje! :D
pi_152078981
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:00 schreef IrCute het volgende:

[..]

Ok, daar was ik dus al bang voor ;( Rustig aan doen dus. Was sowieso al van plan om 2x per week te squatten ipv 3x.
Indien het tendinitis is zou het met een paar weken weg kunnen zijn, als je geluk hebt.

Of je moet zo stom zijn als ik en gewoon doorgaan met normaal trainen, en dan zit je er na twee jaar nog steeds aan vast. :')
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:19:31 #23
69994 seto
-|||--------|||-
pi_152093723
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 16:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Haha, ja Andreas bedoel je zeker? Die sprak ik toevallig afgelopen week 2 keer.
Yep, heeft mij ook veel geholpen met mijn form.

quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, staan 2 platforms en je mag gewoon met gewichten gooien.
Echt met gewichten/stangen gooien zou ik niet doen, er zijn geen bumper plates.

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 13:51 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Voorburg, dus zit wel goed kwa reistijd. Parkeren is wel wat lastiger in de Fahrenheitstraat. :D

[..]

We zullen zien hoe het uitpakt.
Je kan iets verderop bij het kinderziekenhuis gratis parkeren als je het niet erg vindt om een stukje te lopen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_152094003
Ik ga zo squatten. Wens mij succes.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152100661
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik ga zo squatten. Wens mij succes.
Succes.
pi_152100913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:12 schreef Atemno het volgende:

[..]

Succes.
Thnx, ben inmiddels al terug. Zit nu lekker op de bank na te genieten.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152100967
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Thnx, ben inmiddels al terug. Zit nu lekker op de bank na te genieten.
Niet op gelet, excuus. Hoe ging het?
pi_152100989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:25 schreef Atemno het volgende:

[..]

Niet op gelet, excuus. Hoe ging het?
Het ging beter dan ik had verwacht.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152101346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het ging beter dan ik had verwacht.
En dat wil zeggen?
pi_152101820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:41 schreef Atemno het volgende:

[..]

En dat wil zeggen?
Dat ik progressie heb geboekt.
Ik wil niet stoer doen, maar doe het lekker toch, ik heb 110 kg gesquat.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:15:43 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152104335
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Dat ik progressie heb geboekt.
Ik wil niet stoer doen, maar doe het lekker toch, ik heb 110 kg gesquat.
Daar mag je best stoer over doen. Volgende week 120. :P
pi_152105840
Waarom duurt het zo lang voordat je herstelt bent van een zware deadlift? Ik deadlift meer als ik het echt een paar maanden niet doe en het dan weer oppak. Doe ik het wekelijks zwaar dan ga ik eerder achteruit dan vooruit. Als ik mijn 1RM bench dan ben ik zo weer herstelt, doe ik mijn 1RM deadlift dan kan ik de week erop deze niet meer doen of het kost me echt veel meer moeite. Zijn vooral mijn hamstrings die heel herstellen
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:17:31 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152107073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:52 schreef Henrys het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat je herstelt bent van een zware deadlift? Ik deadlift meer als ik het echt een paar maanden niet doe en het dan weer oppak. Doe ik het wekelijks zwaar dan ga ik eerder achteruit dan vooruit. Als ik mijn 1RM bench dan ben ik zo weer herstelt, doe ik mijn 1RM deadlift dan kan ik de week erop deze niet meer doen of het kost me echt veel meer moeite. Zijn vooral mijn hamstrings die heel herstellen
Het is een aanslag op je CNS, en die heeft behoorlijk tijd nodig om te herstellen. Daarom is het belangrijk om juist niet te vaak die 1RM te doen op je DL. Wel trainen elke week, maar dan vooral op techniek, niet te vaak op je max. En progressief, zodat je CNS aan de load went.
pi_152107637
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is een aanslag op je CNS, en die heeft behoorlijk tijd nodig om te herstellen. Daarom is het belangrijk om juist niet te vaak die 1RM te doen op je DL. Wel trainen elke week, maar dan vooral op techniek, niet te vaak op je max. En progressief, zodat je CNS aan de load went.
Ik denk dat mijn deadlift nog nooit vooruit is gegaan door er op te trainen. Vaak als ik het een maand niet doe en dan weer wel kan ik ineens meer (blijf immers wel de rest trainen). Om een voorbeeld te geven: In november kon ik 230kg deadliften en 240 kreeg ik niet eens omhoog toen ook gestopt met deadlifts en in februari weer begonnen en toen pakte ik zo die 240 van de grond.

Ik denk dat ik om de week ga deadliften en het afwissel met powercleans
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:03:21 #35
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152110950
Ik heb met squat en in mindere mate met bench hetzelfde. Al mijn pr's heb ik gezet na een aantalmweken niet die oefening niet te doen. Aangezien ik nu weer 2 weken moet rusten heb ik goede hoop voor volgende week ;)

Hoewel ik zwaar trainen het lekkerst vind koet ik het voor progressie echt op zo'n 60 a 70% van mijn max houden.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 29 april 2015 @ 09:52:17 #36
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_152116173

Haha, hier slaat dom toch weer eens de spijker op de kop.
#FREEBAJSKORV
  woensdag 29 april 2015 @ 16:14:10 #37
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152127357
Iemand tips voor een goede goedkope TRX-trainer?
Deathlift or Die.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:15:57 #38
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 29 april 2015 @ 16:27:49 #39
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152127747
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb deze, niks mis mee. http://gorillasports.nl/deal/11116/suspension-trainer
Ik ga toch geen verzendkosten betalen, Sneeks.
Deathlift or Die.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:28:22 #40
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152127772
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:27 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik ga toch geen verzendkosten betalen, Sneeks.
Dan ga je het halen...
  woensdag 29 april 2015 @ 16:45:49 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152128357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand tips voor een goede goedkope TRX-trainer?
Leuk voor op reis maar mijn ervaring leert dattie thuis vooral in de kast blijft liggen :@
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 april 2015 @ 16:52:19 #42
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152128549
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Leuk voor op reis maar mijn ervaring leert dattie thuis vooral in de kast blijft liggen :@
Hij is voor op reis ;)
Deathlift or Die.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:55:26 #43
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152128647
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Leuk voor op reis maar mijn ervaring leert dattie thuis vooral in de kast blijft liggen :@
Het ziet er leuk uit aan de muur in m'n 'homegym' in Spanje. Het ziet er vooral nog steeds nieuw uit. :')
pi_152129430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand tips voor een goede goedkope TRX-trainer?
http://scoobysworkshop.com/diy-trx-6-dollars/
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 29 april 2015 @ 17:30:29 #45
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152129713
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

_O-
Goedkoop toch? Even een sjorband regelen dan ben je al zowat klaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 29 april 2015 @ 17:35:09 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152129729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Goedkoop toch? Even een sjorband regelen dan ben je al zowat klaar.
Ja precies, het is een goed idee.
pi_152130440
Scooby wat een baas _O_, speciaal 4k videos zodat we allemaal kunnen aanschouwen wat een hij mooie gyno-chest hij heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snorrenbaard op 29-04-2015 18:21:04 ]
  woensdag 29 april 2015 @ 22:34:19 #49
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_152138924
Nieuw OHP PR gezet met 72,5kg voor 2 reps :D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 29 april 2015 @ 22:40:53 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152139181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:34 schreef Verbosity het volgende:
Nieuw OHP PR gezet met 72,5kg voor 2 reps :D
Wow, dat is sterk. Well done.
pi_152141074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:34 schreef Verbosity het volgende:
Nieuw OHP PR gezet met 72,5kg voor 2 reps :D
Deze man doet het even. ;) Meer dan je lichaamsgewicht ( 68kg ?)?
  woensdag 29 april 2015 @ 23:50:16 #52
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_152141264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:42 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Deze man doet het even. ;) Meer dan je lichaamsgewicht ( 68kg ?)?
Vanochtend was het 67,2kg. Ben nu een lichte cut aan het doen. Waarbij ik de intensiteit hoog hou. Zat ook in mijn 1+ week. Uiteindelijk met een jokerset deze behaald.

Ging sowieso wel lekker. Eerst opgebouwd tot een DL van 195kg. Vervolgens de OHP en nog wat assistentie.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 30 april 2015 @ 08:40:12 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152144139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:34 schreef Verbosity het volgende:
Nieuw OHP PR gezet met 72,5kg voor 2 reps :D
beest
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 30 april 2015 @ 08:42:04 #54
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152144158
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vanochtend was het 67,2kg. Ben nu een lichte cut aan het doen. Waarbij ik de intensiteit hoog hou. Zat ook in mijn 1+ week. Uiteindelijk met een jokerset deze behaald.

Ging sowieso wel lekker. Eerst opgebouwd tot een DL van 195kg. Vervolgens de OHP en nog wat assistentie.
The. Fuck. Hey Richard Hawthorne. Goed bezig G.
BEASTMODE
  donderdag 30 april 2015 @ 09:06:04 #55
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152144431
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vanochtend was het 67,2kg. Ben nu een lichte cut aan het doen. Waarbij ik de intensiteit hoog hou. Zat ook in mijn 1+ week. Uiteindelijk met een jokerset deze behaald.

Ging sowieso wel lekker. Eerst opgebouwd tot een DL van 195kg. Vervolgens de OHP en nog wat assistentie.
Damn gast jij bent echt fucking sterk :D en maar blij met m'n 170 DL @ 82kg.
Deathlift or Die.
pi_152147693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:34 schreef Verbosity het volgende:
Nieuw OHP PR gezet met 72,5kg voor 2 reps :D
Stricte press? damn impressive!
pi_152147723
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vanochtend was het 67,2kg. Ben nu een lichte cut aan het doen. Waarbij ik de intensiteit hoog hou. Zat ook in mijn 1+ week. Uiteindelijk met een jokerset deze behaald.

Wat was je 1+ dan? dat je daarna nog via jokers dit kon behalen?
  donderdag 30 april 2015 @ 15:46:16 #58
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_152153952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef DjMark het volgende:

[..]

Wat was je 1+ dan? dat je daarna nog via jokers dit kon behalen?
1+ was 65kg ging relatief gemakkelijk. Maar naar 3 reps gestopt , omdat ik een keer via joker set mijn PR wou aanscherpen (71kg voor 1 rep).
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:42 schreef DjMark het volgende:

[..]

Stricte press? damn impressive!
Power rack was bezet dus eerst een clean & jerk uitgevoerd. Vanuit daar was het een strict press.

En thanks allemaal :D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_152157982
Iemand van jullie hier ervaring met foam rollers?
Ik rol zelf graag in de sportschool na afloop van het trainen, maar mijn vriend (die niet traint) heeft vaak last van zijn onderrug en wil dit ook graag proberen.
Kom op internet wel het een en ander tegen, maar vind het best prijzig. Vind het geen probleem om er wat geld voor neer te tellen, maar dan heb ik dus wel liever een goede. Oh ja, hij moet wel breder zijn dan 45cm, want we willen het dus ook voor de rug gebruiken.
pi_152159031
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vanochtend was het 67,2kg. Ben nu een lichte cut aan het doen. Waarbij ik de intensiteit hoog hou. Zat ook in mijn 1+ week. Uiteindelijk met een jokerset deze behaald.

Ging sowieso wel lekker. Eerst opgebouwd tot een DL van 195kg. Vervolgens de OHP en nog wat assistentie.
Grats met je pr. Lekker ouwe _O_
  donderdag 30 april 2015 @ 19:27:59 #61
69994 seto
-|||--------|||-
pi_152159192
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iemand van jullie hier ervaring met foam rollers?
Ik rol zelf graag in de sportschool na afloop van het trainen, maar mijn vriend (die niet traint) heeft vaak last van zijn onderrug en wil dit ook graag proberen.
Kom op internet wel het een en ander tegen, maar vind het best prijzig. Vind het geen probleem om er wat geld voor neer te tellen, maar dan heb ik dus wel liever een goede. Oh ja, hij moet wel breder zijn dan 45cm, want we willen het dus ook voor de rug gebruiken.
Heb zelf een korte versie van the Grid, je hebt ook een lange:
http://www.fysiosupplies.(...)-roller-the-grid-2-0

Kan hem zeker aanraden. Meerdere mensen hier hebben hem volgens mij.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_152159601
Dus damn lang geleden dat ik heb gesquat...
Oops, automatisch plaatste ik volgens mij mijn handen bij een front squat tussen mijn schouders in plaats van er buiten. Dat kan wel verklaren waarom ik nu een rode plek links en rechts op mijn schouder heb, en het heeft tamelijk hard op bot gelegen denk ik :p .

Anyways, meer probs met de back squat. Of het is zo lang geleden dat er een BB op mijn rug heeft gelegen maar no matter waar ik de BB plaats ik vind dat er teveel druk via mijn armen mijn borst in gaat en dus mijn sternum onder druk zet (aangezien ik dus vermoedelijk costochronditis heb ik wil ik dit vermijden, je wil kracht via je armen sowieso vermijden).
Iemand tips voor beter placement op de rug, ik heb al geprobeerd om mijn schouderbladen te 'pinchen' voordat ik een grip uitoefen op de barbell. (dus lichte grip op BB, schouders pinchen, onder de BB kruipen en uitlocken)
Het lost het probleem een beetje op maar door de schoudersbladen te pinchen rek ik ook weer mijn borst op...
Een high bar squat verlost mij van het gewicht in de armen maar dit deed gewoon pijn, pijn aan mijn trapezius, alsof er een zenuw tussen lag. Kan ook zo lang geleden zijn natuurlijk...

Misschien nog wat spelen met de wijdte van de grip...
pi_152167087
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:34 schreef Verbosity het volgende:
Nieuw OHP PR gezet met 72,5kg voor 2 reps :D
Damn met dat gewicht. Ik heb vannavond 5x5 50kg gehaald met 90kg eigen gewicht. 8)7
pi_152168450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:34 schreef Verbosity het volgende:
Nieuw OHP PR gezet met 72,5kg voor 2 reps :D
sick. Ik hoop weer richting de 50 Kg te gaan :) !
pi_152169333
Damn Verbo, nice!

Nog tips om de OHP goed te trainen? Zit al een tijdje vast op 65 kg x 3
Geen referral hier.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:55:12 #66
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152170289
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn Verbo, nice!

Nog tips om de OHP goed te trainen? Zit al een tijdje vast op 65 kg x 3
Als je echt OHP gains wil maken tijdje niet benchen, wou toen eens mijn OHP 100+ krijgen
Niet gebenched en ik was er zo voorbij
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:59:20 #67
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_152170370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Als je echt OHP gains wil maken tijdje niet benchen, wou toen eens mijn OHP 100+ krijgen
Niet gebenched en ik was er zo voorbij
Heb juist de focus op bench gelegd en totaal niet op de OHP. Maar heb ook een relatieve close grip bench, waarbij de schouders en triceps meer ontwikkelen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:38:53 #68
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152173322
Vanmorgen echt een heerlijke brutal high volume leg work-out gezet :9 gelukkig kan ik de rest van de dag op een bureaustoel zitten.
Deathlift or Die.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:24:17 #69
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152174176
Je komt er alleen niet meer vanaf :')

Weer eens een ouderwetse fullbody gedaan gisteren. Kan nauwelijks rechtop zitten.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_152176161
Na 2.5 jaar weet ik nog steeds niet of ik nou atg moet squatten of lowbar.
Atg vind ik fijn maar progressie is lastig. Lowbar vind ik verschrikkelijk maar kan ik tenminste wel gewicht bijgooien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152177845
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint eindelijk eens wat te worden :P Vooral bezig geweest met spiermassa aanzetten en nu langzaam de kilo's vet zien kwijt te raken :)
pi_152178121
Looking massive.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:20:36 #73
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152178530
Notbadbrad, wat meten je gunzz?
Deathlift or Die.
pi_152186116
Wat is nou echt het 'beste' voor wat betreft het nemen van rust tussen setjes door als men puur kijkt naar strength gains (aannemende dat het dieet in orde is). Doe meestal zoiets als het volgende voor het deadliften:

Warmup (90 sec rust)
5 rep 40
3 rep 60
3 rep 100
3 rep 120

Worksets (3 min rust)
5 rep 140
3 rep 160
1 rep 18x

531+ alleen is kaolo weinig volume zelfs met BBB of 5x5, wat ik weer opvang met assists waarvan de positieve effecten denk ik niet echt richting de 'main' compounds gaan.

Teveel rust, te weinig? Maakt het überhaupt uit? Heb het dus niet over massa-gainz, waarbij (zover ik weet) je wat lager zit kwa rust en meer gebruik maakt van time-under-tension sets. Wat maakt een lichaam nou sterker, time under tension of gewoon zware singles of triples. Heb het gevoel dat het allemaal vrij weinig uitmaakt zolang je maar eet en IETS doet.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:44:13 #75
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_152188809
Meeste strength gains maak je door 70-90% te liften imo, denk aan 5x5 en shit. Zag laatst mooi t nation artikel voor rep ranges, zal hem ff opzoeken straks!

Meer volume is sowieso key, ik vind het zelf het fijnst om varianten op compounds te pakken voor wat setjes. Low reps houden op DL en higher rep voor upperbody en squats :). Je kan ook eens met de frequency spelen !

Zijn overigens zoveel factoren waarop je kan progressen. Ruwe strength, 10rm tot en met 1rm, rep quality of uiteraard speed, rusttijden verlagen of volume pr zetten!

Check eens reddit.com/r/weightroom en dan training tuesdays! Veel leesvoer :)! Maar uiteindelijk moet je gewoon liften en niet teveel in de theorie blijven hangen.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:03:40 #76
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152189369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef Cataclyst het volgende:
Maar uiteindelijk moet je gewoon liften en niet teveel in de theorie blijven hangen.
Dat inderdaad. Er zijn genoeg workouts/trainingen welke een goede basis geven, en zolang je gewoon progressie kan maken zijn bijna alle schema's die gebaseerd zijn op progressie goed. Daarna ( en ondertussen) moet je uitvinden wat specifiek voor jouw goed werkt zodat je je eigen schema kan maken.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:10:33 #77
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_152189584
Absoluut ! Alle top lifters zijn op allerlei soorten sterk geworden, je moet uitvinden wat voor jou goed werkt. Dat is voor iedereen weer verschillend. En zolang je een paar maanden programma A probeert en daarna programma B (en dan niet na 4 weken switchen) kom je er vanzelf achter totdat je uiteindelijk over een aantal jaar je eigen filosofie hebt. Just keep lifting ;).
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_152204394
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Er zijn genoeg workouts/trainingen welke een goede basis geven, en zolang je gewoon progressie kan maken zijn bijna alle schema's die gebaseerd zijn op progressie goed. Daarna ( en ondertussen) moet je uitvinden wat specifiek voor jouw goed werkt zodat je je eigen schema kan maken.
En dat het per spier(groep) verschillend kan zijn.
Zit nu zelf op een vrij zware cut omdat ik vorig jaar flink heb lopen kutten en merk nu echt welke spieren wat aankunnen. OHP kan ik zwaar max 3 reps en dan ineens zakt het in als een pudding, legpress daarentegen kan ik nog steeds flink in de reps gooien.
Meest opmerkelijke vind ik nog altijd het verschil in bi's en tri's, dan ben ik bezig met cable pully en wissel dan ertussen maar tri's gaan maar door en door terwijl bi's heel snel opgeven. En dan zou je verwachten dat je massive tri's hebt maar de bi's zijn dan redelijk en tri's zijn bij mij echt klein :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:17:38 #79
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152205837
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:58 schreef Questular het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint eindelijk eens wat te worden :P Vooral bezig geweest met spiermassa aanzetten en nu langzaam de kilo's vet zien kwijt te raken :)
looking think, solid etc. _O_

Jammer dat je zo'n wielrenner bent ;)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_152214091
Hoi, mensen :D

Ik weet dat spierweefsel opbouwen erg lang duurt en het afbreken van speerweefsel misschien nog wel langer maar ik zit met het volgend probleem, ik ben al bijna een jaartje actief in de sportschool maar ging ik niet frequent of nam ik het niet zo serieus :P Behalve op een paar oefeningen na. Één daarvan was de Chest Press, en nog een borstoefening, ook op een apparaat.

Nu ben ik bewust wat minder actief m'n borstspieren gaan trainen omdat die in verhouding nogal groot zijn in verhouding van de rest van m'n lichaam, ook zit er nog een laagje vet, terwijl ik nu toch wel een relatief laag vetpercentage begin te krijgen.

Enige tips/tricks om zo veel mogelijk vet (of spierweefsel zo ver mogelijk :P ) weg te trainen bij m'n borst zijn welkom.

Bedankt voor het lezen ^O^
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_152214985
Je kunt niet vet op 1 plek weghalen ;)
pi_152215386
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:27 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Deze, staat bij de andere meel en bakproducten.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Moest naar de Albert Heijn aan de andere kant van de stad maar was het waard. Smaakt nog beter dan de Ultra Fine Oats van B&F en is iets meer dan een kwart van de prijs.

Nogmaal bedankt, echt een supertip
pi_152216842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:52 schreef 1299 het volgende:
Je kunt niet vet op 1 plek weghalen ;)
Dat weet ik :D Maar is er misschien een mogelijkheid om het spierweefsel rondom m'n borst te verkleinen? (zonder plastische chirurgie :D ) En is het verstand om helemaal te stoppen met borstspieroefeningen nu? Gaat het dan niet helemaal al hangen enzo :') Veder is de rest van m'n lichaam wel erg strak..
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_152216858
Nu begrijp ik waarom 'lesser' gyms veelal geen >35kg DBs hebben liggen.

http://www.muscle-power.n(...)ls-per-stuk?___SID=U

Niet echt goedkoop. :D ¤ 100 per 35kg'er. Toch maar marktplaats dan. _O-
pi_152216913
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:57 schreef Lightweight het volgende:
Nu begrijp ik waarom 'lesser' gyms veelal geen >35kg DBs hebben liggen.

http://www.muscle-power.n(...)ls-per-stuk?___SID=U

Niet echt goedkoop. :D ¤ 100 per 35kg'er. Toch maar marktplaats dan. _O-
Komt meer omdat niemand ze gebruikt en daarom de leverancier ze niet in het lease-contract opneemt. Die cardioapparaten kosten echt veel meer en hebben ook nog onderhoud nodig
pi_152228420
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:56 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Dat weet ik :D Maar is er misschien een mogelijkheid om het spierweefsel rondom m'n borst te verkleinen? (zonder plastische chirurgie :D ) En is het verstand om helemaal te stoppen met borstspieroefeningen nu? Gaat het dan niet helemaal al hangen enzo :') Veder is de rest van m'n lichaam wel erg strak..
Waarom zou je minder spierweefsel willen? Gewoon lekker blijven trainen en de nadruk op andere spiergroepen leggen. Zorg dat die andere spierengroepen op net zo'n niveau komen als je chest zou ik zeggen :P
pi_152232753
Blijf toch maar bij de oats, tarwe verteer ik echt slecht, denk dat ik er licht allergisch voor ben
pi_152240350
Ik denk dat je met oats iets droger wordt en met tarwe iets meer kracht krijgt.
Ik meng het gewoon, beetje oats met muesli en als het waterig wordt, gooi ik er wat brinta bij.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 3 mei 2015 @ 20:16:43 #89
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152242908
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:26 schreef Henrys het volgende:
Blijf toch maar bij de oats, tarwe verteer ik echt slecht, denk dat ik er licht allergisch voor ben
Ja, ik krijg daar ook last van wanneer ik er langere tijd veel van eet.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 3 mei 2015 @ 20:27:17 #90
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152243314
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik denk dat je met oats iets droger wordt en met tarwe iets meer kracht krijgt.
Ik meng het gewoon, beetje oats met muesli en als het waterig wordt, gooi ik er wat brinta bij.
Wat?
Deathlift or Die.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:28:08 #91
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152243713
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik denk dat je met oats iets droger wordt en met tarwe iets meer kracht krijgt.
Ik meng het gewoon, beetje oats met muesli en als het waterig wordt, gooi ik er wat brinta bij.
Zijn koolhydraten he, geen winstrol en dianabol :P

Morgen maar even wat tijd vrijmaken om 5kg aan AH oats te blenden kijken of dat een beetje snel gaat, wil liever geen geld meer geven aan B&F
pi_152243794
Brinta en havermout zijn koolhydraten ja.
Wanneer ik alleen Brinta eet i.p.v. havermout kom ik aan in vet, maar heb ook meer kracht.
Dat probeerde ik te zeggen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152243840
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Brinta en havermout zijn koolhydraten ja.
Wanneer ik alleen Brinta eet i.p.v. havermout kom ik aan in vet, maar heb ook meer kracht.
Dat probeerde ik te zeggen.
Denk dat dat eerder komt door de hoeveelheid, macros zullen niet al te veel verschillen
  zondag 3 mei 2015 @ 21:07:37 #95
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152245042
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Brinta en havermout zijn koolhydraten ja.
Wanneer ik alleen Brinta eet i.p.v. havermout kom ik aan in vet, maar heb ook meer kracht.
Dat probeerde ik te zeggen.
Dus je wordt van 100 gram haver droger, maar van 100 gram tarwe kom je aan in vet? :')
Deathlift or Die.
pi_152245514
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dus je wordt van 100 gram haver droger, maar van 100 gram tarwe kom je aan in vet? :')
i.i.g. kom ik veel minder aan met 100 gram haver dan met 100 gram brinta.
Misschien is dit alleen bij mij zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door W.H.I.S.T.L.E op 03-05-2015 21:21:10 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 3 mei 2015 @ 21:48:49 #97
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152247170
Bijzonder te noemen dat je dat zo ervaart. Wat vocht vasthouden oké, maar vet worden?
Deathlift or Die.
pi_152248901
van zma werd ik altijd uitgerust wakker, heeft puur zinc het zelfde effect? is wat goedkoper dan
  zondag 3 mei 2015 @ 22:45:17 #99
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152249657
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

i.i.g. kom ik veel minder aan met 100 gram haver dan met 100 gram brinta.
Misschien is dit alleen bij mij zo.
Misschien meer zout ofzo maar anders kan ik het me niet voorstellen ;)
Vandaag moest ik flink zwaar goodmornings doen 165 x 3 wtf ik wou dood :'(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152249667
zma = zink magnesium B6
Zelf gebruik ik zink van kruidvat en magnesium van kruidvat, 5-htp van de tuinen ,daarna bakje kwark en ga dan pas slapen.
B6 krijg ik al zat binnen tijdens ontbijt d.m.v. multivitamine tablet.
Teveel B6 is niet goed denk ik, hoofdpijn etc.

Heb even de ingrediënten van iron sleep gecheckt van MP , zit ook vit d van 500% bij.Ook overbodig denk ik,aangezien ik deze in de ochtend neem.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152249802
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Misschien meer zout ofzo maar anders kan ik het me niet voorstellen ;)
Vandaag moest ik flink zwaar goodmornings doen 165 x 3 wtf ik wou dood :'(
Geen idee, het geeft wel duidelijk meer kracht dan haver alleen, dus eet ik het gevarieerd, soms wel met haver en soms niet.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 3 mei 2015 @ 22:56:04 #102
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152250016
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Geen idee, het geeft wel duidelijk meer kracht dan haver alleen, dus eet ik het gevarieerd, soms wel met haver en soms niet.
Achja, je hebt ook mensen die donuts pwo nemen voor meer pomp.
Dus er zijn vreemdere verschijnselen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 4 mei 2015 @ 12:17:16 #103
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152258867
Een maandje rustig aan gedaan met eten, van 89 naar 86,5kg gegaan, en vooralsnog amper kracht verloren.

Fuck yeah, Ser_Ciappelletto = masterrace. B-)
  maandag 4 mei 2015 @ 12:17:51 #104
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_152258885
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een maandje rustig aan gedaan met eten, van 89 naar 86,5kg gegaan, en vooralsnog amper kracht verloren.

Fuck yeah, Ser_Ciappelletto = masterrace. B-)
Keertje flink gescheten ofzo?
  maandag 4 mei 2015 @ 12:18:10 #105
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152258897
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Keertje flink gescheten ofzo?
Ja, dat ook.
pi_152260253

Gaat hij nog mee doen aan de olympische spelen van 2016?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:30:28 #107
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152293410
quote:
Hoeveel spiermassa kun je opbouwen d.m.v. natural bodybuilding? Dit is een veelgestelde en zeer lastige vraag om te beantwoorden. Voor het gemak definieren we ''natural'' als iemand die nog nooit enige vorm van anabole steroieden of pro-hormonen heeft genomen. Hier begint het gelijk al lastig te worden want tegenwoordig zijn er ook al legale supplementen (in de VS bijv.) die hier dicht tegenaan zitten, maar voor het gemak van deze discussie houden we bovenstaande definitie aan. Hoe ver je natural kunt komen hangt af van je geduld, trainingsintensiteit, voedingsschema en natuurlijk je aanleg. Onze inschatting is dat je in het gunstigste geval het qua natural spiermassaopbouw maximaal haalbare is zoals te zien is op bijgaande foto. Ben je daar mee eens of ben je of ken je een echte natural die nog meer heeft weten te bereiken? We zien en horen het graag van je!
https://www.facebook.com/(...)2762/?type=1&theater


Kijk die fucking gyno van die gast dan :') Sportfood.nl kunnen we ook niet meer serieus nemen.
Deathlift or Die.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:59:03 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152294309
Je moet toch het sprookje in stand houden als je je supps aan de man wil brengen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152294418
Gyno? En die delts dan. En die traps.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:04:56 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152294471
Lijkt ook wel alsof ze er een ander hoofd op hebben geshopt :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:37:00 #111
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152295390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:03 schreef Deuce92 het volgende:
Gyno? En die delts dan. En die traps.
Ja ofc, maar mensen geloven ook nog dat Simeon Panda natty is.

Deze gast heeft gewoon dikke gyno, die je echt niet krijgt als natural. Doe dan tenminste een fake natty zonder gyno :')
Deathlift or Die.
pi_152304579
Heb zelf ook geen idee wat nou wel of niet te halen is voor natty's. Ligt denk ik ook sterk aan je genes, ondanks hard werken voor goede progressie.

Vraag mij ook sterk af hoe het zou zijn als iemand 0,0 zou trainen, maar toch roids zou nemen. Je wordt niet zomaar een Phil Heath (bv) toch?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:40:40 #113
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_152304762
Klokov moet toch wel natty zijn? Bij de olympics wordt toch redelijk getest lijkt me.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:44:09 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_152304862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Klokov moet toch wel natty zijn? Bij de olympics wordt toch redelijk getest lijkt me.
hahaha
pi_152313861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Klokov moet toch wel natty zijn? Bij de olympics wordt toch redelijk getest lijkt me.
Gerucht gaat dat hij er in 2012 niet bij was omdat hij geen schoon bloed kon geven en je ziet hem in zijn vids echt steeds groter worden nu hij buiten zijn gewichtsklasse leeft.

Maargoed, er zijn gigantisch veel mensen die tegenwoordig aan de AAS zitten en bij 80% zie je het niet omdat voeding/training kut is. Vooral anavar/winstrol kuurtjes zijn erg populair. Wat je ook ziet zijn van die lopende vochtballonen dat ziet er ook niet uit.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:19:02 #116
401467 Nelvalhil
Nelvalhil
pi_152323703
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
dikke gyno,
Wat is dat? :D
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_152324852
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:19 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Wat is dat? :D
Gynaecomastie --> borstontwikkeling mannen (zie de puffy nipples van die gast).
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:14:55 #118
401467 Nelvalhil
Nelvalhil
pi_152326614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:59 schreef ssebass het volgende:

[..]

Gynaecomastie --> borstontwikkeling mannen (zie de puffy nipples van die gast).
Oh, oké :D Maar waarom zou zoiets niet te behalen zijn met gewoon een goed voedingsschema, elke dag sporten en discipline? Als je maar continu blijft sporten dan blijft je lichaam toch gewoon spiermassa aanzetten? Daar zit toch zeker geen limiet op :o
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_152326799
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:14 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Oh, oké :D Maar waarom zou zoiets niet te behalen zijn met gewoon een goed voedingsschema, elke dag sporten en discipline? Als je maar continu blijft sporten dan blijft je lichaam toch gewoon spiermassa aanzetten? Daar zit toch zeker geen limiet op :o
Jawel, daar zit zeker een limiet op.
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:29:08 #120
401467 Nelvalhil
Nelvalhil
pi_152327012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:22 schreef DjMark het volgende:

[..]

Jawel, daar zit zeker een limiet op.
Jawel? :P Je lichaam stopt op een gegeven moment toch niet met spierweefsel maken? :o
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:43:44 #121
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152327403
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:29 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Jawel? :P Je lichaam stopt op een gegeven moment toch niet met spierweefsel maken? :o
Het myostatine-gen stopt je spiergroei zodat je niet buiten proportie kan groeien. Dus het stopt ergens inderdaad.
pi_152328821


Hij bedoelt dat je op een natuurlijke manier dit hierboven niet kunt bereiken.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152328864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]

Hij bedoelt dat je op een natuurlijke manier dit hierboven niet kunt bereiken.
hoezo kan dit niet natuurlijk?
dit ziet er gewoon bereikbaar uit
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152328983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:29 schreef Beach het volgende:

[..]

hoezo kan dit niet natuurlijk?
dit ziet er gewoon bereikbaar uit
haha grappig
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:41:15 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152329257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]

Hij bedoelt dat je op een natuurlijke manier dit hierboven niet kunt bereiken.
Dat haal ik er niet uit. het ging erom dat spiergroei op een gegeven moment stopt, en dat is zo. Maakt niet uit of het op een natuurlijke of niet natuurlijke manier bereikt wordt.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:54:12 #126
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152329735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]

Hij bedoelt dat je op een natuurlijke manier dit hierboven niet kunt bereiken.
very shop

much photo
Deathlift or Die.
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:03:24 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152330049
quote:
George Leeman of the USA was asked if he could prove as much as a 950 lbs or more to put himself in contention for an all expenses paid invite to the World Deadlift Championships at Europe's Strongest Man on July 11th (Leeds, England) and he said: "give me a week or so to recover and no problem"
:D



https://www.facebook.com/(...)57030&type=1&theater

Strong mofo. Maar hij komt dus waarschijnlijk naar Leeds in juli. Denk dat ik kaartjes ga kopen. :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:07:17 #128
401467 Nelvalhil
Nelvalhil
pi_152330181
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]

https://www.facebook.com/(...)57030&type=1&theater

Strong mofo. Maar hij komt dus waarschijnlijk naar Leeds in juli. Denk dat ik kaartjes ga kopen. :P
Is dit wel natuurlijk te bereiken dan? :o
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_152330206
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:07 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Is dit wel natuurlijk te bereiken dan? :o
Ben jij een keer op je achterhoofd gevallen? :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:08:05 #130
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152330207
Als je het moet vragen, is het zeer waarschijnlijk niet naturel.
Deathlift or Die.
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:09:46 #131
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152330255
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:07 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Is dit wel natuurlijk te bereiken dan? :o
Kweenie. Ik weet dat George op zo'n 500 test e per week zit. Misschien nu wat meer. En dat de powerlifters in de top geen van allen bang zijn voor de naald, zeg maar. Of je 8 x 800 LBS kan deadliften zonder juice weet ik niet. Ik geloof niet dat ik het ooit iemand heb zien doen.
pi_152330364
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Kweenie. Ik weet dat George op zo'n 500 test e per week zit. Misschien nu wat meer. En dat de powerlifters in de top geen van allen bang zijn voor de naald, zeg maar. Of je 8 x 800 LBS kan deadliften zonder juice weet ik niet. Ik geloof niet dat ik het ooit iemand heb zien doen.
Meeste gebruiken halotestin/anadrol voor een meet, geeft je een gigantische krachtboost en vocht maar gezien de onbeperkte gewichtsklasse is dat geen probleem
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:13:37 #133
401467 Nelvalhil
Nelvalhil
pi_152330396
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Kweenie. Ik weet dat George op zo'n 500 test e per week zit. Misschien nu wat meer. En dat de powerlifters in de top geen van allen bang zijn voor de naald, zeg maar. Of je 8 x 800 LBS kan deadliften zonder juice weet ik niet. Ik geloof niet dat ik het ooit iemand heb zien doen.
Waarom worden steroïden ed. wel geaccepteerd in de bodybuild wereld maar niet bijvoorbeeld in voetbal en zo :P
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:16:21 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152330496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:

[..]

Meeste gebruiken halotestin/anadrol voor een meet, geeft je een gigantische krachtboost en vocht maar gezien de onbeperkte gewichtsklasse is dat geen probleem
Ik weet het niet. Het lijkt me sterk dat ze zulke zwaar leververgiftigende middelen nemen. Ik denk dat er betere middelen op de markt zijn. Maar zoals ik al zei, ik weet het niet, want niemand praat er over wat ze precies nemen.

George pleurt het gewoon op FB, vandaar dat ik het van hem wel weet.
pi_152330574
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Het lijkt me sterk dat ze zulke zwaar leververgiftigende middelen nemen. Ik denk dat er betere middelen op de markt zijn. Maar zoals ik al zei, ik weet het niet, want niemand praat er over wat ze precies nemen.

George pleurt het gewoon op FB, vandaar dat ik het van hem wel weet.
Volgens mij bestaat er geen middel dat meer kracht geeft op korte termijn dan halotestin, kan zo 20-30% bij je PR opgooien
pi_152332776
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:13 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Waarom worden steroïden ed. wel geaccepteerd in de bodybuild wereld maar niet bijvoorbeeld in voetbal en zo :P
Officieel zijn steroiden op bodybuild wedstrijden weldegelijk verboden, er wordt alleen niet (of soms nauwelijks) op getest....
o.a. omdat die tests duur zijn.
pi_152334286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:18 schreef Henrys het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er geen middel dat meer kracht geeft op korte termijn dan halotestin, kan zo 20-30% bij je PR opgooien
Wordt je niet erg boos van Halo? Is een keer een video gezien van Pete Rubbish, waarin hij zei dat Tren niet eens in de buurt komt van Halo kwa boosheid. _O- Iemand hier ervaring mee, of is het echt grote onzin dat je gedrag sterk gaat afwijken van wat als normaal wordt beschouwd?
  woensdag 6 mei 2015 @ 17:03:09 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152336771
Anopolan is dan weer populair in gewichtsklasses. Veel krachttoename maar weinig massa.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152336934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:57 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wordt je niet erg boos van Halo? Is een keer een video gezien van Pete Rubbish, waarin hij zei dat Tren niet eens in de buurt komt van Halo kwa boosheid. _O- Iemand hier ervaring mee, of is het echt grote onzin dat je gedrag sterk gaat afwijken van wat als normaal wordt beschouwd?
Die Pete Rubbish overdrijft, mensen die zich anders van AAS gaan gedragen hebben van zichzelf al problemen
  woensdag 6 mei 2015 @ 17:17:15 #140
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152337225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:08 schreef Henrys het volgende:

[..]

Die Pete Rubbish overdrijft, mensen die zich anders van AAS gaan gedragen hebben van zichzelf al problemen
ervaring?
Deathlift or Die.
pi_152337308
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:17 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ervaring?
Ja
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:01:48 #142
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_152340357
De crux zit hem in zijn naam.

Pete Rubbish.

Kan je toch nooit serieus nemen
WFPB!
pi_152366914
Bigger Stronger Faster* (2008) - IMDb

Deze staat op netflix best boeiend.
pi_152367121
Wie kuurt er hier eigenlijk? Snakey net geloof ik, en de rest?
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:58:38 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_152367177
allemaal natuurlijk wat denk je zelf

hahaha
pi_152367321
Nope, ga het ook nooit doen
pi_152367569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
allemaal natuurlijk wat denk je zelf

hahaha
hoe wil je anders groot worden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152368973
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
Wie kuurt er hier eigenlijk? Snakey net geloof ik, en de rest?
Alleen Snakey, daardoor zijn we RayK kwijt. Grrr Snakey ;p
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:01:29 #149
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152369716
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:09 schreef Beach het volgende:

[..]

hoe wil je anders groot worden
Pindakaas.
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:22:47 #150
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152370464
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
Wie kuurt er hier eigenlijk? Snakey net geloof ik, en de rest?
Nog niet.

Snakey zou April beginnen.
Deathlift or Die.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:36:10 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152372991
Eh, ik ga vanaf afgelopen zondag even een paar maanden niet meer naar de sauna... :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:48:15 #152
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152373396
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:36 schreef Snakey het volgende:
Eh, ik ga vanaf afgelopen zondag even een paar maanden niet meer naar de sauna... :P
krimpt ie zo snel? ;)
Deathlift or Die.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:50:53 #153
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152373478
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:48 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

krimpt ie zo snel? ;)
Neuh. Daar vallen de meesten dood neer blijkbaar. :D
pi_152376170
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Neuh. Daar vallen de meesten dood neer blijkbaar. :D
Bang dat je onbewust een Zyzz gaat pullen?
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:12:18 #155
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_152377426
Vandaag na 3 maanden sportschool:
Squats: 60 kg
Deadlift: 70 kg
Bench press: 50 kg
Weeg zelf 76 kg btw en ben ongeveer 184 cm.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:17:30 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152377598
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:34 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Bang dat je onbewust een Zyzz gaat pullen?
Hij is niet de enige. Ik las laatst van nog iemand anders die in de sauna ineens neerpletterde. Maar naar het schijnt was die laatste vooral een partydrugs gebruiker, (geen idee of Zyzz dat ook was) en dat schijnt de meest foute combi te zijn met AAS. Ik geloof dat het Wendler was die ergens zei dat hij het daarmee het meest fout heeft zien gaan.

Alcohol gaat nog wel, tenzij je een 17-alfa-gealkyleerde stof neemt, dat geeft je lever een flinke opdonder. Met test e bv valt dat wel mee, maar je lichaam herkent alcohol als een gif wat je lever als eerst verwerkt, dus doe je je kuur er geen goed mee om alcohol te nuttigen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:18:22 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152377631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Spinosaurus het volgende:
Vandaag na 3 maanden sportschool:
Squats: 60 kg
Deadlift: 70 kg
Bench press: 50 kg
Weeg zelf 76 kg btw en ben ongeveer 184 cm.
Niet slecht, als je goede techniek hebt that is.
pi_152379514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:40 schreef Atemno het volgende:

[..]

Alleen Snakey, daardoor zijn we RayK kwijt. Grrr Snakey ;p
Really? Ray vond de sfeer hier vooral achteruit gaan toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:22 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nog niet.

Snakey zou April beginnen.
Wat is je motivatie om te gaan kuren?
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:09:49 #159
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152382208
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Really? Ray vond de sfeer hier vooral achteruit gaan toch?

Het was niet mijn schuld. :D

Hij freakte uit omdat ik begin dit jaar zei dat ik wat test e ging gebruiken. Maar hij freakte om wel wat meer dingen, dus ik heb het nooit persoonlijk genomen.
pi_152382401
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het was niet mijn schuld. :D

Hij freakte uit omdat ik begin dit jaar zei dat ik wat test e ging gebruiken. Maar hij freakte om wel wat meer dingen, dus ik heb het nooit persoonlijk genomen.
Kan het enigszins wel begrijpen, z'n nieuwe vid is wel weer gruwelijk :-)
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:16:19 #161
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152382477
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:14 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Kan het enigszins wel begrijpen, z'n nieuwe vid is wel weer gruwelijk :-)
Wat kan je precies begrijpen dan?
pi_152384185
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat kan je precies begrijpen dan?
Dat het misch. je ego krenkt als je al jaren bezig bent een doel te bereiken op natuurlijke manier, en dat dan iemand anders dat doel door onnatuurlijke dingen als test, kuurtjes, anabolen etc. veel makkelijker bereikt.
Zou ik ook niet echt behoefte hebben om met diegene te praten over de sport of tegen die gene aankijken alsof die heel wat heeft bereikt. Ik zie het meer als 'valsspelen'. Maar die discussie is al 1000x gevoerd. :)
pi_152385817
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:14 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Kan het enigszins wel begrijpen, z'n nieuwe vid is wel weer gruwelijk :-)
Waar zie je zn nieuwe vid?
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:36:08 #164
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152386306
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:56 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Dat het misch. je ego krenkt als je al jaren bezig bent een doel te bereiken op natuurlijke manier, en dat dan iemand anders dat doel door onnatuurlijke dingen als test, kuurtjes, anabolen etc. veel makkelijker bereikt.
Zou ik ook niet echt behoefte hebben om met diegene te praten over de sport of tegen die gene aankijken alsof die heel wat heeft bereikt. Ik zie het meer als 'valsspelen'. Maar die discussie is al 1000x gevoerd. :)
Mja, naar mijn weten zijn we niet in competitie met elkaar hier. Dus een gekrenkt ego is nergens voor nodig. Denk dat het beter is om trots op jezelf te zijn met wat je bereikt, met of zonder wat hulp. Leven en laten leven. Als je dat niet kan moet je niet op een forum komen, of sowieso niet op plekken komen waar mensen keuzes maken waar je het niet mee eens bent.

Er was wel wat meer aan de hand dan AAS waar hij over viel. Dat was alleen maar een druppel. Hij was daarvoor al een paar keer 'weggegaan' omdat hij het met bepaalde kritiek niet eens was. Dus de reden die je aanhaalt, of denkt te moeten aanhalen, is een non discussie.
pi_152386581
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, naar mijn weten zijn we niet in competitie met elkaar hier. Dus een gekrenkt ego is nergens voor nodig. Denk dat het beter is om trots op jezelf te zijn met wat je bereikt, met of zonder wat hulp. Leven en laten leven. Als je dat niet kan moet je niet op een forum komen, of sowieso niet op plekken komen waar mensen keuzes maken waar je het niet mee eens bent.

Er was wel wat meer aan de hand dan AAS waar hij over viel. Dat was alleen maar een druppel. Hij was daarvoor al een paar keer 'weggegaan' omdat hij het met bepaalde kritiek niet eens was. Dus de reden die je aanhaalt, of denkt te moeten aanhalen, is een non discussie.
Mijn opmerking op de vorige pagina was ook een grapje. RayK was er al langer klaar mee idd. Maar wie weet zn youtube channel?
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:45:49 #166
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152386883
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef Atemno het volgende:

[..]

Mijn opmerking op de vorige pagina was ook een grapje. RayK was er al langer klaar mee idd. Maar wie weet zn youtube channel?
Hij zette hier filmpjes neer toch? http://www.worldoffitness.nl
pi_152386982
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
Wie kuurt er hier eigenlijk? Snakey net geloof ik, en de rest?
Cruise en Blast
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:15:33 #168
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152388301
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Cruise en Blast
Jah. En denk maar niet dat ik de enige ben. :+
pi_152391793
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah. En denk maar niet dat ik de enige ben. :+
Hier in het topic wel denk ik.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 07:44:56 #170
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152394078
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Neuh. Daar vallen de meesten dood neer blijkbaar. :D
haha denk niet dat je je met 250 mg test per week daar druk over hoeft te maken ;)
Deathlift or Die.
pi_152394699
Ik merk dat ik bij de deadlift het lift stuk aardig onder de knie heb maar vooral moeite heb met het omlaag correct omlaag gaan van de bar, mensen nog tips en tricks?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:39:39 #172
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152395884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:36 schreef Questular het volgende:
Ik merk dat ik bij de deadlift het lift stuk aardig onder de knie heb maar vooral moeite heb met het omlaag correct omlaag gaan van de bar, mensen nog tips en tricks?
Gecontroleerd laten vallen.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:42:13 #173
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152397268
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 07:44 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

haha denk niet dat je je met 250 mg test per week daar druk over hoeft te maken ;)
Whehe, I know.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:43:52 #174
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152397312
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Whehe, I know.


Snakey dit weekend
Deathlift or Die.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:46:19 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152397357
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:43 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Snakey dit week
Jah.:P

Ik heb er geen enkele moeite mee. Ik had wel wat weerstand verwacht, maar nergens last van. Ook geen pijn of stijfheid dus ik zal er wel goed in zijn. :D
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:54:30 #176
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152397526
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah.:P

Ik heb er geen enkele moeite mee. Ik had wel wat weerstand verwacht, maar nergens last van. Ook geen pijn of stijfheid dus ik zal er wel goed in zijn. :D
:D Helemaal solo? Ben wel benieuwd. Hoeveel weken pak je, 12?
Deathlift or Die.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:59:55 #177
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152397621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:54 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:D Helemaal solo? Ben wel benieuwd. Hoeveel weken pak je, 12?
Ik ben er aan gewend het bij anderen te doen. Lang verhaal wat er niet toe doet. Ik ga voor 10 weken.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:04:08 #178
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152397694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:36 schreef Questular het volgende:
Ik merk dat ik bij de deadlift het lift stuk aardig onder de knie heb maar vooral moeite heb met het omlaag correct omlaag gaan van de bar, mensen nog tips en tricks?
Niet omlaag gaan. Gewoon omhoog blijven houden. Gedurende je hele work-out. En tijdens het douchen. En als je naar huis rijdt. Je hele leven die baar omhoog blijven houden. Pas loslaten als je doodgaat. Dan maakt het toch niet meer uit als je geblesseerd raakt.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:08:07 #179
76470 Multiply
LA Lakers
pi_152397763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Niet omlaag gaan. Gewoon omhoog blijven houden. Gedurende je hele work-out. En tijdens het douchen. En als je naar huis rijdt. Je hele leven die baar omhoog blijven houden. Pas loslaten als je doodgaat. Dan maakt het toch niet meer uit als je geblesseerd raakt.
Onzin voor je leven!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:36 schreef Questular het volgende:
Ik merk dat ik bij de deadlift het lift stuk aardig onder de knie heb maar vooral moeite heb met het omlaag correct omlaag gaan van de bar, mensen nog tips en tricks?
Misschien dat dit filmpje je helpt?

pi_152397849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:08 schreef Multiply het volgende:

[..]

Onzin voor je leven!

[..]

Misschien dat dit filmpje je helpt?

Dank!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:29:56 #181
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152403724
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:36 schreef Snakey het volgende:
Lokpost
Hoe heet die ideale site waar alle oefeningen beschreven worden?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:31:42 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152403766
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Hoe heet die ideale site waar alle oefeningen beschreven worden?
http://exrx.net/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:32:17 #183
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152403782
quote:
Mijn dank is groot
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:41:31 #184
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_152404065
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niet slecht, als je goede techniek hebt that is.
Yeah, ik check veel filmpjes over oefeningen en ik maak zelf ook filmpjes en laat die checken door ervaren lifters. :p
Ik volg het Starting Strength schema: Squats 3x5, BP 3x5, DL 3x5. Rust. Squats 3x5, OHP 3x5 en PC 3x5. Rust, et cetera steeds om en om.
Alleen de power clean beheers ik nog niet, als alternatief doe ik daar voor de bent over barbell row. Dus vandaag ga ik weer squatten, overhead press en bent over barbell row.

Geen dagje rust gehad, maar doe ik bewust omdat dit pas de tweede keer deze week is dat ik naar de gym ga :') Ik ga squats wel lager dan 60 kg doen dit keer omdat ik morgen een voetbalwedstrijd heb.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:53:09 #185
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_152408133
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

[ Bericht 12% gewijzigd door star_gazer op 08-05-2015 18:01:37 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:16:00 #186
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152408660

voor de liefhebbers
Equipped live wedstrijden
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:17:40 #187
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152408702
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

Wat een agressieve post om weerwoord tegen te gaan :P
Heb je geen Hacksquat bij je gym, wissel je dat af met de legpress
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152408807
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

Dat lange verhaal is toch niet nodig. Als je squatten niet fijn vindt doe je het gewoon niet.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:24:15 #189
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_152408877
Squats <3
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:35:55 #190
76470 Multiply
LA Lakers
pi_152409168
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

voor de liefhebbers
Equipped live wedstrijden
Nederlander met wereldrecord.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:36:31 #191
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152409190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:35 schreef Multiply het volgende:

[..]

Nederlander met wereldrecord.
Jup, was ook al aan het juichen als een voetbalsupporter!
Maar is Masters1 he dus in de 40+ klasse maar fucking nice
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:50:36 #192
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152409553
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

Heey star,


Maak je niet dik
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:52:22 #193
76470 Multiply
LA Lakers
pi_152409613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Jup, was ook al aan het juichen als een voetbalsupporter!
Maar is Masters1 he dus in de 40+ klasse maar fucking nice
Ah dat had ik niet helemaal door, maar zeker nice. Jammer dat die 290 zo werd verstoord door die andere lifter.
pi_152409724
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

Zit een beetje in dezelfde situatie. Wat zijn de stats van je andere lifts?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:44:56 #195
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152411519
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

TL/DR ;)

squats O+
En groot gelijk. Als ik er een tijdje genoeg van heb doe ik 'm ook niet meer. Gewoon doen wat werkt en leuk is.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:07:40 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152412425
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:44 schreef stinkie het volgende:

Gewoon doen wat werkt en leuk is.
Als je een beetje aan het fitnessen bent is dat prima natuurlijk, als je sterk of groot (als in BB) wil worden is dat een instelling van lik me vessie natuurlijk.
pi_152412447
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een beetje aan het fitnessen bent is dat prima natuurlijk, als je sterk of groot (als in BB) wil worden is dat een instelling van lik me vessie natuurlijk.
Wat werkt en leuk is. Als het werkt is het toch goed?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:12:00 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152412581
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een beetje aan het fitnessen bent is dat prima natuurlijk, als je sterk of groot (als in BB) wil worden is dat een instelling van lik me vessie natuurlijk.
Star loopt al 2 jaar te klagen dattie niet kan squatten, kan me voorstellen dat je t een keer beu bent.

Eigenlijk ook niet, squats gaan bij mij op de automatische piloot :+ . Die kan ik nog met mn ogen dicht. Heerlijk om daarna als een gehandicapte 3 trappen af te moeten :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:16:23 #199
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152412744
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Star loopt al 2 jaar te klagen dattie niet kan squatten, kan me voorstellen dat je t een keer beu bent.

Eigenlijk ook niet, squats gaan bij mij op de automatische piloot :+ . Die kan ik nog met mn ogen dicht. Heerlijk om daarna als een gehandicapte 3 trappen af te moeten :')
Daar reageerde ik dan ook niet op. :P Ik ben ook geen fan van squats, puur omdat ik er ook niet goed in ben. Zelfde als dat ik BP niks vond toen me dat niet goed lukte.

Als je iets wil moet je er aan werken. Of in ieder geval eens goed over je doelen nadenken.
pi_152414537
Hoppaaaaaa, 5RM opp de BP naar 75! :D
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:30:41 #201
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152415093
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

Aansteller! Beter oefen je wat meer als je het te moeilijk voor je is. :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152417322
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het beu. Het maakt niet uit hoe hard ik het probeer, squatten is niet voor mij.

Met moeite 3x8x80kg en regelmatig gedonder met mijn onderrug, terwijl ik wel 3x8x185kg leg press zonder klachten. Voelt beter ook qua DOMS en activatie van de juiste spieren. Form dit dat zus zo, geloof me ik heb alles geprobeerd, inclusief deloads enz enz.

Bekijk het maar met je "king of exercises"; dat is voor mij de deadlift. Ik heb het squatten lang genoeg geprobeerd, maar ik ga me voortaan focussen op de leg press op benen dag. Die lift ga ik proberen omhoog te werken en de rest is assistentie. Ik blijf wel squatten, maar op een licht gewicht waarmee ik mezelf niet steeds blesseer (3x80 dus). Ik heb er gewoon de bouw niet voor en het interesseert me niet wat anderen ervan vinden: de squat werkt niet voor mij, verziekt te vaak mijn workouts en is daarom voor mij een kut oefening waar ik geen nadruk meer op ga leggen.

Come at me

Misschien een beetje suf, maar heb je wel eens geprobeerd te squatten met powerliftschoeisel?
Heb sinds kort een paartje Adidas Powelifts en squatten gaat een stuk soepeler.
pi_152417546
Probeer highbar atg anders.
Lowbar vind ik ook vreselijk.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152417586
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah. En denk maar niet dat ik de enige ben. :+
Zijn echt zoveel mensen die AAS gebruiken maar de meeste gebruiken het volkomen verkeerd waardoor je of niks ziet of ze veranderen in een vochtballon met zware gyno
pi_152417631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:43 schreef Henrys het volgende:

[..]

Zijn echt zoveel mensen die AAS gebruiken maar de meeste gebruiken het volkomen verkeerd waardoor je of niks ziet of ze veranderen in een vochtballon met zware gyno
Van die mensen met een brede rug die dan 60kg deadlift doen met straps (ja doen ze hier).
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:55:27 #206
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152418089
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een beetje aan het fitnessen bent is dat prima natuurlijk, als je sterk of groot (als in BB) wil worden is dat een instelling van lik me vessie natuurlijk.
ook met alternatieven kun je groot en/of sterk worden. Zeker als die alternatieven beter voor je werken (en dat kan wat mij betreft al zijn dat je het leuker vind)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_152418263
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een beetje aan het fitnessen bent is dat prima natuurlijk, als je sterk of groot (als in BB) wil worden is dat een instelling van lik me vessie natuurlijk.
Ik squat ook niet meer maar mijn benen zijn nog steeds in verhouding dankzij leg extensions,deadlifts en olympische lifts/powercleans.

Ik weet echt niet wat er mijn knieën aan de hand is, nooit ergens last van gehad en nu lijkt het of ik osgott-schlatter of jumpers knee heb als ik squat of leg press
pi_152418299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Van die mensen met een brede rug die dan 60kg deadlift doen met straps (ja doen ze hier).
Snap sowieso niet dat mensen straps gebruiken tenzij ze voor een wedstrijd trainen waar het is toegestaan. Kan je net zo goed een vorklift huren om het gewicht mee op te tillen. Grip is nou eenmaal onderdeel van de deadlift
pi_152418451
Ga denk ik maar weer over op stronglifts 5x5 voor een tijdje, gewoon tot het einde van de zomer, daarna full bulk tot t einde van t jaar.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:09:44 #210
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152418668
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:30 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Aansteller! Beter oefen je wat meer als je het te moeilijk voor je is. :')
Donder op kk ecto je mag blij zijn als je t fysiek van star hebt. Tyfusmongool wie denk je dat je bent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:10:43 #211
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152418710
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Donder op kk ecto je mag blij zijn als je t fysiek van star hebt. Tyfusmongool wie denk je dat je bent.


[ Bericht 0% gewijzigd door Awesome_ op 08-05-2015 23:25:53 ]
BEASTMODE
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:12:42 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152418792
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar reageerde ik dan ook niet op. :P Ik ben ook geen fan van squats, puur omdat ik er ook niet goed in ben. Zelfde als dat ik BP niks vond toen me dat niet goed lukte.

Als je iets wil moet je er aan werken. Of in ieder geval eens goed over je doelen nadenken.
Hou op over benchen, dat ga ik nooit leuk vinden :'). Ik kan t ook niet. Ieder z'n sterke punten. 100 kg bench? Not gonna happen. Niet in dit leven iig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:12:49 #213
58789 Snakey
-||||--------||||-
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:16:17 #214
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152418931
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Donder op kk ecto je mag blij zijn als je t fysiek van star hebt. Tyfusmongool wie denk je dat je bent.
roid rage much?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:17:35 #215
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152418986
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Van die mensen met een brede rug die dan 60kg deadlift doen met straps (ja doen ze hier).
Ik vroeg me al af hoe dat kon. Waar ik sport is ook een kerel die in een half jaar tijd gigantisch gegroeid is, maar dan 70kg deadlift pakt met straps. Zag wel dat zijn hele rug onder de pukkels zit.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152419065
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Hou op over benchen, dat ga ik nooit leuk vinden :'). Ik kan t ook niet. Ieder z'n sterke punten. 100 kg bench? Not gonna happen. Niet in dit leven iig.
Als je eenmaal de 100 zit gaat het een stuk sneller. van 85 naar 100 duurde langer dan van 100 naar 150 voor mij.

Snap nu trouwens ook waarom je power cleans nooit terug ziet in een split, bijna elke andere compound later in de week lijdt er onder
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:26:39 #217
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152419281
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef Henrys het volgende:

[..]

Als je eenmaal de 100 zit gaat het een stuk sneller. van 85 naar 100 duurde langer dan van 100 naar 150 voor mij.

Snap nu trouwens ook waarom je power cleans nooit terug ziet in een split, bijna elke andere compound later in de week lijdt er onder
Sorry maar die zooi die je over power clean zegt klopt van geen kant.
Maar was jij ook niet degene die niet squatte ivm een blessure?
Dannkan ik het me voorstellen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152419437
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Sorry maar die zooi die je over power clean zegt klopt van geen kant.
Maar was jij ook niet degene die niet squatte ivm een blessure?
Dannkan ik het me voorstellen
Jouw stats ook niet, hoe kan je 280 deadliften en 250 squatten en maar 145 benchen?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:33:02 #219
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152419473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef Henrys het volgende:

[..]

Als je eenmaal de 100 zit gaat het een stuk sneller. van 85 naar 100 duurde langer dan van 100 naar 150 voor mij.

hoezo dit dan? Hebben mensen die in lbs rekenen ook last van dit principe?
BEASTMODE
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:37:18 #220
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152419598
Goed broscience topic dit.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 00:31:45 #221
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152421235
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:32 schreef Henrys het volgende:

[..]

Jouw stats ook niet, hoe kan je 280 deadliften en 250 squatten en maar 145 benchen?
Rotator cuff problems niets ernstigs aan nib squatter :)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152421606
Ik doe nu een tijdje stronglifts 5x5. Blessure gehad, maar dat is nu grotendeels verholpen.

Ik zit met squatten ook al zo goed als tegen een plafond. Vandaag 5x5 75kg, wel gehaald maar moest echt uit mijn tenen komen.

En daarna heb ik 5x5 75kg BP gedaan. Is totaal niet in verhouding. Ik blijf wel stug doorgaan, maar ik kom haast niet meer omhoog met dit gewicht. Echt alle andere oefeningen zijn in verhouding een stuk hoger. OHP 52.5kg, barbell row 62.5kg.

Deadlift heb ik pas sinds kort de form goed onder de knie, en dat gaat mij nu heel makkelijk af, maar dat is nog maar 80kg, maar dat doe ik zonder veel moeite.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 04:18:56 #223
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_152424256
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:21 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat lange verhaal is toch niet nodig. Als je squatten niet fijn vindt doe je het gewoon niet.
lang verhaal was nodig want ik baal ervan en dat wilde ik kwijt. Ik wil graag, maar het lukt gewoon niet. R&P post enzo jwz.

Ps. Benen zijn spaghetti vandaag omdat ik gisteren hard ben gegaan op de leg press. Zo hoort het.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_152424470
Ik doe altijd mijn squats wel, maar het is zeker de oefening die ik het meest haat. :)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:26:23 #225
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_152424649
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 07:40 schreef Nic1 het volgende:
Ik doe altijd mijn squats wel, maar het is zeker de oefening die ik het meest haat. :)
ik blijf ze ook doen, maar op een licht gewicht. Benen zullen het meer moeten hebben van leg press en good morning.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:52:38 #226
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152426082
Zojuist 5x127,5 gewoon gesquat, 2x127,5 ATG en tenslotte 5x10x60 front squat ATG, en het was fucking glorieus.

Squatten ftw.
pi_152428054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:51 schreef Questular het volgende:
Bigger Stronger Faster* (2008) - IMDb

Deze staat op netflix best boeiend.
Thnx, net gekeken.
Wauw, dopegebruik wordt gewoon aangemoedigd.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:46:06 #229
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_152428137
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zojuist 5x127,5 gewoon gesquat, 2x127,5 ATG en tenslotte 5x10x60 front squat ATG, en het was fucking glorieus.

Squatten ftw.
Maar maar..

ATG is toch 'gewoon'?
WFPB!
pi_152431670
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:46 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Maar maar..

ATG is toch 'gewoon'?
Nee, gewoon = below parallel .
ATG = hamstrings op kuiten (kunnen de meeste niet ivm mobiliteit/flexibiliteit).

Tenminste, zo zie ik die termen :)
pi_152432108
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:46 schreef Dizorn het volgende:

[..]

ATG is toch 'gewoon'?
Nee
pi_152432372
ZO heb ff een variant gemaakt op SL5x5

Gewoon 5x5 met assistance erbij voor de BB doelen. Heb nu dit

Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Bent Over Row 5x5
Bicep Curls 3x8
Incline DB Press 3x8
Pull-ups 3 sets max wide grip

Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Tricep Extensions 3x8
Shoulder Press 3x8
Shrugs 3x8

Wat vinden jullie?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:19:01 #233
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152432556
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:46 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Maar maar..

ATG is toch 'gewoon'?
Gewoon is bij mij net onder parallel, ATG is met kont op de hakken.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:20:24 #234
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152432598
Zou niet weten waarom ik altijd atg zou moeten squatten
Deathlift or Die.
pi_152432889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:
ZO heb ff een variant gemaakt op SL5x5

Gewoon 5x5 met assistance erbij voor de BB doelen. Heb nu dit

Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Bent Over Row 5x5
Bicep Curls 3x8
Incline DB Press 3x8
Pull-ups 3 sets max wide grip

Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Tricep Extensions 3x8
Shoulder Press 3x8
Shrugs 3x8

Wat vinden jullie?
Waarom niet gewoon lekker PHUL of 531+BBB? Ben je niet een beetje klaar met Stronglifts?
pi_152432966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:31 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon lekker PHUL of 531+BBB? Ben je niet een beetje klaar met Stronglifts?
Heb PHUL geprobeerd, ben er wel een klein beetje klaar mee, te weinig progressie vind ik en m'n main lifts gaan maar langzaam omhoog. Wil gewoon 4 plates van de grond af trekken
pi_152433193
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Heb PHUL geprobeerd, ben er wel een klein beetje klaar mee, te weinig progressie vind ik en m'n main lifts gaan maar langzaam omhoog. Wil gewoon 4 plates van de grond af trekken
Misschien filmpje maken en naar de wat grotere lifters sturen. Kan bv aan je vorm liggen ipv het programma (of dieet natuurlijk). Je SL aanpassing ziet er wel redelijk balanced uit, daar niet van, maar je stagnatie hoeft dat niet als kern te hebben zeg maar. Vind je zelf 1x5 deadliften per week voldoende volume?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 17:02:03 #238
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152433846
Als PHUL voor jou niet werkt doe je toch wat anders? Ik zou echter geen 5x5 doen. 5/3/1+bbb is prima.
Deathlift or Die.
pi_152435036
Weer een bench faal. 8)7 Gaat goed hier met die oefening.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:16:23 #240
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152435620
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
Zou niet weten waarom ik altijd atg zou moeten squatten
Lekker flexibel voor je vriendje. :*
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:18:45 #241
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152435690
Woep woep Nieuw VPR op de squat 3 x 230 met ruuuuuim over.
WBT baby ~O>
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152436880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Woep woep Nieuw VPR op de squat 3 x 230 met ruuuuuim over.
WBT baby ~O>
Ik zag hem al voorbij komen. Netjes! Boven je 250kg PR binnenkort? :D
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:20:45 #243
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152437255
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:05 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Ik zag hem al voorbij komen. Netjes! Boven je 250kg PR binnenkort? :D
Nah, eerste tijd geen 1rm meer testen train nu meer volgens het westsidebarbell principe
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:21:38 #244
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_152437279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Woep woep Nieuw VPR op de squat 3 x 230 met ruuuuuim over.
WBT baby ~O>
filmpje?
  zondag 10 mei 2015 @ 19:40:46 #245
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152466992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:21 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

filmpje?
Ja
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152498979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Hou op over benchen, dat ga ik nooit leuk vinden :'). Ik kan t ook niet. Ieder z'n sterke punten. 100 kg bench? Not gonna happen. Niet in dit leven iig.
Had ik ook voor lange tijd. Nu vind het ik leuk en zit ik op 5x5x105. Voordat ik ongevraagd tips geef, interesse?
pi_152499461
Gisteren tijdens dumbell schouder press kon ik opeens met mijn linker arm het evenwicht niet meer houden en schoot de dumbell naar achter en liet hem toen vallen. Behoorlijke pijn nu. Verstandig om het te laten rusten of toch even naar fysio gaan?
pi_152499542
Gewoon laten rusten en over 3-5 dagen nog eens aankijken. Zal wel beetje verrekte spier zijn door die dumbbell.
  maandag 11 mei 2015 @ 19:43:41 #249
401467 Nelvalhil
Nelvalhil
pi_152499763
Is het verstandig om 's avonds nog te hardlopen als je in de ochtend/middag nog intensief bezig bent geweest in de sportschool?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  maandag 11 mei 2015 @ 19:46:04 #250
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152499870
quote:
99s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef Nelvalhil het volgende:
Is het verstandig om 's avonds nog te hardlopen als je in de ochtend/middag nog intensief bezig bent geweest in de sportschool?
Wat heeft dat met BB te maken? Dat soort vragen horen in het fitness topic.

Maar anyhow, als je er de energie voor hebt, leef je uit.
  maandag 11 mei 2015 @ 19:46:34 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152499901
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:24 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:

[..]

Had ik ook voor lange tijd. Nu vind het ik leuk en zit ik op 5x5x105. Voordat ik ongevraagd tips geef, interesse?
Tips mogen altijd, maar ik vind benchen gewoon niet leuk. Ik haal er geen voldoening uit. Een deadlift of squatsessie vind k heerlijk maar benchen doet et em gewoon niet voor mij. Voel me altijd zo'n bro als ik op zo'n bankje lig :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 11 mei 2015 @ 19:47:27 #252
401467 Nelvalhil
Nelvalhil
pi_152499947
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Snakey het volgende:
Wat heeft dat met BB te maken? Dat soort vragen horen in het fitness topic.
ivm. het laten uitrusten van spieren en het niet oplopen van eventuele blessures, sorry als ik hier verkeerd zit, though.
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Snakey het volgende:
Maar anyhow, als je er de energie voor hebt, leef je uit.
Prima, dank je wel~!
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  maandag 11 mei 2015 @ 19:48:46 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152499999
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Tips mogen altijd, maar ik vind benchen gewoon niet leuk. Ik haal er geen voldoening uit. Een deadlift of squatsessie vind k heerlijk maar benchen doet et em gewoon niet voor mij. Voel me altijd zo'n bro als ik op zo'n bankje lig :').
Jah, dit ziet ook zo bro uit. :P

  maandag 11 mei 2015 @ 19:51:13 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152500106
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, dit ziet ook zo bro uit. :P

Ik ben niet zo'n vetzak :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 11 mei 2015 @ 19:52:08 #255
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_152500448
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Tips mogen altijd, maar ik vind benchen gewoon niet leuk. Ik haal er geen voldoening uit. Een deadlift of squatsessie vind k heerlijk maar benchen doet et em gewoon niet voor mij. Voel me altijd zo'n bro als ik op zo'n bankje lig :').
Ik ken 't gevoel, had het ook, maar ik begon n soort omgekeerde t-rex te worden met dikke poten en n mager bovenlichaam... Dan maar liever bro'en.

Mijn tips:
1) ik ben begonnen met breder bankdrukken, afhankelijk van hoe breed je zelf bent, maar ik doe mijn pinken bij de ringen. Hiervoor deed ik altijd (AL-TIJD) smal bankdrukken. Niet dat dit op zichzelf slecht is, maar je ontlast je pecs en schouders ermee en verschuift de load naar je triceps (niet direct de sterkste vd drie...).
2) Aanzienlijk meer horizontaal trekken. Echt veel meer. Misschien eens kritisch naar je rug kijken en ook naar je horizontale trek-verleden (kom maar door met de grappen!). Komt dat overeen met je bankdrukken?
3) Ik heb nog eens mijn setup tegen het licht gehouden. Iets meer focus leggen op het drukken door je hielen, juist bij de warm ups.
4) bijhouden wat je drukt (sets / reps) en elke keer progressie maken.

Dit heeft mij aanzienlijk geholpen. Ik liep wat te jojo-en met 80 - 90 kg, en nu binnen n maand of 6 aanzienlijke progressie te pakken.

Misschien kan je er wat mee, succes iig.
  maandag 11 mei 2015 @ 20:07:06 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152500691
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 20:00 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:

[..]

Ik ken 't gevoel, had het ook, maar ik begon n soort omgekeerde t-rex te worden met dikke poten en n mager bovenlichaam... Dan maar liever bro'en.

Mijn tips:
1) ik ben begonnen met breder bankdrukken, afhankelijk van hoe breed je zelf bent, maar ik doe mijn pinken bij de ringen. Hiervoor deed ik altijd (AL-TIJD) smal bankdrukken. Niet dat dit op zichzelf slecht is, maar je ontlast je pecs en schouders ermee en verschuift de load naar je triceps (niet direct de sterkste vd drie...).
2) Aanzienlijk meer horizontaal trekken. Echt veel meer. Misschien eens kritisch naar je rug kijken en ook naar je horizontale trek-verleden (kom maar door met de grappen!). Komt dat overeen met je bankdrukken?
3) Ik heb nog eens mijn setup tegen het licht gehouden. Iets meer focus leggen op het drukken door je hielen, juist bij de warm ups.
4) bijhouden wat je drukt (sets / reps) en elke keer progressie maken.

Dit heeft mij aanzienlijk geholpen. Ik liep wat te jojo-en met 80 - 90 kg, en nu binnen n maand of 6 aanzienlijke progressie te pakken.

Misschien kan je er wat mee, succes iig.
Ik pak em al behoorlijk breed, lichte arch in mn rug en activeer mn lats ook bewust. Die voel ik naderhand meer dan mn pecs :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152504992
Cutten heeft wel flinke invloed op recovery, zit gewoon 4 dagen met spierpijn.
Geen referral hier.
  maandag 11 mei 2015 @ 22:27:27 #259
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152507281
Ongepland squaten (rack was vrij).

140 voor reps. Niet slecht met 6 weken geleden een pr van 145 in een lichte cut.

Week of 6 niks doen en dan eens 160 proberen denk ik.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_152507884
Blijf het apart vinden wat deadlift met mijn lichaam doet. Deed vandaag 240 ging super makkelijk, toen maar 250 proberen en die kreeg ik niet eens van de grond en reps ging ook zwaarder, blijkbaar heeft die 240 mij toch veel meer kracht gekost dan ik dacht
pi_152509272
Wat liggen die dumbbells eigenlijk vaak op een irritante hoogte / hoek. Al een paar keer gehad dat er iets in m'n schouder schoot met het terugleggen van een dumbbell. Voortaan maar gewoon 2 handen gebruiken.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:29:24 #262
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152516557
Ik doe tegenwoordig voor push niet meer dan 5 sets incline db bp, 5 sets cable flyes, 3 sets lateral raises en wat tricep werk en ik maak srs chest/delt gains. :o Alles low weight en zeer geconcentreerd.
Deathlift or Die.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:33:06 #263
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152516622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe tegenwoordig voor push niet meer dan 5 sets incline db bp, 5 sets cable flyes, 3 sets lateral raises en wat tricep werk en ik maak srs chest/delt gains. :o Alles low weight en zeer geconcentreerd.
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
SPT / [Fitness] (#34) Wachten op de foto van VeerEli

hey deuce/nadine. Kom maar terug als je weer serieus lift.
BEASTMODE
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:37:59 #264
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152516741
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
SPT / [Fitness] (#34) Wachten op de foto van VeerEli

hey deuce/nadine. Kom maar terug als je weer serieus lift.
ben je boos? jij maar beetje bankdrukken, stang op je keel laten vallen alles

Nee, ik heb het licht wel gezien.
Deathlift or Die.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:38:58 #265
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152516755
Decline DB BP is where the gains are at
BEASTMODE
pi_152516819
Gewoon lekker barbell bp niks aan het handje
pi_152517089
Ik ga mijn calorieën maar eens tracken, ik begin een beetje vatsig te worden :') Gewoon veel vreten is blijkbaar niet genuanceerd genoeg.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:56:27 #268
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152517208
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:52 schreef 1299 het volgende:
Ik ga mijn calorieën maar eens tracken, ik begin een beetje vatsig te worden :') Gewoon veel vreten is blijkbaar niet genuanceerd genoeg.
Ik ben er ook achtergekomen dat ik nooit mezelf kan laten freewheelen man. Alles moet bewust. Wel kut besef mja.
BEASTMODE
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:53:42 #269
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_152522480
Brahs, ik heb een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met steroiden.

Eliott Husle die praat hier over een zwaardere stem krijgen door ademhalingstechnieken:


Moet je nu eens dit filmpje kijken van een paar jaar geleden:


Zou dit niet eerder het effect kunnen zijn van steroiden gebruik?
pi_152525518
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:52 schreef 1299 het volgende:
Gewoon veel vreten is blijkbaar niet genuanceerd genoeg.
"Gewoon vreten" is alleen goed advies voor magere ecto's van 60kg.
pi_152526686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:53 schreef Kutdeksel het volgende:
Brahs, ik heb een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met steroiden.

Eliott Husle die praat hier over een zwaardere stem krijgen door ademhalingstechnieken:


Moet je nu eens dit filmpje kijken van een paar jaar geleden:


Zou dit niet eerder het effect kunnen zijn van steroiden gebruik?
Who cares of een persoon op youtube wel of geen roids gebuikt?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:20 schreef Nic1 het volgende:

[..]

"Gewoon vreten" is alleen goed advies voor magere ecto's van 60kg.
Blijkbaar :P Toen ik heel fanatiek aan wielrennen deed werkte dat nog prima, maar met af en toe wat gewicht rondsmijten niet meer blijkbaar :+
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:57:43 #272
443104 Broly
The Legendary Super Saiyan
pi_152528958
Laten jullie soms ook scheetjes wanneer je cable crunches doet?
pi_152529896
Vandaag squat's gedaan en aangezien ik er pas mee ben begonnen zit ik nog laag in de gewichten.
60 kg om op te warmen 1x5x80 kg 1x5x85kg en 1x5x90kg. Toen dacht ik eens kijken of ik 1x100kg haal en ik verbaasde mezelf met 1x5x100kg :) Ik mag niet klagen.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:33:50 #274
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_152530240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:57 schreef Broly het volgende:
Laten jullie soms ook scheetjes wanneer je cable crunches doet?
Wel eens met barbell row :D
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:33:29 #275
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152532161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:21 schreef Questular het volgende:
Vandaag squat's gedaan en aangezien ik er pas mee ben begonnen zit ik nog laag in de gewichten.
60 kg om op te warmen 1x5x80 kg 1x5x85kg en 1x5x90kg. Toen dacht ik eens kijken of ik 1x100kg haal en ik verbaasde mezelf met 1x5x100kg :) Ik mag niet klagen.
dan kun je flink omhoog. Dit zijn de gewichten waar ik normaal mee werk. Iets meer reps. Af en toe een 120kg setje erbij. En daar kan ik nu 2*3*145 mee doen.

Lukt me alleen als ik vanaf 110 per 10 omhoog ga though, dus het flink wat werk. Je 1rm zal je nog verbazen denk ik :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_152539332
Vandaag mijn vreten bijgehouden:


En dan heb ik nog bewust minder gegeten dan normaal :o Ik kom wel redelijk aan mijn eiwitten, beter dan ik had geschat.

En vannavond mijn BP verbeterd naar 5x5 77.5kg :) Alleen de squat had ik een fail bij de 4e set met 80kg :')

Iemand nog tips om rap sterker te worden met squats? Het blijft een zorgenkindje.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:14:46 #277
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152539460
Ja die kwark container optillen
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:37:58 #278
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152540812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef 1299 het volgende:
Vandaag mijn vreten bijgehouden:
[ afbeelding ]

En dan heb ik nog bewust minder gegeten dan normaal :o Ik kom wel redelijk aan mijn eiwitten, beter dan ik had geschat.

En vannavond mijn BP verbeterd naar 5x5 77.5kg :) Alleen de squat had ik een fail bij de 4e set met 80kg :')

Iemand nog tips om rap sterker te worden met squats? Het blijft een zorgenkindje.
Vaker squatten!

Wel grappig ik zit tot nog toe vandaag ook op 2500 kcal maar op 263 gr eiwit :#
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152541625
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef 1299 het volgende:
Vandaag mijn vreten bijgehouden:
[ afbeelding ]

En dan heb ik nog bewust minder gegeten dan normaal :o Ik kom wel redelijk aan mijn eiwitten, beter dan ik had geschat.

En vannavond mijn BP verbeterd naar 5x5 77.5kg :) Alleen de squat had ik een fail bij de 4e set met 80kg :')

Iemand nog tips om rap sterker te worden met squats? Het blijft een zorgenkindje.
Die bananen. :D Jij maakt wel supergrote anacondadrollen zo in de WC of niet? _O-
pi_152541686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Die bananen. :D Jij maakt wel supergrote anacondradrollen zo in de WC of niet? _O-
Bananen zijn lekker, maar ook omdat ik normaal nog veel meer brood eet leg ik af en toe behoorlijk imposante boomstammen neer ja :')
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:56:17 #281
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_152545125
Leuk dat dat ding sodium bijhoudt maar vervolgens totaal geen idee heeft. een Daily Chef zonder zout? Kipfilet zonder zout? :+

Goede bananengains idd wel.
WFPB!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:59:18 #282
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152545277
Lekker boeiend dat sodium :') zolang je maar niet te veel en niet te weinig inneemt
Deathlift or Die.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:31:06 #283
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_152546801
Gebruik persoonlijk nog wel eens zoutloos dieet, dus dan is het best boeiend
WFPB!
pi_152549488
Zout is erg belangrijk voor je lichaam. Tenzij je een bepaalde aandoening hebt, waardoor je slecht tegen zout kunt, is zoutloos een slecht idee.

Bijhouden is dan weer wat overdreven en erg lastig. :)
pi_152549850
Zit eraan te denken om van gym te switchen. Veel bodybuild apparaten hier maar geen powerrack, safety bar benches of oly/dl platforms.

Staat wel een soort van squatrack maar is het net niet.

5 min bovenstaande tegen 20 min rijden voor een oly gym met ook 4 powerracks. :D
  woensdag 13 mei 2015 @ 07:17:46 #286
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152549958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 06:48 schreef Lightweight het volgende:
Zit eraan te denken om van gym te switchen. Veel bodybuild apparaten hier maar geen powerrack, safety bar benches of oly/dl platforms.

Staat wel een soort van squatrack maar is het net niet.

5 min bovenstaande tegen 20 min rijden voor een oly gym met ook 4 powerracks. :D
Dat zou geen eens een vraag moeten zijn toch!
Switchen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152550330

Op je 14de al 295 lbs liften bij je eerste deadlift :D
Geen referral hier.
pi_152558002
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:56 schreef Dizorn het volgende:
Leuk dat dat ding sodium bijhoudt maar vervolgens totaal geen idee heeft. een Daily Chef zonder zout? Kipfilet zonder zout? :+

Goede bananengains idd wel.
De voedingsgegevens van myfitnesspal zijn usergenerated, dus er staan wel vaker verkeerde/onvolledige gegevens in van voedingsmiddelen, is soms even goed zoeken, wel jammer.
Maar banaantje of 3-4 dus 's ochtends?
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:10:29 #289
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_152558440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:56 schreef DjMark het volgende:

[..]

De voedingsgegevens van myfitnesspal zijn usergenerated, dus er staan wel vaker verkeerde/onvolledige gegevens in van voedingsmiddelen, is soms even goed zoeken, wel jammer.
Maar banaantje of 3-4 dus 's ochtends?
Jup, nadeel gister na mijn late night snack opeens 100 gr eiwit erbij ik denk "huh"
Paar plakjes gebraden gehakt 100 gr eiwit jaaajaaa
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_152558540
De meeste dingen kun je gewoon op barcode scannen en die kloppen doorgaans er goed. Maar je moet natuurlijk wel je portie aanpassen.

Als ik bv 1 glas melk drink zet ik niet 1 container a 1 liter neer. Maar dan zeg ik bv 0.25.
pi_152558712
Scannen werkt meestal wel lekker ja.
Alhoewel ik vorige week mijn rijst scan-de (Jumbo zilvervliesrijst).
Die kwam veel te laag uit, blijkt dat ze daar ineens gekookt gewicht van gebruiken, terwijl ik altijd ongekookt weeg...beetje onhandig. Gelukkig kon ik handmatig een betere (ongekookt) vinden.
  donderdag 14 mei 2015 @ 07:47:51 #292
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_152584104
Mooi eiwit-product gevonden. Blend van whey isolaat, whey concentraat én casseine. Mooie all-round shake, die dankzij de casseine ook nog eens lekker dik is ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 14 mei 2015 @ 07:50:00 #293
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_152584113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Op je 14de al 295 lbs liften bij je eerste deadlift :D
Respect, maar zo'n pens hoef ik niet hoor. Dan maar 'wat' minder deadliften :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_152584284
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 07:47 schreef star_gazer het volgende:
Mooi eiwit-product gevonden. Blend van whey isolaat, whey concentraat én casseine. Mooie all-round shake, die dankzij de casseine ook nog eens lekker dik is ^O^
Welke is dat? :)
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:16:03 #295
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_152591505
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:23 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Welke is dat? :)
Protein Matrix + van bulk nutrients. Smaakt vrij matig overigens (onderliggende muffe casseine-smaak), maar dat boeit me niet zo.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_152602688
Wat een prijzen :')
pi_152602756
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Tips mogen altijd, maar ik vind benchen gewoon niet leuk. Ik haal er geen voldoening uit. Een deadlift of squatsessie vind k heerlijk maar benchen doet et em gewoon niet voor mij. Voel me altijd zo'n bro als ik op zo'n bankje lig :').
QFT
pi_152602805
Echt iets wat mensen die geen progressie in hun lifts zouden zeggen
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:22:30 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:24:27 #300
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152603136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Echt iets wat mensen die geen progressie in hun lifts zouden zeggen
Klopt.

60 kg deadlift masterrace checkin' in
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:36:10 #301
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152603609
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Echt iets wat mensen die geen progressie in hun lifts zouden zeggen
Er is dan ook niets zo demotiverend als een plateau.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')