Het myostatine-gen stopt je spiergroei zodat je niet buiten proportie kan groeien. Dus het stopt ergens inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:29 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Jawel?Je lichaam stopt op een gegeven moment toch niet met spierweefsel maken?
hoezo kan dit niet natuurlijk?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bedoelt dat je op een natuurlijke manier dit hierboven niet kunt bereiken.
haha grappigquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo kan dit niet natuurlijk?
dit ziet er gewoon bereikbaar uit
Dat haal ik er niet uit. het ging erom dat spiergroei op een gegeven moment stopt, en dat is zo. Maakt niet uit of het op een natuurlijke of niet natuurlijke manier bereikt wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]
very shopquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]
quote:George Leeman of the USA was asked if he could prove as much as a 950 lbs or more to put himself in contention for an all expenses paid invite to the World Deadlift Championships at Europe's Strongest Man on July 11th (Leeds, England) and he said: "give me a week or so to recover and no problem"
Is dit wel natuurlijk te bereiken dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:03 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)57030&type=1&theater
Strong mofo. Maar hij komt dus waarschijnlijk naar Leeds in juli. Denk dat ik kaartjes ga kopen.
Ben jij een keer op je achterhoofd gevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:07 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Is dit wel natuurlijk te bereiken dan?
Kweenie. Ik weet dat George op zo'n 500 test e per week zit. Misschien nu wat meer. En dat de powerlifters in de top geen van allen bang zijn voor de naald, zeg maar. Of je 8 x 800 LBS kan deadliften zonder juice weet ik niet. Ik geloof niet dat ik het ooit iemand heb zien doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:07 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Is dit wel natuurlijk te bereiken dan?
Meeste gebruiken halotestin/anadrol voor een meet, geeft je een gigantische krachtboost en vocht maar gezien de onbeperkte gewichtsklasse is dat geen probleemquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kweenie. Ik weet dat George op zo'n 500 test e per week zit. Misschien nu wat meer. En dat de powerlifters in de top geen van allen bang zijn voor de naald, zeg maar. Of je 8 x 800 LBS kan deadliften zonder juice weet ik niet. Ik geloof niet dat ik het ooit iemand heb zien doen.
Waarom worden steroïden ed. wel geaccepteerd in de bodybuild wereld maar niet bijvoorbeeld in voetbal en zoquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kweenie. Ik weet dat George op zo'n 500 test e per week zit. Misschien nu wat meer. En dat de powerlifters in de top geen van allen bang zijn voor de naald, zeg maar. Of je 8 x 800 LBS kan deadliften zonder juice weet ik niet. Ik geloof niet dat ik het ooit iemand heb zien doen.
Ik weet het niet. Het lijkt me sterk dat ze zulke zwaar leververgiftigende middelen nemen. Ik denk dat er betere middelen op de markt zijn. Maar zoals ik al zei, ik weet het niet, want niemand praat er over wat ze precies nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Meeste gebruiken halotestin/anadrol voor een meet, geeft je een gigantische krachtboost en vocht maar gezien de onbeperkte gewichtsklasse is dat geen probleem
Volgens mij bestaat er geen middel dat meer kracht geeft op korte termijn dan halotestin, kan zo 20-30% bij je PR opgooienquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het lijkt me sterk dat ze zulke zwaar leververgiftigende middelen nemen. Ik denk dat er betere middelen op de markt zijn. Maar zoals ik al zei, ik weet het niet, want niemand praat er over wat ze precies nemen.
George pleurt het gewoon op FB, vandaar dat ik het van hem wel weet.
Officieel zijn steroiden op bodybuild wedstrijden weldegelijk verboden, er wordt alleen niet (of soms nauwelijks) op getest....quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:13 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Waarom worden steroïden ed. wel geaccepteerd in de bodybuild wereld maar niet bijvoorbeeld in voetbal en zo
Wordt je niet erg boos van Halo? Is een keer een video gezien van Pete Rubbish, waarin hij zei dat Tren niet eens in de buurt komt van Halo kwa boosheid.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geen middel dat meer kracht geeft op korte termijn dan halotestin, kan zo 20-30% bij je PR opgooien
Die Pete Rubbish overdrijft, mensen die zich anders van AAS gaan gedragen hebben van zichzelf al problemenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:57 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Wordt je niet erg boos van Halo? Is een keer een video gezien van Pete Rubbish, waarin hij zei dat Tren niet eens in de buurt komt van Halo kwa boosheid.Iemand hier ervaring mee, of is het echt grote onzin dat je gedrag sterk gaat afwijken van wat als normaal wordt beschouwd?
ervaring?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die Pete Rubbish overdrijft, mensen die zich anders van AAS gaan gedragen hebben van zichzelf al problemen
hoe wil je anders groot wordenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
allemaal natuurlijk wat denk je zelf
hahaha
Alleen Snakey, daardoor zijn we RayK kwijt. Grrr Snakey ;pquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
Wie kuurt er hier eigenlijk? Snakey net geloof ik, en de rest?
Nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
krimpt ie zo snel?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:36 schreef Snakey het volgende:
Eh, ik ga vanaf afgelopen zondag even een paar maanden niet meer naar de sauna...
Bang dat je onbewust een Zyzz gaat pullen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh. Daar vallen de meesten dood neer blijkbaar.
Hij is niet de enige. Ik las laatst van nog iemand anders die in de sauna ineens neerpletterde. Maar naar het schijnt was die laatste vooral een partydrugs gebruiker, (geen idee of Zyzz dat ook was) en dat schijnt de meest foute combi te zijn met AAS. Ik geloof dat het Wendler was die ergens zei dat hij het daarmee het meest fout heeft zien gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bang dat je onbewust een Zyzz gaat pullen?
Niet slecht, als je goede techniek hebt that is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Spinosaurus het volgende:
Vandaag na 3 maanden sportschool:
Squats: 60 kg
Deadlift: 70 kg
Bench press: 50 kg
Weeg zelf 76 kg btw en ben ongeveer 184 cm.
Really? Ray vond de sfeer hier vooral achteruit gaan toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:40 schreef Atemno het volgende:
[..]
Alleen Snakey, daardoor zijn we RayK kwijt. Grrr Snakey ;p
Wat is je motivatie om te gaan kuren?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog niet.
Snakey zou April beginnen.
Het was niet mijn schuld.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Really? Ray vond de sfeer hier vooral achteruit gaan toch?
Kan het enigszins wel begrijpen, z'n nieuwe vid is wel weer gruwelijk :-)quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was niet mijn schuld.![]()
Hij freakte uit omdat ik begin dit jaar zei dat ik wat test e ging gebruiken. Maar hij freakte om wel wat meer dingen, dus ik heb het nooit persoonlijk genomen.
Wat kan je precies begrijpen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:14 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan het enigszins wel begrijpen, z'n nieuwe vid is wel weer gruwelijk :-)
Dat het misch. je ego krenkt als je al jaren bezig bent een doel te bereiken op natuurlijke manier, en dat dan iemand anders dat doel door onnatuurlijke dingen als test, kuurtjes, anabolen etc. veel makkelijker bereikt.quote:
Waar zie je zn nieuwe vid?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:14 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan het enigszins wel begrijpen, z'n nieuwe vid is wel weer gruwelijk :-)
Mja, naar mijn weten zijn we niet in competitie met elkaar hier. Dus een gekrenkt ego is nergens voor nodig. Denk dat het beter is om trots op jezelf te zijn met wat je bereikt, met of zonder wat hulp. Leven en laten leven. Als je dat niet kan moet je niet op een forum komen, of sowieso niet op plekken komen waar mensen keuzes maken waar je het niet mee eens bent.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dat het misch. je ego krenkt als je al jaren bezig bent een doel te bereiken op natuurlijke manier, en dat dan iemand anders dat doel door onnatuurlijke dingen als test, kuurtjes, anabolen etc. veel makkelijker bereikt.
Zou ik ook niet echt behoefte hebben om met diegene te praten over de sport of tegen die gene aankijken alsof die heel wat heeft bereikt. Ik zie het meer als 'valsspelen'. Maar die discussie is al 1000x gevoerd.
Mijn opmerking op de vorige pagina was ook een grapje. RayK was er al langer klaar mee idd. Maar wie weet zn youtube channel?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, naar mijn weten zijn we niet in competitie met elkaar hier. Dus een gekrenkt ego is nergens voor nodig. Denk dat het beter is om trots op jezelf te zijn met wat je bereikt, met of zonder wat hulp. Leven en laten leven. Als je dat niet kan moet je niet op een forum komen, of sowieso niet op plekken komen waar mensen keuzes maken waar je het niet mee eens bent.
Er was wel wat meer aan de hand dan AAS waar hij over viel. Dat was alleen maar een druppel. Hij was daarvoor al een paar keer 'weggegaan' omdat hij het met bepaalde kritiek niet eens was. Dus de reden die je aanhaalt, of denkt te moeten aanhalen, is een non discussie.
Hij zette hier filmpjes neer toch? http://www.worldoffitness.nlquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:40 schreef Atemno het volgende:
[..]
Mijn opmerking op de vorige pagina was ook een grapje. RayK was er al langer klaar mee idd. Maar wie weet zn youtube channel?
Cruise en Blastquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
Hier in het topic wel denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. En denk maar niet dat ik de enige ben.
haha denk niet dat je je met 250 mg test per week daar druk over hoeft te makenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh. Daar vallen de meesten dood neer blijkbaar.
Gecontroleerd laten vallen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:36 schreef Questular het volgende:
Ik merk dat ik bij de deadlift het lift stuk aardig onder de knie heb maar vooral moeite heb met het omlaag correct omlaag gaan van de bar, mensen nog tips en tricks?
Whehe, I know.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 07:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha denk niet dat je je met 250 mg test per week daar druk over hoeft te maken
Jah.:Pquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.:P
Ik heb er geen enkele moeite mee. Ik had wel wat weerstand verwacht, maar nergens last van. Ook geen pijn of stijfheid dus ik zal er wel goed in zijn.
Ik ben er aan gewend het bij anderen te doen. Lang verhaal wat er niet toe doet. Ik ga voor 10 weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Helemaal solo? Ben wel benieuwd. Hoeveel weken pak je, 12?
Niet omlaag gaan. Gewoon omhoog blijven houden. Gedurende je hele work-out. En tijdens het douchen. En als je naar huis rijdt. Je hele leven die baar omhoog blijven houden. Pas loslaten als je doodgaat. Dan maakt het toch niet meer uit als je geblesseerd raakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:36 schreef Questular het volgende:
Ik merk dat ik bij de deadlift het lift stuk aardig onder de knie heb maar vooral moeite heb met het omlaag correct omlaag gaan van de bar, mensen nog tips en tricks?
Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet omlaag gaan. Gewoon omhoog blijven houden. Gedurende je hele work-out. En tijdens het douchen. En als je naar huis rijdt. Je hele leven die baar omhoog blijven houden. Pas loslaten als je doodgaat. Dan maakt het toch niet meer uit als je geblesseerd raakt.
Misschien dat dit filmpje je helpt?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:36 schreef Questular het volgende:
Dank!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:08 schreef Multiply het volgende:
[..]
Onzin voor je leven!
[..]
Misschien dat dit filmpje je helpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |