abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:32 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004886


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten over van alles en nog wat. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150004955
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kou :(
My bad :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:41:03 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005041
Nondeju, ik laat m'n pepermuntje vallen. Geen zin om op te staan om 'm te pakken :').

Luiheid galore.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:41:38 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150005065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, ik laat m'n pepermuntje vallen. Geen zin om op te staan om 'm te pakken :').

Luiheid galore.
Ik moest hier om lachen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150005084
Ik heb zin om heel veel troep te eten maar ik zit al vol.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:42:52 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005122
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:43:25 #7
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005151
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Je kan altijd je laptop doen dan nog
pi_150005170
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Kan prima toch?
pi_150005176
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:00 #10
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005179
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

My bad :)
Geeft niet :@
Tenzij je afluisterapparatuur op m'n fiets heb gezet, want vanmorgen zat ik wel te mopperen toen ik naar m'n werk fietste :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005206
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Koekjes al in de oven?
Bijna. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:56 #12
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:46:21 #13
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Je kan altijd je laptop doen dan nog
Wat moet ik met de laptop doen dan? :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005325
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja. :')
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:02 #15
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005326
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat moet ik met de laptop doen dan? :@

[..]

Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.
pi_150005328
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:

[..]

Geeft niet :@
Tenzij je afluisterapparatuur op m'n fiets heb gezet, want vanmorgen zat ik wel te mopperen toen ik naar m'n werk fietste :$
Nah, die had ik laatst weer weggehaald.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:23 #17
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005338
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat moet ik met de laptop doen dan? :@

[..]

Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja. :')
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?! :( NONDEJU
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
Loka op de mammoet ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:41 #19
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nah, die had ik laatst weer weggehaald.
Was het weer niet interessant genoeg? ;(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:56 #20
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
Of een bakfiets. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.
O, op die manier. Maar deze laptop is niet van mij, dus ik ga er niets mee doen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:48:22 #21
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005382
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:

[..]

NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?! :( NONDEJU
Sorry mevrouw. :'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005387
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:

[..]

Loka op de mammoet ^O^
*O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:48:37 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150005389
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:

[..]

NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?! :( NONDEJU
Neem jij maar eens een chill-pil.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150005404
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:

[..]

Was het weer niet interessant genoeg? ;(
Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.
pi_150005410
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Of een bakfiets. :7

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
pi_150005458
Ik zit smooth operator te luisteren en jullie hebben dat hele liedje voor me verpest :(
pi_150005461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Wel zo'n koterbakfietsdingens
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:50:55 #28
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005483
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Sorry mevrouw. :'(
Dacht ik ook ja :$
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neem jij maar eens een chill-pil.
Geef dan :@
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.
Ok, dat snap ik wel :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:51:02 #29
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wel zo'n koterbakfietsdingens
Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
pi_150005546
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:52:39 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150005551
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Ik heb dat. Ik ben hip.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150005576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
Tie-wraps ^O^
pi_150005577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
Past genoeg in. Paar kids en boodschappentas. Kids mag eventueel ook vervangen worden door huisdier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:14 #35
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb dat. Ik ben hip.
:D!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:33 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Tie-wraps ^O^
Dit werkt erg goed, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150005605
Ik heb een rugtas. ^O^
pi_150005617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Welke smaak?
Havermout-appel koekjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:13 #39
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
eastpack, jansport?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:25 #40
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Havermout-appel koekjes.
Veel te gezond
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:27 #41
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
http://jijhebtgeen.nl/rugtas
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Havermout-appel koekjes.
Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:51 #43
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Veel te gezond
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005676
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Dat is toch al heel lang?

Ik heb ook een rugzakje. :7 Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
pi_150005701
Zo'n kratje is ook handig als je een teckel hebt, kan die overal mee heen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:28 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005702
Ik ga denk ik maar voor ouderwetse fietstassen 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:33 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005706
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Oh, doe mij een dozijn.
pi_150005708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
Zo'n om betere begeleiding te krijgen _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150005711
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
Ze mislukken wrs toch want ik heb me weer eens niet aan het recept gehouden.

Maar zonder koekjes om je mee vol te stoppen wil ik je ook wel zien hoor. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:46 #50
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005717
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Klinkt goed!

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is toch al heel lang?

Ik heb ook een rugzakje. :7 Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
Niet met zakken aan de zijkant? :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:53 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Harmankardon het volgende:
Zo'n kratje is ook handig als je een teckel hebt, kan die overal mee heen.
Ik deed Sjaak altijd in het krat als ik naar m'n vriendin fietste O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:12 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150005738
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:

[..]

Geef dan :@

Ja, moet ik je nog geven ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150005742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

eastpack, jansport?
Herschel natuurlijk. Nee, Eastpak inderdaad. De variant die al 5000 jaar bestaat.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:23 #54
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh, doe mij een dozijn.
Denken dat ze al niet opgegeten zijn voordat de eerste uit de oven komen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:32 #55
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh, doe mij een dozijn.
Een dozijn nog wel :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:43 #56
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Klinkt goed!

[..]

Niet met zakken aan de zijkant? :P
*O*
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:57:17 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005789
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:

[..]

Een dozijn nog wel :o
They my favourite
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:01 #58
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005828
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:04 #59
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005830
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

They my favourite
They my only :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Klinkt goed!

[..]

Niet met zakken aan de zijkant? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt. :X
pi_150005852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat :)
Rome is echt O+
pi_150005853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat :)
Een tip doe geen feyenoord shirt aan de komende tijd :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:42 #63
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt. :X
Broek met airco
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:46 #64
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005865
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Dqod het volgende:

[..]

They my only :$
*;
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:59 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt. :X
En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:59:17 #66
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
O, hier niet. :@ Iedereen had toen z'n tas op de bagagedrager. Nu hebben ze het allemaal voor in een kratje. Wel beter. Mijn tas gleed altijd van de drager af omdat 'ie zo zwaar was. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilen :').
Knievagina
pi_150005911
Gewoon zelf maken. Deden we vroeger ook met schuurpapier.
pi_150005914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Veel te gezond
Gezond kan ook lekker zijn. Maar nee, het zijn niet echt gezonde koekjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:59:49 #70
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

*;
O+!

Een na laatste Angel dvd zit er nu in. Gaat zo snel :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:59:57 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Knievagina
Amai ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:00:32 #72
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005984
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Dqod het volgende:

[..]

O+!

Een na laatste Angel dvd zit er nu in. Gaat zo snel :o
But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:00:41 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005989
Morgen echt de hele dag les geven. De héle dag _O-. Nou niet helemaal, eerst morgenvroeg twee paarden rijden. En dan les geven, les geven, les geven :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:00:56 #74
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150006003
"piraterij is een misdrijf"

JA, ik kijk toch ook de originele dvd man, stelletje lamlullen :r
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:01:00 #75
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
Zij stelt gewoon goede prioriteiten
pi_150006020
Vrouwen met een goed stel benen O+
pi_150006025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Knievagina
Wow.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:01:35 #78
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150006042
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
Tussen den bedrijven door jwz :$

En wat Yv zegt O+
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:01:58 #79
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150006079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen met een goed stel benen O+
Hoi :)

Ok en nu ga ik verder kijken.
Doei :* O+
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:02:04 #80
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150006085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Zij stelt gewoon goede prioriteiten
Altijd zo gemeen tegen mij jij -O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:02:09 #81
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen met een goed stel benen O+
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:02:40 #82
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Altijd zo gemeen tegen mij jij -O-
Ik mag dat :) En ik zei niks gemeens eigenlijk
pi_150006131
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen met een goed stel benen stalpoten O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:02:57 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006146
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:

[..]

"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Net zoveel als 'een goede piemel'.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006156
Vrouwen met stalpoten O+
pi_150006178
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Whahaha
pi_150006179
De mijne kunnen lopen, dat is goed, toch?
pi_150006184
Geen benen dan loopt ze tenminste ook niet bij mij weg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:03:44 #89
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150006191
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150006194
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:

[..]

"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Jawel, dat ik ze goed vind :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:04:02 #91
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150006206
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik mag dat :) En ik zei niks gemeens eigenlijk
Maar je bedoelde het gemeen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:04:13 #92
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
Geen benen dan loopt ze tenminste ook niet bij mij weg
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:04:34 #93
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar je bedoelde het gemeen.
Viel wel mee. Gewoon nog steeds een nare dag vandaag. Morgen weer lief :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:04:40 #94
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Jawel, dat ik ze goed vind :)
Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Net zoveel als 'een goede piemel'.
Die zitten er genoeg op fok. Zelfs veel meer piemels dan vagina's in de tentoonstelling.
pi_150006242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
Kan niet ze moet afvallen :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150006254
quote:
JijHebtGeenRokje :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:02 #98
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
Dan rolt ze wel weg. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:04 #99
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150006260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Viel wel mee. Gewoon nog steeds een nare dag vandaag. Morgen weer lief :)
Hoe heet ie?
pi_150006269
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:

[..]

Hoi :)

Ok en nu ga ik verder kijken.
Doei :* O+
Veel plezier :*
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:37 #101
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006295
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan rolt ze wel weg. ;(
Daarom ook in een kuil houden _O- of een ruimte met hele hoge drempels
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:55 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die zitten er genoeg op fok. Zelfs veel meer piemels dan vagina's in de tentoonstelling.
Het is gewoon zo'n opmerking waar je niks mee kan. Fijn dat je een goed stel benen O+ vindt, dan maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006308
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef artelligence het volgende:

[..]

Whahaha
Mijn stalpoten zijn heul niet grappig ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:12 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150006318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:D
Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:15 #106
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarom ook in een kuil houden _O- of een ruimte met hele hoge drempels
Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:25 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan niet ze moet afvallen :+
Is ze nog steeds je vriendin dan?

quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan rolt ze wel weg. ;(
Ik zie nu een dikke vrouw voor me in zo'n hamsterbal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006349
Narnia wtf? :')
pi_150006352
Benen dikker dan mijn romp O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:40 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150006357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe heet ie?
Yats natuurlijk, duh...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:55 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
Ja is ook zo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:07:09 #112
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef yats het volgende:

[..]

Yats natuurlijk, duh...
Heten er echt mensen zo? :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006384
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving. :{
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
pi_150006405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn stalpoten zijn heul niet grappig ;(
Jouw benen, mijn nek. Anytime.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:07:47 #115
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
O dan zit ik nog in de race. Ofzo. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
Benen dikker dan mijn romp O+
Vrouwen die 80% dij zijn. :)
pi_150006442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is ze nog steeds je vriendin dan?

Ik zie haar zaterdag pas weer, en dan is het over.
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Fera het volgende:

[..]

Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden. ;(
Zo barbaars ben ik nu ook weer niet ~O>
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:08:27 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006457
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Bijna romantisch. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:10 #120
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:20 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen die 80% dij zijn. :)
Hoi ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:21 #122
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:50 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006512
Ik ben een zeezoogdier, lees ik :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bijna romantisch. O+
Hij is behoorlijk obsceen, ja.
pi_150006521
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
Ik kom trouwens niet hoor :@
pi_150006531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.
pi_150006552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
pi_150006565
Thigh gap O+

  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:12 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150006585
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Heten er echt mensen zo? :@
Dat staat toch in mijn paspoort? ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Dude...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:29 #130
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh hap O+

[ afbeelding ]
Pret met een skelet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:34 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006609
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een zeezoogdier, lees ik :).
Samen badderen? :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:38 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150006613
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh gap O+

[ afbeelding ]
Wat een dunne latjes :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:50 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kom trouwens niet hoor :@
Oké. Wie wel eigenlijk. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:58 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006637
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
Zeker. Erg koddig.

Heb je wel eens gelezen over de Stellers zeekoe?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.
Omdat je dan jezelf kan pijpen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Genoteerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef yats het volgende:

[..]

Dat staat toch in mijn paspoort? ;)

[..]

Dude...
Wat is er? Neem je het weer te serieus op?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:12:03 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006642
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Samen badderen? :)
Ik pak de strandbal :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:12:21 #138
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006661
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh gap O+

[ afbeelding ]
"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:12:38 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006674
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh gap O+

[ afbeelding ]
Dat die linker nog leeft :{. Dat is toch niet gezond meer, tering.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat je dan jezelf kan pijpen?

Een betere reden om een walrus te worden kan ik niet bedenken.
pi_150006691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

Omdat je dan jezelf kan pijpen?

Die hebben toch slagtanden?
pi_150006696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat een dunne latjes :o
Het erge nog zij doen het vrijwillig -O- Why?

Ik heb ze liever veel steviger, lekker zacht en mooie rondingen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150006704
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Oké. Wie wel eigenlijk. ;(
Geen idee :@ Even balletje opgooien nog zou ik zeggen :@
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:13:18 #144
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006712
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zeker. Erg koddig.

Heb je wel eens gelezen over de Stellers zeekoe?

[..]

Omdat je dan jezelf kan pijpen?

[..]

Genoteerd.
Nee, vertel. :o
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:13:43 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee :@ Even balletje opgooien nog zou ik zeggen :@
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006741
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Fera het volgende:

[..]

"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".
Hihalocuast _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150006744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat die linker nog leeft :{. Dat is toch niet gezond meer, tering.
Die heeft met recht scherpe knieën. Zie je ook niet vaak.
pi_150006774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat die linker nog leeft :{. Dat is toch niet gezond meer, tering.
Zag laatst een jongen (man) lopen met overduidelijk anorexia. Geen gezicht. Dat was geen man meer. En ook nog skinny jeans aan. Hij rende om de tram te halen. Ik was bang dat er misschien een stoeptegel verkeerd lag en hij zijn benen zou breken.
pi_150006786
Wat jezelf kunnen pijpen :D count me in
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150006793
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw benen, mijn nek. Anytime.
pi_150006805
Die rechter vind ik ook veel te mager trouwens.
pi_150006827
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
Ow ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:33 #153
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
Die rechter vind ik ook veel te mager trouwens.
Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:36 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die heeft met recht scherpe knieën. Zie je ook niet vaak.
Je haalt jezelf open aan die heupbotten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zag laatst een jongen (man) lopen met overduidelijk anorexia. Geen gezicht. Dat was geen man meer. En ook nog skinny jeans aan. Hij rende om de tram te halen. Ik was bang dat er misschien een stoeptegel verkeerd lag en hij zijn benen zou breken.
Boooh... Ik snap niet dat er mensen zijn die dat mooi vinden ;(. Andersom ook niet, trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:45 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150006838
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Wat is er? Neem je het weer te serieus op?
Denk ook eens aan aeque. Die wil dat al zo lang bij jou doen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:52 #156
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow ;(
Geeft niet. Ongelukkige planning denk ik. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:10 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006864
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
Waar gaat 't over :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:13 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006870
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een betere reden om een walrus te worden kan ik niet bedenken.
Een goede snor en slagtanden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die hebben toch slagtanden?
Dat klopt. Toch kunnen ze het. Ze hebben een redelijk lange penis en ze zijn erg flexibel.

quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, vertel. :o
Die vonden boten enorm interessant en kwamen altijd kijken. Daarnaast waren ze lekker.
Ze zijn dus uitgestorven. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006892
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
Kan prima, maar niet mijn smaak
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:32 #160
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar gaat 't over :)?
Hep's verjaardag. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006900
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
Voor mijn smaak te slank _O-

Kaneel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:17:06 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006929
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Hep's verjaardag. :)
En niemand komt ;(? Noh.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:17:08 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een goede snor en slagtanden.

[..]

Dat klopt. Toch kunnen ze het. Ze hebben een redelijk lange penis en ze zijn erg flexibel.

[..]

Die vonden boten enorm interessant en kwamen altijd kijken. Daarnaast waren ze lekker.
Ze zijn dus uitgestorven. ;(
Awwww. ;(

Vandaar dat ze soms voor zeemeerminnen aangezien werden. Zo vlak bij schepen. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:18:08 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

En niemand komt ;(? Noh.
Sommigen staan nog op misschien. Verder komen er drie mensen. Ik vraag me af of het bij een geringe opkomst nog zin heeft. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007011
Klote Barcelona
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:18:26 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150007021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor mijn smaak te slank _O-

Kaneel?
Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.

quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Awwww. ;(

Vandaar dat ze soms voor zeemeerminnen aangezien werden. Zo vlak bij schepen. :@
Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.

Beetje faaldieren dus.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150007049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.

[..]

Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.

Beetje faaldieren dus.
Beetje als de dodo dus.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150007059
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef Modus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
godver :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:19:09 #169
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.

[..]

Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.

Beetje faaldieren dus.
:'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:20:00 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007124
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Sommigen staan nog op misschien. Verder komen er drie mensen. Ik vraag me af of het bij een geringe opkomst nog zin heeft. :@
Ik denk dat je dan beter gezellig samen kunt vieren :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007157
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Geeft niet. Ongelukkige planning denk ik. :)
Ik ben schuldig. Vergeten te reageren. Maar zwager is jarig en viert z'n verjaardag.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:20:57 #172
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan beter gezellig samen kunt vieren :@.
Mja, zat ik ook al aan te denken. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007190
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

godver :')
Ik snap je wel hoor!!!111 ~O> ~O> ;) ;) :9 c_/ :@ }) >:) ~O> ;) ;) ~O>
pi_150007204
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

godver :')
Herkenbaar zeker?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:21:33 #175
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007214
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik ben schuldig. Vergeten te reageren. Maar zwager is jarig en viert z'n verjaardag.
Geen punt hoor. Het is gewoon een ongelukkige datum achteraf gezien, denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007304
Tijd om te werken ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:23:31 #177
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150007333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te werken ;(
Werk ze!
pi_150007407
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen punt hoor. Het is gewoon een ongelukkige datum achteraf gezien, denk ik.
Ik heb 3 verjaardagen in maart (1, 12 en 15). En mijn oma was de 17e altijd jarig :') Net als augustus een maand met verjaardagen. Mensen copuleren graag in de winter en de zomer :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:25:03 #179
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
pi_150007470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
Uhm hoi :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:26:20 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007488
Voorspelbare reactie is voorspelbaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007495
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhm hoi :P
Fax :')
pi_150007510
Benieuwd van wie dat de kloon is
pi_150007524
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:

[..]

Fax :')
Ja wat? :(

Owja ik ging werken....
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:28:09 #185
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007593
Oh excuseer, ben nieuw en moet me nog inlezen :') Ben al weg. :*
pi_150007632
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:29:31 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
Is dat zo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007677
Ik heb zulke brede heupen dat zelfs mijn dikke stalpoten elkaar niet echt helemaal raken.
pi_150007680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
KUT VERKEERDe ACCOUNT
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:29:56 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
Oh excuseer, ben nieuw en moet me nog inlezen :') Ben al weg. :*
Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:30:46 #192
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150007761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Wat een lieverd is het ook eigenlijk
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:28 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat een lieverd is het ook eigenlijk
Ik weet niet of ik het puur eigenbelang onder lief zou scharen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dat zo?
Nouja als je gap letterlijk vertaalt wel denk ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:34 #195
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
pi_150007847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Eerst even in KPD kijken en dan beslissen ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:32:33 #197
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150007868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Zolang hij niet aanbied om je zijn pooltafel te laten zien ben je veilig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:32:36 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nouja als je gap letterlijk vertaalt wel denk ik.
Ik denk het niet, eigenlijk :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007904
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets. ;(
Nee inderdaad, dan is het geen decolleté meer maar borst - borstbeen - hé nog een borst daarginder.
pi_150007942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Faxie is de moderator van dit topic. :)
pi_150007972
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zulke brede heupen dat zelfs mijn dikke stalpoten elkaar niet echt helemaal raken.
Om de een of andere reden geloof ik hier geen flikker van.
pi_150008004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Om de een of andere reden geloof ik hier geen flikker van.
Welk gedeelte ervan? :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:34:54 #203
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Eerst even in KPD kijken en dan beslissen ^O^
Ik moest KPD even googlen en ik ben sprakeloos. Lees: ik kom van het wel bekende roze forum en dit is even een omschakeling. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zolang hij niet aanbied om je zijn pooltafel te laten zien ben je veilig.
Noted
pi_150008032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk het niet, eigenlijk :).
Boeiend, we zijn allemaal borstenliefhebbers hier *;
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:35:41 #205
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008050
Wat is het roze forum?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik moest KPD even googlen en ik ben sprakeloos. Lees: ik kom van het wel bekende roze forum en dit is even een omschakeling. :')
Jij als newbie hebt daar nog helemaal geen toegang.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:35:58 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Welk gedeelte ervan? :D
Beide delen niet :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:36:15 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008079
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij als newbie hebt daar nog helemaal geen toegang.
Oh, scherp.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Welk gedeelte ervan? :D
Dikke stalpoot gedeelte
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:36:23 #210
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008090
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Faxie is de moderator van dit topic. :)
Je kunt het slechter treffen qua mods.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008112
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Je kunt het slechter treffen qua mods.
Ik als mod })
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150008116
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Je kunt het slechter treffen qua mods.
Bwehehe.
pi_150008121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Beide delen niet :).
De brede heupjes kloppen wel.
De benen hebben ook best wat blubbertjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:37:04 #214
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Harmankardon het volgende:
Boeiend, we zijn allemaal borstenliefhebbers hier *;
He? Wat? Borsten? Waar? :9
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_150008135
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij als newbie hebt daar nog helemaal geen toegang.
Faxie.zip
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:37:23 #216
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150008152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
Wat is het roze forum?
Viva ofzo.
Denk dat Fax daar ook aan het hosselen is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:37:49 #217
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
Wat is het roze forum?
Girlscene
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:37:56 #218
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Viva ofzo.
Denk dat Fax daar ook aan het hosselen is.
Onder de nick ViVaxie?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_150008186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Boeiend, we zijn allemaal borstenliefhebbers hier *;
Oh ja?

Mijn rechter borst lijkt ineens groter te worden dan de linker. ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:38:00 #220
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008190
-

[ Bericht 100% gewijzigd door FrauMilena op 24-02-2015 21:40:21 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:38:24 #221
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008204
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:38:25 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Girlscene
Jezus :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 21:38:39 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150008216
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Faxie is de moderator van dit topic. :)
Mocht ie willen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:38:39 #224
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008217
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja?

Mijn rechter borst lijkt ineens groter te worden dan de linker. ;(
Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap. :+
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:06 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De brede heupjes kloppen wel.
De benen hebben ook best wat blubbertjes.
Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:10 #226
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008242
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.

Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:17 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008245
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap. :+
Ook als je de pil slikt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ja?

Mijn rechter borst lijkt ineens groter te worden dan de linker. ;(
Ja, de meesten hier houden wel van borsten geloof ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:52 #229
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jezus :').
:@
pi_150008299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:40:21 #231
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008316
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap. :+
Ook als je hormonen slikt. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:40:43 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008322
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Ja, dat denk ik ook, hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Jij compenseert weer met andere dingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150008327
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Tuurlijk, ik ben hier immers op FOK!
pi_150008336
Tegenstander van zaalvoetbal kwam niet opdagen. Asociale honden.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:27 #237
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Good for him :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:35 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150008358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:54 #239
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008372
Hond ademt alsof hij een leeglopend luchtbed is. Moet ik me zorgen maken? ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.
Als je zo zeg niet nee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:43:09 #241
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe'st met de kat?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_150008442
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
Hond ademt alsof hij een leeglopend luchtbed is. Moet ik me zorgen maken? ;(
Heeft ie een droge neus?
pi_150008456
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoe'st met de kat?
Hij gaat pas morgenochtend naar de dierenarts, hoop dat hij weer snel beter wordt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:44:40 #244
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hij gaat pas morgenochtend naar de dierenarts, hoop dat hij weer snel beter wordt.
Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:06 #245
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Heeft ie een droge neus?
Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:09 #246
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150008524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef bamibij het volgende:
Tegenstander van zaalvoetbal kwam niet opdagen. Asociale honden.
In de kantine voetbal kijken dan maar
pi_150008526
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
pi_150008541
~:)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:56 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008562
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk. :')
Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werk :@?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:46:00 #250
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
Dat is in elk geval iets, ook al is het niet goed. Duimen maar dat het niks ernstigs is.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:47:20 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008644
Moobies O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:12 #253
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werk :@?
Bijna nooit hele dagen school. :) Of ik begin later of ik ben vroeg klaar. Dus hij zit nooit erg lang alleen. Bij die paar keer dat het wel gebeurt (zoals donderdag en vrijdag toevallig) gaat hij naar mijn moeder. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
Moobies O+
Lekker zacht. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:56 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008719
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Bijna nooit hele dagen school. :) Of ik begin later of ik ben vroeg klaar. Dus hij zit nooit erg lang alleen. Bij die paar keer dat het wel gebeurt (zoals donderdag en vrijdag toevallig) gaat hij naar mijn moeder. :@
Oooh, prima opgelost, toch :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?
Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
pi_150008768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

In de kantine voetbal kijken dan maar
Zet 'm net aan, wel jammer dat 't al 0-2 staat..

Zijn maar gaan tienen met ons team, was ook best leuk
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:09 #258
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oooh, prima opgelost, toch :D.
Ja, gelukkig wel. O+ Ik zou niet zonder hem kunnen. De omstandigheden zijn niet ideaal, maar die zag ik ook niet per se aankomen toen we hem in huis namen. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:35 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:59 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008830
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel. O+ Ik zou niet zonder hem kunnen. De omstandigheden zijn niet ideaal, maar die zag ik ook niet per se aankomen toen we hem in huis namen. ;(
Je doet je best O+.

Ik heb mijn hondenwens voorlopig laten varen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.
Klopt. ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:23 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je doet je best O+.

Ik heb mijn hondenwens voorlopig laten varen ;(.
Geen Sushi? ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:34 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klopt. ;(
Of nierproblemen. En dan ben je nog verder van huis.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:46 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150008881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:52:30 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008932
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen Sushi? ;(
Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Dat soort dingen kunnen bij katten dodelijk zijn. Blaasontsteking en zo.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:52:57 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008947
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!
Veel plassen duidt ook op nierproblemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:53:23 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008963
Ik snap ook oprecht niet waarom je nog niet bij de dierenarts bent geweest, Loka...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:53:32 #269
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.
Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:54:11 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009013
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.
Logisch.

Ik vind het jammer. Maar ik vind andere dieren net zo leuk, dus ik denk dat ik voor konijnen/cavia's ga. En als het qua tuin lukt een stel kippen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009058
Kippen zijn echt superleuke diertjes O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:55:51 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Kippen zijn echt superleuke diertjes O+
Ja O+. Verse eitjes in 't weekend :9. En dat gezellige getok O+. Ik moet alleen geen haan :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:56:47 #273
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150009129
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Logisch.

Ik vind het jammer. Maar ik vind andere dieren net zo leuk, dus ik denk dat ik voor konijnen/cavia's ga. En als het qua tuin lukt een stel kippen :).
Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150009148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja O+. Verse eitjes in 't weekend :9. En dat gezellige getok O+. Ik moet alleen geen haan :').
Dat lijkt mij ook best leuk ja. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:57:32 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009170
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
Ik wil ook zoveel :'). Een hele dierentuin als ik het zou kunnen _O-.

Eerst maar eens 't huis klaarmaken en dan kan ik rustig op zoek in de asiels :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009238
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:02:08 #277
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150009425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Het was ook wel moeilijk voor Bogie toen hij gescheiden werd van m'n moeder's hondje. ;( Eerste paar dagen aten ze beiden heel slecht. Maar gelukkig zien ze elkaar snel weer. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:03:51 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.
Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapen O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:08:52 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapen O+
Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijn :). Als je alleenstaand bent met een fulltime baan kun je eigenlijk geen honden houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150010002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijn :). Als je alleenstaand bent met een fulltime baan kun je eigenlijk geen honden houden.
Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:15:57 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150010156
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.
Oh, dat allemaal in mijn eentje doen is voor mij geen probleem :). Ook het houden van twee of meerdere honden niet, vind het heerlijk.

Het is puur dat ik op werkdagen de honden acht uur alleen moet laten. Niet acht uur aaneengesloten, maar ze zitten in totaal wel acht uur alleen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150010814
Rustig hier!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:27:31 #284
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150010850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Rustig hier!
Heerlijk toch?
pi_150010885
Ik ben meer van de gezellige drukte!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:29:59 #286
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150010997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Ik ben meer van de gezellige drukte!
Oh, nja kom met een gezellig iets en de mensen komen vast wel weer terug dan :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:32:09 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150011132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Rustig hier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150011287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whehehe..

hoe gaat het met je zoektocht naar nieuw werk?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:35:10 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150011325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Whehehe..

hoe gaat het met je zoektocht naar nieuw werk?
Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150011582
Faxie, nu een programma op tv over mannen die poppen als vriendin hebben, omdat echte vrouwen niet wilde. Misschien iets voor jou.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:40:22 #291
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150011722
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Myraela het volgende:
Faxie, nu een programma op tv over mannen die poppen als vriendin hebben, omdat echte vrouwen niet wilde. Misschien iets voor jou.
Van die realdolls?
pi_150011786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Van die realdolls?
Ja. Aparte mannen. :D
pi_150011847
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Aparte mannen. :D
Moet je een Lars and the Real Girl kijken, echt een heel ongemakkelijke film.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_150012032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.
^O^ succes!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:45:49 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012050
Blegh, dat familie-gejank in OuaT komt me wel echt de keel uit :r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:46:56 #296
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Samzz het volgende:
Blegh, dat familie-gejank in OuaT komt me wel echt de keel uit :r.
Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:47:37 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Ik doelde eigenlijk op Snow, Charming en Emma :).

Ben alles weer opnieuw aan het kijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:48:06 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Snow en Charming hadden ze al lang af moeten maken met dat eeuwige positieve gedoe.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:48:21 #299
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijn op Snow, Charming en Emma :).

Ben alles weer opnieuw aan het kijken.
Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:49:00 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012259
Wie gaat er een heks die al honderden slachtoffers gemaakt heeft 344 keer vergeven en een nieuwe kans geven?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:49:04 #301
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')