abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:47:20 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008644
Moobies O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:12 #253
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werk :@?
Bijna nooit hele dagen school. :) Of ik begin later of ik ben vroeg klaar. Dus hij zit nooit erg lang alleen. Bij die paar keer dat het wel gebeurt (zoals donderdag en vrijdag toevallig) gaat hij naar mijn moeder. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
Moobies O+
Lekker zacht. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:56 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008719
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Bijna nooit hele dagen school. :) Of ik begin later of ik ben vroeg klaar. Dus hij zit nooit erg lang alleen. Bij die paar keer dat het wel gebeurt (zoals donderdag en vrijdag toevallig) gaat hij naar mijn moeder. :@
Oooh, prima opgelost, toch :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?
Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
pi_150008768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

In de kantine voetbal kijken dan maar
Zet 'm net aan, wel jammer dat 't al 0-2 staat..

Zijn maar gaan tienen met ons team, was ook best leuk
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:09 #258
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oooh, prima opgelost, toch :D.
Ja, gelukkig wel. O+ Ik zou niet zonder hem kunnen. De omstandigheden zijn niet ideaal, maar die zag ik ook niet per se aankomen toen we hem in huis namen. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:35 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:59 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008830
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel. O+ Ik zou niet zonder hem kunnen. De omstandigheden zijn niet ideaal, maar die zag ik ook niet per se aankomen toen we hem in huis namen. ;(
Je doet je best O+.

Ik heb mijn hondenwens voorlopig laten varen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.
Klopt. ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:23 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je doet je best O+.

Ik heb mijn hondenwens voorlopig laten varen ;(.
Geen Sushi? ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:34 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klopt. ;(
Of nierproblemen. En dan ben je nog verder van huis.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:46 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150008881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:52:30 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008932
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen Sushi? ;(
Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Dat soort dingen kunnen bij katten dodelijk zijn. Blaasontsteking en zo.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:52:57 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008947
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!
Veel plassen duidt ook op nierproblemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:53:23 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008963
Ik snap ook oprecht niet waarom je nog niet bij de dierenarts bent geweest, Loka...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:53:32 #269
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.
Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:54:11 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009013
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.
Logisch.

Ik vind het jammer. Maar ik vind andere dieren net zo leuk, dus ik denk dat ik voor konijnen/cavia's ga. En als het qua tuin lukt een stel kippen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009058
Kippen zijn echt superleuke diertjes O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:55:51 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Kippen zijn echt superleuke diertjes O+
Ja O+. Verse eitjes in 't weekend :9. En dat gezellige getok O+. Ik moet alleen geen haan :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:56:47 #273
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150009129
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Logisch.

Ik vind het jammer. Maar ik vind andere dieren net zo leuk, dus ik denk dat ik voor konijnen/cavia's ga. En als het qua tuin lukt een stel kippen :).
Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150009148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja O+. Verse eitjes in 't weekend :9. En dat gezellige getok O+. Ik moet alleen geen haan :').
Dat lijkt mij ook best leuk ja. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:57:32 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009170
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
Ik wil ook zoveel :'). Een hele dierentuin als ik het zou kunnen _O-.

Eerst maar eens 't huis klaarmaken en dan kan ik rustig op zoek in de asiels :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')