Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
Bijna nooit hele dagen school.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werk?
Oooh, prima opgelost, tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna nooit hele dagen school.Of ik begin later of ik ben vroeg klaar. Dus hij zit nooit erg lang alleen. Bij die paar keer dat het wel gebeurt (zoals donderdag en vrijdag toevallig) gaat hij naar mijn moeder.
Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?
Zet 'm net aan, wel jammer dat 't al 0-2 staat..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de kantine voetbal kijken dan maar
Ja, gelukkig wel.quote:
Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Je doet je bestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.Ik zou niet zonder hem kunnen. De omstandigheden zijn niet ideaal, maar die zag ik ook niet per se aankomen toen we hem in huis namen.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.
Geen Sushi?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet je best.
Ik heb mijn hondenwens voorlopig laten varen.
Of nierproblemen. En dan ben je nog verder van huis.quote:
Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.quote:
Dat soort dingen kunnen bij katten dodelijk zijn. Blaasontsteking en zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel plassen duidt ook op nierproblemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!
Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.
Logisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Kippen zijn echt superleuke diertjes
Kippen zijn wel heel leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch.
Ik vind het jammer. Maar ik vind andere dieren net zo leuk, dus ik denk dat ik voor konijnen/cavia's ga. En als het qua tuin lukt een stel kippen.
Dat lijkt mij ook best leuk ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Verse eitjes in 't weekend
. En dat gezellige getok
. Ik moet alleen geen haan
.
Ik wil ook zoveelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Kippen zijn wel heel leuk.Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |