Theequote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars geeft de koffie- en theepot door
quote:Op maandag 28 juli 2025 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws alleen maar logeren?
En werkse!
Geheel in leven! Straks mijn boekenkasten uitzoeken. Deels in de boekenkast op zolder en in augustus ergens koop ik een extra Billy
Neh niet echt. Op het moment drink ik graag de groene thee met vruchtensmaakjes (die doosjes van Pickwick en gewoon met citroen). Alleen dat wisselt zo snel wat ik graag drink; als het maar warm is en dat er zoetjes inzittenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je ook een favoriete thee?
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, deze week nog. Volgende week wordt hij weer opgehaald.
Hij was baldadig vanochtend. Had zaagsel uit zijn bak gegooid en de bench stond ineens anders
Ja hij is heel lief maar beetje bang nog steeds. Zijn kartonnen doos heeft ie ook helemaal mooi gemaakt (lees: versnipperd)quote:
Awsquote:Op maandag 28 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hij is heel lief maar beetje bang nog steeds. Zijn kartonnen doos heeft ie ook helemaal mooi gemaakt (lees: versnipperd)
Ja, dat welquote:Op maandag 28 juli 2025 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Awsarm beestje!
Hij is wel creatief![]()
Ah ja, wel lekker, die groene thee met vruchtensmaakjesquote:Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neh niet echt. Op het moment drink ik graag de groene thee met vruchtensmaakjes (die doosjes van Pickwick en gewoon met citroen). Alleen dat wisselt zo snel wat ik graag drink; als het maar warm is en dat er zoetjes inzitten
En jij dan?
Oooooooh wat leuk!quote:Op maandag 28 juli 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat wel
In de loop van volgend jaar nemen wij zelf twee konijnen
Van die echte kruidentheeën trek ik niet (behalve sterrenmunt en kamille). Klinkt wel heel gezond jouw favoriet!quote:Op maandag 28 juli 2025 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah ja, wel lekker, die groene thee met vruchtensmaakjes![]()
Mijn absolute favo is Detox-thee van Jacob Hooij. Die ben ik na al die jaren nog nooit zat geworden. Alle andere smaken ben ik na een paar kopjes thee wel zat.
Dat is ook nice, toch elke keer weer een verrassing danquote:Op maandag 28 juli 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooooh wat leuk!knijnen zijn zo grappig
[..]
Van die echte kruidentheeën trek ik niet (behalve sterrenmunt en kamille). Klinkt wel heel gezond jouw favoriet!Dat zat worden ken ik, dus daarom heb ik zo beetje elk smaakje dat je kan verzinnen
Twee grote schalen vol met thee (een boven en een beneden) en pak er blind wat uit meestal
Jep!quote:Op maandag 28 juli 2025 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is ook nice, toch elke keer weer een verrassing dan
Ja, vinden wij ook. Wij gaan meer voor deze soort:quote:Op maandag 28 juli 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooooh wat leuk!knijnen zijn zo grappig
[..]
Van die echte kruidentheeën trek ik niet (behalve sterrenmunt en kamille). Klinkt wel heel gezond jouw favoriet!Dat zat worden ken ik, dus daarom heb ik zo beetje elk smaakje dat je kan verzinnen
Twee grote schalen vol met thee (een boven en een beneden) en pak er blind wat uit meestal
Te schattigquote:Op maandag 28 juli 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vinden wij ook. Wij gaan meer voor deze soort:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |