De hele dag gechilldquote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit te haken en kijk ondertussen van Knock-out Champs
En jij dan?
Ja nou ja ik denk altijd maar zo, als alles moeilijk is en zwaar weet dan dat je uiteindelijk toch dood gaat. Toch een beetje een verzachtingquote:Op zondag 7 juni 2026 21:14 schreef kree het volgende:
ik op de hondjes gepast van het weekend bij mijn ma, nu weer terug.
Bah nog 1 dagje vrij en dan moet ik weer aan de arbeid. LOL het blijft toch kut elke keer weer.
niet dat ik perse mijn werk haat verder, maarja val je er weer ineens in enzo na paar weken vrij.
LOL zou het liefst gelijk alweer op vakantie gaan... helaas werkt het zo niet
ja dat is in ieder geval 1 ding wat we allemaal zeker wetenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou ja ik denk altijd maar zo, als alles moeilijk is en zwaar weet dan dat je uiteindelijk toch dood gaat. Toch een beetje een verzachting
Ja ik kan nog wel wat jaren vooruitquote:Op zondag 7 juni 2026 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is in ieder geval 1 ding wat we allemaal zeker weten
en jij btw, zie je dingen nog wel beetje positief in en dat alles kan veranderen enzo?
Wil dit niet echt zwartgallig laten overkomen nl alsof laatste wat ik doe ofzo?
ik ook hopelijk, maar je weet t nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
haha ja naja laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen Russian roulette doen en dan weten we het wel
niks ff docu afkijken, morgen uitslapen en dan dinsdag weer aan het werk. bleeeghquote:Op zondag 7 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Akkoord. Wat ga je vanavond doen maat?
Ik kijk de serie Dexter resurrectionquote:Op zondag 7 juni 2026 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
niks ff docu afkijken, morgen uitslapen en dan dinsdag weer aan het werk. bleeegh
jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |