abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218352999
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:38 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
hier gaat het wel goed hoor, mijn leven zal altijd een beetje een achtbaan blijven en daar heb ik mij bij neergelegd
*; knuffel!
pi_218353016
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
ik stop om 15 uur :@
Ik moet de auto nog ophalen en ze waren de leenfiets kwijt :')
Dus straks nog ff dik kwartier lopen. Vind dat ik daarom om 16.00 wel uit mag loggen.

Vanochtend al van garage naar ziekenhuis en vervolgens naar werk gewandeld dus de beweging voor vandaag ook wel weer gehad.
A mind with a heart of it's own
pi_218353027
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dus straks nog ff dik kwartier lopen. Vind dat ik daarom om 16.00 wel uit mag loggen.

Vanochtend al van garage naar ziekenhuis en vervolgens naar werk gewandeld dus de beweging voor vandaag ook wel weer gehad.
sportief hoor, alles wel oke met je gezondheid?
pi_218353103
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ja... je hebt lekker gelopen ja. Gelukkig mooi weer.

Hopelijk was het ziekenhuis zo oke mogelijk als een ziekenhuis kan zijn

Sterkte :*
pi_218353218
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
sportief hoor, alles wel oke met je gezondheid?
Niet echt, nieuwe medicatie werkt minder dan ik had gehoopt. Dus weer bloedonderzoek enzo en kijken wat er aan gedaan kan worden.
Ze willen we het liefst niet meer aan de oude medicatie hebben, maar tot in de eeuwigheid doormodderen met dit spul wat niet goed werkt heb ik ook weinig zin in.

Dus afwachten maar weer. Vrijdag weer een belafspraak en dan zien we wel weer verder.
pi_218353238
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Niet echt, nieuwe medicatie werkt minder dan ik had gehoopt. Dus weer bloedonderzoek enzo en kijken wat er aan gedaan kan worden.
Ze willen we het liefst niet meer aan de oude medicatie hebben, maar tot in de eeuwigheid doormodderen met dit spul wat niet goed werkt heb ik ook weinig zin in.

Dus afwachten maar weer. Vrijdag weer een belafspraak en dan zien we wel weer verder.
Oh jemig... heel erg veel sterkte -O-
pi_218353457
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

O dat klinkt heel vervelend, hopelijk komt daar snel verandering in
pi_218353471
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh jemig... heel erg veel sterkte -O-
Thanks.
Ik overleef het wel hoor ;)

Van dat gezeik wat je hebt met chronische ziektes
pi_218353481
Ik heb maar een baalmaandargh genomen. En ik denk dat ik morgen hetzelfde ga doen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218353492
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:08 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Thanks.

Sterkte, kerel! 14.gif
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218353574
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:08 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Thanks.

Dat begrijp ik
*;
pi_218353607
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb maar een baalmaandargh genomen. En ik denk dat ik morgen hetzelfde ga doen.
Ook een dikke knuffel voor jou :*
pi_218353768
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ook een dikke knuffel voor jou :*
Grazie haffna, hanini O+

Ik heb een grote vanille sorbet gehaald met verse aardbeien en bosbessen met chocoladesaus :9
pi_218353880
Hoest met jou nu eigenlijk, CotS?

Omdat je een tijd weg was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')