Oh shit sorryquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wut. Oh damn
[..]
Nou, dat denk ik niet. De reden is niet zo leuk. But thanks anyway
No worriesquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit sorry
Had moeten vragen voordat ik grappen maak
KnuffelKan ik wat voor je doen?
Dan stuur ik je een extra warme, digitale knuffelquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No worries
Knuffel helptI needed one
quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan stuur ik je een extra warme, digitale knuffel
Boehquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Catherine O' Hara dood. Alsof 2026 niet slechter kon beginnen
Is @Q. nog onder ons?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Catherine O' Hara dood. Alsof 2026 niet slechter kon beginnen
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.quote:
Rijke mensenshit en verstandige mensenshitquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.
Klinkt heel verstandig.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is rijke mensenshit aan het doen. Beetje op vakantie gaan als het hier taffeskoud is.
Ik had een beetje solidariteit van hem verwacht. Samen afzien enzoquote:
Loveeee de winterquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rijke mensenshit en verstandige mensenshit
Winter
Heul niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loveeee de winter
Maar ook de lente
En de zomer
Meer sneeuw is coming![]()
neequote:Op zondag 1 februari 2026 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loveeee de winter
Maar ook de lente
En de zomer
Meer sneeuw is coming![]()
Ik hoop hetquote:
Wat erg, verschrikkelijkquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mijn papa is vannacht overleden
Gecondoleerd!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ooh Barb, gecondoleerd en een dikke knuffelquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd Barb, sterkte.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd. Heel veel sterkte Barb!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Oh fuck. Gecondoleerd man. Heel veel sterkte.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerd.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |