Ook als je de pil slikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap.
Ja, de meesten hier houden wel van borsten geloof ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja?
Mijn rechter borst lijkt ineens groter te worden dan de linker.
Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, natuurlijk. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt
.
Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, natuurlijk. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt
.
Ook als je hormonen slikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap.
Ja, dat denk ik ook, hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Jij compenseert weer met andere dingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Tuurlijk, ik ben hier immers op FOK!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Good for himquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Als je zo zeg niet nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.
Hoe'st met de kat?quote:
Heeft ie een droge neus?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
Hond ademt alsof hij een leeglopend luchtbed is. Moet ik me zorgen maken?
Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hij gaat pas morgenochtend naar de dierenarts, hoop dat hij weer snel beter wordt.
Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk.quote:
In de kantine voetbal kijken dan maarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef bamibij het volgende:
Tegenstander van zaalvoetbal kwam niet opdagen. Asociale honden.
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?
Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk.
Dat is in elk geval iets, ook al is het niet goed. Duimen maar dat het niks ernstigs is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |