abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:10 #226
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008242
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.

Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:17 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008245
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap. :+
Ook als je de pil slikt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ja?

Mijn rechter borst lijkt ineens groter te worden dan de linker. ;(
Ja, de meesten hier houden wel van borsten geloof ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:52 #229
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jezus :').
:@
pi_150008299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:40:21 #231
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008316
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap. :+
Ook als je hormonen slikt. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:40:43 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008322
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Ja, dat denk ik ook, hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Jij compenseert weer met andere dingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150008327
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Tuurlijk, ik ben hier immers op FOK!
pi_150008336
Tegenstander van zaalvoetbal kwam niet opdagen. Asociale honden.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:27 #237
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Good for him :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:35 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150008358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:54 #239
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008372
Hond ademt alsof hij een leeglopend luchtbed is. Moet ik me zorgen maken? ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.
Als je zo zeg niet nee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:43:09 #241
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe'st met de kat?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_150008442
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
Hond ademt alsof hij een leeglopend luchtbed is. Moet ik me zorgen maken? ;(
Heeft ie een droge neus?
pi_150008456
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoe'st met de kat?
Hij gaat pas morgenochtend naar de dierenarts, hoop dat hij weer snel beter wordt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:44:40 #244
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hij gaat pas morgenochtend naar de dierenarts, hoop dat hij weer snel beter wordt.
Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:06 #245
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Heeft ie een droge neus?
Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:09 #246
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150008524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef bamibij het volgende:
Tegenstander van zaalvoetbal kwam niet opdagen. Asociale honden.
In de kantine voetbal kijken dan maar
pi_150008526
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
pi_150008541
~:)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:56 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008562
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk. :')
Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werk :@?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:46:00 #250
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
Dat is in elk geval iets, ook al is het niet goed. Duimen maar dat het niks ernstigs is.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')