abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:10 #226
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008242
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.

Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:17 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008245
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap. :+
Ook als je de pil slikt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ja?

Mijn rechter borst lijkt ineens groter te worden dan de linker. ;(
Ja, de meesten hier houden wel van borsten geloof ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:39:52 #229
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150008274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jezus :').
:@
pi_150008299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:40:21 #231
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008316
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap. :+
Ook als je hormonen slikt. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:40:43 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008322
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Ja, dat denk ik ook, hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Jij compenseert weer met andere dingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150008327
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze overdrijft volgens mij ook wel een beetje.
Tuurlijk, ik ben hier immers op FOK!
pi_150008336
Tegenstander van zaalvoetbal kwam niet opdagen. Asociale honden.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:27 #237
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hij heeft een uitzondering gemaakt volgens mij. :$
Good for him :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:35 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150008358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ken je ook niet, natuurlijk :P. Ik dacht dat jij het figuur zou hebben waar Kaneel normaal gesproken op valt :P.
Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:41:54 #239
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008372
Hond ademt alsof hij een leeglopend luchtbed is. Moet ik me zorgen maken? ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat ik viel voor haar innerlijk, maar er is denk ik geen manier om dat niet te laten klinken alsof ze lelijk is.
Als je zo zeg niet nee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:43:09 #241
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe'st met de kat?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_150008442
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
Hond ademt alsof hij een leeglopend luchtbed is. Moet ik me zorgen maken? ;(
Heeft ie een droge neus?
pi_150008456
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoe'st met de kat?
Hij gaat pas morgenochtend naar de dierenarts, hoop dat hij weer snel beter wordt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:44:40 #244
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hij gaat pas morgenochtend naar de dierenarts, hoop dat hij weer snel beter wordt.
Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:06 #245
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Heeft ie een droge neus?
Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:09 #246
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150008524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef bamibij het volgende:
Tegenstander van zaalvoetbal kwam niet opdagen. Asociale honden.
In de kantine voetbal kijken dan maar
pi_150008526
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Heeft 'ie nog gegeten, gedronken en/of overgegeven?
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
pi_150008541
~:)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:45:56 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008562
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Mwah, niet echt. Hij werd wel wakker. Volgens mij lag hij gewoon met z'n neus tegen de rand van zijn mand waardoor het nogal gaar klonk. :')
Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werk :@?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:46:00 #250
13749 AirwiN
Time to give
pi_150008565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
Dat is in elk geval iets, ook al is het niet goed. Duimen maar dat het niks ernstigs is.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:47:20 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet overgegeven, wel gedronken, maar eten lukt nog steeds niet echt.
Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008644
Moobies O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:12 #253
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe doe jij het eigenlijk, een hond combineren met school/werk :@?
Bijna nooit hele dagen school. :) Of ik begin later of ik ben vroeg klaar. Dus hij zit nooit erg lang alleen. Bij die paar keer dat het wel gebeurt (zoals donderdag en vrijdag toevallig) gaat hij naar mijn moeder. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150008666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
Moobies O+
Lekker zacht. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:48:56 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008719
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Bijna nooit hele dagen school. :) Of ik begin later of ik ben vroeg klaar. Dus hij zit nooit erg lang alleen. Bij die paar keer dat het wel gebeurt (zoals donderdag en vrijdag toevallig) gaat hij naar mijn moeder. :@
Oooh, prima opgelost, toch :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Ogen, neus, enz.. Niest hij?
Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
pi_150008768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

In de kantine voetbal kijken dan maar
Zet 'm net aan, wel jammer dat 't al 0-2 staat..

Zijn maar gaan tienen met ons team, was ook best leuk
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:09 #258
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oooh, prima opgelost, toch :D.
Ja, gelukkig wel. O+ Ik zou niet zonder hem kunnen. De omstandigheden zijn niet ideaal, maar die zag ik ook niet per se aankomen toen we hem in huis namen. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:35 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:50:59 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008830
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel. O+ Ik zou niet zonder hem kunnen. De omstandigheden zijn niet ideaal, maar die zag ik ook niet per se aankomen toen we hem in huis namen. ;(
Je doet je best O+.

Ik heb mijn hondenwens voorlopig laten varen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, klinkt als blaasgruis. Eigenlijk had je al bij de dierenarts moeten zijn.
Klopt. ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:23 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je doet je best O+.

Ik heb mijn hondenwens voorlopig laten varen ;(.
Geen Sushi? ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:34 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klopt. ;(
Of nierproblemen. En dan ben je nog verder van huis.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:51:46 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150008881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:52:30 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008932
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen Sushi? ;(
Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150008944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel anders uit dan normaal, niest niet.
Het lijkt vooral te liggen aan zijn stoelgang, voor zover ik er iets over kan zeggen. Hij probeert de hele tijd op de kattenbak te gaan maar het lukt niet.
Dat soort dingen kunnen bij katten dodelijk zijn. Blaasontsteking en zo.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:52:57 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008947
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat had die bolle rooie ook een keer, al kon hij wel plassen en deed hij dat ook vrij veel. Waarschijnlijk is het iets met zijn darmen als hij wel kan plassen, anders zijn het de nieren of blaasgruis, wat kan verschillen in impact en hevigheid. Goed dat je morgen naar de dierenarts gaat!
Veel plassen duidt ook op nierproblemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:53:23 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150008963
Ik snap ook oprecht niet waarom je nog niet bij de dierenarts bent geweest, Loka...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:53:32 #269
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150008971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nope... Ik zou niet weten hoe ik het moet gaan doen. Van de zomer wordt het op het werk zo druk dat ik gewoon geen tijd heb om tussendoor op de hond te letten. En ik wil haar de drukte ook niet aandoen. En ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen haar vijf dagen per week 8 uur alleen te laten.
Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:54:11 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009013
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is ook niets inderdaad. Ik moet nog bedenken hoe ik dat ga doen als ik straks stage loop. Maar dan zijn we alweer twee jaar verder, dus weinig zin om me daar nu al druk over te maken.
Logisch.

Ik vind het jammer. Maar ik vind andere dieren net zo leuk, dus ik denk dat ik voor konijnen/cavia's ga. En als het qua tuin lukt een stel kippen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009058
Kippen zijn echt superleuke diertjes O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:55:51 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Kippen zijn echt superleuke diertjes O+
Ja O+. Verse eitjes in 't weekend :9. En dat gezellige getok O+. Ik moet alleen geen haan :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:56:47 #273
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150009129
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Logisch.

Ik vind het jammer. Maar ik vind andere dieren net zo leuk, dus ik denk dat ik voor konijnen/cavia's ga. En als het qua tuin lukt een stel kippen :).
Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150009148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja O+. Verse eitjes in 't weekend :9. En dat gezellige getok O+. Ik moet alleen geen haan :').
Dat lijkt mij ook best leuk ja. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:57:32 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009170
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
Ik wil ook zoveel :'). Een hele dierentuin als ik het zou kunnen _O-.

Eerst maar eens 't huis klaarmaken en dan kan ik rustig op zoek in de asiels :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009238
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:02:08 #277
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150009425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Het was ook wel moeilijk voor Bogie toen hij gescheiden werd van m'n moeder's hondje. ;( Eerste paar dagen aten ze beiden heel slecht. Maar gelukkig zien ze elkaar snel weer. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:03:51 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.
Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapen O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:08:52 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapen O+
Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijn :). Als je alleenstaand bent met een fulltime baan kun je eigenlijk geen honden houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150010002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijn :). Als je alleenstaand bent met een fulltime baan kun je eigenlijk geen honden houden.
Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:15:57 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150010156
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.
Oh, dat allemaal in mijn eentje doen is voor mij geen probleem :). Ook het houden van twee of meerdere honden niet, vind het heerlijk.

Het is puur dat ik op werkdagen de honden acht uur alleen moet laten. Niet acht uur aaneengesloten, maar ze zitten in totaal wel acht uur alleen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150010814
Rustig hier!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:27:31 #284
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150010850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Rustig hier!
Heerlijk toch?
pi_150010885
Ik ben meer van de gezellige drukte!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:29:59 #286
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150010997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Ik ben meer van de gezellige drukte!
Oh, nja kom met een gezellig iets en de mensen komen vast wel weer terug dan :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:32:09 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150011132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Rustig hier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150011287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whehehe..

hoe gaat het met je zoektocht naar nieuw werk?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:35:10 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150011325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Whehehe..

hoe gaat het met je zoektocht naar nieuw werk?
Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150011582
Faxie, nu een programma op tv over mannen die poppen als vriendin hebben, omdat echte vrouwen niet wilde. Misschien iets voor jou.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:40:22 #291
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150011722
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Myraela het volgende:
Faxie, nu een programma op tv over mannen die poppen als vriendin hebben, omdat echte vrouwen niet wilde. Misschien iets voor jou.
Van die realdolls?
pi_150011786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Van die realdolls?
Ja. Aparte mannen. :D
pi_150011847
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Aparte mannen. :D
Moet je een Lars and the Real Girl kijken, echt een heel ongemakkelijke film.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_150012032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.
^O^ succes!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:45:49 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012050
Blegh, dat familie-gejank in OuaT komt me wel echt de keel uit :r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:46:56 #296
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Samzz het volgende:
Blegh, dat familie-gejank in OuaT komt me wel echt de keel uit :r.
Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:47:37 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Ik doelde eigenlijk op Snow, Charming en Emma :).

Ben alles weer opnieuw aan het kijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:48:06 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Snow en Charming hadden ze al lang af moeten maken met dat eeuwige positieve gedoe.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:48:21 #299
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijn op Snow, Charming en Emma :).

Ben alles weer opnieuw aan het kijken.
Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:49:00 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012259
Wie gaat er een heks die al honderden slachtoffers gemaakt heeft 344 keer vergeven en een nieuwe kans geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')